Oh, zo noem je die voorlichtingsavonden toch, in het ziekenhuis?quote:
Oh dat klinkt wel leukquote:Op maandag 7 juni 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, zo noem je die voorlichtingsavonden toch, in het ziekenhuis?
http://www.mchaaglanden.com/patienten.asp?steID=6&item=10944
Ik dacht dat dat altijd zo genoemd werd.. Kan ook aan mij liggen hoor.. Maar in het ziekenhuis waar ik ga bevallen is het echt een soort marktje, met kraampjes enzo... Echt heel leuk. En gratis dingen.
Hier doet het wel heel erg pijn helaas. Heb op het moment kinkhoest dus mijn ribben zijn niet meer zoals ze warenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Orea het volgende:
Nah moet zeggen, het is een apart gevoel, maar het is niet super vervelend...
Ze begint wel door te krijgen (althans, dat maak ik ervanalsof het kind in mijn buik nu al bewust dingen doet voor de reactie
) dat als ze langs mijn rechter hydro (die eileider) met haar handjes kriebelt of duwt, dat ik een fijne heftige reactie geef. Das leuk dus (en heel erg pijnlijk
maargoed, dat wist ik van te voren... hoort erbij)
Zelfs bij de 2e had ik dat gewoon weerquote:Op maandag 7 juni 2010 14:41 schreef Cantare het volgende:
Het kind hier is gedraaid en ligt nu ook met zijn of haar kont richting mijn rechterribben. Maar het is verder zo'n braaf kind, ik heb nog geen last van blauwe ribben ofzo. Hij of zij zit alleen een beetje klem als ik onderuitgezakt zit, geloof ik.Wat groeit dat toch hard.
Ik heb af en toe ineens een beetje zo'n paniekmoment, dat ik over ca. 11 weken moeder wordt. Vooral: wat verandert er veel, hoe zal het zijn, wil ik het wel, kan ik het wel aan, zal ik het wel leuk vinden...Hoort er allemaal bij, weet ik wel, maar jullie hebben dat toch ook wel eens? Toch? Please?
Humeur en energie is hier trouwens weer een stuk beter dan vorige week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |