Ik heb arkoquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ikmijn airco.
Jaja, ik heb maar een simpel aircootje, maar fijn is het wel.
maak me gekquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC doet het gordijn dicht zodat de rest niets ziet
Alleen in de winter hou ik van mijn airco.. in de zomer heb ik hem zelden aan staan.. altijd raampje openquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ikmijn airco.
Jaja, ik heb maar een simpel aircootje, maar fijn is het wel.
Is dat niet vervelend? Een open voorruit? Lijkt me zo irritant dat je je kop vol muggen hebt als je aankomt.quote:
je waait uit je auto boven de 160quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen in de winter hou ik van mijn airco.. in de zomer heb ik hem zelden aan staan.. altijd raampje open
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend? Een open voorruit? Lijkt me zo irritant dat je je kop vol muggen hebt als je aankomt.
NARKO dusquote:
Harry heeft geen eens een voorruitquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend? Een open voorruit? Lijkt me zo irritant dat je je kop vol muggen hebt als je aankomt.
* Myraela gluurtquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC doet het gordijn dicht zodat de rest niets ziet
Ik houd het hele jaar van mijn airco. Op korte stukken doe ik ook het raam open maar als ik iets verder weg moet doe ik hem wel aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen in de winter hou ik van mijn airco.. in de zomer heb ik hem zelden aan staan.. altijd raampje open
Wie is Harry?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Harry heeft geen eens een voorruit![]()
![]()
![]()
Stropdas gewoon pas om doen als je op je bestemming bent, ik moet me meestal nog half omkleden als ik aankomquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik houd het hele jaar van mijn airco. Op korte stukken doe ik ook het raam open maar als ik iets verder weg moet doe ik hem wel aan.Vorig jaar op de terugweg vanuit Zweden reed ik 200km pal tegen de zon in, dan ben je er toch heel blij mee.
En morgen moet ik met een overhemd en stropdas aan in de auto zitten, dan gaat het ding ook aan.
Dat hoef ik niet te googelen, dat weet ik zo wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
meharry! een mehari!![]()
![]()
google maar
Neuh, ik heb een airco, dan gebruik ik hem ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stropdas gewoon pas om doen als je op je bestemming bent, ik moet me meestal nog half omkleden als ik aankom
Ik heb ook airco, maar gebruik hem nauwelijksquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een airco, dan gebruik ik hem ook.
Hehe, zo stond ik ook naast mijn auto vandaag, blouse aan en in de broek stoppen, mijn teenslippers uitschoppen en nette schoenen aan.. bleek de klant alles gade geslagen te hebben.. het ijs was gelijk gebroken en top gesprekken gehadquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stropdas gewoon pas om doen als je op je bestemming bent, ik moet me meestal nog half omkleden als ik aankom
mwah...moet gewoon geen stropdas omhebben tijdens het rijden..en zeker geen colbert/jas aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een airco, dan gebruik ik hem ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |