Jaquote:
Vanavond ruik ik naar chloorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker zwembad
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moeilijk doen. Gewoon hand tegen de onderkant van de neus aan. Zo doe ik het op stap. Mits nodig
Dat wordt al snel gerekend op poging tot doodslag en ik wil geen strafbladquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moeilijk doen. Gewoon hand tegen de onderkant van de neus aan. Zo doe ik het op stap. Mits nodig
Doe het zoals deze held!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat wordt al snel gerekend op poging tot doodslag en ik wil geen strafblad
Je gaat uit om lol te hebben. Wil je vechten dan moet je een vechtsport gaan doen ofzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef Gezicht het volgende:
Sowieso mensen die gaan vechten tijdens het uitgaan
Dat soort figuren moet je gewoon boven staan.
Precies. Mensen die dan ook ruzie gaan zoeken tijdens het uitgaan probeer ik te vermijden en mochten ze me toch weten te vinden bied ik gewoon netjes m'n excuses aan voor wat dan ook en ga ik gewoon fijn door met waarmee ik bezig was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je gaat uit om lol te hebben. Wil je vechten dan moet je een vechtsport gaan doen ofzo.
heb je in sittard al eens gekeken bij de jack jones?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:07 schreef Argo het volgende:
Ps zijn hier mensen die goed bekend zijn met de stad in Sittard ? Of Heerlen of Maastricht. Ik ben op zoek naar singlets, tanktops (voor mannen uiteraard) Maar ik weet alleen dat de H en M ze heeft, het liefst zou ik er in Sittard kopen, dat is voor mij gemakkelijker. En hoef ik geen trein kaartje te kopen! Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan krijgen, zo niet waar kan ik ze in Heerlen, Maastricht krijgen.
quote:
Idd. maar als mensen mijn plezier vernietigen wil ik weleens na het uitgaan nog een praatje houden...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je gaat uit om lol te hebben. Wil je vechten dan moet je een vechtsport gaan doen ofzo.
Ik ben een lief meiske, ik kom overal mee weg. Vrouwelijke Joran zeg maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat wordt al snel gerekend op poging tot doodslag en ik wil geen strafblad
Ik heb er gelukkig nooit last vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Precies. Mensen die dan ook ruzie gaan zoeken tijdens het uitgaan probeer ik te vermijden en mochten ze me toch weten te vinden bied ik gewoon netjes m'n excuses aan voor wat dan ook en ga ik gewoon fijn door met waarmee ik bezig was.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben een lief meiske, ik kom overal mee weg. Vrouwelijke Joran zeg maar.
Mwoah ik ben het ermee eens dat je uitgaat met je plezier. Maar als ik een vriendin heb, en iemand gaat er aan zitten. Zal ik er zeer zeker iets van zeggen. Als hij dan blijft doorgaan kan der soms wel eens een vuist de verkeerde richting in draaien! Vechten hou ik niet van, maar ik laat wel niet met me sollen. Maar in eerste instantie zou ik eerst weg lopen, maar sommige typetjes blijven je volgen. En ik ga echt niet terug naar huis omdat zon klootzak die ik makkelijk kan hebben, me zit te irriteren!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig nooit last van
Totdat je mij ontmoet!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan moet je vriendin die klap geven dan gaan ze van zelf wel wegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Mwoah ik ben het ermee eens dat je uitgaat met je plezier. Maar als ik een vriendin heb, en iemand gaat er aan zitten. Zal ik er zeer zeker iets van zeggen. Als hij dan blijft doorgaan kan der soms wel eens een vuist de verkeerde richting in draaien! Vechten hou ik niet van, maar ik laat wel niet met me sollen. Maar in eerste instantie zou ik eerst weg lopen, maar sommige typetjes blijven je volgen. En ik ga echt niet terug naar huis omdat zon klootzak die ik makkelijk kan hebben, me zit te irriteren!
Hartelijk bedankt voor de tip, maar ik vind dat maar een enge winkel!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb je in sittard al eens gekeken bij de jack jones?
Tegen mij zei je gister dat je niet lief was !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lees jij nooit de krant, laats hadden ze al een meisje verminkt omdat ze zei dat ze niks met die jongens te maken wou hebben. Neuh ik kom op voor mijn dierbaren! Tenzij ze het zelf uitlokken!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:56 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan moet je vriendin die klap geven dan gaan ze van zelf wel weg
Toen was ik hitsig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tegen mij zei je gister dat je niet lief was !
Nee ik lees nooit de krant.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Lees jij nooit de krant, laats hadden ze al een meisje verminkt omdat ze zei dat ze niks met die jongens te maken wou hebben. Neuh ik kom op voor mijn dierbaren! Tenzij ze het zelf uitlokken!
Ik moet alles potsen alleen thuis ouders op vakantie en zussen zie ik toch bijna nooit!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:56 schreef Gezicht het volgende:
Wat een enorm bazenweer trouwens. Denk dat ik morgen maar eens aan de slag ga met het zwembad potsen zodat die binnenkort gevuld kan worden.
Ja, het komt door dit weer. Ik durfde het gisteren niet toe te geven, want je bent zo'n lieve, brave jongenquote:
Picsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik moet alles potsen alleen thuis ouders op vakantie en zussen zie ik toch bijna nooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar poetsen is idd. shit als je alles alleen moet doen![]()
Chill toch. Nodig wat vrienden uit en zuip een gat in de dag zou ik zeggen, vooral met dit weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik moet alles potsen alleen thuis ouders op vakantie en zussen zie ik toch bijna nooit!
Ik ben braafquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, het komt door dit weer. Ik durfde het gisteren niet toe te geven, want je bent zo'n lieve, brave jongen
Welke vrienden!?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Chill toch. Nodig wat vrienden uit en zuip een gat in de dag zou ik zeggen, vooral met dit weer.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef sproetjes het volgende:
jezus dit is echt het toppunt avn slowchat hier
quote:
Heb ik eindelijk wat te doen hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef sproetjes het volgende:
jezus dit is echt het toppunt avn slowchat hier
En nu heb ik zin om te zwemmen !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
![]()
Kan trouwens niet wachten op de zomer, dan lig ik nu aan het zwembad met een Alfa binnen handbereik en hopelijk wat schone vrouwluuj in de buurt.
Vanavond weer Hertog Jan buize op het terrasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Waar wacht je op :pquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En nu heb ik zin om te zwemmen !
tepelklemmenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je 's avonds compleet anders bent. Dat je dan ineens een zweep pakt. Stout bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |