Het leukste is, dat het zo ook echt in de SC gaat. Al is dit misschien wel wat overdreven.quote:
Ja maar grappen over andere mensen zijn altijd overdreven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het leukste is, dat het zo ook echt in de SC gaat. Al is dit misschien wel wat overdreven.
Klopt. Maar de vaste meuk, die elkaar iedere week ziet, wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar grappen over andere mensen zijn altijd overdreven.
Maar ik durf van mezelf te zeggen dat ik me niet zo gedraag in de SC.
Ik zeg, BIJ mijn familie. Als ik daar eens bij een snackbar kom zeggen al die mensen patat. In Limburg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan is jouw familie kut, en geen echte Limburgse familie. En als je me niet gelooft zijn er maar wat graag duizenden Brabanders die het jou haarfijn uitleggen.
Oke, dat er geen nieuwe mensen welkom zijn dat is onzin.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. Maar de vaste meuk, die elkaar iedere week ziet, wel.
Oh, jonge in het zuiden zeggen ze friet en noorden patat. Deal with it.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik zeg, BIJ mijn familie. Als ik daar eens bij een snackbar kom zeggen al die mensen patat. In Limburg.
Brabant boeit mij verder geen kut want het ging onder andere over Carnaval vieren en daar valt dus limburg ook onder.
Omdat het kan.quote:
Het ging over Bavaria en carnaval. In Limburg drinken ze Brand, en witbier en die meuk. In Brabant drinken ze het echte bier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik zeg, BIJ mijn familie. Als ik daar eens bij een snackbar kom zeggen al die mensen patat. In Limburg.
Brabant boeit mij verder geen kut want het ging onder andere over Carnaval vieren en daar valt dus limburg ook onder.
Klopt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, dat er geen nieuwe mensen welkom zijn dat is onzin.Degene die nu zoveel topics aanmaken dat zijn juist de nieuwe mensen.
Ik ga toch geen patat zeggen, kom op zegquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn God, wat een gezeik weer over Brabant en Limburg en weet ik veel wat.BOEIEND.
Ik associeer bier niet met provincies, maar oke.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat het kan.
[..]
Het ging over Bavaria en carnaval. In Limburg drinken ze Brand, en witbier en die meuk. In Brabant drinken ze het echte bier.
SC is dicht.quote:
Niemand zegt dat je het moet zeggen, maar er zullen ongetwijfeld mensen in Limburg zijn die het zeggen, net zoals er mensen in Den Helder zijn die friet zeggen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ga toch geen patat zeggen, kom op zeg
Oké.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik associeer bier niet met provincies, maar oke.
En my god, wat ben ik dan blij dat ik nooit in Brabant kom. Ik lust alles behalve Barfaria.
We hebben ook ander bier hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik associeer bier niet met provincies, maar oke.
En my god, wat ben ik dan blij dat ik nooit in Brabant kom. Ik lust alles behalve Barfaria.
Niemand in Brabant zegt patat, anders falen ze.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je het moet zeggen, maar er zullen ongetwijfeld mensen in Limburg zijn die het zeggen, net zoals er mensen in Den Helder zijn die friet zeggen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn God, wat een gezeik weer over Brabant en Limburg en weet ik veel wat.BOEIEND.
Ik welquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niemand in Brabant zegt patat, anders falen ze.
quote:
Hebben ze Groningen verplaatstquote:
Er zijn ook Brabanders die patat zeggen. Het zou me niet verbazen als er mensen die richting Roosendaal en Breda wonen patat zeggen, aangezien ze bijna tegen de randstad aan wonen. En wat maakt het in godsnaam uit?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niemand in Brabant zegt patat, anders falen ze.
Dat het niet past in het Brabants taalgebruik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er zijn ook Brabanders die patat zeggen. Het zou me niet verbazen als er mensen die richting Roosendaal en Breda wonen patat zeggen, aangezien ze bijna tegen de randstad aan wonen. En wat maakt het in godsnaam uit?
Ja, dat hebben ze in Utrecht ook hoor.quote:
Ach flikker op man.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat het niet past in het Brabants taalgebruik.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze in Utrecht ook hoor.
[..]
Ach flikker op man.
Nee, ik was onlangs in Brabantiaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Reden:
[..]
[..]
Hebben ze Groningen verplaatst
Je sais. in Oss.quote:
quote:
Fotoalbum van naakte zusjes van Heimen en Mark?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |