Iedereen naar zijn of haar neutrale hoek.quote:
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zie je ze eens van de andere kant, dan weet je gelijk hoe laat het is op de grote klok.
dan stuur je dat terug.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had ik al gekregen van haar, maar dat was niet veel soeps
de server gaat bijna platquote:
Neuh niet echt een mysterie je kan de vieuws gewoon zien hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:29 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat is een groot mysterie, volgens mij meer dan genoeg lurkers.
En dezelfde dag staat je kloon Bassie op de stoep.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn account gaat ook binnenkort in de shredder
Komt dan FF2 terug?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
+1 voor de fok veteranenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dezelfde dag staat je kloon Bassie op de stoep.
ALLES IS VOOR BASSIEquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dezelfde dag staat je kloon Bassie op de stoep.
Dan moet je waarschijnlijk ook het aantal keren dat mensen op F5 drukken erbij rekenen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh niet echt een mysterie je kan de vieuws gewoon zien hoor
Druk je dan elke seconde op F5quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk ook het aantal keren dat mensen op F5 drukken erbij rekenen.
ga toch op safari manquote:
Ohja.. of je krijgt je tv zaterdag op mijn manier of je komt hem zelf halenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was een mooie PM tekst geweest...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ohja.. of je krijgt je tv zaterdag op mijn manier of je komt hem zelf halen
Ze gooit het bewust hier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was een mooie PM tekst geweest...
Dit was een goede PM reactie geweestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kom hem binnenkort zelf wel halen
Met jou rijstijl blijft er anders niks van over
Laat het dan wel even weten van te vorenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kom hem binnenkort zelf wel halen
Met jou rijstijl blijft er anders niks van over
liefje, daten?quote:
Want? Had je me anders ook in elkaar geslagen zoals je bij je ex hebt gedaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsof ik zomaar op je stoep wilt staan.![]()
Tis maar goed dat je 200km verder zit
*slaat tegen de bel*quote:
Jij zei net dat je dat niet in dit draadje moet doen...quote:
je vroeg er zelf omquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Dat was een flinke hoor.
Maar je kijkt wel lief
Meest verstandige post van vandaagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij zei net dat je dat niet in dit draadje moet doen...
ja maar ik wil ook aandacht als we dan uit elkaar gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij zei net dat je dat niet in dit draadje moet doen...
En de dag is nog maar net begonnen!quote:
zout of zoet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
En ik ben ook al aan m'n tweede portie popcorn begonnen.![]()
Maar dit is dan ook erg corny.
Dat lijkt mij een goed planquote:
doe je het alleen daarvoor dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar ik wil ook aandacht als we dan uit elkaar gaan
Allebei, ik ben voorbereid op mee eters.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zout of zoet?
Ik ben van de blues al naar Bach overgestapt qua dramatische achtergrondmuziek
en voor de dinertjesquote:
Ik heb de Heilige Schrift er even bij gepakt. Het laatste hoofdstuk om precies te zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zout of zoet?
Ik ben van de blues al naar Bach overgestapt qua dramatische achtergrondmuziek
eigenlijk had er iets over knuffelen in moeten staan...die TT's draaien ook altijd op rellen uitquote:
Ik heb binnenkort vakantie..quote:
mooi is dat he, grappig effect altijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eigenlijk had er iets over knuffelen in moeten staan...die TT's draaien ook altijd op rellen uit
ga nou slapen muts...telefoon uit, pc uit..slapen!quote:
I knowquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ga nou slapen muts...telefoon uit, pc uit..slapen!
Er is niks mis met je gevoelquote:
Luister voor één keer naar hem... Slaap ze..quote:
Doe naar een PM sturen net je vakantiequote:
voor één keer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Luister voor één keer naar hem... Slaap ze..
Ik? Atijd luisteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik miste je alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:51 schreef Lotusss het volgende:
Goh ik lurk ook even een keer mee...
[ afbeelding ]
een keer. right.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:51 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Jij valt mij ook te toevallig met je neus in de boter.quote:
Oeh da's wel ernstig... dat je me mistquote:
tuurlijk, jij hapt tenminstequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh da's wel ernstig... dat je me mist
Oké dan, ik werd erop gewezen dat er een rel gaande was. Maar check mijn postgeschiedenis, de laatste tijd zit ik echt niet vaak meer op Fok, laat staan dat ik in Singles meelurk. Heb wel meer te doen.quote:
Nog meer popcorn!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:51 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
en?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij valt mij ook te toevallig met je neus in de boter.
rel is gaande tussen FF en mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oké dan, ik werd erop gewezen dat er een rel gaande was. Maar check mijn postgeschiedenis, de laatste tijd zit ik echt niet vaak meer op Fok, laat staan dat ik in Singles meelurk. Heb wel meer te doen.
Ik schrik ervan.... jij doet lief!quote:
Ja dat had ik al gelezen. En wij mogen allemaal meegenieten.quote:
Het ligt vast aan mij...ik doe ook al aardig tegen kardinaal tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik schrik ervan.... jij doet lief!
Wat heb ik misdaan???
Ja cool hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gelezen. En wij mogen allemaal meegenieten.
Ouch... heeft-ie je toch te pakken met zijn pillen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het ligt vast aan mij...ik doe ook al aardig tegen kardinaal tegenwoordig
nah...vast nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ouch... heeft-ie je toch te pakken met zijn pillen?
ik wacht nog ff tot FF de naaktfoto's postquote:
Of krengetje dat voor hem doet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wacht nog ff tot FF de naaktfoto's post
geef mijn portie maar aan fikkie danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |