Oei achja ik heb de titel van het nieuwe topic een beetje ter gedachtenis van jou gemaakt! Dus voel je vereerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:15 schreef ManianMan het volgende:
@Argo: Ik heb pech want ik ben bezig met stage terwijl ik eigenlijk al klaar ben met de opleiding
Omdat je je nog niet gemeld hebt ?quote:
Ik knutsel mezelf er wel ff bij in de wikiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Omdat je je nog niet gemeld hebt ?(en ik weet niet hoe je dat doet) Maar welkom mede Limburger!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Oei achja ik heb de titel van het nieuwe topic een beetje ter gedachtenis van jou gemaakt! Dus voel je vereerd
Ik heb al een paar keer dit filmpje voorbij zien komen maar nu wordt ik nieuwsgierig maar ik denk niet dat het zo'n goedplan is om het op mijn stage te bekijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:18 schreef friekin_ het volgende:
En ik ben van mening dat Tuut Chips in de OP moet.
Hoppa. Dit is toch een Limburgs exportproduct waar we trots op mogen zijn.
Vergeet Steven Seagal in zijn jonge jaren nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:18 schreef friekin_ het volgende:
En ik ben van mening dat Tuut Chips in de OP moet.
Hoppa. Dit is toch een Limburgs exportproduct waar we trots op mogen zijn.
Wereldbaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:14 schreef friekin_ het volgende:
Ik wil in die lijst. Verder: mijn baan is creatief omdat ik onder mijn werk kan fokken
Dat is kwa-li-teit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet Steven Seagal in zijn jonge jaren niet:
In principe komt het neer op iemand die "Tuut chips" en "flesje bier" zegt. En hoppa. En een verslavende blokfluit. Niets schokkends aan, totaal SFW.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer dit filmpje voorbij zien komen maar nu wordt ik nieuwsgierig maar ik denk niet dat het zo'n goedplan is om het op mijn stage te bekijken![]()
Deze wordt gebookmarked
Vanaf volgend topic sta je erinquote:
Ik denk dat ze op het werk geen geluid van video's etc. waarderen, het is immers een kantoor waar veel gebeld wordtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In principe komt het neer op iemand die "Tuut chips" en "flesje bier" zegt. En hoppa. En een verslavende blokfluit. Niets schokkends aan, totaal SFW.
Ah.. dat verklaard een hoop. Ik heb 'm een tijdje terug 20x op een dag gekekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op het werk geen geluid van video's etc. waarderen, het is immers een kantoor waar veel gebeld wordt
* ManianMan zucht en denkt: Waarom heb ik geen vakantie!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:35 schreef LimboFan het volgende:
Goedemorgen mensen, weer een dag van mijn 3 maanden durende vakantie, ik ga dadelijk maar weer eens zwemmen, zoals gister en eergisteren en zo....
Ach, z'n vakantie als ik nu heb krijg ik ook nooit meer van mijn levenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
* ManianMan zucht en denkt: Waarom heb ik geen vakantie!
Ik hap, wat zijn de doelen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:40 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ach, z'n vakantie als ik nu heb krijg ik ook nooit meer van mijn leven![]()
Tenzij ik mijn 3 ultieme levensdoelen haal....
Ooh wat compleet verrassendquote:
Geweldig is dat! Ik kan er elke keer weer om lachenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je de wereld overheerst, geef je de Limburgers toch wel vrij neem ik aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:42 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ooh wat compleet verrassend![]()
Dat wilde ik net gaan uitleggen![]()
1: over 10 jaar Multimiljonair
2: over 20 jaar Miljardair
3: over 30 jaar Wereldoverheersing
Maar dat zit er nog niet in, maar ik doe mijn best!
Dan krijgen alle Limburgers voor altijd vrijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als je de wereld overheerst, geef je de Limburgers toch wel vrij neem ik aan
Ik speel wel Mata Hariquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Dan krijgen alle Limburgers voor altijd vrij
Kom je nu in mijn leger?![]()
Laat mij de training van vrouwen maar doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Dan krijgen alle Limburgers voor altijd vrij
Kom je nu in mijn leger?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus we zijn rivalen. Alhoewel ik stap 1 en 2 oversla, en stap 3 mijn prioriteit maak. In mijn dorp noemen ze me all Rocky.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:42 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ooh wat compleet verrassend![]()
Dat wilde ik net gaan uitleggen![]()
1: over 10 jaar Multimiljonair
2: over 20 jaar Miljardair
3: over 30 jaar Wereldoverheersing
Maar dat zit er nog niet in, maar ik doe mijn best!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:32 schreef sproetjes het volgende:
ik wil ook een epic limburgs filmpje delen
Mijn zus wordt vandaag geïnterviewd door Erolquote:
Waar komt die ijssalon?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mijn zus wordt vandaag geïnterviewd door ErolZe is de nieuwe chef van de ijssalon die in Roermond komt, Gusto.
Tegenover de River Woods, als je richting Roercenter loopt (ben slecht in Roermondse topo).quote:
We hebben er al een op het stationsplein, hamstraat en op de straat van de C&A. Hopelijk komt deze dichtbij het Merkendorpquote:
Ah das een goed plekkiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tegenover de River Woods, als je richting Roercenter loopt (ben slecht in Roermondse topo).
lol die was ik ook al aan het zoekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:32 schreef sproetjes het volgende:
ik wil ook een epic limburgs filmpje delen
Dikke tvp uit Weert, met zweterige bouwvakkers als uit mijn raam kijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had mij toch net een mooi uitzicht op de maas (ik zat op het dakterras van mijn stageplek)
Zijn ze bij jou aan het verbouwen dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dikke tvp uit Weert, met zweterige bouwvakkers als uit mijn raam kijk.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou aan het verbouwen dan?![]()
Ik kreeg net medelijden als ik naar de buren keek, zij hadden immers geen dakterras
Schatje, ik heb een zwembad. Ik heb ook een topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb je nog wel uitzicht?Heb je ook een dakterras dan kom ik even zonnen
![]()
Een echt zwembad of zo'n badjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje, ik heb een zwembad. Ik heb ook een topic.
Piratendating?? !!
Waar de fuck woon je eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef friekin_ het volgende:
Zelfde kutfoto kwaliteit. Mijn mobiel is een bietje dood. Mijn huisbaas staat op de foto ook!
Weertquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waar de fuck woon je eigenlijkDaar moet ik ook komen wonen
Ik wist niet dat Weert zo voorop liep met de huizenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weert
Schat, tis maar een kwartiertje rijden. We kunnen natuurlijk ook gewoon een keer 's nachts skinnydippen.
Even kieken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Weert zo voorop liep met de huizenIs de binnenkant ook zo mooi?
PS: Dat Weertse accent![]()
Volgens mij ben je rijker dan mijquote:
Het Veld?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Volgens mij ben je rijker dan mijik woon nog in een bijna bouwval
maar goed over een jaartje verhuizen hopelijk (moeten weg door gemeente). We krijgen 5000 euro mee als we wachten
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weert
Schat, tis maar een kwartiertje rijden. We kunnen natuurlijk ook gewoon een keer 's nachts skinnydippen.
Piratendatingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje, ik heb een zwembad. Ik heb ook een topic.
Piratendating?? !!
Maatje meer, volgens mij moet de titel zijn maten meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Piratendating.
Mij wilden ze al naar 'maatje meer dating' sturen.
Ja, of geen maten meer. Als ik met een dikke vent thuis kom, word ik gewoon in de steek gelatenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maatje meer, volgens mij moet de titel zijn maten meer.
Ik zal je zeggen hoeveel ik weeg 60 kilo bij 1.75 ongeveerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, of geen maten meer. Als ik met een dikke vent thuis kom, word ik gewoon in de steek gelaten
Moet ik nu soppen? Daar heb ik meer voor nodigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen hoeveel ik weeg 60 kilo bij 1.75 ongeveer![]()
Soms kom ik nog op 55 terecht, hoe ik dat flik weet ik niet
Komt voor de bakker, MSN?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moet ik nu soppen? Daar heb ik meer voor nodig
Nee ik wil je leren kennenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je geilt gewoon op mijn zwembad en speakers.
quote:
No wayquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Uhuh. 1 keer skinnydippen, en dan laat je me alleen om het zwembad schoon te maken. Ik ken jouw soort.
Doe je goed, ik ben 1.85 en weeg 73.9 kilo! Vet percentage 12%quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen hoeveel ik weeg 60 kilo bij 1.75 ongeveer![]()
Soms kom ik nog op 55 terecht, hoe ik dat flik weet ik niet
Geen idee wat mijn vet percentage is. Ik eet veel en sport veelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Doe je goed, ik ben 1.85 en weeg 73.9 kilo! Vet percentage 12%
PS je school valt me lastig!
Jij bent groter, jij krijgt de voorkeur. Trouwens, als je een gezin wil stichten, ik heb gehoord dat Piratendating de manier is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Doe je goed, ik ben 1.85 en weeg 73.9 kilo! Vet percentage 12%
PS je school valt me lastig!
Aah niet alleen lengte ik train ook om de dag!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij bent groter, jij krijgt de voorkeur. Trouwens, als je een gezin wil stichten, ik heb gehoord dat Piratendating de manier is.
Lange mannen hebben sowieso de voorkeur.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah niet alleen lengte ik train ook om de dag!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lange mannen hebben sowieso de voorkeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo dat ? Ik vind kerels van 2 meter maar lomp. Maar ik ben blij met mijn lengte fijn en compact.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Yay, er zitten hier nog 5 mensen aan het werk de rest is naar een werkuitje ofzo. 70 euro per persoonquote:
Nou ja, ik hou van het beschermde gevoel. Ik ben zelf al 1.74..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoezo dat ? Ik vind kerels van 2 meter maar lomp. Maar ik ben blij met mijn lengte fijn en compact.
Wootquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou van het beschermde gevoel. Ik ben zelf al 1.74..
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb mijn zwembroek eigenlijk al aan, is dit toeval ? Of wacht ik op een uitnodiging.
Hmm geloof me een lange kerel van 2 meter zou ik makkelijk kunnen neer halen, (als hij minder kracht heeft.)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou van het beschermde gevoel. Ik ben zelf al 1.74..
* MPG meldt (1,85 m)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe daar heb ik de perfecte techniek voor, recht in de buik daarna onder de gordelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm geloof me een lange kerel van 2 meter zou ik makkelijk kunnen neer halen, (als hij minder kracht heeft.)
Der was een kleine bokser Jack Dempsey hij sloeg vele grotere kerels neer! Hij had ook mijn lengte!![]()
Moeilijk doen. Gewoon hand tegen de onderkant van de neus aan. Zo doe ik het op stap. Mits nodigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hehe daar heb ik de perfecte techniek voor, recht in de buik daarna onder de gordel
Jaquote:
Vanavond ruik ik naar chloorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker zwembad
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moeilijk doen. Gewoon hand tegen de onderkant van de neus aan. Zo doe ik het op stap. Mits nodig
Dat wordt al snel gerekend op poging tot doodslag en ik wil geen strafbladquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moeilijk doen. Gewoon hand tegen de onderkant van de neus aan. Zo doe ik het op stap. Mits nodig
Doe het zoals deze held!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat wordt al snel gerekend op poging tot doodslag en ik wil geen strafblad
Je gaat uit om lol te hebben. Wil je vechten dan moet je een vechtsport gaan doen ofzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef Gezicht het volgende:
Sowieso mensen die gaan vechten tijdens het uitgaan
Dat soort figuren moet je gewoon boven staan.
Precies. Mensen die dan ook ruzie gaan zoeken tijdens het uitgaan probeer ik te vermijden en mochten ze me toch weten te vinden bied ik gewoon netjes m'n excuses aan voor wat dan ook en ga ik gewoon fijn door met waarmee ik bezig was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je gaat uit om lol te hebben. Wil je vechten dan moet je een vechtsport gaan doen ofzo.
heb je in sittard al eens gekeken bij de jack jones?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:07 schreef Argo het volgende:
Ps zijn hier mensen die goed bekend zijn met de stad in Sittard ? Of Heerlen of Maastricht. Ik ben op zoek naar singlets, tanktops (voor mannen uiteraard) Maar ik weet alleen dat de H en M ze heeft, het liefst zou ik er in Sittard kopen, dat is voor mij gemakkelijker. En hoef ik geen trein kaartje te kopen! Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan krijgen, zo niet waar kan ik ze in Heerlen, Maastricht krijgen.
quote:
Idd. maar als mensen mijn plezier vernietigen wil ik weleens na het uitgaan nog een praatje houden...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je gaat uit om lol te hebben. Wil je vechten dan moet je een vechtsport gaan doen ofzo.
Ik ben een lief meiske, ik kom overal mee weg. Vrouwelijke Joran zeg maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat wordt al snel gerekend op poging tot doodslag en ik wil geen strafblad
Ik heb er gelukkig nooit last vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Precies. Mensen die dan ook ruzie gaan zoeken tijdens het uitgaan probeer ik te vermijden en mochten ze me toch weten te vinden bied ik gewoon netjes m'n excuses aan voor wat dan ook en ga ik gewoon fijn door met waarmee ik bezig was.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben een lief meiske, ik kom overal mee weg. Vrouwelijke Joran zeg maar.
Mwoah ik ben het ermee eens dat je uitgaat met je plezier. Maar als ik een vriendin heb, en iemand gaat er aan zitten. Zal ik er zeer zeker iets van zeggen. Als hij dan blijft doorgaan kan der soms wel eens een vuist de verkeerde richting in draaien! Vechten hou ik niet van, maar ik laat wel niet met me sollen. Maar in eerste instantie zou ik eerst weg lopen, maar sommige typetjes blijven je volgen. En ik ga echt niet terug naar huis omdat zon klootzak die ik makkelijk kan hebben, me zit te irriteren!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig nooit last van
Totdat je mij ontmoet!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan moet je vriendin die klap geven dan gaan ze van zelf wel wegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Mwoah ik ben het ermee eens dat je uitgaat met je plezier. Maar als ik een vriendin heb, en iemand gaat er aan zitten. Zal ik er zeer zeker iets van zeggen. Als hij dan blijft doorgaan kan der soms wel eens een vuist de verkeerde richting in draaien! Vechten hou ik niet van, maar ik laat wel niet met me sollen. Maar in eerste instantie zou ik eerst weg lopen, maar sommige typetjes blijven je volgen. En ik ga echt niet terug naar huis omdat zon klootzak die ik makkelijk kan hebben, me zit te irriteren!
Hartelijk bedankt voor de tip, maar ik vind dat maar een enge winkel!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb je in sittard al eens gekeken bij de jack jones?
Tegen mij zei je gister dat je niet lief was !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lees jij nooit de krant, laats hadden ze al een meisje verminkt omdat ze zei dat ze niks met die jongens te maken wou hebben. Neuh ik kom op voor mijn dierbaren! Tenzij ze het zelf uitlokken!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:56 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan moet je vriendin die klap geven dan gaan ze van zelf wel weg
Toen was ik hitsig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tegen mij zei je gister dat je niet lief was !
Nee ik lees nooit de krant.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Lees jij nooit de krant, laats hadden ze al een meisje verminkt omdat ze zei dat ze niks met die jongens te maken wou hebben. Neuh ik kom op voor mijn dierbaren! Tenzij ze het zelf uitlokken!
Ik moet alles potsen alleen thuis ouders op vakantie en zussen zie ik toch bijna nooit!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:56 schreef Gezicht het volgende:
Wat een enorm bazenweer trouwens. Denk dat ik morgen maar eens aan de slag ga met het zwembad potsen zodat die binnenkort gevuld kan worden.
Ja, het komt door dit weer. Ik durfde het gisteren niet toe te geven, want je bent zo'n lieve, brave jongenquote:
Picsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik moet alles potsen alleen thuis ouders op vakantie en zussen zie ik toch bijna nooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar poetsen is idd. shit als je alles alleen moet doen![]()
Chill toch. Nodig wat vrienden uit en zuip een gat in de dag zou ik zeggen, vooral met dit weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik moet alles potsen alleen thuis ouders op vakantie en zussen zie ik toch bijna nooit!
Ik ben braafquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, het komt door dit weer. Ik durfde het gisteren niet toe te geven, want je bent zo'n lieve, brave jongen
Welke vrienden!?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Chill toch. Nodig wat vrienden uit en zuip een gat in de dag zou ik zeggen, vooral met dit weer.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef sproetjes het volgende:
jezus dit is echt het toppunt avn slowchat hier
quote:
Heb ik eindelijk wat te doen hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef sproetjes het volgende:
jezus dit is echt het toppunt avn slowchat hier
En nu heb ik zin om te zwemmen !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
![]()
Kan trouwens niet wachten op de zomer, dan lig ik nu aan het zwembad met een Alfa binnen handbereik en hopelijk wat schone vrouwluuj in de buurt.
Vanavond weer Hertog Jan buize op het terrasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Waar wacht je op :pquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En nu heb ik zin om te zwemmen !
tepelklemmenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je 's avonds compleet anders bent. Dat je dan ineens een zweep pakt. Stout bent![]()
IRL ben ik heul lief en verlegenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:07 schreef sproetjes het volgende:
zeg... durf ik vanavond nog wel met dat stelletje mafkezen hier te gaan stappen
Zeg, bespreek dat ff in KEL wil jequote:
en nu ook niet het drinken van de mondial gaan afkraken hequote:
ik op 1 handquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Spreek voor je zelf, ik kan de keren dat ik echt dronken was op 2 handen tellen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:07 schreef sproetjes het volgende:
Mij ken je al een beetjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:07 schreef sproetjes het volgende:
Ik moet aan de cola vanavond, lees ik netquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
en nu ook niet het drinken van de mondial gaan afkraken he![]()
[..]
ik op 1 hand
Ik op geen hand!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
en nu ook niet het drinken van de mondial gaan afkraken he![]()
[..]
ik op 1 hand
baasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar ik ben al vroeg begonnen, toen ik 8, 9 jaar was. Ik wist niet beter
Ik ben nog nooit dronken geweest!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal mijn mond maar houden
Ik ook, wijselijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wacht jij maar af tot vanavond, ik heb t foto toestel klaar liggenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
SWJ en Klonk geloof ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:10 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij heb ik dit al eens gevraagd maar zijn er geen Limburgse mods?
Nvm Limburgers zijn toch luiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:10 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij heb ik dit al eens gevraagd maar zijn er geen Limburgse mods?
Tassie ook alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wacht jij maar af tot vanavond, ik heb t foto toestel klaar liggen
Waarom denk je dat de limbo topics in ONZ niet dicht gingen ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Is SwJ Limburgs?!![]()
![]()
![]()
Dat had ik nooit achter hem gezocht.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Is SwJ Limburgs?!![]()
![]()
![]()
Dat had ik nooit achter hem gezocht.
Klonk is geen mod meerquote:
Typische naam voor een Limburgerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Klonk is geen mod meer![]()
Verder hebben we Sjeen
Ik dacht omdat Limburg gewoon baas is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de limbo topics in ONZ niet dicht gingen ?
Je hoeft niet op de fotoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik moet mijn oma in bad doen, ik kom niet vanavond. Ik haat camera's.
Je mag mij ook in bad doen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is daar eigenlijk een woord voor?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja Anne is Limburgsequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Klonk is geen mod meer![]()
Verder hebben we Sjeen.
Anne woont tegenwoordig in Dld, maar is volgens mij ook Limburgse...
Photoeauschuw.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Is daar eigenlijk een woord voor?
Camaraphobie?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:14 schreef sproetjes het volgende:
ja hallo! ik verwacht wel een fok! familie foto voor op het forum he!
Maken we friekin zwart op de fotoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:14 schreef sproetjes het volgende:
ja hallo! ik verwacht wel een fok! familie foto voor op het forum he!
Dan lijkt ze net een neger of een mijnwerkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maken we friekin zwart op de foto
Ik heb foto's, maar hoef ze niet op fok te hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je schamen voor een plaatje van jezelf.
Royaal en nog iets
Zie last.fmquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Gezicht het volgende:
Zeg eens, wat voor muziek luisteren mijn mede-Limburgers eigenlijk?
Trance, Nederlandse muziek ennuh Top40quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Gezicht het volgende:
Ik herken je wel jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef friekin_ het volgende:
Ach, TLK heeft me op Facebook. Jullie herkennen mij wel. Rode jurk sowieso.
Zit niet echts iets tussen wat ik ken.quote:
Trancequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Trance, Nederlandse muziek ennuh Top40
Rock, Punk, Neo folk, Melodische metal, Viking metal, ska en oi.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Gezicht het volgende:
Ik luister bijna alles behalve hardcore en dat Nederlands taligequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Gezicht het volgende:
je tetten mogen wel op het internet. maar je gezicht niet...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb foto's, maar hoef ze niet op fok te hebben
Behalve die van mijn tetten in het fobo van TLK dan
Tja. Drank maakt veel kapotquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je tetten mogen wel op het internet. maar je gezicht niet...
Je haat dus je eigen cultuur?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zit niet echts iets tussen wat ik ken.
[..]
Trance![]()
Nederlandse Muziek en Top 40
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je haat dus je eigen cultuur?Die Nederlandse bokmuziek hoort dus ECHT NIET bij mijn LIMBURGSE cultuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
Appeltietjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Tetten zijn wel heilig voor sommige mannen!
Je ziet 'm vanavond wel. Mijn gezicht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je tetten mogen wel op het internet. maar je gezicht niet...
Kijk die views in mijn fobo !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Tetten zijn wel heilig voor sommige mannen!
wat zijn appeltietjes?quote:
je gaat echt wel meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef Tassiepassie het volgende:
jaaaaa halloooooo ik lekker relaxen in mijn zwembadje en jullie kalken gewoom alweer een heel topic vol
misschien blijf ik maar thuis straks. Ik hou jullie toch niet bij!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk die views in mijn fobo !
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef Tassiepassie het volgende:
jaaaaa halloooooo ik lekker relaxen in mijn zwembadje en jullie kalken gewoom alweer een heel topic vol
misschien blijf ik maar thuis straks. Ik hou jullie toch niet bij!
Tieten die je vast kan houden in een handquote:
Ik wil ook tetten in mijn fobo!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja wat had je dan verwacht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rowwen Hèzequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb tassie gister nog een gare foto laten zien via msnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat zijn appeltietjes?
[..]
je gaat echt wel mee
we moeten TLK op de foto zetten!
Ik heb die gekregen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik even een foto maak van een meid
Bestel maar bestel maar bestel maar!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heuj Rowwen Heze!
In Mei heb ik ze nog gezien.
ja was echt een geile foto...ik heb me moeten inhouden om niet naar je toe te komen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb tassie gister nog een gare foto laten zien via msn
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef friekin_ het volgende:
Ik ook. Mijn oude schoenen ruiken nog naar bier
Gewoon je achillespees door snijden dan ga je nergens meer heen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja was echt een geile foto...ik heb me moeten inhouden om niet naar je toe te komen!
Hij was eerder gaar met mijn neplachquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja was echt een geile foto...ik heb me moeten inhouden om niet naar je toe te komen!
ben ik toen eens geweest in een grote tent met nog meer artiestenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef Gezicht het volgende:
Ze komen elk jaar zo rond Mei in Neerbeek als jullie het niet wisten...
Kut ik moet niet vergeten mijn schoenen te poetsenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef friekin_ het volgende:
Ik ook. Mijn oude schoenen ruiken nog naar bier
Als het boven de 25 graden is dan heb ik "thuiswerkdag"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef ManianMan het volgende:
Waarom zit ik hier nog met 2 mensen![]()
KUTSTAGE
ach. Je bent en blijft een schatjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij was eerder gaar met mijn neplach
Wat trek je aan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kut ik moet niet vergeten mijn schoenen te poetsendie zijn nog vies van PP
Had ik dat maar dan lag ik nu in de zonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het boven de 25 graden is dan heb ik "thuiswerkdag"
Ik ben braafquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ach. Je bent en blijft een schatje
Ik moet ook nog een deel van mijn tijd echt werken danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Had ik dat maar dan lag ik nu in de zon
streepjesshirtquote:
Klote je komt langs in Buchten heh ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:39 schreef sproetjes het volgende:
tot vanavond mensen! ik ga nog even pc hangen, straks trainen en dan lekker douchen en optuttenen yay ik mag aan de wijn vanavond
Waar de fuck ligt Buchten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Klote je komt langs in Buchten heh ?Ik ga straks wel wandelen! Ben ik veilig ?
jep inderdaad buchten ja!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Klote je komt langs in Buchten heh ?Ik ga straks wel wandelen! Ben ik veilig ?
Komt omdat het roze is. Wel lekker hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Die foto is wel scherp zeg![]()
Krijg er oogpijn van
Ik zou me niet veilig voelen bij een blond iemandquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jep inderdaad buchten ja!
je bent veilig hoor
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Komt omdat het roze is. Wel lekker hoor
NOUJAZEGquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zou me niet veilig voelen bij een blond iemand
Sorryquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:49 schreef sproetjes het volgende:
[..]
NOUJAZEG![]()
![]()
![]()
Ik heb nu een aardbeien-banaan smoothie ijsje
ik doe aan thaiboksen dus ik kan wel hard slaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Sorrymaar het was een makkelijk inkoppertje
Als je het niet tegen mij gebruikt welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik doe aan thaiboksen dus ik kan wel hard slaan
dan voel je je wel veilig toch?
Dan kan ook juist weer een onveilig gevoel gevenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Misschien maakt ze wel een domme actiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ook juist weer een onveilig gevoel geven
true truequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ook juist weer een onveilig gevoel geven
Als ik ben aant wandelen en een mafkees valt me aan krijgt die een baksteen op zich af! Maar ben je dan een wedstrijd vechtster ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Heuj!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dude wtf... 1 topic vol in nog geen dag... dit gaat wel heel ver
nee nee vecht (nog) geen wedstrijden, misschien ooitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Als ik ben aant wandelen en een mafkees valt me aan krijgt die een baksteen op zich af! Maar ben je dan een wedstrijd vechtster ?
Hmm ik ben gestopt met boksen, ik kan mensen niet op het gezicht raken. Of niet vriendschappelijk in een spar gevecht. Ik ben geen goeie bokser!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee nee vecht (nog) geen wedstrijden, misschien ooit
he jammer, ik had gehoopt op een echte spongebob (zoals die clownsijsjes van vanille en aardbeien ijs van vroegah, met dat cholade hoedje en die kauwgombal als neus)quote:
geen moeite mee, op dat moment maakt het me ook niet uit wie ik voor me heb ik sla gewoon terugquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ik ben gestopt met boksen, ik kan mensen niet op het gezicht raken. Of niet vriendschappelijk in een spar gevecht. Ik ben geen goeie bokser!
Die waren idd heerlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
he jammer, ik had gehoopt op een echte spongebob (zoals die clownsijsjes van vanille en aardbeien ijs van vroegah, met dat cholade hoedje en die kauwgombal als neus)
[..]
geen moeite mee, op dat moment maakt het me ook niet uit wie ik voor me heb ik sla gewoon terug
Jij hebt tenminste chille werktijdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:58 schreef Gezicht het volgende:
Zeau, strakjes even werken en dan buizen bij een vrind thuis.
Ja meestal s'avonds he, vakkenvullen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste chille werktijden
Ik ook hoor gister nog overgewerktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:59 schreef Gezicht het volgende:
En toen begon het lapo-hunten.
[..]
Ja meestal s'avonds he, vakkenvullen.We moeten wel vaak overwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |