O sorry, het is Nu.nlquote:
Oiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:42 schreef Creeg het volgende:
Ik zie dat er alleen dames overblijven.
Dat jij hoogbegaafd bent lijkt mij inderdaad zeer lastig uit te leggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:41 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hm nee het uitleggen is wel lastig dat dan weer wel
Vind je het gek dat het niet in je krantje stond. Hij heeft pas vanmiddag bekend, en die krantjes van jou zijn vanmorgen gedrukt. Dus morgen moet je weer even een nieuwe halen, dan lees jij iets over een bekentenis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
O sorry, het is Nu.nlMaar ze citeren de Telegraaf toch? Ik heb vandaag twee kranten gelezen (NRC en Het Parool) en daarin staat geen letter over een bekentenis. Gewoon de feiten, zoals het hoort. Dit soort opruiende artikelen kunnen wij hier nu ter plekke ook in elkaar draaien: 'Joran zou gebeld hebben met Patricia Paay om haar om advies te vragen. Volgens bronnen dicht bij Patricia Paay zou Joran daarbij hard hebben gehuild. Ook zou hij zwaar in de telefoonhoorn hebben geademd. Naar verluidt weigert Patricia commentaar te leveren, omdat zij het politie-onderzoek niet zou willen schaden.'
Kan iemand hier iets tegenin brengen? Nee. Zelfs Patricia Paay kan niet klagen, er staat immers 'zou', en bovendien kan de krant zich altijd verschuilen achter de anonieme bronnen die vanalles zouden hebben gehoord, maar die zich daar kennelijk in vergist zouden hebben, zeg maar.
Nou ja, enfin.
Sterkte voor jou is eerder op zijn plaatsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat jij hoogbegaafd bent lijkt mij inderdaad zeer lastig uit te leggen.
Sterkte..
Schoonmaak? Er zou een ruzie gehoord zijn, dan wordt er ook even gecheckt meestal. Verder kan Joran gezien zijn alleen het hotel verlaten te hebben, als ie dan 2 dagen lang niet terugkomt laten ze die kamer gewoon met rust? Er vanuit gaande dat hij vooruit betaald had...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef Creeg het volgende:
[..]
Als er niet om roomservice gevraagd word, komt er ook echt niemand hoor.
Het spijt mequote:
Dus toch!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:42 schreef Nadine26 het volgende:
...Joran zou gebeld hebben met Patricia Paay om haar om advies te vragen. Volgens bronnen dicht bij Patricia Paay zou Joran daarbij hard hebben gehuild. Ook zou hij zwaar in de telefoonhoorn hebben geademd. Naar verluidt weigert Patricia commentaar te leveren, omdat zij het politie-onderzoek niet zou willen schaden...
Ja, ga maar gauw.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:42 schreef Creeg het volgende:
Ik zie dat er alleen dames overblijven. Tegek, want deze heer gaat naar z'n nest en ziet morgen weer hoe deze discussie nog gaande is.
Weltrusten.
Geluk is met de dommen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Sterkte voor jou is eerder op zijn plaats
Als jij een hotel verlaat, dan gaan ze niet naar 2 dagen kijken of jij er nog wel bent. En die schoonmaak wordt pas gevraagd als jij er zelf om vraagt. Tenminste zo was dat bij mij in ieder geval wel in Portugal. En dat is bij heel veel hotels zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Schoonmaak? Er zou een ruzie gehoord zijn, dan wordt er ook even gecheckt meestal. Verder kan Joran gezien zijn alleen het hotel verlaten te hebben, als ie dan 2 dagen lang niet terugkomt laten ze die kamer gewoon met rust? Er vanuit gaande dat hij vooruit betaald had...
Thnx Stalin. Ehh Stali. Ghehequote:
Jouw bronnetje van NU.nl is ook niet erg up to date als daar nog munt geslagen wordt uit een zogenaamde bekentenis dat Joran een meisje met messteken om het leven heeft gebracht terwijl het meisje kneuzingen en een schedelbasisfractuur bleek te hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Creeg het volgende:
[..]
Vind je het gek dat het niet in je krantje stond. Hij heeft pas vanmiddag bekend, en die krantjes van jou zijn vanmorgen gedrukt. Dus morgen moet je weer even een nieuwe halen, dan lees jij iets over een bekentenis.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Jouw bronnetje van NU.nl is ook niet erg up to date als daar nog munt geslagen wordt uit een zogenaamde bekentenis dat Joran een meisje met messteken om het leven heeft gebracht terwijl het meisje kneuzingen en een schedelbasisfractuur bleek te hebben.
Dat advies van Paay is een voorbeeld uiteraard. Iedereen kan dit soort dingen heel suggestief schrijven en dat deed de Telegraaf dus kennelijk en NU.nl neemt dat leuk over.
Laterrssquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben nooit veroordeeld he..
Ik ga ook maffen trouwens. Trusten..
Niet echt te vergelijken, boven de Evenaar enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef Creeg het volgende:
[..]
Tenminste zo was dat bij mij in ieder geval wel in Portugal.
Ja, inderdaadquote:
pokerpro68of, AANOTILTKK, angryshark68 en Joran99quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Joran pokerde waarschijnlijk onder de naam AANOTILTKK
Als de N voor Natalie staat, wie zijn dan de andere letters?
Alle hotels en hostels (van 1 ster tot hoogste catagorie) waar ik geweest ben is er 's middags schoonmaak, je kan alleen een bordje "do not disturb" ophangen oid maar dat gaan ze na een paar dagen ook niet meer respecteren want ze willen geen ongedierte en dus om ook in de gaten te houden wat er gebeurt in hun kamers. Om schoonmaak vragen heb ik nog nooit van gehoord, misschien als je je hotel volgekotst hebtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef Creeg het volgende:
[..]
Als jij een hotel verlaat, dan gaan ze niet naar 2 dagen kijken of jij er nog wel bent. En die schoonmaak wordt pas gevraagd als jij er zelf om vraagt. Tenminste zo was dat bij mij in ieder geval wel in Portugal. En dat is bij heel veel hotels zo.
edit:-- ik neem aan dat je een hotel betaald voordat je erin gaat toch?
Soort zoekt soort zoiets?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, inderdaadHet zit namelijk zo: Patries is een naam die begint met een P, en Peru is een land dat ook begint met een... juist. Dit is geen toeval, en dat is ook bevestigd door anonieme bronnen dicht bij Patries. Daar komt nog bij dat Patries en Joran allebei het sterrenbeeld Vissen hebben, met een ascendant Stier. Ditzelfde zou ook gelden voor het Peruaanse slachtoffer, dat - toeval komt nooit alleen - schoenmaat 38 had, net als Natalee Holloway en, inderdaad, Patries. Alles grijpt in elkaar in deze onverkwikkelijke zaak, die nog lang niet is opgelost, maar als het ligt aan ons mooie sterrenstelsel, zal dat niet lang meer duren
Waar staat dat hij vanmiddag bekend heeft?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Creeg het volgende:
[..]
Vind je het gek dat het niet in je krantje stond. Hij heeft pas vanmiddag bekend, en die krantjes van jou zijn vanmorgen gedrukt. Dus morgen moet je weer even een nieuwe halen, dan lees jij iets over een bekentenis.
Telegraaf!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Waar staat dat hij vanmiddag bekend heeft?
Dom artikel met heel veel "zou" en "volgens die en die" op nu.nlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben ook dezelfde bloedgroep, en dus is het de schuld van de bloedbankquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, inderdaadHet zit namelijk zo: Patries is een naam die begint met een P, en Peru is een land dat ook begint met een... juist. Dit is geen toeval, en dat is ook bevestigd door anonieme bronnen dicht bij Patries. Daar komt nog bij dat Patries en Joran allebei het sterrenbeeld Vissen hebben, met een ascendant Stier. Ditzelfde zou ook gelden voor het Peruaanse slachtoffer, dat - toeval komt nooit alleen - schoenmaat 38 had, net als Natalee Holloway en, inderdaad, Patries. Alles grijpt in elkaar in deze onverkwikkelijke zaak, die nog lang niet is opgelost, maar als het ligt aan ons mooie sterrenstelsel, zal dat niet lang meer duren
Nergens. Alleen een vaag verhaal over een telefoontje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Sowieso het idee al. Jarenlang justitie in 3 landen op het verkeerde been zetten en dan bekennen via de telefoon aan een bekende?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nergens. Alleen een vaag verhaal over een telefoontje.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Ze hebben ook dezelfde bloedgroep, en dus is het de schuld van de bloedbank
Ja, dat ging over dinsdag, maar niet over afgelopen middag voorzover ik kan vinden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:07 schreef Pek het volgende:
[..]
Telegraaf!
Joran "zou" bekend hebben aan een pokervriend en Terror Jaap, wie dat ook moge zijn, volgens de krant van wakker Nederland
Nee, dat is er blijkbaar door die vogel van 'je krantje' tussen getwitterd:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:38 schreef Pek het volgende:
Dat "afgelopen middag" heb ik dan weer niet meegekregen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Creeg het volgende:
voor die moeder is het inderdaad erg klote maar met joran kan ik geen medelijden hebben, kan het me echt niet voorstellen dat hij onschuldig isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:10 schreef dpgargoyle het volgende:
Ik bedenk me ineens hoe erg dit moet zijn voor die moeder. Eerst vorig jaar ofzo d'r man dood en nu d'r zoon in een dodencelletje.
Maarja, ik ben dan ook een softie.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:54 schreef Morendo het volgende:
Of de hele gebeurtenis is gewoon in scène gezet als viral-campagne voor een rechtsbijstandverzekering. Veel mensen gaan binnenkort weer op vakantie.
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 04:09 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is gewoon een real life Bully.
En daarvoor wil je 25 jaar in een Peruaanse cel zitten. Ik wens hem toch veel sterkte. Ik heb zo'n gevoel dat hij dat erg hard nodig gaat hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 05:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Als Joran de eerste maand overleeft zou het weleens kunnen gaan redden, hij zal wel veel visite krijgen van nieuwsgierige Nederlandse backpackers die hem presentjes brengen waar hij in het chavot bescherming mee kan kopen...
Nee hoor. Leugen-detectors gaan op meerdere dingen dan alleen leugens af. Als je zenuwachtig bent, kwaad, opgewonden, het kan allemaal zorgen voor een 'false positive'.quote:
Alles bij elkaar is dat idd niet te geloven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
voor die moeder is het inderdaad erg klote maar met joran kan ik geen medelijden hebben, kan het me echt niet voorstellen dat hij onschuldig is
Strength in numbers. MS-13, zitten die al in Peru? Ik wens hem veel succes met die homeboys. Dat is toch altijd een beetje zijn doelgroep geweest. Hoewel ik twijfel of Joran ze echt van dichtbij wil meemakenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:10 schreef dieselnoi het volgende:
Ik denk dat hij het wel maakt in de gevangenis en baas wordt. Hij is 3 koppen groter dan de gemiddelde mexicaan en heeft dikke connecties, geld en survival instincts.
Ik denk trouwens dat hij niet eens naar de bak gaat. Hij komt wel met een gigantisch houdini act.
Echt niet... met die babyface is hij buttfucked for life. Prima.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:10 schreef dieselnoi het volgende:
Ik denk dat hij het wel maakt in de gevangenis en baas wordt. Hij is 3 koppen groter dan de gemiddelde mexicaan en heeft dikke connecties, geld en survival instincts.
Jezus, wat voor supercrimineel denk je dat hij isquote:Ik denk trouwens dat hij niet eens naar de bak gaat. Hij komt wel met een gigantisch houdini act.
Sorry hoor, maar die is ook knettergek, met haar 'mijn zoon is onschuldig-Libelle-campagne'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:10 schreef dpgargoyle het volgende:
Ik bedenk me ineens hoe erg dit moet zijn voor die moeder. Eerst vorig jaar ofzo d'r man dood en nu d'r zoon in een dodencelletje.
Dit was al eerder geplaatst, maar misschien toch nog interessant mocht iemand 't gemist hebben. Is afkomstig van de weblog van 'Terror' Jaap.quote:Joran bekent iets ergs te hebben gedaan.
Beste lezer van mijn weblog,
De berichtgeving in de Telegraaf is onjuist. Mijn naam wordt ook genoemd. Bij deze mijn reactie.
Met grote schok heb ik kennis genomen van de dood van Tatiana Flores Stephany Ramirez in Peru. Als gebroken man schrijf ik nu deze woorden, omdat ik me enorm schuldig voel dat het me niet eerder gelukt is Joran te overtuigen zijn straf uit te gaan zitten en zware therapie te ondergaan. Nog een slachtoffer, verschrikkelijk.
Het ergste is nog dat het voorkomen had kunnen worden als de elite serieuzer geluisterd had en meer onderzoek had verricht. Hier zou ik een boek mee kunnen vullen, maar voorlopig laat ik het hierbij.
Het afgelopen jaar werk ik samen met een van Joran's beste vertrouwelingen om Joran op het goede pad te krijgen. We hebben talloze initiatieven genomen om Joran te overtuigen zijn straf uit te gaan zitten en intensieve therapie te ondergaan om zowel de wereld te verlossen van alle onzekerheid in de Holloway zaak alsmede zo Joran weer na zijn straf in het gareel te krijgen.
Zelf sprak ik Joran vorige week voor het laatst. Echter Joran's vriend sprak Joran nog zeer recent. Hij heeft hier dit over te zeggen:
"Ik had tot vlak voor 30 mei, nog contact met Joran. Hij zat in Peru, dat was bekend. In Aruba werd het hem teveel, de band met zijn moeder verslechterde, hij had weer eens geld vergokt. Dit zette zijn vlucht naar Peru op. Vlak voor het weekend was het duidelijk dat Joran in financiële nood verkeerde, hij was behoorlijk in de war. Gedreven door honger, de angst zijn hotel niet te kunnen betalen. Hij moest en zou aan geld komen, ik heb Joran nog nooit zo gefrustreerd meegemaakt als in die periode.
Hij vroeg me meerdere malen om geld te sturen, en was (naar eigen zeggen), in alle staten, en behoorlijk depressief. Hij vroeg kleine bedragen (om te eten), en werd behoorlijk driftig toen ik weigerde iets te sturen. Hij zei letterlijk rare dingen te kunnen doen, omdat niemand hem wilde helpen.
Het is een ophoping van frustratie, voor dat moment (het geldgebrek in een ver, vreemd land), maar ook zijn totale leven. Het werd hem allemaal teveel.
Ik zeg bij deze, de ruzie, en woordenwisseling met dat meisje ging naar alle waarschijnlijkheid over geld. Zijn prioriteit lag in die periode TOTAAL niet op seks, en hij was prikkelbaar door het feit dat niemand hem iets wilde geven.
Naderhand, had ik hem gesproken, hij zei "iets ergs te hebben gedaan". Hij sprak niet uit wat, maar was behoorlijk in paniek.
Het is me een raadsel hoe hij alsnog aan zijn geld kwam, en toch het land heeft kunnen verlaten (mogelijk had zij iets op zak). Aan de hand van mijn ervaringen (het contact voor en in het weekend), heb ik zo wel mijn vermoedens. Maar ik wacht alles af, omdat niks zeker is"
In de weken voor de moord is het helemaal mis gegaan met Joran. Na de dood van zijn vader is Joran weer in Aruba gaan wonen. Joran had nieuwe toekomstplannen. Hij zou in therapie en een sociaal werktraject gaan om zijn leven weer vorm te geven. Een week nadat hij zou worden opgenomen gebeurd dit.....
Een diep tragische gebeurtenis in een diep tragische verwikkeling van vele factoren.
Moge beide meisjes rusten in vrede.
Jaap Amesz
De Telegraaf heeft het nu ook over ''iets ergs gedaan''.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:44 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Dit was al eerder geplaatst, maar misschien toch nog interessant mocht iemand 't gemist hebben. Is afkomstig van de weblog van 'Terror' Jaap.
Dat zal wel weer jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:55 schreef Keiichi het volgende:
Ik denk dat ze niet genoeg bewijs tegen 'm kunnen verzameln dat ie gewoon op vrije voeten komt
In Nederland waarschijnlijk wel ja. In Zuid Amerika lijkt me dat minder aannemelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:55 schreef Keiichi het volgende:
Ik denk dat ze niet genoeg bewijs tegen 'm kunnen verzameln dat ie gewoon op vrije voeten komt
Dat is waar. Als hun daar een scheet dwars zit, kun je al tig jaar achter de tralies verdwijnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
In Nederland waarschijnlijk wel ja. In Zuid Amerika lijkt me dat minder aannemelijk.
Bewijs ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:55 schreef Keiichi het volgende:
Denk het ook. Peru is géén Aruba/NL. Bovendien is er nu wel een lijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
In Nederland waarschijnlijk wel ja. In Zuid Amerika lijkt me dat minder aannemelijk.
Geruchten uit een kippenhokquote:[] donderdag 3 juni 2010 @ 00:53 (#98)
Op twitter gaat gerucht dat ie zelfmoord heeft gepleegd......
Was helemaal geen duur hotelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:27 schreef wise het volgende:
misschien domme vragen, maar goed;
meid in een duur hotel vermoord in pas gevonden na 3 dagen, toch raar. Want als iemand uitchecked wordt de kamer dezelfde middag nog verschoond,
Lijk is begraven, wat raar is aangezien het onderzoek nog loopt. Dit is helemaal vreemd
Toeval is precies 5 jaar na holloway en dat moeder holloway na een aantal maanden / jaren naar buiten komt met afpersing.
*puts on tinfoil-hat![]()
Volgens mij las ik ergens dat haar nek gebroken was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:33 schreef NorthernStar het volgende:
Was dat meisje nu extreem toegetakeld? Ik meen in het voorbijgaan zoiets meegreken te hebben. Haar gezicht bewerkt met een mes, er half afgesneden, een oog eruit gestoken ed. Niet om alle gruwelijke details te willen weten maar dat zegt wel iets over de psyche. Jaap had het erover dat zij hem waarschijnlijk geen geld wou geven en Joran daarom geflipt was maar extreme verminking duidt meer naar lustmoord dan een woedeaanval.
Low-budget zelfs. Ze lieten de klanten daar zoveel mogelijk met rust, las ik.quote:
Hoe weet je dat hij heeft uitgecheckt?? Hij kan toch ook gewoon die kamer gereserveerd hebben tot afgelopen woensdag. Daarnaast kan je makkelijk een 'niet storen' bordje ophangen, heb je ook geen last vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:27 schreef wise het volgende:
misschien domme vragen, maar goed;
meid in een duur hotel vermoord in pas gevonden na 3 dagen, toch raar. Want als iemand uitchecked wordt de kamer dezelfde middag nog verschoond,
Lijk is begraven, wat raar is aangezien het onderzoek nog loopt. Dit is helemaal vreemd
Toeval is precies 5 jaar na holloway en dat moeder holloway na een aantal maanden / jaren naar buiten komt met afpersing.
*puts on tinfoil-hat![]()
Ojooo, die is zó slecht. Ik heb 'm thuis. Echt belabberde film.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:40 schreef Paul het volgende:
Er komt vast ooit een film over Joran, ohnee die was al gemaakt he in Amerika?
Volgens mij is het in tropische landen vrij normaal om een overleden persoon z.s.m. te begraven. Hoe dat in z'n werk gaat bij een misdrijf weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:42 schreef alors het volgende:
Dat ze nu al wordt begraven is idd raar.
als hij geld nodig had, waarom betaalde hij dan zo even 500dollar cash aan de taxichauffeurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:44 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Dit was al eerder geplaatst, maar misschien toch nog interessant mocht iemand 't gemist hebben. Is afkomstig van de weblog van 'Terror' Jaap.
Omdat die koste wat het kost het land uitwilde. Waarschijnlijk vond die zijn vrijheid belangrijker dan nog een potje poker te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef wise het volgende:
[..]
als hij geld nodig had, waarom betaalde hij dan zo even 500dollar cash aan de taxichauffeur
Als al duidelijk onderzocht is hoe ze is vermoord en het onderzoek aan het lichaam is afgerond is er geen reden om het niet te begraven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Volgens mij is het in tropische landen vrij normaal om een overleden persoon z.s.m. te begraven. Hoe dat in z'n werk gaat bij een misdrijf weet ik eigenlijk niet.
True dat, hij had beter gewoon weer naar NL kunnen vliegen dan... misschien niet genoeg geld?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:45 schreef 1299 het volgende:
[..]
Als hij toch met het vliegtuig ging kon hij dan niet beter een wat verdere vlucht nemen?
bronquote:Moeder Joran: 'Wat is dit nu weer'
AMSTERDAM - De moeder van Joran van der Sloot heeft geschokt gereageerd op het nieuws dat haar zoon is opgepakt voor de moord op de moord op de 21-jarige Peruaanse Stephany Flores.
"'Wat is dit nu weer' is globaal haar reactie", laat advocaat Bert de Rooij weten aan het AD. "Je kunt gerust stellen dat het voor veel verdriet heeft gezorgd bij de familie", aldus de Nederlandse advocaat van de familie tegen de krant. "De stemming is dat men dit er nu niet bij kan hebben met de dood van Paul van der Sloot".
Jorans vader Paul (57) overleed In februari 2010 op Aruba op de tennisbaan.
Precies, waarom is hij niet uit zuid amerika gevlucht? Hij dacht in een ander zuid amerikaans land niet opgepakt te kunnen worden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:45 schreef 1299 het volgende:
[..]
Als hij toch met het vliegtuig ging kon hij dan niet beter een wat verdere vlucht nemen?
Mja, die spoort ook niet helemaal, maar ik vind het wel kut voor z'n familie, dat ze zo'n pauper in de familie hebben.quote:
Waar had die dan heen moeten gaan? Als je je wilt verstoppen en niet veel geld hebt kun je prima in Zuid Amerika terecht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Precies, waarom is hij niet uit zuid amerika gevlucht? Hij dacht in een ander zuid amerikaans land niet opgepakt te kunnen worden?
Supernova?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef B3nn0 het volgende:
Joran zijn
[ afbeelding ]
is nu een:
[ afbeelding ]
Bronquote:Joining us now from Lima, her brother, Enrique Flores. Sir, thank you for being with us.
ENRIQUE FLORES, STEPHANY`S BROTHER: Thank you very much.
GRACE: Enrique, how is your family? How are your parents tonight?
FLORES: We`re in a lot of pain, but we have to be strong. Some of us (ph) think that (INAUDIBLE) family (INAUDIBLE) family says this moment that it`s happening to us. And that`s why I`m giving this interview.
GRACE: With me, everyone, is Stephany Tatiana Flores Ramirez`s brother, Enrique Flores. Mr. Flores, did your family have any idea who Joran Van Der Sloot was, that he was suspected in connection with a dead American girl?
FLORES: No. We just find out in Internet because we were trying to reach her. We thought she was kidnapped. And then when we were looking for her, the police (INAUDIBLE) checking the casino video, and they told us the name of this murderer. I don`t remember his name right now -- Joran?
GRACE: Joran Van Der Sloot.
FLORES: Yes. So when my wife heard his name, she put it to Internet, his name, and then we find out that what kind of person he was. And the police saw this in Internet, and that`s why we got worried and the search was more intensive. And a couple hours later, we find out her and she was already dead.
GRACE: Oh, Mr. Flores, I am -- I am so sorry. And our prayers and our condolences to you, your family, your parents. Your father told us that there is evidence from Joran Van Der Sloot on Stephany Tatiana`s body. What is it?
FLORES: The thing is that he beat her up, her face, her body. She -- she -- we can`t recognize her.
GRACE: Oh!
FLORES: I think -- we don`t -- I didn`t -- I don`t know yet what -- what the thing that he got -- I mean, I don`t know. I don`t -- I don`t know that.
GRACE: Enrique, did you go identify your sister`s body?
FLORES: My brother. My brother is the only one that saw her because we decided that one of us first is going to see her and think how -- to see how -- how was she. But he told us that she didn`t even have an eye. She was -- she was unrecognizable. All the body (INAUDIBLE) he said, his neck -- her neck. It was awful.
In de meeste gevallen kan de familie daar zelf wat aan doen. Alleen zijn veel ouders blind voor de misdaden van hun kinderen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, die spoort ook niet helemaal, maar ik vind het wel kut voor z'n familie, dat ze zo'n pauper in de familie hebben.
Moet je op zo'n binnenlandse vlucht ook je passport laten zien?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waar had die dan heen moeten gaan? Als je je wilt verstoppen en niet veel geld hebt kun je prima in Zuid Amerika terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |