Schatje, ik heb een zwembad. Ik heb ook een topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb je nog wel uitzicht?Heb je ook een dakterras dan kom ik even zonnen
![]()
Een echt zwembad of zo'n badjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje, ik heb een zwembad. Ik heb ook een topic.
Piratendating?? !!
Waar de fuck woon je eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef friekin_ het volgende:
Zelfde kutfoto kwaliteit. Mijn mobiel is een bietje dood. Mijn huisbaas staat op de foto ook!
Weertquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waar de fuck woon je eigenlijkDaar moet ik ook komen wonen
Ik wist niet dat Weert zo voorop liep met de huizenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weert
Schat, tis maar een kwartiertje rijden. We kunnen natuurlijk ook gewoon een keer 's nachts skinnydippen.
Even kieken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Weert zo voorop liep met de huizenIs de binnenkant ook zo mooi?
PS: Dat Weertse accent![]()
Volgens mij ben je rijker dan mijquote:
Het Veld?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Volgens mij ben je rijker dan mijik woon nog in een bijna bouwval
maar goed over een jaartje verhuizen hopelijk (moeten weg door gemeente). We krijgen 5000 euro mee als we wachten
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weert
Schat, tis maar een kwartiertje rijden. We kunnen natuurlijk ook gewoon een keer 's nachts skinnydippen.
Piratendatingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje, ik heb een zwembad. Ik heb ook een topic.
Piratendating?? !!
Maatje meer, volgens mij moet de titel zijn maten meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Piratendating.
Mij wilden ze al naar 'maatje meer dating' sturen.
Ja, of geen maten meer. Als ik met een dikke vent thuis kom, word ik gewoon in de steek gelatenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maatje meer, volgens mij moet de titel zijn maten meer.
Ik zal je zeggen hoeveel ik weeg 60 kilo bij 1.75 ongeveerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, of geen maten meer. Als ik met een dikke vent thuis kom, word ik gewoon in de steek gelaten
Moet ik nu soppen? Daar heb ik meer voor nodigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen hoeveel ik weeg 60 kilo bij 1.75 ongeveer![]()
Soms kom ik nog op 55 terecht, hoe ik dat flik weet ik niet
Komt voor de bakker, MSN?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moet ik nu soppen? Daar heb ik meer voor nodig
Nee ik wil je leren kennenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je geilt gewoon op mijn zwembad en speakers.
quote:
No wayquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Uhuh. 1 keer skinnydippen, en dan laat je me alleen om het zwembad schoon te maken. Ik ken jouw soort.
Doe je goed, ik ben 1.85 en weeg 73.9 kilo! Vet percentage 12%quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen hoeveel ik weeg 60 kilo bij 1.75 ongeveer![]()
Soms kom ik nog op 55 terecht, hoe ik dat flik weet ik niet
Geen idee wat mijn vet percentage is. Ik eet veel en sport veelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Doe je goed, ik ben 1.85 en weeg 73.9 kilo! Vet percentage 12%
PS je school valt me lastig!
Jij bent groter, jij krijgt de voorkeur. Trouwens, als je een gezin wil stichten, ik heb gehoord dat Piratendating de manier is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Doe je goed, ik ben 1.85 en weeg 73.9 kilo! Vet percentage 12%
PS je school valt me lastig!
Aah niet alleen lengte ik train ook om de dag!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij bent groter, jij krijgt de voorkeur. Trouwens, als je een gezin wil stichten, ik heb gehoord dat Piratendating de manier is.
Lange mannen hebben sowieso de voorkeur.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah niet alleen lengte ik train ook om de dag!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lange mannen hebben sowieso de voorkeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo dat ? Ik vind kerels van 2 meter maar lomp. Maar ik ben blij met mijn lengte fijn en compact.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Yay, er zitten hier nog 5 mensen aan het werk de rest is naar een werkuitje ofzo. 70 euro per persoonquote:
Nou ja, ik hou van het beschermde gevoel. Ik ben zelf al 1.74..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoezo dat ? Ik vind kerels van 2 meter maar lomp. Maar ik ben blij met mijn lengte fijn en compact.
Wootquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou van het beschermde gevoel. Ik ben zelf al 1.74..
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb mijn zwembroek eigenlijk al aan, is dit toeval ? Of wacht ik op een uitnodiging.
Hmm geloof me een lange kerel van 2 meter zou ik makkelijk kunnen neer halen, (als hij minder kracht heeft.)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou van het beschermde gevoel. Ik ben zelf al 1.74..
* MPG meldt (1,85 m)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe daar heb ik de perfecte techniek voor, recht in de buik daarna onder de gordelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm geloof me een lange kerel van 2 meter zou ik makkelijk kunnen neer halen, (als hij minder kracht heeft.)
Der was een kleine bokser Jack Dempsey hij sloeg vele grotere kerels neer! Hij had ook mijn lengte!![]()
Moeilijk doen. Gewoon hand tegen de onderkant van de neus aan. Zo doe ik het op stap. Mits nodigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hehe daar heb ik de perfecte techniek voor, recht in de buik daarna onder de gordel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |