Rock, Punk, Neo folk, Melodische metal, Viking metal, ska en oi.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Gezicht het volgende:
Zeg eens, wat voor muziek luisteren mijn mede-Limburgers eigenlijk?
Ik luister bijna alles behalve hardcore en dat Nederlands taligequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Gezicht het volgende:
je tetten mogen wel op het internet. maar je gezicht niet...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb foto's, maar hoef ze niet op fok te hebben
Behalve die van mijn tetten in het fobo van TLK dan
Tja. Drank maakt veel kapotquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je tetten mogen wel op het internet. maar je gezicht niet...
Je haat dus je eigen cultuur?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zit niet echts iets tussen wat ik ken.
[..]
Trance![]()
Nederlandse Muziek en Top 40
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je haat dus je eigen cultuur?Die Nederlandse bokmuziek hoort dus ECHT NIET bij mijn LIMBURGSE cultuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
Appeltietjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Tetten zijn wel heilig voor sommige mannen!
Je ziet 'm vanavond wel. Mijn gezicht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je tetten mogen wel op het internet. maar je gezicht niet...
Kijk die views in mijn fobo !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Tetten zijn wel heilig voor sommige mannen!
wat zijn appeltietjes?quote:
je gaat echt wel meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef Tassiepassie het volgende:
jaaaaa halloooooo ik lekker relaxen in mijn zwembadje en jullie kalken gewoom alweer een heel topic vol
misschien blijf ik maar thuis straks. Ik hou jullie toch niet bij!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk die views in mijn fobo !
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef Tassiepassie het volgende:
jaaaaa halloooooo ik lekker relaxen in mijn zwembadje en jullie kalken gewoom alweer een heel topic vol
misschien blijf ik maar thuis straks. Ik hou jullie toch niet bij!
Tieten die je vast kan houden in een handquote:
Ik wil ook tetten in mijn fobo!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja wat had je dan verwacht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rowwen Hèzequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb tassie gister nog een gare foto laten zien via msnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat zijn appeltietjes?
[..]
je gaat echt wel mee
we moeten TLK op de foto zetten!
Ik heb die gekregen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik even een foto maak van een meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |