Je wilt zeggen dat voor jou geen regels geldenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Ga je me nu een ban aansmeren net zoals nijn altijd deed Renesite?
Heb met Anne afgesproken dat ik de pics niet door zou sturenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Fotoalbum van naakte zusjes van Heimen en Mark?
Gimme.
Ik zie haar geen regels breken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat voor jou geen regels gelden?
Het is weer goed raak de laatste dagenquote:
Nee, dat nijnja dat wel altijd deed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat voor jou geen regels gelden?
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Ga je me nu een ban aansmeren net zoals nijn altijd deed Renesite?
Ik zie haar twee regels breken.quote:
He?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is weer goed raak de laatste dagen. Vanmiddag met Jotch, gisteren met Jotch
. Alleen nu is hij erniet
.
Dit dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef mstr het volgende:
Rellen zonder dat ik mee doe, komt ook niet vaak voor.
Wat dan?quote:
Met Stewie ik regelmatigquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef mstr het volgende:
Rellen zonder dat ik mee doe, komt ook niet vaak voor.
Nee, ze doet nou net of dat het iets geks is dat je een ban krijgt voor iemand doodwensen.quote:
1. Doodsverwensingquote:
Niet gezienquote:
Ik zit er middeninquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Het ligt er aan met wie en waarom.
Ik heb er nu totaal geen zin in.
En wat gebeurde er met mij, toen ik dat tegen Schieganger zeiquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef Renesite het volgende:
Jezus mensen, HJ zegt een keer Sterf. Dat doe ik ook regelmatig wanneer iemand weer zegt dat ik mij niet waardig uitdruk in de Neerlandse taal.
Kusje!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:21 schreef Zeroku het volgende:
Oh wacht. René heeft zulks een leuke kwoot in zijn sig staan, dat ik nu kap met deze onenigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |