Aaah leukquote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
Oeeeh en de andere chick
(stiekem moet ik wel eens aan je denken als ik danity kane of Girlicious luitser)
dan ben je niet slechtquote:Op maandag 14 september 2009 19:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha, ik net ookik deed deze
Wel gehaald uiteraard ;D, wel last van mn vingers achteraf
Haha ja, ik liep zo te ouwehoeren met die shizzles op lastFMquote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
ITB(wiens naam ik niet wist)
oiiiiii! hoe isst?
Mwah, dit is niet een heel erg moeilijk nummerquote:Op maandag 14 september 2009 19:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
Aaah leuk
[..]
dan ben je niet slecht
oh was jij datquote:Op maandag 14 september 2009 19:51 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Haha ja, ik liep zo te ouwehoeren met die shizzles op lastFM
goed goed, geweldig weekend achter de rugeerst Coldplay, toen Appelpop, + alle chillmomenten met veel vrienden dit weekend.
met jou?
Ahw poppiequote:Op maandag 14 september 2009 19:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja had ik laatst ook al gedaan en toen ging het weer prima, maar toen begon mister Ex te zeiken en pauper te doen en nu loop ik half te janken omdat ik zo pissig ben.En ik heb geen tijd voor een dagje relaxen, da's het hele probleem.
Doe je goed.
Ik heb gewoon nachtrust nodig, maar op een of andere manier heeft mijn lichaam daar geen zin in.quote:Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ahw poppielaat je niet gek maken.. gooi t er allemaal gewoon even lekker uit
Hoi Noortjequote:
bitchfight incoming...quote:
quote:
Ik vind dat ik dat ook mag.quote:Op maandag 14 september 2009 20:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd gelijk zo bitchy?Alleen ik mag dat.
Ligt niet aan jou, ligt aan ons Noorquote:Op maandag 14 september 2009 20:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon lief hoi tegen Noortje.
hmmm, ik ken het. heb ook heel lang zo slecht geslapen. en paar nachten goed doet dan wonderen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nachtrust nodig, maar op een of andere manier heeft mijn lichaam daar geen zin in.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef liiszle het volgende:
Vrouwen hebben het recht om bitchie te doen
Is dat een nummer ?quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef Desunoto het volgende:
Nights in white satin never reaching the end..
Hallo mede puberende kutkinderen.
Oké!quote:
Ja zit ik ook over te denken, maar heb niet zo'n zin in medicijnen. Maar zo gaat het ook niet heel veel langer, godschristus.quote:Op maandag 14 september 2009 20:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmmm, ik ken het. heb ook heel lang zo slecht geslapen. en paar nachten goed doet dan wonderen.
anders een langs huisarts gaan voor licht slaap middel oid
ik vind dat die opmerking niks toevoegt ga je nu wegquote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
Nijnja vond dat ik hier moest komen posten.
dat zijn we dan ook nietquote:
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn?quote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
jij bent lekkerquote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
vaak is een dag of 3 al goed om weer even wat ritme te hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké!
[..]
Ja zit ik ook over te denken, maar heb niet zo'n zin in medicijnen. Maar zo gaat het ook niet heel veel langer, godschristus.
Neequote:Op maandag 14 september 2009 20:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vind dat die opmerking niks toevoegt ga je nu weg
Vast welquote:Op maandag 14 september 2009 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn?
Moet jij zeggenquote:
Hoiquote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
Maak me gekquote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik ga opmerkingen bedenken die wel iets toevoegen!
Ik ook? Ik ook? Ben ik ook lekkeeeer?quote:
ha sjoerdje!quote:
Hoeft niet. Al gooi je hier filosofisch diepzinnige passages uit een beroemde roman neer, het valt toch in het diepe wat de bodemloze put van PUB heet.quote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik ga opmerkingen bedenken die wel iets toevoegen!
Oh god. hebben we hem weerquote:Op maandag 14 september 2009 20:09 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik ook? Ik ook? Ben ik ook lekkeeeer?
kom op ik heb bevestiging nodig
Ja maar dat probeer ik dus, maar het lukt steeds niet, da's het probleem. Of bedoel je drie dagen oid slaapmiddel?quote:Op maandag 14 september 2009 20:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
vaak is een dag of 3 al goed om weer even wat ritme te hebbendaarna ging het bij mij iig stuk beter.
iig sterkte er mee
Moet je groeien en stomme mensen wegduwenquote:
Ja goedquote:Op maandag 14 september 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hai!
[..]
Oehnee euhm hoi
hoe gaat 't met jullie?
wie ben je waar woon je ken ik je.quote:Op maandag 14 september 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hai!
[..]
Oehnee euhm hoi
hoe gaat 't met jullie?
Si, ik zat 3 dagen aan de valium (mede voor mn spieren) en godquote:Op maandag 14 september 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja maar dat probeer ik dus, maar het lukt steeds niet, da's het probleem. Of bedoel je drie dagen oid slaapmiddel?
Dankjewel!
Moet ik toch de huisarts maar eens bellen, thanks voor de tip.quote:Op maandag 14 september 2009 20:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
Si, ik zat 3 dagen aan de valium (mede voor mn spieren) en godik sliep als een roosje. én na die 3 dagen had ik weer ritme..
Wauw je kent m'n naamquote:Op maandag 14 september 2009 20:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja goeden met .... Ilse was het toch?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:11 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
wie ben je waar woon je ken ik je.
Vraagteken.
Ik kom hier wel eens vakerquote:
Leeftijd?quote:Op maandag 14 september 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ilse, Groningen, die kans is klein.!
Hee Lisquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw je kent m'n naam, jij heet toch gewoon Heimen of niet dan
? En ja ook goed!
quote:
Hoe isst? inmiddels al aan de vrouw?quote:
Kben geen echte fokker. Gewoon een af-en-toe-spammen-bij-SC-gast.quote:Op maandag 14 september 2009 20:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doh, als je een echte fokker was dan had je dat verjaardag topic laatst gezien
Ja waarom is een kuikentje zo bijzonder als antwoord opquote:
quote:Wauw je kent m'n naam , jij heet toch gewoon Heimen of niet dan ? En ja ook goed!
Aan en afquote:Op maandag 14 september 2009 20:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hoe isst? inmiddels al aan de vrouw?
Ik kom te weinig hierquote:Op maandag 14 september 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kom hier wel eens vakerzelfs een paar keer in de SC
!
Ik ben 16quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
Wat moet je nu weer leuk vinden aan bomen dan?
Koooop een kaartje, melkweg 15 november, geweldige bandquote:
Stel je eens een wereld zonder bomen voorquote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
Wat moet je nu weer leuk vinden aan bomen dan?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En nu komt het too old pedobear plaatje ergens tevoorschijn
quote:Op maandag 14 september 2009 20:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Koooop een kaartje, melkweg 15 november, geweldige band![]()
ohja
[ afbeelding ]
ah, das ook prima, lekker genieten van het levenquote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Aan en af.. En nu meer met de studie en vrienden bezig
Oké.quote:Op maandag 14 september 2009 20:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Stel je eens een wereld zonder bomen voor
Maar rondkijken gebeurd altijdquote:Op maandag 14 september 2009 20:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
ah, das ook prima, lekker genieten van het leven
Zoek de Simple man cover, 45, Crow and the Butterfly, Call Me, Breaking Inside, Devourquote:Op maandag 14 september 2009 20:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat nummer dat je postte is wel erg mooi
Oeh, kmakworsten en tomatensoep, en een duffe kopquote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
BOOMKNUFFELAAR ROFLOFMG`11!`1!mayonaisE~1!~mitKETCHUPUNDKNAKWURSTEN~!oneee
Oké.quote:Op maandag 14 september 2009 20:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
SODEMIETER EENS OP MET JE EEUWIGE OKÉ GEPOST JA
Oke.quote:Op maandag 14 september 2009 20:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
SODEMIETER EENS OP MET JE EEUWIGE OKÉ GEPOST JA
Genoeg ruimte voor een lekkere gladde snelweg dusquote:Op maandag 14 september 2009 20:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Stel je eens een wereld zonder bomen voor
Kut eippihquote:Op maandag 14 september 2009 20:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Genoeg ruimte voor een lekkere gladde snelweg dus
quote:Op maandag 14 september 2009 20:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zoek de Simple man cover, 45, Crow and the Butterfly, Call Me, Breaking Inside, Devour
Allemaal toffe nummers
Drugs are bad ?quote:
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:26 schreef Hyman het volgende:
Ik ga voor school een nieuwe wallpaper maken, en dan zo een awesome smiley als watermerk in de wallpaper
Erg voorspelbaar ja!quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En nu komt het too old pedobear plaatje ergens tevoorschijn
MIE RRAAAAA EEEEE LAAAAAAquote:Op maandag 14 september 2009 20:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe spreek je jouw naam eigenlijk uit
Dat wilde ik bij de BBL opleiding doenquote:
Dag Fatima.quote:Op maandag 14 september 2009 20:28 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga ijsje halen.
Softijs met kiwi.![]()
![]()
![]()
Doeg.
Showquote:Op maandag 14 september 2009 20:26 schreef Hyman het volgende:
Ik ga voor school een nieuwe wallpaper maken, en dan zo een awesome smiley als watermerk in de wallpaper
Lekkerquote:Op maandag 14 september 2009 20:28 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga ijsje halen.
Softijs met kiwi.![]()
![]()
![]()
Doeg.
maak me gekquote:Op maandag 14 september 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lekker! Er is zo trouwens een verrassing voor jullie
!
]quote:Op maandag 14 september 2009 20:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat wilde ik bij de BBL opleiding doen, mja daarmee krijg je gezeur
Zo heel sneaky onder de startbalk:
FlexFlex
Flex
Flex
Flex
Flex
Flex
Flex
Flex
Flex
Flex
Flex
Flex
Flex
Flex
Breathtaking = Krentenbol. de onthulling?quote:Op maandag 14 september 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
WTFquote:Op maandag 14 september 2009 20:29 schreef ImTheBase het volgende:
I'M GONNA SEND HIM TO OUTER SPACE (SBBZSBSBZBZBSBS BASSSSS)omfg die avond
Patatquote:Op maandag 14 september 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ah je hebt me door!quote:Op maandag 14 september 2009 20:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Breathtaking = Krentenbol. de onthulling?
Ik zie het ookquote:
Ah, fijn dat je me helpt herinnerenquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:29 schreef ImTheBase het volgende:
I'M GONNA SEND HIM TO OUTER SPACE (SBBZSBSBZBZBSBS BASSSSS)omfg die avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is een DJ op de maan ?
Een probleem![]()
Wat zijn alle DJ's op de maan ?Meneer houd meer van metal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Voornamelijk jah, maar dance gaat er ook wel in hoorquote:
Target practice.quote:
je bent pub mod ?quote:Op maandag 14 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan hebben jullie me al helemaal door!
Leuke verrassingquote:
WOWOWW. Jij nieuwe Pub mod?quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuke verrassing? Ik hoop dat jullie me een beetje lief vinden
en streng en rechtvaardig natuuurlijk
!
KBquote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Woah!quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
In PUB eigenlijk niet neequote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Dan voor mij nogsteeds de vraag... Breathtaking? WTF?? Nooit gezien
quote:Op maandag 14 september 2009 20:43 schreef RoBro het volgende:
zou ze dikke jetsers hebben en blond zijn en aardig en al kinderen hebben wie weet wie weet
We want pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er verschijnt een brede lach op mn gezichtquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef RoBro het volgende:
hoe neuk je een kind van 4 tussen haar tietenGastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
hoe neuk je een kind van 4 tussen haar tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
OEEH LIES!quote:
Jaloers?quote:Op maandag 14 september 2009 20:46 schreef Jotcha het volgende:
Waarom in godsnaam BT. In al mijn 18969 posts heb ik die niet in PUB gezien.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:46 schreef Jotcha het volgende:
hoe neuk je een kind van 4 tussen haar tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Jou postgeschiedenis.quote:Op maandag 14 september 2009 20:46 schreef Jotcha het volgende:
Ja, min of meer wel. Ik had er weinig probleem mee gehad als iemand als NG of Bart het waren geworden, heel PUB kent die, die zitten er al lang etc. Maar "verliezen" van BT?quote:
Neem d'r maar weer terug.quote:Op maandag 14 september 2009 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
Jullie willen BT? Dan moeten jullie ons er ook bij nemen.
Nou we hebben er niet echt om gevraagdquote:Op maandag 14 september 2009 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ook veel andersquote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jou postgeschiedenis.
Echt alleen PUB gewoon.
is alleen maar goed want zij is tenminste eerlijke en rechtvaardig en heeft geen vooroordelen over mijquote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, min of meer wel. Ik had er weinig probleem mee gehad als iemand als NG of Bart het waren geworden, heel PUB kent die, die zitten er al lang etc. Maar "verliezen" van BT?
Ja. Ik leef van PUB. En dan halen ze zo'n importmodquote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jou postgeschiedenis.
Echt alleen PUB gewoon.
Oh.quote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou we hebben er niet echt om gevraagd.
Hoi Jordeeehquote:Op maandag 14 september 2009 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
Wacht maar tot ze je notes leest.quote:Op maandag 14 september 2009 20:49 schreef RoBro het volgende:
[..]
is alleen maar goed want zij is tenminste eerlijke en rechtvaardig en heeft geen vooroordelen over mij
Iets van: Ik ga slapen?quote:Op maandag 14 september 2009 20:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh.
Nou dan moet ik even verzinnen wat ik dan kan zeggen.
Oh jee.quote:Op maandag 14 september 2009 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
NG lang?quote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, min of meer wel. Ik had er weinig probleem mee gehad als iemand als NG of Bart het waren geworden, heel PUB kent die, die zitten er al lang etc. Maar "verliezen" van BT?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja. Ik leef van PUB. En dan halen ze zo'n importmod
Beter oplettenquote:Op maandag 14 september 2009 20:46 schreef Jotcha het volgende:
Open een topic erover in KLBquote:
Ja daarom, was ook al een aantal keer gezegt.quote:Op maandag 14 september 2009 20:51 schreef Acinonyx het volgende:
Maar toch... in PUB gebeurd er zo bar weinig dat je zou denken dat 1 mod al teveel zou zijn
quote:
Waarom loopt een PUB'er met een lamon avatar rondquote:
Dat heb je goed geradenquote:Op maandag 14 september 2009 20:51 schreef Hyman het volgende:
Dus omdat BT nu mod hier is, wordt de SC van KLB en deze gemerged?
Omdat dit:quote:Op maandag 14 september 2009 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom loopt een PUB'er met een lamon avatar rond
Je UIquote:
Nope.quote:
hoe neuk je een kind van 4 tussen haar tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik loop niet alleen in PUB rond.quote:Op maandag 14 september 2009 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom loopt een PUB'er met een lamon avatar rond
quote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Myraela het volgende:
Ik voorspel, dat dit geen succes word.
Volgend tuig meldt zichquote:
Nee, die zit in OUDquote:
QFTquote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef Tijgertje. het volgende:
Serieus.
Deze SC is over 2 minuten vol.
hoe neuk je een kind van 4 tussen haar tietenOp een oude fiets moet je het leren, maar van een driewieler kan je niet afvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Hoiquote:
alles voor btquote:
quote:
Ilse, woest erotische naamquote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoiik ben Breathtaking, in het dagelijks leven Ilse. Ik ben 18 jaar en ik studeer IB&M in Groningen!
Ik kom oorspronkelijk uit Noord-Holland en woon hier nu net een maand of 2.
Wat wil je nog meer weten?
Bankrekeningnr. zou wel handig zijnquote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoiik ben Breathtaking, in het dagelijks leven Ilse. Ik ben 18 jaar en ik studeer IB&M in Groningen!
quote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jordeehhhhquote:
Ik weet dit wel zekerquote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Myraela het volgende:
Ik voorspel, dat dit geen succes word.
PICS!quote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die kunnen jullie hier zeker nog niet?
Zeker pimp.quote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef Hyman het volgende:
http://heldopsokke.hyves.nl/fotos/731794780/0/TM5l/
Kijk ITB eens baas zijn dan
quote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef Hyman het volgende:
http://heldopsokke.hyves.nl/fotos/731794780/0/TM5l/
Kijk ITB eens baas zijn dan
Nou is het feest helemaal compleetquote:
Help, Jos is hierquote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou is het feest helemaal compleet.
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik al te vaak gezien.quote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die kunnen jullie hier zeker nog niet?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef -SG- het volgende:
Ja zo hebben ze wel een extra mod nodig.
'Werk? Dan maken we toch werk.'
Oeh even posten in de KLB SC, linkje?quote:
Ja. Half KLB zit hier.quote:
Noes Jordy, echt waar? Heb jij vroeger in PUB gezeten voordat Paul je kwam verlossen?quote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef jordeeeh het volgende:
Maarreee... ik weet nog wel dat in PUB die breezerreeks is gestart.
Dus eigenlijk kunnen we dat wel doorzetten in deze SC.
Ach, dat kan er ook nog wel bij ja.quote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef jordeeeh het volgende:
Maarreee... ik weet nog wel dat in PUB die breezerreeks is gestart.
Dus eigenlijk kunnen we dat wel doorzetten in deze SC.
Voeg mij even toequote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Half KLB zit hier.![]()
Wanneer ga je me trouwens toevoegen?![]()
We moeten het hebben over die dropping.
Dit zong ik donderdag nog met Reetveter en Skylarkquote:
Ja bevalt goed!quote:Op maandag 14 september 2009 20:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bevalt het leven in Groningen je een beetje ? Mooie natuur daar
Jaquote:Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Je hebt echt een leven gekregen hé popje?
Gast, KLB is hier. Niveau is ver te zoeken.quote:Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef Mr.DD het volgende:
Niveau mensen, niveau! Moet ik het weer doen?
Doquote:
Nouja, irl mag je t ofcourse wel schreeuwen. Misschien kom je dan nog kekke FOKers tegen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit zong ik donderdag nog met Reetveter en SkylarkIs dat droevig of niet.
Verlagen ja? Nee.quote:Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef Mr.DD het volgende:
Niveau mensen, niveau! Moet ik het weer doen?
Voeten omhoog, niveau wilt er langs.quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gast, KLB is hier. Niveau is ver te zoeken.
Dat heeft iedereen hier zo ongeveer welquote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef IQM het volgende:
IK HEB MEER POSTS IN DE PUB SC DAN JULLIE MOD!!!!!!11!
Hihi, je zei "wilt".quote:Op maandag 14 september 2009 21:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Voeten omhoog, niveau wilt er langs.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef -SG- het volgende:
Ja zo hebben ze wel een extra mod nodig.
'Werk? Dan maken we toch werk.'
PLayaboiquote:
Ik pwn je.quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef IQM het volgende:
IK HEB MEER POSTS IN DE PUB SC DAN JULLIE MOD!!!!!!11!
Ja, maar ik kom ook uit de KLBSC.quote:Op maandag 14 september 2009 21:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen hier zo ongeveer wel.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn piemel is wel heul knap. [ afbeelding ]
Kakk'eurrrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |