Oh, zo noem je die voorlichtingsavonden toch, in het ziekenhuis?quote:
Oh dat klinkt wel leukquote:Op maandag 7 juni 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, zo noem je die voorlichtingsavonden toch, in het ziekenhuis?
http://www.mchaaglanden.com/patienten.asp?steID=6&item=10944
Ik dacht dat dat altijd zo genoemd werd.. Kan ook aan mij liggen hoor.. Maar in het ziekenhuis waar ik ga bevallen is het echt een soort marktje, met kraampjes enzo... Echt heel leuk. En gratis dingen.
Hier doet het wel heel erg pijn helaas. Heb op het moment kinkhoest dus mijn ribben zijn niet meer zoals ze warenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Orea het volgende:
Nah moet zeggen, het is een apart gevoel, maar het is niet super vervelend...
Ze begint wel door te krijgen (althans, dat maak ik ervanalsof het kind in mijn buik nu al bewust dingen doet voor de reactie
) dat als ze langs mijn rechter hydro (die eileider) met haar handjes kriebelt of duwt, dat ik een fijne heftige reactie geef. Das leuk dus (en heel erg pijnlijk
maargoed, dat wist ik van te voren... hoort erbij)
Zelfs bij de 2e had ik dat gewoon weerquote:Op maandag 7 juni 2010 14:41 schreef Cantare het volgende:
Het kind hier is gedraaid en ligt nu ook met zijn of haar kont richting mijn rechterribben. Maar het is verder zo'n braaf kind, ik heb nog geen last van blauwe ribben ofzo. Hij of zij zit alleen een beetje klem als ik onderuitgezakt zit, geloof ik.Wat groeit dat toch hard.
Ik heb af en toe ineens een beetje zo'n paniekmoment, dat ik over ca. 11 weken moeder wordt. Vooral: wat verandert er veel, hoe zal het zijn, wil ik het wel, kan ik het wel aan, zal ik het wel leuk vinden...Hoort er allemaal bij, weet ik wel, maar jullie hebben dat toch ook wel eens? Toch? Please?
Humeur en energie is hier trouwens weer een stuk beter dan vorige week![]()
Waarom hebben ze je in het ziekenhuis niet aan de weeenopwekkers gelegd? Ik had me niet meer naar huis laten sturen.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:54 schreef Lieszdraaijer het volgende:
CP, dikkevoor jou!!
Heb een beetje meegelezen want echt helemaal geconcentreerd ben ik niet..
Gisteravond waren daar ineens die regelmatige weeen weer.. Na 2 uur weeen om de 5 minuten de VK gebelt en die kwam meteen! Helaas nog steeds 3 Cm dus ging ze weer.. Nog geen 5 minuten later kwamen de weeen om de 2 minuten dus toch maar gebelt.
We mochten meteen naarhet ziekenhuis komen en daar heeft ze me onderzocht.. en ja wel.. 4 Cm ontsluiting dus het leek eindelijk wat te doen!!
Na 3 uur puffen en kreunen aan de ctg kwam de gyn nog even langs en constateerde nog steeds 4 Cm ontsluiting (zucht!) dus met een slaappil de nacht in gegaan.. Heb iig 3 uur vast geslapen maar voelde dat ik wel weeen heb gehad onder het slapen..
Vanochtend nog weer aan de scan, veel weeen maar meer ook niet..
Inmiddels zijn we dus weer thuis en puf ik al een aantal uur door op de bank!Het schiet dus niet op.. het is afwachten... Meer kunnen we niet doen! Inleiden doen ze nog niet dus moet Donderdag weer bij de Gyn komen voor weer wat onderzoek...
Dus ook ik ga denk ik maar touwtje springen want ben echt zo gesloopt!!
Ik zag later inderdaad pas dat je nog niet 'zo ver' in je zwangerschap bent.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:58 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Inderdaad omdat ik nog geen 36 weken ben.. De kans dat de longetjes nog niet rijp zijn is nu aardig groot nog dus beginnen ze er niet aan..
Nou ik hoop dat ik vandaag of morgen opnieuw mama word
haha, dat is ook zoquote:Op maandag 7 juni 2010 18:51 schreef tessie het volgende:
Haha Son! Nou als je toch niks te vragen hebt, dan hoeft dat toch niet. Misschien bedenk je alsnog iets, als ze aan het vertellen zijn. En anders zeg je dat je al expert bent dankzij fok
Nou ja, dit... Klagen op zijn tijd is heeeerlijk! Maar veelal schiet je er niet zoveel mee op om constant maar te klagenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef djenneke het volgende:
Ik ben ook niet vragerig. En klagerig ben ik alleen bij vriendlief of hier op het forum(sorry
![]()
).
Dan kom ik thuis en vraagt mijn vriend of ik de vk nog verteld heb van die of die klacht. En dan ben ik het meestal glad vergeten.Ook ik vind ze er gewoon bij horen.
Het valt me wel op dat mensen het heel raar vinden dat ik het niet over de kwalen wil hebben. En ook vinden ze het raar dat ik "het nog niet beu ben". Ik vind het soms wel heel vervelend dat mensen allerlei aannames hebben.
Sommige mensen denken dat ik opeens soort van gehandicapt ben. Anderen denken dat ik volledig klachtenvrij ben omdat ik niet klaag. Anderen vinden dat ik het beu moet zijn of last van het warme weer moet hebben. Heel apart vind ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |