Brede heupen is ook wel makkelijk om je kind op te parkeren....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:53 schreef huuphuup het volgende:
Pessie dat komt goed hoor!
Je bekken verweekt en wordt wijder maar dat 'plooit' na de bevalling ook gewoon weer terug.
T kan alleen wel even duren![]()
I know!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Brede heupen is ook wel makkelijk om je kind op te parkeren....
Brede heupen zouden interessant zijn bij mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Brede heupen is ook wel makkelijk om je kind op te parkeren....
Ik hoop op eenzelfde effect hierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:58 schreef lily het volgende:
Ik pas nog steeds mijn oude jeans niet. Ik draag/droeg ook hele lage heupjeans maar de vetkussentjes zitten er nog![]()
Ik geef wel nog borstvoeding, scheelt ook (bij mij). Als ik stop verdwijnt het vet op mijn heupen ook.
na 5 kinderen en een jaar of 5 borstvoeding....nahquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik hoop op eenzelfde effect hiermaar ik heb nog geen ervaring daarmee.
Thanks! Helpen die Rennies nou een beetje? (iemand die gebruikt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:14 schreef Cantare het volgende:
[..]
Rennies
Gaviscon
Antagel
(Warme) melk
Vanillevla
Geen koffie
Geen koolzuur
Geen vet
Niet bukken
Hoofdeinde van je bed wat hoger zetten.
Succes, het is een vervelend kwaaltje!
bij zowel Amber als Tess was ik grootgebruiker van Rennies je mag er 16 per dag en ze hielpen redelijk tot goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Thanks! Helpen die Rennies nou een beetje? (iemand die gebruikt?
Of een middeltje waarvan iemand zegt 'die moet je hebben!!'.
Straks weer op controle bij de VK.
Ben benieuwd of m'n bloeddruk weer zo mooi is en of ik nu eindelijk eens de +2 kilo ga halen
Antagel!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Of een middeltje waarvan iemand zegt 'die moet je hebben!!'.
Mn hoop! Wat doe jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef lily het volgende:
[..]
na 5 kinderen en een jaar of 5 borstvoeding....nah
Jen lag wel vrij snel in een slaapzakje. (gewoon een normaal ding, dus niet een puckababy of bakerzak idee) Maar niet in de kraamweek.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks! Ik ga straks wel even een aankoopje doen(en straks bij controle even de VK vragen)
Ti's echt een rotkwaal (nog nooit eerder in mijn leven gehad...)
Hebben jullie ook een slaapzakje voor de baby?
Ze mogen er in het begin volgens mij niet in. Vanaf welke leeftijd wel en welke maat slaapzak?
Kan me niet meer herinneren wat de kraamzorg hierover zei tijdens de intake.
Volgens mij hadden we het daarover helemaal niet gehad.
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Al zijn er gelukkig inmiddels ook dagen dat het even iets minder is. Wat voor mij trouwens ook goed helpt is drinkyoghurt peer-appel van de AH.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef tessie het volgende:
Irennies. Geweldig spul! Werkt prima hier, ben ook een grootverbruiker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |