Je hebt honderden topics waar je je gal kunt spuwen, maar zelfs dat is niet genoeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat een walgelijk glad mannetje is dat toch..
Daar zijn er al genoeg van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Open dan maar een topic met 'Brand hier Rutte af'
Je hebt het tegen de verkeerde. Ik ben TS.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
true, nou, vort, ga daar dan maar heen, laat ons hier Rutte steunen
ja, weet ik, ik had dat ook niet tegen jouquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de verkeerde. Ik ben TS.
Ik spuw dan ook helemaal geen gal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt honderden topics waar je je gal kunt spuwen, maar zelfs dat is niet genoeg.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef C4W het volgende:
Leuke reactie van Rutte op nieuwe VVD-gadget. Sportief hoor! Beter dan Balkenende en Cohen.!
.
Ik moest enorm lachen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
"Ik sta er helemaal niet bij, da's ook niet leuk!"!
dat!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moest enorm lachen.
Ow, en mensen die de VVD of Rutte af willen kraken, blader door de topiclijst van VKZ, en kies blind een topic. Dikke kans dat je in een antiVVDtopic terecht gekomen bent. Ga daar maar massaal krassen dat het de grootste partij wordt. Hier zijn we proRutte
Nee hoor, mensen die menen dat het land op een andere manier aangepakt moeten worden, moeten schijnbaar dood. Wat een ziekelijke, verblindende haat kan er toch in mensen zitten... om eng van te worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
, en accepteer dat er mensen zijn die menen dat het land op een andere manier aangepakt moet worden
anti-VVD topics waar VVD'ers ook komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:34 schreef timmmmm het volgende:
tientallen antiVVDtopics op FOK! Ga daar lekker spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |