Weet ik niet waar het topic over gaat.quote:
Maar waar is de fout?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet ik niet waar het topic over gaat.
Stacequote:
Ik typ de hele TT zelf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef jna het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar Luc? Dat deel van de TT veeg ik zelfs nooit uit.
Gefeli.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een stageplek per 6 september
Dus dan gaan we je hier meer zien?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een stageplek per 6 september
Waarom? Ik kopieer altijd alles tot aan de nummer. Scheelt tijd.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Gefeli.
Dus binnenkort kom je hier vaker posten?
Zou je wel zeggen. Alleen is het niet een 'internet' taak, ik doe iets sociaals, dus mogelijk 3 uur per dag in gesprek met cliënten, wellicht de rest van de dag laveloos achter een bureau. Sowieso de eerste 1 a 2 maanden meelopen met mijn stagebegeleid(st)er(s), daarna krijg ik een eigen rits met cliëntenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus dan gaan we je hier meer zien?
Precies. Dat is pas efficiënt luiquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom? Ik kopieer altijd alles tot aan de nummer. Scheelt tijd.
Ik begin je bijna te accepterenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:15 schreef Etcetera het volgende:
The Big Bang TheoryWaarom heb ik niet eerder een echte kans gegeven
![]()
![]()
Mij niet. Hij maakte bij mij een drama toen ik een klein foutje maak in de TT.quote:
Ik zou me daar bijna druk om makenquote:
en dan flink gaan bellenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:08 schreef jna het volgende:
Ah fijn. Tmobile doet het weer niet, meteen een formulier ingevuld voor 2 maanden geen abbo betalen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:08 schreef jna het volgende:
Ah fijn. Tmobile doet het weer niet, meteen een formulier ingevuld voor 2 maanden geen abbo betalen.
QFTquote:
Nog nooit last van gehad..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Alhoewel KPN ook niet perfect is hoor, met hun belachelijke FUP van 25 mb per maand
Jup. Het principe van de FUP...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook nietJe mag dan ook 10x het gemiddelde verbruiken, maar niemand weet wat dat gemiddelde is
Ik kan gewoon inzien hoeveel data in verbruikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Vast, maar dat je zelf ook niet kunt inzien wat je verbruikt is belachelijk. En dat de waarschuwings smsjes blijkbaar at random worden verstuurd lijkt me ook niet heel logisch.
Mijn enige app op mijn telefoon is de Xray van Jamba..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook. Doordat ik een app heb geinstalleerd. Maar als ik bij de site kijk, staat er altijd 0,0 Mb
En dat zouden we natuurlijk niet willenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou me daar bijna druk om makenMogguh luitjes
Paula!quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Puala het volgende:
Ik heb gister mijn CV op een site geplaatst en gisteravond werd ik al gemailt of ik op gesprek wilde komen bij een bedrijf
Nicequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Puala het volgende:
Ik heb gister mijn CV op een site geplaatst en gisteravond werd ik al gemailt of ik op gesprek wilde komen bij een bedrijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nice
Ben jij op alle 15 ingegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is altijd beter dan niksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker. Alleen geen idee of helpdesk/Arnhem iets voor mij is..
Ik heb er wel een aantal gesproken..quote:
Kom je bij mij liggen?quote:
Onder het motto 'als ze slaapt kan ze geen nee zeggen en is het vrijwillige sex'?quote:
Ik vind het opmerkelijker dat je er helemaal niks van voelt en gewoon blijft slapenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Onder het motto 'als ze slaapt kan ze geen nee zeggen en is het vrijwillige sex'?
Nee
Dat woord heb ik niet genoemdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
Nou nou nou.. Wat denken we weer positief over mij... Insinueer even mij als verkrachter..
Jawel, maar toch.quote:
Ben je nou gekwetstquote:
Nee, dat niet.. Was gewoon een beetje minder lief. Maar goed. Bijna weekendquote:
Misschien hebben ze expres een woord weggelaten. censuur enzoquote:
Lol idd..quote:
Onder het mom van "ze moeten nat worden gehouden?"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien hebben ze expres een woord weggelaten. censuur enzo
Hij was ook heerlijkquote:
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:20 schreef jna het volgende:
[..]
Onder het mom van "ze moeten nat worden gehouden?"
Die tekst eronder.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:00 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Die gebruik ik dus ook niet meer
2007 ook hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
oh wacht, het schijnt dus dat je ook kunt installeren zonder die toolbar, en dat die agreement alleen geldt voor Ask.com. Maar zo komt het absoluut niet over als je dat zo even leest
Office 2010 heeft .pdf files maken geintegreerd
Ja dat dacht ik al maar ik heb 2007 laatst verwijderd en die functie maar een paar keer gebruikt dus ik wist het niet zekerquote:
Toffe muziek en uiteraard niet naar 3FM geluisterd.. Zometeen even kijken of er nog kaarten zijnquote:
Scherpquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:25 schreef Etcetera het volgende:
Bedoel je dan niet 'waarom heb ik GEEN kaartjes voor Muse gekocht'?
quote:
quote:Dag Tom,
Ik had je graag gebeld, maar kan je telefoonnummer niet terugvinden.
*naam 2e lezer* heeft je scriptie voldoende beoordeeld om de scriptie te kunnen verdedigen.
Rekening houdend met *naam praktijkbegeleidster* en met jouw verzoek om het zo vroeg mogelijk af te handelen, heb ik donderdag 24 juni om 9.00 uur ingepland
Op het Bezuidenhout kamer 202.
Kun je met dit moment instemmen?
Goed weekend,
*naam docent*
Gefeliciteerd!quote:
Thanks. Echt fucking goed nieuws!quote:
[TK] 1x Muse ticket [19 juni Goffertpark Nijmegen]quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toffe muziek en uiteraard niet naar 3FM geluisterd.. Zometeen even kijken of er nog kaarten zijn
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef DjRex89 het volgende:
Tyfus!
Ik was even buiten in de zon gaan liggen en in slaap gevallen. Ik had mijn shirt uit dus ik wil op staan, is de sluiting van mn riem bloed heet geworden en tijdens het opstaan raakte het randje mn buikNu zit er een leuk rood streepje
Ik schrok me kapotquote:
Wtf doe je dan ook in lange broek, of een riem om in de zonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik schrok me kapotHij is nu nog steeds best warm maar kon er net niet eens mn vinger op leggen
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef DjRex89 het volgende:
Tyfus!
Ik was even buiten in de zon gaan liggen en in slaap gevallen. Ik had mijn shirt uit dus ik wil op staan, is de sluiting van mn riem bloed heet geworden en tijdens het opstaan raakte het randje mn buikNu zit er een leuk rood streepje
Zelf draag ik bijna altijd een riem.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wtf doe je dan ook in lange broek, of een riem om in de zon
Als je dat wel deed, dan was die ene plekje niet verbrandt.quote:
Jawelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je dat wel deed, dan was die ene plekje niet verbrandt.[ afbeelding ]
Echt niet, je zei zelfs dat je je broek steeds omhoog moest doen.quote:
Ik las de eerste zin en ik wilde meteen reageren dat je dan langs moest komen.. totdat i kje tweede zin las.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef The_Dean het volgende:
Kreeg net te horen dat ik sowieso eerste drie dagen volgende week thuis zat... meteen naar uitzendburo gereden en binnen uur al werk voor maandag
een riem heeft toch niks te maken met een lange of korte broek?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wtf doe je dan ook in lange broek, of een riem om in de zon
I beg to differ.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Bukken + kort shirt... als ik een riem droeg was het nog verbrand
En sorry
Omdat je toch meestal met een korte broek geen riem draagt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
een riem heeft toch niks te maken met een lange of korte broek?
Als ik dat nie doe zakt ie afquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Omdat je toch meestal met een korte broek geen riem draagt?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Omdat je toch meestal met een korte broek geen riem draagt?
Meer etenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik dat nie doe zakt ie afIs gewoon een korte broek hoor
Tnxquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:38 schreef PieterBas het volgende:
Ook had ik je live aan de telefoon toen je je mail las.. Nogmaals gefeliciteerd
Dan verhuis je naar een blanker land.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit is trouwens echt geen weer voor een blanke.
Stel je ff aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit is trouwens echt geen weer voor een blanke.
Geen idee. Niet hier iig als je dit niet aankan.quote:
Ik was blij toen ik in de schaduw in de wind liep.quote:
Bestaat er al een parasol met een ingebouwde ventilator?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was blij toen ik in de schaduw in de wind liep.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Bestaat er al een parasol met een ingebouwde ventilator?
Die heb ik nog niet ontdekt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Bestaat er al een parasol met een ingebouwde ventilator?
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar waarschijnlijk blaast ie alleen warme lucht.
Heb ik een tipje voor je.. Het heeft een landklimaat... Dus koude winters en warme zomersquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:00 schreef PieterBas het volgende:
Nog 3,5 uurtjes een betaald een stoel warm houden en dan lekker in de file staan.
Dus dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ik een tipje voor je.. Het heeft een landklimaat... Dus koude winters en warme zomers
Ik stond vanmiddag lekker in de file.. met aircoquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik stond vanmiddag lekker in de file.. met airco
wel met de radio vol aanquote:
insert flauwe grap over damesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar volgens de dames niet.
quote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kwam dit topic tegen en aangezien ik ook stage loopkwam ik hier ff kijken
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef Deansensitized het volgende:
Hey stagelopersPlaats voor nog iemand?
Ook saaie postsquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:09 schreef jna het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar eens ga volgen aangezien ik sinds afgelopen maandag ook stage loop. Ik loop trouwens stage bij een jazz & wereldmuziek agentschap in Den Haag
Andere smaak eh. ^^quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar volgens de dames niet.
Ik ben hier al ruim drie jaar.quote:
Wat is daar mis meequote:
Hangt af wat je 'eventjes ' noemtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben hier al ruim drie jaar.
En dan vooral het laatste stukje van mijn zin.![]()
![]()
Deze kerel is de knapste wat ik gezien heb in tmo...quote:
Ik vind drie jaar niet echt eventjes.quote:
haha. Verslaafd voor het levenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind drie jaar niet echt eventjes.
Het zijn ook allemaal oppervlakkige wijvenquote:
Maar dat wisten we allang.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal oppervlakkige wijven
Alles wat hij deed zag er gewoon sexy uit.quote:
En wanneer zijn jij en Dean daar?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:29 schreef L.no het volgende:
jna, wanneer kom je ook bij tmo?
Jij en een ijsje eten.
Dat kan ik echt niet maken om ooit naar TMO te gaan. Dan vliegen al die vrouwen elkaar naar de strotquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:29 schreef L.no het volgende:
jna, wanneer kom je ook bij tmo?
Jij en een ijsje eten.
Ruimt wel lekker op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef jna het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet maken om ooit naar TMO te gaan. Dan vliegen al die vrouwen elkaar naar de strot
Zodra jij geweest bentquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wanneer zijn jij en Dean daar?
Ik vind het wel entertainment.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef jna het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet maken om ooit naar TMO te gaan. Dan vliegen al die vrouwen elkaar naar de strot
Dan wil ik dat Dean er is om me te beschermen, als ze naakt op me af komen rennenquote:
Deal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef jna het volgende:
[..]
Dan wil ik dat Dean er is om me te beschermen, als ze naakt om me af komen rennen
Dan ga ik ook gelijk TMO kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef jna het volgende:
[..]
Dan wil ik dat Dean er is om me te beschermen, als ze naakt op me af komen rennen
Dat zei ik gister volgens mij.. of eergister.quote:
ohquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zei ik gister volgens mij.. of eergister.
Lucciequote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef The_Dean het volgende:
Toch The Pacific maar eens downloaden, ziet er wel bruut uit.
Naar het schijnt jaquote:
Punk'd meets Playboyquote:
Jij gaat toch er tussen in.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:00 schreef jna het volgende:
[..]
Als je het maar niet 54 keer achter elkaar doet
Ik zit Veronica te kijkenquote:
Net was een kerel te dansen, dat dansje kan jij ookquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Net was een kerel te dansen, dat dansje kan jij ook
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zei ik gister volgens mij.. of eergister.
Inderdaad. En vanaf dat moment heb ik officieel enkel een FOK!-leven?quote:
How do you kill, which has no lifequote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. En vanaf dat moment heb ik officieel enkel een FOK!-leven?
quote:
Gewoon doen. Als anderen zeiken, dan zeik ik hun 3x harder terug.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar is al wel lang geleden want ik mocht het niet meer....
Maar er bloeit hier nogal weinig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:56 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gewoon doen. Als anderen zeiken, dan zeik ik hun 3x harder terug.
Dat is ook waar, maar misschien komt het gewoon omdat we er niet meer op letten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:28 schreef jna het volgende:
[..]
Maar er bloeit hier nogal weinig de laatste tijd.
He who has walked the path of Death further than anyone.quote:
Piles zijn XTC-lab is trouwens opgerold.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:44 schreef L.no het volgende:
Piles staat gewoon bovenaan bij beide lijsten eh.
Wat een bad-ass.
http://www.pzc.nl/regio/z(...)-XTClaboratorium.ecequote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Piles zijn XTC-lab is trouwens opgerold.
Luctor!quote:
L.no!quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luctor!
Ja
Net mailtje van mijn trainer over het mystery weekend van centre parks. We gaan naar Eindhoven![]()
Dat is wel mega relax want is vanaf hier maar 30min met de auto
Je treft het wel inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:24 schreef DjRex89 het volgende:
Vanmiddag/vanavond zomercarnaval hierDaar is het wel prachtig weer voor!
Ik had er overheen gelezen.quote:
hahaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had er overheen gelezen.
Ik snapte je wel gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |