Je wilt zeggen dat voor jou geen regels geldenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Ga je me nu een ban aansmeren net zoals nijn altijd deed Renesite?
Heb met Anne afgesproken dat ik de pics niet door zou sturenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Fotoalbum van naakte zusjes van Heimen en Mark?
Gimme.
Ik zie haar geen regels breken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat voor jou geen regels gelden?
Het is weer goed raak de laatste dagenquote:
Nee, dat nijnja dat wel altijd deed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat voor jou geen regels gelden?
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Ga je me nu een ban aansmeren net zoals nijn altijd deed Renesite?
Ik zie haar twee regels breken.quote:
He?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is weer goed raak de laatste dagen. Vanmiddag met Jotch, gisteren met Jotch
. Alleen nu is hij erniet
.
Dit dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef mstr het volgende:
Rellen zonder dat ik mee doe, komt ook niet vaak voor.
Wat dan?quote:
Met Stewie ik regelmatigquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef mstr het volgende:
Rellen zonder dat ik mee doe, komt ook niet vaak voor.
Nee, ze doet nou net of dat het iets geks is dat je een ban krijgt voor iemand doodwensen.quote:
1. Doodsverwensingquote:
Niet gezienquote:
Ik zit er middeninquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Het ligt er aan met wie en waarom.
Ik heb er nu totaal geen zin in.
En wat gebeurde er met mij, toen ik dat tegen Schieganger zeiquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef Renesite het volgende:
Jezus mensen, HJ zegt een keer Sterf. Dat doe ik ook regelmatig wanneer iemand weer zegt dat ik mij niet waardig uitdruk in de Neerlandse taal.
Kusje!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:21 schreef Zeroku het volgende:
Oh wacht. René heeft zulks een leuke kwoot in zijn sig staan, dat ik nu kap met deze onenigheid
quote:
Schatjeeeeeee, was ik dat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En wat gebeurde er met mij, toen ik dat tegen Schieganger zei![]()
![]()
![]()
?
Nee. Maar dan nogquote:
Gelukkig nietquote:
Oh, goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef MarkM het volgende:
Hebben jullie allemaal netjes jullie pilletjes geslikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Vlucht, als het nog kan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet hier. En ik zit in een rel waarin ik geen zin heb.
Als dat jou manier is, graagquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig?
Dus je wilt radicaal geban?
Ach gut, altijd dat gezeik over Crewbashing. Alsof de FOK! crew nooit een slecht woord zegt. Dat vind ik zo'n overdreven vorm van superioriteit.quote:
Je kunt ook overal op happen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ach gut, altijd dat gezeik over Crewbashing. Alsof de FOK! crew nooit een slecht woord zegt. Dat vind ik zo'n overdreven vorm van superioriteit.
En als iemand Sterf zegt omdat ze geen zin heeft in zijn gekanker, is het meteen een doodsverwensing?
Je kan regeltjes ook te nauw nemen, zeg
Ga vooral niet op hem in, dan gaat ie weer met die debiele "quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ach gut, altijd dat gezeik over Crewbashing. Alsof de FOK! crew nooit een slecht woord zegt. Dat vind ik zo'n overdreven vorm van superioriteit.
En als iemand Sterf zegt omdat ze geen zin heeft in zijn gekanker, is het meteen een doodsverwensing?
Je kan regeltjes ook te nauw nemen, zeg
Joh. /carequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef Zeroku het volgende:
Echt absurd eigenlijk, dat gezever in ONZ. Een minuut is de SC dicht, en er zijn echt 300 nieuwe SC's. en dan raar vinden dat ze eerst die SC dicht hadden geflikkerd
.
Die debiele PI gebruikt hij sowieso altijd wel. Kan hij leuk reacties mee uitlokken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga vooral niet op hem in, dan gaat ie weer met die debiele "" PI beginnen.
en ik niet. Heb een hekel aan ban aannaaien, alleen wanneer ik het NIET heb uitgelokt (enigszins) en het ERG gemeend overkomt. Dat is bij Mark, Stewie en Suuz toch nooit zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee, ik bedoel het niet zozeer qua dat ik het niet zelf uitlok ofzo, ik bedoel alleen meer dat nijn het altijd nogal geniepig deed.
quote:
True.. maar ik heb een dikke huid.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Zeroku het volgende:
Maar, noem me moraalridder of iets van die onzin, een Mod doet het voor z'n lol, hobby whatever, en dan lijkt het me niet zo fair om zo iemand verrot te gaan schelden.
EN NEE, ik bedoel niet nu. Maar dat crewbash is erin gekomen toen VBL werd gesloten, en zelfs families werden bedreigd. Dusja, dat is wel degelijk nuttig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |