Apartquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dokter had geen idee, duidelijk minder krachts in die arm maar hele ernstige dingen kon hij uitsluiten gelukkig. Afwachten maar.
stoere man modus:quote:
Zeg maar gewoon dokterquote:
Nou, dan kan je L-E ook wel een knuffel geven toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stoere man modus:
Nee...stom gedoe..gewoon meteen batsen en verder niks
realiteit-modus: jawel, kei graag hihi![]()
Wat een hoerenbaan heb jij dan. Het is wel linkerarmdag vandaag hequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dood!!! 15 uur van huis geweest voor werk.. en maar snotverdrie 8 uur betaald krijgen..
Maar heey, ik heb een koud biertje, mijn linker arm is mooi bruin geworden vandaag.. het is top!!!
Gij zult de naam van God niet misbruikenquote:
doet de stig ook aan paardrijden dan ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Stig kan ook goed rijden, die wil je toch ook niet op je hebben?
ik start de ambulance alvast...ik zie een duidelijk spoedgevalquote:
Het is een puik plan, slaap lekker!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef -Engel- het volgende:
ik ga naar bed ....soms heb ik goede ideeën
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik start de ambulance alvast...ik zie een duidelijk spoedgeval
In dat specifieke zinnetje had je het over rijden, niet het rijden waarvanquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
doet de stig ook aan paardrijden dan ?
Als ze beloofd niet te knijpenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan kan je L-E ook wel een knuffel geven toch?
Het was heerlijk in de file naar belgie.. zon stond nog in het oosten, linker arm naar buiten en bruin worden maar...quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat een hoerenbaan heb jij dan. Het is wel linkerarmdag vandaag he
rustig rustig...kleed je eerst maar eens uit voor een onderzoekquote:
Daar voelt ie niks van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gij zult de naam van God niet misbruiken
* krengetje doet al haar kleren uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rustig rustig...kleed je eerst maar eens uit voor een onderzoek
Oh, maar dokter! Wat doet u nu?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rustig rustig...kleed je eerst maar eens uit voor een onderzoek
* ArTiC doet het gordijn dicht zodat de rest niets zietquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef krengetje het volgende:
[..]
* krengetje doet al haar kleren uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |