Lijkt me wel wat. Al had Pvda dan wel iets kleiner mogen zijn. Maar beter dan met PVV in ieder geval. En 4 partijen word ik ook niet blij van. Dan krijg je van die Rouvoet-ministeries.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat vinden we trouwens, als VVD aanhangers, van VVD-CDA-PvdA? Wiegel had hier een voorkeur voor.
Ik ontken het.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:36 schreef DustPuppy het volgende:
Kan iemand mij hier misschien uitleggen hoe het kan dat een partij die toch vrije markt en zo min mogelijk overheidsbemoeienis daarbij voorstaat, wat toch niemand kan ontkennen 1 van de grote oorzaken van de huidige crisis is, nu zo groot wordt?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij ook.
De 51 staat van de VS is dichterbij dan ooit.
Uhm, je noemt allemaal dingen die principeel rechts ook niet zou willen doen (banken/bonussen controleren, bouw redden), ik volg je niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Mark
Het beste wat Nederland nu kon overkomen nu
Ik ben echt zo blij
![]()
En ik vind ook absoluut niet dat de crisis van rechts kwam, ik wijt de NL crisis zelfs erger aan links. Door niet te controleren waar het geld aan de banken bleef, wat aan bonussen besteed werd. En de bouw, een van de grootste sectoren, de grondvesten van het land, maar laten klappen. Maar daar gaat dit topic niet over
Dit gaat over de nieuwe premier die al een baas was voor hij gekozen werd
Volgens het programma van de VVD willen zij wel meer aan de bouw doen. En ik verwacht dat ze wel oplettender zijn qua bonussen en het niet zomaar toestaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Uhm, je noemt allemaal dingen die principeel rechts ook niet zou willen doen (banken/bonussen controleren, bouw redden), ik volg je niet.
Je zou dus een actievere staat willen die zich meer met het bedrijfsleven bemoeit?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Volgens het programma van de VVD willen zij wel meer aan de bouw doen. En ik verwacht dat ze wel oplettender zijn qua bonussen en het niet zomaar toestaan.
Nee, dan had ik wel SP of anders links gestemd. Lees hun programma eens door zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Je zou dus een actievere staat willen die zich meer met het bedrijfsleven bemoeit?
Waarom verwacht je dan meer overheidsbemoeienis van de VVD (bonus/bank/bouw/etc)?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel SP of anders links gestemd. Lees hun programma eens door zou ik zeggen.
Bonussen bij bedrijven heeft de politiek niets over te zeggen, tenzij de staat daar een functie heeft. Vooralsnog is er geen plan om Europees of mondiaal daar iets aan te doen. Veel landen hebben overigens al laten weten niets te zien in bijvoorbeeld een bankbelasting (Canada, Z-Korea, en een aantal financiële bankencentra zoals Luxemburg).quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:12 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dan meer overheidsbemoeienis van de VVD (bonus/bank/bouw/etc)?
VVD schept meer banen en probeert werklozen aan het werk te krijgen, de bouw is daar een goede sector voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:12 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dan meer overheidsbemoeienis van de VVD (bonus/bank/bouw/etc)?
Misschien NRC vanmiddag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom wordt er nog steeds niet gezegd: "VVD grootste in TK2010 verkiezingen"? Zelfs de Telegraaf heeft helemaal niks in die richting.Ik wil zo graag een krant kopen met die kop, maar ik kan ze nergens vinden.
Ik ga zo kijken, maar op de site hebben ze het vooral over Wilders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien NRC vanmiddag.
De buitenlandse media uit het Westen hebben het ook bijna alleen over Wildersquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken, maar op de site hebben ze het vooral over Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |