quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Het snelste topic van FOK!
RegelsDegene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. Dit is een SC, net als de R&P SC. Het is hier geen datingtopic, dus behandel elkaar met respect.
De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
Daar heb je ook hele slechte tussen zittenquote:
quote:
Klinkt leuk >>>>BTW de OP vind je onder het linkje "Hier"in de OPquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Joolien het volgende:
[..]
Riedeltjes van alles, zat in een coverband.
Feestjes voornamleijk Timboektoe en Paradiso!
In de OP staat een linkje die je naar de Wiki brengt, waar je de OP kan kopiëren en plakkenquote:
ja heel goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:18 schreef Lily-Ella het volgende:
Oh nee, een fout in de TT![]()
Ik leef nog trouwens, goed he
Bij paardenmeisjes net zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Daar heb je ook hele slechte tussen zittenze zijn niet per definitie goed ofzo
aangenaamquote:
jongedame: handjes omhoogquote:
zeker maar rijden kunnen ze allemaal als de beste natuurlijkquote:
Ik laat je wel in die waanquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
zeker maar rijden kunnen ze allemaal als de beste natuurlijk![]()
Zuchtquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
zeker maar rijden kunnen ze allemaal als de beste natuurlijk![]()
En hoezo leef je nog?quote:
das toch bij ijmuiden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef Joolien het volgende:
Oh ik snap t wel
Timboektoe heeft geniale feesten yeah!
En nu ben ik echt weg!
Het merendeel van mijn ex'en is nog steeds met degene waar ze na mij een relatie mee kregen...dan ben je toch een love doctor ofniequote:
goedzoquote:
quote:
Niet goed ?quote:
Daar zit wat in ja... Maar dat wist ik niet hequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het merendeel van mijn ex'en is nog steeds met degene waar ze na mij een relatie mee kregen...dan ben je toch een love doctor ofnie
Baksteentje door de voorruit doet wonderen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En hoezo leef je nog?
ik heb rare buren>>>> eerst gaan ze stofzuigen.... en nu ruikt echt alles naar de knoflook >>> mag ik ze nu![]()
De Stig kan ook goed rijden, die wil je toch ook niet op je hebben?quote:
ik heb een bad hair day, is dat ook dodelijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Baksteentje door de voorruit doet wonderen.
Ik dacht vanmiddag dat ik dood ging omdat ik een rare arm had![]()
Still alive!
SNUIT! Jij ontbijtinboxermakende tuinman, hoe is het?quote:
Wat heb je nu met je arm?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Baksteentje door de voorruit doet wonderen.
Ik dacht vanmiddag dat ik dood ging omdat ik een rare arm had![]()
Still alive!
In mijn wereld wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb een bad hair day, is dat ook dodelijk?
Ik heb geen spreekuur nuquote:
ik haak ff afquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
In mijn wereld wel.
Even knuffelen nu?
Dokter had geen idee, duidelijk minder krachts in die arm maar hele ernstige dingen kon hij uitsluiten gelukkig. Afwachten maar.quote:
Dood!!! 15 uur van huis geweest voor werk.. en maar snotverdrie 8 uur betaald krijgen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
SNUIT! Jij ontbijtinboxermakende tuinman, hoe is het?
sterktequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga in bed liggen, morgen een lekkere dag gepland
Apartquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dokter had geen idee, duidelijk minder krachts in die arm maar hele ernstige dingen kon hij uitsluiten gelukkig. Afwachten maar.
stoere man modus:quote:
Zeg maar gewoon dokterquote:
Nou, dan kan je L-E ook wel een knuffel geven toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stoere man modus:
Nee...stom gedoe..gewoon meteen batsen en verder niks
realiteit-modus: jawel, kei graag hihi![]()
Wat een hoerenbaan heb jij dan. Het is wel linkerarmdag vandaag hequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dood!!! 15 uur van huis geweest voor werk.. en maar snotverdrie 8 uur betaald krijgen..
Maar heey, ik heb een koud biertje, mijn linker arm is mooi bruin geworden vandaag.. het is top!!!
Gij zult de naam van God niet misbruikenquote:
doet de stig ook aan paardrijden dan ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Stig kan ook goed rijden, die wil je toch ook niet op je hebben?
ik start de ambulance alvast...ik zie een duidelijk spoedgevalquote:
Het is een puik plan, slaap lekker!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef -Engel- het volgende:
ik ga naar bed ....soms heb ik goede ideeën
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik start de ambulance alvast...ik zie een duidelijk spoedgeval
In dat specifieke zinnetje had je het over rijden, niet het rijden waarvanquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
doet de stig ook aan paardrijden dan ?
Als ze beloofd niet te knijpenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan kan je L-E ook wel een knuffel geven toch?
Het was heerlijk in de file naar belgie.. zon stond nog in het oosten, linker arm naar buiten en bruin worden maar...quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat een hoerenbaan heb jij dan. Het is wel linkerarmdag vandaag he
rustig rustig...kleed je eerst maar eens uit voor een onderzoekquote:
Daar voelt ie niks van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gij zult de naam van God niet misbruiken
* krengetje doet al haar kleren uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rustig rustig...kleed je eerst maar eens uit voor een onderzoek
Oh, maar dokter! Wat doet u nu?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rustig rustig...kleed je eerst maar eens uit voor een onderzoek
* ArTiC doet het gordijn dicht zodat de rest niets zietquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef krengetje het volgende:
[..]
* krengetje doet al haar kleren uit
truste niet-singlequote:
Ik heb arkoquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ikmijn airco.
Jaja, ik heb maar een simpel aircootje, maar fijn is het wel.
maak me gekquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC doet het gordijn dicht zodat de rest niets ziet
Alleen in de winter hou ik van mijn airco.. in de zomer heb ik hem zelden aan staan.. altijd raampje openquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ikmijn airco.
Jaja, ik heb maar een simpel aircootje, maar fijn is het wel.
Is dat niet vervelend? Een open voorruit? Lijkt me zo irritant dat je je kop vol muggen hebt als je aankomt.quote:
je waait uit je auto boven de 160quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen in de winter hou ik van mijn airco.. in de zomer heb ik hem zelden aan staan.. altijd raampje open
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend? Een open voorruit? Lijkt me zo irritant dat je je kop vol muggen hebt als je aankomt.
NARKO dusquote:
Harry heeft geen eens een voorruitquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend? Een open voorruit? Lijkt me zo irritant dat je je kop vol muggen hebt als je aankomt.
* Myraela gluurtquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC doet het gordijn dicht zodat de rest niets ziet
Ik houd het hele jaar van mijn airco. Op korte stukken doe ik ook het raam open maar als ik iets verder weg moet doe ik hem wel aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen in de winter hou ik van mijn airco.. in de zomer heb ik hem zelden aan staan.. altijd raampje open
Wie is Harry?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Harry heeft geen eens een voorruit![]()
![]()
![]()
Stropdas gewoon pas om doen als je op je bestemming bent, ik moet me meestal nog half omkleden als ik aankomquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik houd het hele jaar van mijn airco. Op korte stukken doe ik ook het raam open maar als ik iets verder weg moet doe ik hem wel aan.Vorig jaar op de terugweg vanuit Zweden reed ik 200km pal tegen de zon in, dan ben je er toch heel blij mee.
En morgen moet ik met een overhemd en stropdas aan in de auto zitten, dan gaat het ding ook aan.
Dat hoef ik niet te googelen, dat weet ik zo wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
meharry! een mehari!![]()
![]()
google maar
Neuh, ik heb een airco, dan gebruik ik hem ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stropdas gewoon pas om doen als je op je bestemming bent, ik moet me meestal nog half omkleden als ik aankom
Ik heb ook airco, maar gebruik hem nauwelijksquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een airco, dan gebruik ik hem ook.
Hehe, zo stond ik ook naast mijn auto vandaag, blouse aan en in de broek stoppen, mijn teenslippers uitschoppen en nette schoenen aan.. bleek de klant alles gade geslagen te hebben.. het ijs was gelijk gebroken en top gesprekken gehadquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stropdas gewoon pas om doen als je op je bestemming bent, ik moet me meestal nog half omkleden als ik aankom
mwah...moet gewoon geen stropdas omhebben tijdens het rijden..en zeker geen colbert/jas aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een airco, dan gebruik ik hem ook.
Ik gebruik hem redelijk vaak, ik vind het ideaal. Het wordt niet zo klam in de auto als het warm is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb ook airco, maar gebruik hem nauwelijks
Autorijdende mannen in overhemd zijn leuker dan in colbert ofzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mwah...moet gewoon geen stropdas omhebben tijdens het rijden..en zeker geen colbert/jas aan.
Van de stropdas heb ik geen last, maar jas aan tijdens het rijden is inderdaad irritant. Ik doe mijn jas al uit als ik even naar Groningen ga.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mwah...moet gewoon geen stropdas omhebben tijdens het rijden..en zeker geen colbert/jas aan.
Nou...spot me morgenochtend dan maar, ergens op de A2, die ene grijze leasebak met man + overhemd erinquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Autorijdende mannen in overhemd zijn leuker dan in colbert ofzo.
Ik wordt altijd ziek van airco. Heb ook een airco in mijn werk-auto maar durf het gewoon niet te gebruiken. Vorig jaar 3x gebruikt, 3x ziek geweestquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik gebruik hem redelijk vaak, ik vind het ideaal. Het wordt niet zo klam in de auto als het warm is.
Dat is een vluggertjequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef ArTiC het volgende:
* ArTiC doet het gordijn weer open...
klaar
Het zit ook beter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben een goeie dokterquote:
Ik zal 'ergens op de A2' gaan staan jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...spot me morgenochtend dan maar, ergens op de A2, die ene grijze leasebak met man + overhemd erin
[metroman] Zo'n colbert gaat toch alleen maar kreuken als je hem aanhoudt tijdens het rijden. [/metroman]quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Doe maar ernaast staan want anders veroorzaak je nog meer filesquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik zal 'ergens op de A2' gaan staan ja.
Mensen worden ziek van airco's omdat ze de airco niet op tijd uitzetten. Ik zet de airco een kwartiertje van tevoren uit, zodat de verdamper kan drogen en ik weer aan de buitenlucht wen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wordt altijd ziek van airco. Heb ook een airco in mijn werk-auto maar durf het gewoon niet te gebruiken. Vorig jaar 3x gebruikt, 3x ziek geweest
Hier nog zo een, maar dan op de A10 ;-)quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...spot me morgenochtend dan maar, ergens op de A2, die ene grijze leasebak met man + overhemd erin
Hier ook zo één maar dan op de N34,N36 en de A35.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:44 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Hier nog zo een, maar dan op de A10 ;-)
Wat voor buslijn rij je dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier ook zo één maar dan op de N34,N36 en de A35.
Ernaast ook hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doe maar ernaast staan want anders veroorzaak je nog meer files
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=11291 Doe er je voordeel uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wordt altijd ziek van airco. Heb ook een airco in mijn werk-auto maar durf het gewoon niet te gebruiken. Vorig jaar 3x gebruikt, 3x ziek geweest
ligt eraan wat je aanhebt (of juist niet aanhebt)quote:
oh dat...maar ben je nou ondertussen wel buschauffeur?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was het maar een buslijn.![]()
Nee, ik heb een bruiloft in Enschede.
Dus in mijn gewone kloffie stopt er niemand?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan wat je aanhebt (of juist niet aanhebt)
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh dat...maar ben je nou ondertussen wel buschauffeur?
definieer je gewone kloffiequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dus in mijn gewone kloffie stopt er niemand?
Je zou zeggen dat er wel buschauffeurs afhaken met al dat geweld tegen ze tegenwoordigquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met die uitzendbureau's schiet het niet op. Heb nu een open sollicitatie naar de busmaatschappij gestuurd.
Ik volg jequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:49 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga afsluiten. Nog even De Wereld Draait Door kijken en dan slapen.
Lief doen.
kut zeg...haak ik net weer helemaal in voor je...kap je het weer afquote:
arme jijquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:50 schreef ArTiC het volgende:
blijf ik remi over...en ik mag pas over 10 minuten trollen
Hier ook 1quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier ook zo één maar dan op de N34,N36 en de A35.
iedere dag die wegen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier ook 1
Op de A1,2,4,9,10, 13, 27 en 58
Misschien wordt FF ook ziek van zijn tomtom?quote:
Vrijwel iedere dag jaquote:
Of het aan de grote klok hangen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef ArTiC het volgende:
kijk kinderen, daarom waarschuw ik nou voor daten met mede singles
Daarvoor zijn de prive berichten uitgevonden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Precies in de lijn waar de meeste singles die elkaar hier vonden last van hebben gehad
Het gaat uiteindelijk fout. En als het fout gaat, wordt het online uitgevochten omdat je elkaar hier toch weer tegenkomt.
Jij hoeft ook niet te trollen. Het loopt hier vanzelf vol met lelijke dikke verbitterde single trollen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef ArTiC het volgende:
oh..het is 12 uur, ik mag weer trollen
maar ik doe het niet
a) prive berichten/mails/msn logs horen hier nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:02 schreef krengetje het volgende:
Welkomquote:
Artic, jongen! Jij snapt het! Ik ga je steeds meer waarderen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
a) prive berichten/mails/msn logs horen hier niet
b) je moet erboven staan c) je lokt alleen maar meer respons uit hiermee
Dus kinders, wees volwassen (dat zijn jullie allebei) en negeer elkaar lekker, de pijn gaat vanzelf weg, hoe kut het nu ook voelt.
Nou, dat lijkt mij weinig liefdesland. En ik vind het vals.quote:
artic doet serieus...ik schrok er zelf vanquote:
Dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef mrbox het volgende:
brings back memoriesDat je op een gegeven moment ook pm's krijgt met links naar andere topics enzo
good old times
Dat is ook niet goed, maar laat dat lekker buiten dit topic (beide). Wij zitten daar echt niet op te wachten (of het nu een rel wordt of niet)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mevrouw heeft me anders ook een kunstje geflikt.
Dit levert een paar bans op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed, maar laat dat lekker buiten dit topic (beide). Wij zitten daar echt niet op te wachten (of het nu een rel wordt of niet)
Ja..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mevrouw heeft me anders ook een kunstje geflikt.
quote:
Lees even terug en kap ermee, want dit heeft geen zin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja..mevrouw werd iedere week gekeurd of haar buikje wel dunner was geworden
![]()
Zeg je juist tegen de goeie. Had al 2 weken niet gevreten idioot.. Je moet nu echt kappen met je gedoe voordat ik ga zeggen wat je met je ex hebt gedaan
Ik weet het wel zeker aangezien FF dit draadje in het moderator draadje heeft gezet.quote:
ja slap he..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker aangezien FF dit draadje in het moderator draadje heeft gezet.
welke rel was dat dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:14 schreef mrbox het volgende:
[..]kwam uiteindelijk ook weer goed
FF en Krengel kunnen dat vast ook wel
Dan zal het inderdaad wel, maar goed; dan kan het niet meer hier uit gevochten worden...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker aangezien FF dit draadje in het moderator draadje heeft gezet.
quote:
Op basis van andere dingen kan er ook een ban volgen hoorquote:
Niet echt een rel maar wel "lastig" toen het ook net stuk gelopen wasquote:
Mwah.. in een vorig topic gaf hij me al te tip om van een toren af te springenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op basis van andere dingen kan er ook een ban volgen hoor
Dat is dan misschien een ban voor allebei ofzo, want dat mag ook niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. in een vorig topic gaf hij me al te tip om van een toren af te springen
I know.. ik probeerde het nog discreet te houden maarja..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef automatic_ het volgende:
Zeg. Als jullie toch alleen berichten van elkaar lezen, ga dan PMen of mailen ofzo. Dit is totaal niet boeiend voor hier, dat gezeik op elkaar.
aah het kan nu ook wel ff, de nachtbrakers zijn er toch nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef automatic_ het volgende:
Zeg. Als jullie toch alleen berichten van elkaar lezen, ga dan PMen of mailen ofzo. Dit is totaal niet boeiend voor hier, dat gezeik op elkaar.
Nee, het kan niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah het kan nu ook wel ff, de nachtbrakers zijn er toch niet
Ik krijg driemaal daags een doodverwensing van babylon of feitosa. Sommige mensen kunnen een bepaalde fatsoensnorm gewoon niet halen, maar dat wil niet zeggen dat jij tot hun niveau moet afdalen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. in een vorig topic gaf hij me al te tip om van een toren af te springen
Dat gaat met dit soort dingen niet vrees ik..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
I know.. ik probeerde het nog discreet te houden maarja..
Dit bedoel ik dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Godtje het volgende:
Als jullie het hier lekker willen uitvechten in het openbaar vind ik het allemaal prima hoor. Fuck de policy.
Ik zou je alleen afvragen of je zo een persoon wilt zijn. Hoe geloofwaardig als je een maand geleden nog om iemand gaf en er zelfs sprake van liefde is en dat er nu dit soort teksten uit komen.
Ben je dan niet je fatsoen en volwassen gedrag ergens vergeten? Of is dit de ware aard die naar boven komt? Internet vergeeft je niks en dit topic weet iemand volgend jaar weer op te duiken. Dan leer je een leuk iemand kennen en bam zo weer in je gezicht. Jullie vinden elkaar kinderachtig maar maken jullie beide schuldig aan exact hetzelfde gedrag dus de ene is hier geen haar beter als de andere.
Maar zoals ik al zei. Leef je uit en doe wat je niet laten kunt.
Daarom moet je ook je bek dichthouden.quote:
Omdat ik het niet pik dat jij me domineert?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik vandaag ben begonnen, en jij afgelopen maandag
is dat het eind signaal?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:25 schreef ArTiC het volgende:
*fluit*
Zie je ze eens van de andere kant, dan weet je gelijk hoe laat het is op de grote klok.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef automatic_ het volgende:
Iedereen naar zijn of haar neutrale hoek.quote:
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zie je ze eens van de andere kant, dan weet je gelijk hoe laat het is op de grote klok.
dan stuur je dat terug.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had ik al gekregen van haar, maar dat was niet veel soeps
de server gaat bijna platquote:
Neuh niet echt een mysterie je kan de vieuws gewoon zien hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:29 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat is een groot mysterie, volgens mij meer dan genoeg lurkers.
En dezelfde dag staat je kloon Bassie op de stoep.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn account gaat ook binnenkort in de shredder
Komt dan FF2 terug?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
+1 voor de fok veteranenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dezelfde dag staat je kloon Bassie op de stoep.
ALLES IS VOOR BASSIEquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dezelfde dag staat je kloon Bassie op de stoep.
Dan moet je waarschijnlijk ook het aantal keren dat mensen op F5 drukken erbij rekenen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh niet echt een mysterie je kan de vieuws gewoon zien hoor
Druk je dan elke seconde op F5quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk ook het aantal keren dat mensen op F5 drukken erbij rekenen.
ga toch op safari manquote:
Ohja.. of je krijgt je tv zaterdag op mijn manier of je komt hem zelf halenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was een mooie PM tekst geweest...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ohja.. of je krijgt je tv zaterdag op mijn manier of je komt hem zelf halen
Ze gooit het bewust hier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was een mooie PM tekst geweest...
Dit was een goede PM reactie geweestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kom hem binnenkort zelf wel halen
Met jou rijstijl blijft er anders niks van over
Laat het dan wel even weten van te vorenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kom hem binnenkort zelf wel halen
Met jou rijstijl blijft er anders niks van over
liefje, daten?quote:
Want? Had je me anders ook in elkaar geslagen zoals je bij je ex hebt gedaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsof ik zomaar op je stoep wilt staan.![]()
Tis maar goed dat je 200km verder zit
*slaat tegen de bel*quote:
Jij zei net dat je dat niet in dit draadje moet doen...quote:
je vroeg er zelf omquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Dat was een flinke hoor.
Maar je kijkt wel lief
Meest verstandige post van vandaagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij zei net dat je dat niet in dit draadje moet doen...
ja maar ik wil ook aandacht als we dan uit elkaar gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij zei net dat je dat niet in dit draadje moet doen...
En de dag is nog maar net begonnen!quote:
zout of zoet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
En ik ben ook al aan m'n tweede portie popcorn begonnen.![]()
Maar dit is dan ook erg corny.
Dat lijkt mij een goed planquote:
doe je het alleen daarvoor dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar ik wil ook aandacht als we dan uit elkaar gaan
Allebei, ik ben voorbereid op mee eters.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zout of zoet?
Ik ben van de blues al naar Bach overgestapt qua dramatische achtergrondmuziek
en voor de dinertjesquote:
Ik heb de Heilige Schrift er even bij gepakt. Het laatste hoofdstuk om precies te zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zout of zoet?
Ik ben van de blues al naar Bach overgestapt qua dramatische achtergrondmuziek
eigenlijk had er iets over knuffelen in moeten staan...die TT's draaien ook altijd op rellen uitquote:
Ik heb binnenkort vakantie..quote:
mooi is dat he, grappig effect altijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eigenlijk had er iets over knuffelen in moeten staan...die TT's draaien ook altijd op rellen uit
ga nou slapen muts...telefoon uit, pc uit..slapen!quote:
I knowquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ga nou slapen muts...telefoon uit, pc uit..slapen!
Er is niks mis met je gevoelquote:
Luister voor één keer naar hem... Slaap ze..quote:
Doe naar een PM sturen net je vakantiequote:
voor één keer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Luister voor één keer naar hem... Slaap ze..
Ik? Atijd luisteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik miste je alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:51 schreef Lotusss het volgende:
Goh ik lurk ook even een keer mee...
[ afbeelding ]
een keer. right.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:51 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Jij valt mij ook te toevallig met je neus in de boter.quote:
Oeh da's wel ernstig... dat je me mistquote:
tuurlijk, jij hapt tenminstequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh da's wel ernstig... dat je me mist
Oké dan, ik werd erop gewezen dat er een rel gaande was. Maar check mijn postgeschiedenis, de laatste tijd zit ik echt niet vaak meer op Fok, laat staan dat ik in Singles meelurk. Heb wel meer te doen.quote:
Nog meer popcorn!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:51 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
en?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij valt mij ook te toevallig met je neus in de boter.
rel is gaande tussen FF en mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oké dan, ik werd erop gewezen dat er een rel gaande was. Maar check mijn postgeschiedenis, de laatste tijd zit ik echt niet vaak meer op Fok, laat staan dat ik in Singles meelurk. Heb wel meer te doen.
Ik schrik ervan.... jij doet lief!quote:
Ja dat had ik al gelezen. En wij mogen allemaal meegenieten.quote:
Het ligt vast aan mij...ik doe ook al aardig tegen kardinaal tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik schrik ervan.... jij doet lief!
Wat heb ik misdaan???
Ja cool hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gelezen. En wij mogen allemaal meegenieten.
Ouch... heeft-ie je toch te pakken met zijn pillen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het ligt vast aan mij...ik doe ook al aardig tegen kardinaal tegenwoordig
nah...vast nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ouch... heeft-ie je toch te pakken met zijn pillen?
ik wacht nog ff tot FF de naaktfoto's postquote:
Of krengetje dat voor hem doet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wacht nog ff tot FF de naaktfoto's post
geef mijn portie maar aan fikkie danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |