quote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef liiszle het volgende:
Vrouwen hebben het recht om bitchie te doen
Is dat een nummer ?quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef Desunoto het volgende:
Nights in white satin never reaching the end..
Hallo mede puberende kutkinderen.
Oké!quote:
Ja zit ik ook over te denken, maar heb niet zo'n zin in medicijnen. Maar zo gaat het ook niet heel veel langer, godschristus.quote:Op maandag 14 september 2009 20:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmmm, ik ken het. heb ook heel lang zo slecht geslapen. en paar nachten goed doet dan wonderen.
anders een langs huisarts gaan voor licht slaap middel oid
ik vind dat die opmerking niks toevoegt ga je nu wegquote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
Nijnja vond dat ik hier moest komen posten.
dat zijn we dan ook nietquote:
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn?quote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
jij bent lekkerquote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
vaak is een dag of 3 al goed om weer even wat ritme te hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké!
[..]
Ja zit ik ook over te denken, maar heb niet zo'n zin in medicijnen. Maar zo gaat het ook niet heel veel langer, godschristus.
Neequote:Op maandag 14 september 2009 20:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vind dat die opmerking niks toevoegt ga je nu weg
Vast welquote:Op maandag 14 september 2009 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn?
Moet jij zeggenquote:
Hoiquote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
Maak me gekquote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik ga opmerkingen bedenken die wel iets toevoegen!
Ik ook? Ik ook? Ben ik ook lekkeeeer?quote:
ha sjoerdje!quote:
Hoeft niet. Al gooi je hier filosofisch diepzinnige passages uit een beroemde roman neer, het valt toch in het diepe wat de bodemloze put van PUB heet.quote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik ga opmerkingen bedenken die wel iets toevoegen!
Oh god. hebben we hem weerquote:Op maandag 14 september 2009 20:09 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik ook? Ik ook? Ben ik ook lekkeeeer?
kom op ik heb bevestiging nodig
Ja maar dat probeer ik dus, maar het lukt steeds niet, da's het probleem. Of bedoel je drie dagen oid slaapmiddel?quote:Op maandag 14 september 2009 20:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
vaak is een dag of 3 al goed om weer even wat ritme te hebbendaarna ging het bij mij iig stuk beter.
iig sterkte er mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |