En hoezo leef je nog?quote:
das toch bij ijmuiden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef Joolien het volgende:
Oh ik snap t wel
Timboektoe heeft geniale feesten yeah!
En nu ben ik echt weg!
Het merendeel van mijn ex'en is nog steeds met degene waar ze na mij een relatie mee kregen...dan ben je toch een love doctor ofniequote:
goedzoquote:
quote:
Niet goed ?quote:
Daar zit wat in ja... Maar dat wist ik niet hequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het merendeel van mijn ex'en is nog steeds met degene waar ze na mij een relatie mee kregen...dan ben je toch een love doctor ofnie
Baksteentje door de voorruit doet wonderen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En hoezo leef je nog?
ik heb rare buren>>>> eerst gaan ze stofzuigen.... en nu ruikt echt alles naar de knoflook >>> mag ik ze nu![]()
De Stig kan ook goed rijden, die wil je toch ook niet op je hebben?quote:
ik heb een bad hair day, is dat ook dodelijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Baksteentje door de voorruit doet wonderen.
Ik dacht vanmiddag dat ik dood ging omdat ik een rare arm had![]()
Still alive!
SNUIT! Jij ontbijtinboxermakende tuinman, hoe is het?quote:
Wat heb je nu met je arm?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Baksteentje door de voorruit doet wonderen.
Ik dacht vanmiddag dat ik dood ging omdat ik een rare arm had![]()
Still alive!
In mijn wereld wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb een bad hair day, is dat ook dodelijk?
Ik heb geen spreekuur nuquote:
ik haak ff afquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
In mijn wereld wel.
Even knuffelen nu?
Dokter had geen idee, duidelijk minder krachts in die arm maar hele ernstige dingen kon hij uitsluiten gelukkig. Afwachten maar.quote:
Dood!!! 15 uur van huis geweest voor werk.. en maar snotverdrie 8 uur betaald krijgen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
SNUIT! Jij ontbijtinboxermakende tuinman, hoe is het?
sterktequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga in bed liggen, morgen een lekkere dag gepland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |