Weet ik niet waar het topic over gaat.quote:
Maar waar is de fout?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet ik niet waar het topic over gaat.
Stacequote:
Ik typ de hele TT zelf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef jna het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar Luc? Dat deel van de TT veeg ik zelfs nooit uit.
Gefeli.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een stageplek per 6 september
Dus dan gaan we je hier meer zien?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een stageplek per 6 september
Waarom? Ik kopieer altijd alles tot aan de nummer. Scheelt tijd.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Gefeli.
Dus binnenkort kom je hier vaker posten?
Zou je wel zeggen. Alleen is het niet een 'internet' taak, ik doe iets sociaals, dus mogelijk 3 uur per dag in gesprek met cliënten, wellicht de rest van de dag laveloos achter een bureau. Sowieso de eerste 1 a 2 maanden meelopen met mijn stagebegeleid(st)er(s), daarna krijg ik een eigen rits met cliëntenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus dan gaan we je hier meer zien?
Precies. Dat is pas efficiënt luiquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom? Ik kopieer altijd alles tot aan de nummer. Scheelt tijd.
Ik begin je bijna te accepterenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:15 schreef Etcetera het volgende:
The Big Bang TheoryWaarom heb ik niet eerder een echte kans gegeven
![]()
![]()
Mij niet. Hij maakte bij mij een drama toen ik een klein foutje maak in de TT.quote:
Ik zou me daar bijna druk om makenquote:
en dan flink gaan bellenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:08 schreef jna het volgende:
Ah fijn. Tmobile doet het weer niet, meteen een formulier ingevuld voor 2 maanden geen abbo betalen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:08 schreef jna het volgende:
Ah fijn. Tmobile doet het weer niet, meteen een formulier ingevuld voor 2 maanden geen abbo betalen.
QFTquote:
Nog nooit last van gehad..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Alhoewel KPN ook niet perfect is hoor, met hun belachelijke FUP van 25 mb per maand
Jup. Het principe van de FUP...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook nietJe mag dan ook 10x het gemiddelde verbruiken, maar niemand weet wat dat gemiddelde is
Ik kan gewoon inzien hoeveel data in verbruikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Vast, maar dat je zelf ook niet kunt inzien wat je verbruikt is belachelijk. En dat de waarschuwings smsjes blijkbaar at random worden verstuurd lijkt me ook niet heel logisch.
Mijn enige app op mijn telefoon is de Xray van Jamba..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook. Doordat ik een app heb geinstalleerd. Maar als ik bij de site kijk, staat er altijd 0,0 Mb
En dat zouden we natuurlijk niet willenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou me daar bijna druk om makenMogguh luitjes
Paula!quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Puala het volgende:
Ik heb gister mijn CV op een site geplaatst en gisteravond werd ik al gemailt of ik op gesprek wilde komen bij een bedrijf
Nicequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Puala het volgende:
Ik heb gister mijn CV op een site geplaatst en gisteravond werd ik al gemailt of ik op gesprek wilde komen bij een bedrijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nice
Ben jij op alle 15 ingegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is altijd beter dan niksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker. Alleen geen idee of helpdesk/Arnhem iets voor mij is..
Ik heb er wel een aantal gesproken..quote:
Kom je bij mij liggen?quote:
Onder het motto 'als ze slaapt kan ze geen nee zeggen en is het vrijwillige sex'?quote:
Ik vind het opmerkelijker dat je er helemaal niks van voelt en gewoon blijft slapenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Onder het motto 'als ze slaapt kan ze geen nee zeggen en is het vrijwillige sex'?
Nee
Dat woord heb ik niet genoemdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
Nou nou nou.. Wat denken we weer positief over mij... Insinueer even mij als verkrachter..
Jawel, maar toch.quote:
Ben je nou gekwetstquote:
Nee, dat niet.. Was gewoon een beetje minder lief. Maar goed. Bijna weekendquote:
Misschien hebben ze expres een woord weggelaten. censuur enzoquote:
Lol idd..quote:
Onder het mom van "ze moeten nat worden gehouden?"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien hebben ze expres een woord weggelaten. censuur enzo
Hij was ook heerlijkquote:
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:20 schreef jna het volgende:
[..]
Onder het mom van "ze moeten nat worden gehouden?"
Die tekst eronder.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:00 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Die gebruik ik dus ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |