WOWOWW. Jij nieuwe Pub mod?quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuke verrassing? Ik hoop dat jullie me een beetje lief vinden
en streng en rechtvaardig natuuurlijk
!
KBquote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Woah!quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
In PUB eigenlijk niet neequote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Dan voor mij nogsteeds de vraag... Breathtaking? WTF?? Nooit gezien
quote:Op maandag 14 september 2009 20:43 schreef RoBro het volgende:
zou ze dikke jetsers hebben en blond zijn en aardig en al kinderen hebben wie weet wie weet
We want pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er verschijnt een brede lach op mn gezichtquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef RoBro het volgende:
hoe neuk je een kind van 4 tussen haar tietenGastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
hoe neuk je een kind van 4 tussen haar tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
OEEH LIES!quote:
Jaloers?quote:Op maandag 14 september 2009 20:46 schreef Jotcha het volgende:
Waarom in godsnaam BT. In al mijn 18969 posts heb ik die niet in PUB gezien.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:46 schreef Jotcha het volgende:
hoe neuk je een kind van 4 tussen haar tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Jou postgeschiedenis.quote:Op maandag 14 september 2009 20:46 schreef Jotcha het volgende:
Ja, min of meer wel. Ik had er weinig probleem mee gehad als iemand als NG of Bart het waren geworden, heel PUB kent die, die zitten er al lang etc. Maar "verliezen" van BT?quote:
Neem d'r maar weer terug.quote:Op maandag 14 september 2009 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
Jullie willen BT? Dan moeten jullie ons er ook bij nemen.
Nou we hebben er niet echt om gevraagdquote:Op maandag 14 september 2009 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ook veel andersquote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jou postgeschiedenis.
Echt alleen PUB gewoon.
is alleen maar goed want zij is tenminste eerlijke en rechtvaardig en heeft geen vooroordelen over mijquote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, min of meer wel. Ik had er weinig probleem mee gehad als iemand als NG of Bart het waren geworden, heel PUB kent die, die zitten er al lang etc. Maar "verliezen" van BT?
Ja. Ik leef van PUB. En dan halen ze zo'n importmodquote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jou postgeschiedenis.
Echt alleen PUB gewoon.
Oh.quote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou we hebben er niet echt om gevraagd.
Hoi Jordeeehquote:Op maandag 14 september 2009 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
Wacht maar tot ze je notes leest.quote:Op maandag 14 september 2009 20:49 schreef RoBro het volgende:
[..]
is alleen maar goed want zij is tenminste eerlijke en rechtvaardig en heeft geen vooroordelen over mij
Iets van: Ik ga slapen?quote:Op maandag 14 september 2009 20:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh.
Nou dan moet ik even verzinnen wat ik dan kan zeggen.
Oh jee.quote:Op maandag 14 september 2009 20:47 schreef jordeeeh het volgende:
NG lang?quote:Op maandag 14 september 2009 20:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, min of meer wel. Ik had er weinig probleem mee gehad als iemand als NG of Bart het waren geworden, heel PUB kent die, die zitten er al lang etc. Maar "verliezen" van BT?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja. Ik leef van PUB. En dan halen ze zo'n importmod
Beter oplettenquote:Op maandag 14 september 2009 20:46 schreef Jotcha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |