Bestel maar bestel maar bestel maar!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heuj Rowwen Heze!
In Mei heb ik ze nog gezien.
ja was echt een geile foto...ik heb me moeten inhouden om niet naar je toe te komen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb tassie gister nog een gare foto laten zien via msn
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef friekin_ het volgende:
Ik ook. Mijn oude schoenen ruiken nog naar bier
Gewoon je achillespees door snijden dan ga je nergens meer heen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja was echt een geile foto...ik heb me moeten inhouden om niet naar je toe te komen!
Hij was eerder gaar met mijn neplachquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja was echt een geile foto...ik heb me moeten inhouden om niet naar je toe te komen!
ben ik toen eens geweest in een grote tent met nog meer artiestenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef Gezicht het volgende:
Ze komen elk jaar zo rond Mei in Neerbeek als jullie het niet wisten...
Kut ik moet niet vergeten mijn schoenen te poetsenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef friekin_ het volgende:
Ik ook. Mijn oude schoenen ruiken nog naar bier
Als het boven de 25 graden is dan heb ik "thuiswerkdag"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef ManianMan het volgende:
Waarom zit ik hier nog met 2 mensen![]()
KUTSTAGE
ach. Je bent en blijft een schatjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij was eerder gaar met mijn neplach
Wat trek je aan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kut ik moet niet vergeten mijn schoenen te poetsendie zijn nog vies van PP
Had ik dat maar dan lag ik nu in de zonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het boven de 25 graden is dan heb ik "thuiswerkdag"
Ik ben braafquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ach. Je bent en blijft een schatje
Ik moet ook nog een deel van mijn tijd echt werken danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Had ik dat maar dan lag ik nu in de zon
streepjesshirtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |