Je hebt honderden topics waar je je gal kunt spuwen, maar zelfs dat is niet genoeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat een walgelijk glad mannetje is dat toch..
Daar zijn er al genoeg van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Open dan maar een topic met 'Brand hier Rutte af'
Je hebt het tegen de verkeerde. Ik ben TS.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
true, nou, vort, ga daar dan maar heen, laat ons hier Rutte steunen
ja, weet ik, ik had dat ook niet tegen jouquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de verkeerde. Ik ben TS.
Ik spuw dan ook helemaal geen gal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt honderden topics waar je je gal kunt spuwen, maar zelfs dat is niet genoeg.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef C4W het volgende:
Leuke reactie van Rutte op nieuwe VVD-gadget. Sportief hoor! Beter dan Balkenende en Cohen.!
.
Ik moest enorm lachen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
"Ik sta er helemaal niet bij, da's ook niet leuk!"!
dat!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moest enorm lachen.
Ow, en mensen die de VVD of Rutte af willen kraken, blader door de topiclijst van VKZ, en kies blind een topic. Dikke kans dat je in een antiVVDtopic terecht gekomen bent. Ga daar maar massaal krassen dat het de grootste partij wordt. Hier zijn we proRutte
Nee hoor, mensen die menen dat het land op een andere manier aangepakt moeten worden, moeten schijnbaar dood. Wat een ziekelijke, verblindende haat kan er toch in mensen zitten... om eng van te worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
, en accepteer dat er mensen zijn die menen dat het land op een andere manier aangepakt moet worden
anti-VVD topics waar VVD'ers ook komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:34 schreef timmmmm het volgende:
tientallen antiVVDtopics op FOK! Ga daar lekker spelen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Renesite het volgende:
Hup Mark! Samen met Alexander en nog een paar opties maken we er wat van!
(want dat zijn mijn 2 opties, VVD of D66)
dat zijn DISCUSSIE topics, dit is geen discussietopic, dit is het 'jubel-topic'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
anti-VVD topics waar VVD'ers ook komen.
door dit soort machtsuitoefeningen bekent FOK weer eens kleur. censuur
Net zo 'lekker' als Balkenende II?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef HAL9000S het volgende:
Oooh, wat zal ik lachen als VVD de grootste zal worden en we een lekkere rechtse coalitie krijgen
ga nou zelf niet hetzelfde spelletje spelen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef HAL9000S het volgende:
Oooh, wat zal ik lachen als VVD de grootste zal worden en we een lekkere rechtse coalitie krijgen
kenker he, wat een onzin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
dat zijn DISCUSSIE topics, dit is geen discussietopic, dit is het 'jubel-topic'
Ik heb een ander beeld van fok.nl, volgens mij zijn ze helemaal niet zo streng. Gelukkig ook. Gekleurd kun je ook niet zeggen, maar natuurlijk heeft elke modorator zijn eigen mening.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom is alles wat niet volgens jouw zin gaat toch meteen censuur?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is het probleem van links Nederland. Het is nooit genoeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom is alles wat niet volgens jouw zin gaat toch meteen censuur?
Waarom mogen mensen die wél blij zijn met de VVD niet één, ééntje maar, topic hebben waar met blij kan zijn over de VVD. Tegenover al die tientallen topics waar met de VVD haat.
Omdat VVD niet kan enzoot! En maar schreeuwen en maar doen dat die vervelende rechtse politiek alles stuk maakt!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom is alles wat niet volgens jouw zin gaat toch meteen censuur?
Waarom mogen mensen die wél blij zijn met de VVD niet één, ééntje maar, topic hebben waar met blij kan zijn over de VVD. Tegenover al die tientallen topics waar met de VVD haat.
Je betaalt maar lekker voor je muziek zometeen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:06 schreef Naveda het volgende:
Nu blijkt dat de VVD in het EU parlement ook voor strenge aanpak is van het 'illegaal' downloaden. Eerder zei Teeven dat-ie ook voor een internetfilter was.
Blijf maar lekker VVD stemmen, maar ga niet mopperen als je straks in een politiestaat wakker wordt.
Teeven heeft dat niet gezegd. Het woord is aan de industrie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:06 schreef Naveda het volgende:
Nu blijkt dat de VVD in het EU parlement ook voor strenge aanpak is van het 'illegaal' downloaden. Eerder zei Teeven dat-ie ook voor een internetfilter was.
Blijf maar lekker VVD stemmen, maar ga niet mopperen als je straks in een politiestaat wakker wordt.
Altijd mooi om te zien hoe niet-VVD'ers de partij denken te kennen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef du_ke het volgende:
Toen Rutte bij de liberale vleugel van de VVD hoorde was hij best te pruimen.
Rutte is natuurlijk wel van toon en inhoud veranderdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Altijd mooi om te zien hoe niet-VVD'ers de partij denken te kennen.
Teeven heeft dat wel degelijk gezegd. Je was er zeker niet bij :-). Maar je kan het hier nalezen: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43531256quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:19 schreef axis303 het volgende:
[..]
Teeven heeft dat niet gezegd. Het woord is aan de industrie.
Bovendien komt er een sterke troef binnen de VVD in de vorm van Hennis-Plasschaert. De EP bekend van de omstreden swift-deal blokkering met de VS. Zij zal gekoppeld worden aan Teeven in de fractie.
VVD pleit voor hardere aanpak downloaden in EU parlement. Linkje vergeten: https://www.bof.nl/2010/0(...)-auteursrechtbeleid/quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Naveda het volgende:
[..]
Vandaag heeft ook in de EU de VVD weer voor harde aanpak gepleit. Check dit artikel maar eens.
Jeanine Hennis is idd een goed pleitbezorger van meer privacy en vrijehid, maar zij is de ENIGE in de partij en kan die strijd echt niet winnen.
Leuke, beschaafde vent . Daar kun je mee voor de dag komen als minister-president.quote:
Dat is inderdaad Nederland.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuke, beschaafde vent . Daar kun je mee voor de dag komen als minister-president.
VVD![]()
Erg benieuwd naar de coalitie. Zal wel even duren voor dat allemaal rond is, en liters water bij de wijn gedaan, en partijen waarvan je nooit gedacht had dat ze samen zouden werken nu gebroederlijk met de koningin op het bordes staan.
Liever iemand die nog wat jaren vooruit kan dan iemand die op dementerende leeftijd isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:09 schreef Zith het volgende:
Liever een ex-burgermeester dan een ex-Personeelszaken assistent
Die zou je krijgen wanneer Rutte een van de fossielen van de VVD naar voren schuift, ik noem een Opstelten een Kroes of een Wiegel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Liever iemand die nog wat jaren vooruit kan dan iemand die op dementerende leeftijd is
Wat een onzin toch weer, ik ben dus wel eens op wat bijeenkomsten geweest van de VVD en dat zijn gewoon normale mensen. Niet mensen die 200k of meer verdienen, dan kom je natuurlijk ook niet aan 35000 leden.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:55 schreef Rosite het volgende:
Rutte hoeft niet gesteund, dat doet de welgestelde toplaag van Nederland al met hun macht en poen.
Ik zou de optie open houden dat je spoken zie en dat het Nyfer onderzoek voor meerdere interpretaties geschikt is. Mij viel bijvoorbeeld de zeer slechte score van D66 op. VVD scoorde ook bij het 1,5 keer modaal gezin prima, zij gingen er duidelijk op vooruit, waarschijnlijk als gevolg van enkele belastingverlagingen.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:55 schreef Rosite het volgende:
Gisteren viel me in het RTL journaal op dat Frits Wester, die aan het woord kwam over dat Nyfer-onderzoek heel subtiel niet de waarheid erover zei en weer Rutte zat te promoten door te liegen. Ik word er misselijk van. Wat speelt die Wester een kwalijke rol in deze strijd.
Mee eensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:00 schreef pongping het volgende:
Ik vind Rutte een sukkel, maar ik stem toch VVD (iets met partijprogramma enzo)
Nova gezien op vrijdag? Werd duidelijk wat de gemiddelde representatieve VVD-er is.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat een onzin toch weer, ik ben dus wel eens op wat bijeenkomsten geweest van de VVD en dat zijn gewoon normale mensen. Niet mensen die 200k of meer verdienen, dan kom je natuurlijk ook niet aan 35000 leden.
Dit vind ik echt te vaag hoor, als je de grote broek aan trekt mag je wel wat concreter zijn over wat je precies, hoe je vervolgens op basis van TV-beelden mensen in kan delen en waarom ik op de paar partijbijeenkomsten die ik heb bijgewoond er docenten, kleine ondernemers, ambtenaren, werknemers uit het bedrijfsleven en studenten waren. Gewoon een dwarsdoorsnede van Nederland met dat verschil dat de gemeenschappelijke deler is dat je wat van je leven moet maken en het zelf moet doen. Bij D66 zul je eenzelfde mentaliteit aantreffen.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:32 schreef Rosite het volgende:
Nova gezien op vrijdag? Werd duidelijk wat de gemiddelde representatieve VVD-er is.
Aan de rand heb je altijd personen die daar buiten vallen, maar die zullen graag tot die representatieve club willen gaan behoren en hopen dat dat over 5 of 10 jaar ook is gelukt. Begrijp me goed: van mij mogen ze.
Dat zijn alle partijen, de PvdA zit natuurlijk weer vuistdiep in de FNV, om maar eens wat te noemen.quote:Maar het is de grootste belangenclub van Nederland.
Net zoals het programma van de PvdA niet voor iedereen goed is.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Rosite het volgende:
O ja, als je het er niet mee eens ben, is het gezwam. Bel met Nova zou ik zeggen en ieder weldenkend mens die verkiezingsprogramma's vergelijkt kan tot de conclusie komen dat het programma van de VVD van de elite voor de elite is, zeer speciaal voor wat zij denken dat hun belangen zijn dan wel te verstaan (persoonlijk denk ik dat dat nog maar zeer de vraag is), en dat mag, maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat het voor iedereen goed is.
Nee, maar je komt maar niet met argumenten. Ik ben zelf wel eens op VVD bijeenkomsten geweest en dat waren echt vrij normale mensen. Niet minder normaal dan bijvoorbeeld bij D66. Leden van allerlei pluimage en achtergrond. En jij komt dan met zo'n belabberde NOVA uitzending, die gewoon met het oogpunt de reportage in zijn gegaan om eens te laten zien dat de VVD elitair zou zijn, het is walgelijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Rosite het volgende:
O ja, als je het er niet mee eens ben, is het gezwam.
Er zit geen elite bij de VVD en dat kun je niet concluderen door even wat verkiezingsprogramma's door te nemen. Jij baseert je gewoon op verkeerde bronnen. Jij bent nog nooit bij de VVD geweest. Jij hebt nog nooit met een doorsnee actieve VVD'er gewoon een gesprek aangeknoopt. Jij beweert dat de VVD elitair is maar komt vervolgens met allerlei onzinredenatie en weigert gewoon goed onderzoek te doen, want je concludeert vanuit de plannen van de VVD hoe de achterban er uit moet zien. Dat is gewoon een hele grote fout.quote:Bel met Nova zou ik zeggen en ieder weldenkend mens die verkiezingsprogramma's vergelijkt kan tot de conclusie komen dat het programma van de VVD van de elite voor de elite is, zeer speciaal voor wat zij denken dat hun belangen zijn dan wel te verstaan (persoonlijk denk ik dat dat nog maar zeer de vraag is), en dat mag, maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat het voor iedereen goed is.
quote:O ja, als je het er niet mee eens ben, is het gezwam. Bel met Nova zou ik zeggen en ieder weldenkend mens die verkiezingsprogramma's vergelijkt kan tot de conclusie komen dat het programma van de PvdA van de uitvreters voor de uitvreters is, zeer speciaal voor wat zij denken dat hun belangen zijn dan wel te verstaan (persoonlijk denk ik dat dat nog maar zeer de vraag is), en dat mag, maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat het voor iedereen goed is.
Zo kom ik objectiever over, kan ik twijfelaars makkelijker over de streep halen en PvdA'ers richting de SP lokkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom hebben jullie geen VVD logo in je usericon? Je ziet tegenwoordig ook steeds vaker een klein speldje op de revers, dit is de digitale variant er van.
Nou vertel eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef Smaharba het volgende:
rutteserieus
____________! dat mensen dat niet zien
rutte
_!!!!111111!!!!!!_________!!!!!!!1!1111!!!!11!einz!!!
Ook in zijn liefdesrelaties moet Rutte gesteund wordenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom hebben jullie geen VVD logo in je usericon? Je ziet tegenwoordig ook steeds vaker een klein speldje op de revers, dit is de digitale variant er van.
Hij moet maar wat met die Thieme gaan rotzooien, heeb we gelijk een lekkere first-lady en dus bij elk Europoees probleem die rokkenjagende Fransen en Italianen achter ons staan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook in zijn liefdesrelaties moet Rutte gesteund worden
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:54 schreef Amos_ het volgende:
Rutte moet maar even met een goed antwoord komen op dat AD artikel van vandaag
Nee dat is verre van prima. Juist van de VVD had ik dit niet verwacht en ook daarom zou mijn stem gewoon weer naar de VVD gaan, maar als dit waar blijkt te zijn gaat mijn stem naar de PVV.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat hij de PVV uitsluit? Prima toch?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee dat is verre van prima. Juist van de VVD had ik dit niet verwacht en ook daarom zou mijn stem gewoon weer naar de VVD gaan, maar als dit waar blijkt te zijn gaat mijn stem naar de PVV.
Prima. Hoe meer verdeeld, hoe beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee dat is verre van prima. Juist van de VVD had ik dit niet verwacht en ook daarom zou mijn stem gewoon weer naar de VVD gaan, maar als dit waar blijkt te zijn gaat mijn stem naar de PVV.
*wankel-wankel*quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
ah, het ANP nieuws bericht net dat slechts enkele VVD-ers hebben gezegd niet met de PVV in zee te willen gaan, Rutte zegt zelf dat alle opties nog open staan
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou weer?De PVV en de VVD staan op zoveel punten zover uit elkaar. Hoe kan het dan in vredesnaam of PVV of VVD zijn? Dan is VVD of CDA of zelfs VVD of D66 nog logischer
Valt nog wel mee, er zijn voornamelijk economische punten waar ze het niet eens zijn. Maar het beperken van de kanslozen-immigratie (mensen zonder duidelijke toekomst) en het harder aanpakken van tuig zijn voor mij 2 zeer belangrijke punten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou weer?De PVV en de VVD staan op zoveel punten zover uit elkaar. Hoe kan het dan in vredesnaam of PVV of VVD zijn? Dan is VVD of CDA of zelfs VVD of D66 nog logischer
Als door een stem op de PVV de PvdA de grootste wordt, zijn ze sowieso uitgesloten. Met een stem op de VVD maken ze nog wel een kans.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:18 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, er zijn voornamelijk economische punten waar ze het niet eens zijn. Maar het beperken van de kanslozen-immigratie (mensen zonder duidelijke toekomst) en het harder aanpakken van tuig zijn voor mij 2 zeer belangrijke punten.
Yep, met de huidige peilingen is een stem op Geert een stem op Job!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Als door een stem op de PVV de PvdA de grootste wordt, zijn ze sowieso uitgesloten. Met een stem op de VVD maken ze nog wel een kans.
Maar elke verkiezing is het een race tussen links en rechts, alleen deze keer is links historisch klein. De reden om strategisch te stmemen om links voor te zijn is minder dan ooit tevoren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als door een stem op de PVV de PvdA de grootste wordt, zijn ze sowieso uitgesloten. Met een stem op de VVD maken ze nog wel een kans.
Normaal ben ik ook geen fan van strategisch stemmen, maar in deze nek-aan-nekrace tussen links en rechts zou ik er wel over nadenken.
Want of ze ze nu wel of niet zeggen uit te sluiten, in beide gevallen kan het ook van de VVD strategisch gespeeld zijn.
Hoe groter de VVD en PVDA samen worden, hoe meer kans op een paars kabinet. Hoe groter de PVV wordt ivm de VVD, hoe meer kans op PVV in het kabinet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:00 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Yep, met de huidige peilingen is een stem op Geert een stem op Job!
Klopt, maar als de PvdA de grootste wordt gaat de PVV zeker niet mee regeren. Wordt de VVD de grootste, dan bestaat er een (kleine) kans dat ze wel mee gaan regeren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe groter de VVD en PVDA samen worden, hoe meer kans op een paars kabinet. Hoe groter de PVV wordt ivm de VVD, hoe meer kans op PVV in het kabinet.
PVV in het kabinet is uitgesloten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe groter de VVD en PVDA samen worden, hoe meer kans op een paars kabinet. Hoe groter de PVV wordt ivm de VVD, hoe meer kans op PVV in het kabinet.
Ja ze moeten wel groot genoeg blijven, maar ik verwacht niet anders. Ik zie de vvd trouwens nog niet met GL regeren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:37 schreef Zith het volgende:
Ben ik het mee oneens, alleen als de PVV groot genoeg is maken ze een kans, als ze (bijv.) kleiner worden dan GL dan kiest de VVD veel liever de liberale GL dan een linkse partij als de PVV.
Moet jij opletten zometeenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja ze moeten wel groot genoeg blijven, maar ik verwacht niet anders. Ik zie de vvd trouwens nog niet met GL regeren.
GL heeft mij serieus positief verrast deze campagne. Natuurlijk hebben ze die achtergrond nog steeds op het gebied van groen en milieu, maar het programma straalt niet meer dat activistische, domme imago uit van vroeger. Ze zijn als het ware volwassen geworden, zelfs met enkele mooie liberale standpunten in de hervormingen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Moet jij opletten zometeen![]()
Bij het debat van gister werd het al veel duidelijker: PVV is het alleen maar eens met de SP, en GL wilt bijna alle sociale issues (WW/WAO/AOW) hervormen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef axis303 het volgende:
[..]
GL heeft mij serieus positief verrast deze campagne. Natuurlijk hebben ze die achtergrond nog steeds op het gebied van groen en milieu, maar het programma straalt niet meer dat activistische, domme imago uit van vroeger. Ze zijn als het ware volwassen geworden, zelfs met enkele mooie liberale standpunten in de hervormingen.
Die lijn hebben ze 4 jaar geleden al stevig ingezet. Een positieve blik op de toekomst is ook niks mis mee volgens mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef axis303 het volgende:
[..]
GL heeft mij serieus positief verrast deze campagne. Natuurlijk hebben ze die achtergrond nog steeds op het gebied van groen en milieu, maar het programma straalt niet meer dat activistische, domme imago uit van vroeger. Ze zijn als het ware volwassen geworden, zelfs met enkele mooie liberale standpunten in de hervormingen.
Oh absoluut. Ik las een interview met Halsema en die gaf toch wel aan dat GL & VVD weliswaar op verschillende kanten opereren maar toch wel elkaar kunden vinden in een hoop punten. De visie vooruit, de hervormingen. Ik zie het ook wel gebeuren bij de formatie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die lijn hebben ze 4 jaar geleden al stevig ingezet. Een positieve blik op de toekomst is ook niks mis mee volgens mij
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Dit wordt hoe dan ook een memorabele dag. Ofwel krijgen we na 8 jaar Harry Potter een bazenpremierOfwel klontert links-Nederland samen door strategisch Cohen te kiezen waardoor Rutte nét misgrijpt.
Er valt wat te kiezen vandaag. Samenhang of ieder voor zich.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Dit wordt hoe dan ook een memorabele dag. Ofwel krijgen we na 8 jaar Harry Potter een bazenpremierOfwel klontert links-Nederland samen door strategisch Cohen te kiezen waardoor Rutte nét misgrijpt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef exdeo het volgende:
Hun verdienen meer dan 6000 euro per maand. Met een beetje schreeuwen en béren en af en toe door nederland hun cruisen..
Er zijn arme mensen in Nederland die het einde van de maand moeten fasten.. Omdat ze gewoon simpel weg geen eten kunnen betalen.. Deze mensen hebben geen schulden, betalen netjes hun rekeningen eten gewoon aardapelen en brood maar melk kunnen ze niet betalen..
Waarom zou ik hem succes moeten wensen?
Hopen dat Pechtold hem overhaalt voor paars+...Een Duurzaam sociaal liberaal Nederland waar we met z,n allen aan wat kunnen hebben..
Hmm.. De meest intelligente uitspraak die ik vandaag uit een PvDA stemmer heb horen komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:41 schreef Smaharba het volgende:
pRutte whweheheheh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ein!1!1zz1!!!1!!z111111!!!!!!!!!!
Pareltje inderdaad dit. "De kiezer is niet dom". Soms wel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef exdeo het volgende:
Hun verdienen meer dan 6000 euro per maand. Met een beetje schreeuwen en béren en af en toe door nederland hun cruisen..
Er zijn arme mensen in Nederland die het einde van de maand moeten fasten.. Omdat ze gewoon simpel weg geen eten kunnen betalen.. Deze mensen hebben geen schulden, betalen netjes hun rekeningen eten gewoon aardapelen en brood maar melk kunnen ze niet betalen..
Waarom zou ik hem succes moeten wensen?
Hopen dat Pechtold hem overhaalt voor paars+...Een Duurzaam sociaal liberaal Nederland waar we met z,n allen aan wat kunnen hebben..
Ik heb hem mijn stem vanmiddag gegevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Vanmorgen heeft hij mijn stem al gekregen
Ik vanmiddag uurtje of half 3 op de hogeschoolquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik heb hem mijn stem vanmiddag gegeven
quote:#TK2010 Na 2% CDA -12%(13%) PvdA -4%(1%) VVD +5% (5%) PVV +10% (8%) . Tussen haakjes de exitpoll als referentie!! Nu VVD voor op PvdA.
quote:mauricedehond profile
mauricedehond #TK2010 Vanaf nu in zetels: Na 11% PvdA 34 VVD 30 PVV 21 CDA 21 SP 15 Groen Links 9 D66 12 ChrUnie 5 SGP 2 PvdD 1. Amsterdam telt zwaar mee
A'dam is een grote klap geweest, en dan te bedenken dat die al onder het 'regime' van Cohen geleefd hebben. Ik kan niks noemen wat verbetert is in amsterdam onder zijn bewind, maar goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:33 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
ik zag bij de meeste gemeentes VVD toch groter dan de PvdA, dacht ik.. En dan 31-32.![]()
Ik ga slapen
Hup Rutte
ik zou er ook m'n kliko-bak nog niet willen huisvestenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef 08gnoT. het volgende:
A'dam is een grote klap geweest, en dan te bedenken dat die al onder het 'regime' van Cohen geleefd hebben. Ik kan niks noemen wat verbetert is in amsterdam onder zijn bewind, maar goed.
Van euforie naar deceptie in een week.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef 08gnoT. het volgende:
PvdA 32VVD 31
Van 38 naar 31 in 1 week.
Oh ja, want Wilders heeft er ook weer 1 bij. Lol!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:48 schreef HAL9000S het volgende:
31 31 weer... rechtse coalitie mogelijk. 33%.
Ja, zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:22 schreef snakelady het volgende:
Ik heb D66 gestemd maar als ik moet kiezen tussen VVD en PvdA ga ik zeker voor VVD.
Dus VVD![]()
![]()
![]()
Mijn man heeft VVD gestemd dus juich voor hem mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het natuurlijk niet.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hup VVD. Het zou de VVD zo gegund zijn na al die tientallen jaren van heel verstandige ideeën en plannen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Heeeel spannend nu, gaat er steeds ietsje beter voor VVD uit zien.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Even een mooie one-liner. Opstelten:
'Wij vinden dat maagzuurremmers uit het basispakket kunnen. Daar hebben toch alleen linkse mensen last van.'
envorpvda?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat zit er onder andere nog in het vat voor de VVD:
Gemeente Laren - 11000 inwoners
Gemeente Bronckhorst - 43000 inwoners
Gemeente Medemblik - 27000 inwoners
Gemeente Utrechtse Heuvelrug - 50000 inwoners! (is een keihard VVD bolwerk)
Dat zoek je zelf maar op.quote:
Kan ik me wel in vinden, an sich.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat vinden we trouwens, als VVD aanhangers, van VVD-CDA-PvdA? Wiegel had hier een voorkeur voor.
Ook in het echte leven heb ik mij echt suf gepromoot de laatste weken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Misschien hebben ze mede dankzij de VVD-promotors op FOK en in dit topic wel gewonnen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ook in het echte leven heb ik mij echt suf gepromoot de laatste weken.
Ik ook zoveel mogelijk, maar ik ben niet echt vaak buiten het dorp geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ook in het echte leven heb ik mij echt suf gepromoot de laatste weken.
Nog 9% en 1000 stemmen. Dat laatste dankzij dat groenlinksquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is nog niet zover, helaas
Als ik iets geleerd heb vandaag is het toch weer gewoon dat je pas moet juichen als de buit binnen is. Ik zit nog steeds te nagelbijten.quote:
Ik heb geen goede herinneringen aan de JOVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik overweeg om lid van de JOVD te worden, infopakket vandaag thuis gehad (het was een teken!)
Ja, de bar blijft gelukkig open.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:58 schreef marcodej het volgende:
Moet een prachtig moment zijn voor de VVD.
Daar is geen reden meer voor. De VVD heeft inmiddels een comfortabele voorsprong van 50.000 stemmen. Met nog maar 8 procent van de stemmen te tellen gaat dat echt niet meer veranderen. Maurice de Hond meldt overigens dat de lijstverbinding van PvdA en GroenLinks de PvdA ook niet aan die 31e zetel gaat helpen. En zelfs al zou dat gebeuren, dan is de VVD nog steeds de grootste partij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als ik iets geleerd heb vandaag is het toch weer gewoon dat je pas moet juichen als de buit binnen is. Ik zit nog steeds te nagelbijten.
de foto's van deze afdeling zagen er vrij 'normaal' uit...quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb geen goede herinneringen aan de JOVD.Ik vond het echt een ballentent, niet vergelijkbaar met de echte VVD. Wellicht dat jij een leukere afdeling treft.
![]()
Ik hoop voor je dat je het er meer naar je zin hebt dan ik dat heb gehad. Zal wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef motorbloempje het volgende:
de foto's van deze afdeling zagen er vrij 'normaal' uit...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je het er meer naar je zin hebt dan ik dat heb gehad. Zal wel lukken denk ik.
Ja, genoeg gepolariseerd, tijd om weer de samenwerking op te zoeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:48 schreef eriksd het volgende:
Jaja, het was een ware veldslag. Dit hele forum trouwens.
Lijkt me wel wat. Al had Pvda dan wel iets kleiner mogen zijn. Maar beter dan met PVV in ieder geval. En 4 partijen word ik ook niet blij van. Dan krijg je van die Rouvoet-ministeries.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat vinden we trouwens, als VVD aanhangers, van VVD-CDA-PvdA? Wiegel had hier een voorkeur voor.
Ik ontken het.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:36 schreef DustPuppy het volgende:
Kan iemand mij hier misschien uitleggen hoe het kan dat een partij die toch vrije markt en zo min mogelijk overheidsbemoeienis daarbij voorstaat, wat toch niemand kan ontkennen 1 van de grote oorzaken van de huidige crisis is, nu zo groot wordt?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij ook.
De 51 staat van de VS is dichterbij dan ooit.
Uhm, je noemt allemaal dingen die principeel rechts ook niet zou willen doen (banken/bonussen controleren, bouw redden), ik volg je niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Mark
Het beste wat Nederland nu kon overkomen nu
Ik ben echt zo blij
![]()
En ik vind ook absoluut niet dat de crisis van rechts kwam, ik wijt de NL crisis zelfs erger aan links. Door niet te controleren waar het geld aan de banken bleef, wat aan bonussen besteed werd. En de bouw, een van de grootste sectoren, de grondvesten van het land, maar laten klappen. Maar daar gaat dit topic niet over
Dit gaat over de nieuwe premier die al een baas was voor hij gekozen werd
Volgens het programma van de VVD willen zij wel meer aan de bouw doen. En ik verwacht dat ze wel oplettender zijn qua bonussen en het niet zomaar toestaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Uhm, je noemt allemaal dingen die principeel rechts ook niet zou willen doen (banken/bonussen controleren, bouw redden), ik volg je niet.
Je zou dus een actievere staat willen die zich meer met het bedrijfsleven bemoeit?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Volgens het programma van de VVD willen zij wel meer aan de bouw doen. En ik verwacht dat ze wel oplettender zijn qua bonussen en het niet zomaar toestaan.
Nee, dan had ik wel SP of anders links gestemd. Lees hun programma eens door zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Je zou dus een actievere staat willen die zich meer met het bedrijfsleven bemoeit?
Waarom verwacht je dan meer overheidsbemoeienis van de VVD (bonus/bank/bouw/etc)?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel SP of anders links gestemd. Lees hun programma eens door zou ik zeggen.
Bonussen bij bedrijven heeft de politiek niets over te zeggen, tenzij de staat daar een functie heeft. Vooralsnog is er geen plan om Europees of mondiaal daar iets aan te doen. Veel landen hebben overigens al laten weten niets te zien in bijvoorbeeld een bankbelasting (Canada, Z-Korea, en een aantal financiële bankencentra zoals Luxemburg).quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:12 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dan meer overheidsbemoeienis van de VVD (bonus/bank/bouw/etc)?
VVD schept meer banen en probeert werklozen aan het werk te krijgen, de bouw is daar een goede sector voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:12 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dan meer overheidsbemoeienis van de VVD (bonus/bank/bouw/etc)?
Misschien NRC vanmiddag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom wordt er nog steeds niet gezegd: "VVD grootste in TK2010 verkiezingen"? Zelfs de Telegraaf heeft helemaal niks in die richting.Ik wil zo graag een krant kopen met die kop, maar ik kan ze nergens vinden.
Ik ga zo kijken, maar op de site hebben ze het vooral over Wilders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien NRC vanmiddag.
De buitenlandse media uit het Westen hebben het ook bijna alleen over Wildersquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken, maar op de site hebben ze het vooral over Wilders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |