Je hebt honderden topics waar je je gal kunt spuwen, maar zelfs dat is niet genoeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat een walgelijk glad mannetje is dat toch..
Daar zijn er al genoeg van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Open dan maar een topic met 'Brand hier Rutte af'
Je hebt het tegen de verkeerde. Ik ben TS.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
true, nou, vort, ga daar dan maar heen, laat ons hier Rutte steunen
ja, weet ik, ik had dat ook niet tegen jouquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de verkeerde. Ik ben TS.
Ik spuw dan ook helemaal geen gal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt honderden topics waar je je gal kunt spuwen, maar zelfs dat is niet genoeg.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef C4W het volgende:
Leuke reactie van Rutte op nieuwe VVD-gadget. Sportief hoor! Beter dan Balkenende en Cohen.!
.
Ik moest enorm lachen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
"Ik sta er helemaal niet bij, da's ook niet leuk!"!
dat!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moest enorm lachen.
Ow, en mensen die de VVD of Rutte af willen kraken, blader door de topiclijst van VKZ, en kies blind een topic. Dikke kans dat je in een antiVVDtopic terecht gekomen bent. Ga daar maar massaal krassen dat het de grootste partij wordt. Hier zijn we proRutte
Nee hoor, mensen die menen dat het land op een andere manier aangepakt moeten worden, moeten schijnbaar dood. Wat een ziekelijke, verblindende haat kan er toch in mensen zitten... om eng van te worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
, en accepteer dat er mensen zijn die menen dat het land op een andere manier aangepakt moet worden
anti-VVD topics waar VVD'ers ook komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:34 schreef timmmmm het volgende:
tientallen antiVVDtopics op FOK! Ga daar lekker spelen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Renesite het volgende:
Hup Mark! Samen met Alexander en nog een paar opties maken we er wat van!
(want dat zijn mijn 2 opties, VVD of D66)
dat zijn DISCUSSIE topics, dit is geen discussietopic, dit is het 'jubel-topic'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
anti-VVD topics waar VVD'ers ook komen.
door dit soort machtsuitoefeningen bekent FOK weer eens kleur. censuur
Net zo 'lekker' als Balkenende II?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef HAL9000S het volgende:
Oooh, wat zal ik lachen als VVD de grootste zal worden en we een lekkere rechtse coalitie krijgen
ga nou zelf niet hetzelfde spelletje spelen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef HAL9000S het volgende:
Oooh, wat zal ik lachen als VVD de grootste zal worden en we een lekkere rechtse coalitie krijgen
kenker he, wat een onzin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
dat zijn DISCUSSIE topics, dit is geen discussietopic, dit is het 'jubel-topic'
Ik heb een ander beeld van fok.nl, volgens mij zijn ze helemaal niet zo streng. Gelukkig ook. Gekleurd kun je ook niet zeggen, maar natuurlijk heeft elke modorator zijn eigen mening.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom is alles wat niet volgens jouw zin gaat toch meteen censuur?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is het probleem van links Nederland. Het is nooit genoeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom is alles wat niet volgens jouw zin gaat toch meteen censuur?
Waarom mogen mensen die wél blij zijn met de VVD niet één, ééntje maar, topic hebben waar met blij kan zijn over de VVD. Tegenover al die tientallen topics waar met de VVD haat.
Omdat VVD niet kan enzoot! En maar schreeuwen en maar doen dat die vervelende rechtse politiek alles stuk maakt!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom is alles wat niet volgens jouw zin gaat toch meteen censuur?
Waarom mogen mensen die wél blij zijn met de VVD niet één, ééntje maar, topic hebben waar met blij kan zijn over de VVD. Tegenover al die tientallen topics waar met de VVD haat.
Je betaalt maar lekker voor je muziek zometeen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:06 schreef Naveda het volgende:
Nu blijkt dat de VVD in het EU parlement ook voor strenge aanpak is van het 'illegaal' downloaden. Eerder zei Teeven dat-ie ook voor een internetfilter was.
Blijf maar lekker VVD stemmen, maar ga niet mopperen als je straks in een politiestaat wakker wordt.
Teeven heeft dat niet gezegd. Het woord is aan de industrie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:06 schreef Naveda het volgende:
Nu blijkt dat de VVD in het EU parlement ook voor strenge aanpak is van het 'illegaal' downloaden. Eerder zei Teeven dat-ie ook voor een internetfilter was.
Blijf maar lekker VVD stemmen, maar ga niet mopperen als je straks in een politiestaat wakker wordt.
Altijd mooi om te zien hoe niet-VVD'ers de partij denken te kennen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef du_ke het volgende:
Toen Rutte bij de liberale vleugel van de VVD hoorde was hij best te pruimen.
Rutte is natuurlijk wel van toon en inhoud veranderdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Altijd mooi om te zien hoe niet-VVD'ers de partij denken te kennen.
Teeven heeft dat wel degelijk gezegd. Je was er zeker niet bij :-). Maar je kan het hier nalezen: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43531256quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:19 schreef axis303 het volgende:
[..]
Teeven heeft dat niet gezegd. Het woord is aan de industrie.
Bovendien komt er een sterke troef binnen de VVD in de vorm van Hennis-Plasschaert. De EP bekend van de omstreden swift-deal blokkering met de VS. Zij zal gekoppeld worden aan Teeven in de fractie.
VVD pleit voor hardere aanpak downloaden in EU parlement. Linkje vergeten: https://www.bof.nl/2010/0(...)-auteursrechtbeleid/quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Naveda het volgende:
[..]
Vandaag heeft ook in de EU de VVD weer voor harde aanpak gepleit. Check dit artikel maar eens.
Jeanine Hennis is idd een goed pleitbezorger van meer privacy en vrijehid, maar zij is de ENIGE in de partij en kan die strijd echt niet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |