Dan kan ook juist weer een onveilig gevoel gevenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik doe aan thaiboksen dus ik kan wel hard slaan
dan voel je je wel veilig toch?
Misschien maakt ze wel een domme actiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ook juist weer een onveilig gevoel geven
true truequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ook juist weer een onveilig gevoel geven
Als ik ben aant wandelen en een mafkees valt me aan krijgt die een baksteen op zich af! Maar ben je dan een wedstrijd vechtster ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik doe aan thaiboksen dus ik kan wel hard slaan
dan voel je je wel veilig toch?
Heuj!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dude wtf... 1 topic vol in nog geen dag... dit gaat wel heel ver
nee nee vecht (nog) geen wedstrijden, misschien ooitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Als ik ben aant wandelen en een mafkees valt me aan krijgt die een baksteen op zich af! Maar ben je dan een wedstrijd vechtster ?
Hmm ik ben gestopt met boksen, ik kan mensen niet op het gezicht raken. Of niet vriendschappelijk in een spar gevecht. Ik ben geen goeie bokser!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee nee vecht (nog) geen wedstrijden, misschien ooit
he jammer, ik had gehoopt op een echte spongebob (zoals die clownsijsjes van vanille en aardbeien ijs van vroegah, met dat cholade hoedje en die kauwgombal als neus)quote:
geen moeite mee, op dat moment maakt het me ook niet uit wie ik voor me heb ik sla gewoon terugquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ik ben gestopt met boksen, ik kan mensen niet op het gezicht raken. Of niet vriendschappelijk in een spar gevecht. Ik ben geen goeie bokser!
Die waren idd heerlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
he jammer, ik had gehoopt op een echte spongebob (zoals die clownsijsjes van vanille en aardbeien ijs van vroegah, met dat cholade hoedje en die kauwgombal als neus)
[..]
geen moeite mee, op dat moment maakt het me ook niet uit wie ik voor me heb ik sla gewoon terug
Jij hebt tenminste chille werktijdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:58 schreef Gezicht het volgende:
Zeau, strakjes even werken en dan buizen bij een vrind thuis.
Ja meestal s'avonds he, vakkenvullen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste chille werktijden
Ik ook hoor gister nog overgewerktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:59 schreef Gezicht het volgende:
En toen begon het lapo-hunten.
[..]
Ja meestal s'avonds he, vakkenvullen.We moeten wel vaak overwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |