Iedereen naar zijn of haar neutrale hoek.quote:
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zie je ze eens van de andere kant, dan weet je gelijk hoe laat het is op de grote klok.
dan stuur je dat terug.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had ik al gekregen van haar, maar dat was niet veel soeps
de server gaat bijna platquote:
Neuh niet echt een mysterie je kan de vieuws gewoon zien hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:29 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat is een groot mysterie, volgens mij meer dan genoeg lurkers.
En dezelfde dag staat je kloon Bassie op de stoep.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn account gaat ook binnenkort in de shredder
Komt dan FF2 terug?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
+1 voor de fok veteranenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dezelfde dag staat je kloon Bassie op de stoep.
ALLES IS VOOR BASSIEquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dezelfde dag staat je kloon Bassie op de stoep.
Dan moet je waarschijnlijk ook het aantal keren dat mensen op F5 drukken erbij rekenen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh niet echt een mysterie je kan de vieuws gewoon zien hoor
Druk je dan elke seconde op F5quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk ook het aantal keren dat mensen op F5 drukken erbij rekenen.
ga toch op safari manquote:
Ohja.. of je krijgt je tv zaterdag op mijn manier of je komt hem zelf halenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was een mooie PM tekst geweest...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ohja.. of je krijgt je tv zaterdag op mijn manier of je komt hem zelf halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |