gewoon maat m pakken.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja dat is ook wel weer zo
Maar t zou ook wel weer leuk zijn als ik bepaalde kleren aan heb en je ziet duidelijk dat ik zwanger ben
jah!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Van de coolcat zeker met van die touwtjes aan de achterkant![]()
Nou ik zag echt wel duidelijk aan je dat je zwanger bent hoor!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja dat is ook wel weer zo
Maar t zou ook wel weer leuk zijn als ik bepaalde kleren aan heb en je ziet duidelijk dat ik zwanger ben
zijn ook goede borstvoedingstruitjes! Je plopt ze dr zo uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ga ik morgen gauw naar Zoetermeer!!
dat gerafelde kan je ook mooi aan de voorkant doen!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
zijn ook goede borstvoedingstruitjes! Je plopt ze dr zo uit.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou ik zag echt wel duidelijk aan je dat je zwanger bent hoor!
Tnxquote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Jore het volgende:
Cantare, ik herken het hoor, die onzekerheid. Het komt goed, echt waar![]()
Ik had het zelfs nog in de kraamtijd. Lieuwe sliep toen eigenlijk nauwelijks 's nachts. Ik was heel moe, mijn man ook (die moest ik echt met grof geweld wakker maken als ik hem nodig had) en ik was onder invloed van de kraamtranen bang dat we echt een hele verkeerde besllissing hadden genomen. Ik was met name bang dat mijn man spijt had van Lieuwe. Dat vond ik zo erg, die gedachte![]()
![]()
Gelukkig was daar helemaal geen sprake van en kwam het allemaal weer goed![]()
Behalve het slapen dan, maar zelfs daar wen je aan.
Jullie kindje gaat echt helemaal in jullie leven passen!
Ik luister (eh... lees) even mee, want bij mij heeft het inmiddels ook een minder fijn peil (nogal een understatement) bereikt.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:32 schreef ChilllayD het volgende:
Jep, harde buik! Soort voetbal ideetrekt meestal vrij vlot vanzelf weer weg.
Ik heb ook een vraagje.
Wat te doen tegen enorme (pijnlijke?) maagzuur
Renniesquote:Op maandag 7 juni 2010 23:32 schreef ChilllayD het volgende:
Ik heb ook een vraagje.
Wat te doen tegen enorme (pijnlijke?) maagzuur
Ik dacht bij Jen ook dat ik nooit meer in mn eigen kleding zou passen... Maar dat komt heus goed hoor.. (meestal)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:46 schreef pessie het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren zwangerschapscursus gehad. De eerste wordt vandaag ingeleid vanwege een beginnende zwangerschapsvergiftiging. Dat was wel even slikken voor de groep. Maar het stel was er gisteren nog en ook al vonden ze het spannend, ze zagen het wel zitten.
En ik kom nooit bij de coolcat, ik pas die kleren nooit. The sting vind ik dan wel weer tof! (Ben een beetje een paradepaardje vrees ik). Maar goed, de afgelopen maanden vooral rondgelopen in geleende kleding. Ben benieuwd wanneer ik na de zwangerschap mn eigen kleren weer aanpas. Ik vermoed dat mn eigen spijkerbroeken nooit meer zullen passen
. Mijn spijkerbroeken zitten altijd heel strak rond mn heupen omdat ze anders afzakken, volgens mij zijn mn heupen gegroeid, weet niet of dat straks nog weer weggaat.
Weten jullie meer van wanneer het kindje indaalt? Ik heb het idee dat de mijne al een stukje is ingedaald maar dat lijkt me met 33 weken zo vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |