Merkte ik alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:34 schreef Pharkus het volgende:
Reageer normaal
terecht slotje, topic was al verbaggerd voordat er normaal gereageerd werd. Toch blijf ik van mening dat dit soort 'topic waarschuwingen' niet nodig zouden moeten zijn.
Komt er nog wat van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef zquing het volgende:
[..]
het lokt beplaade reacties uit, maar zal m opruimen en een 2e kans geven
Done by o.usquote:
opgelost ism zquinkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:26 schreef Telegrey het volgende:
[dillematopic] Zwemmen met meisjes ->het hebben van okselhaar
kan hier hebben van worden gemaakt?
Niet haten opquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef RichCalibier het volgende:
Waarom komt o.us erbij trouwens als mod? Waren zquing, swarmahoer en adelante niet genoeg? Ik vind het erg overdreven allemaal. Hij voegt niks toe aan KLB vind ik.
Inmiddels zijn we (lees: echt heeeeel veeel mensen) zat van die aandachttopics van of over AP. Daarom.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef FL_Freak het volgende:
Advanced Power bedreigd!
Dat topic had best wel wat langer mogen zijn.
Lang niet alles was bagger. En ook niet-pareltjes mogen open blijven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Baggertopics gaan dicht, er waren geen pareltjes die het open blijven waard waren gisteren en niemand deed normaal. Maak je nou maar geen zorgen, de ontgroening is geweest dus het komt goed.
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we (lees: echt heeeeel veeel mensen) zat van die aandachttopics van of over AP. Daarom.
Dat filmpje krijgt vast wel veel views op Youtube, omdat AP.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inmaar wilde nog wel achterkomen hoe en wat met dat filmpje
Zouden er echt mensen op mij Googlen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat filmpje krijgt vast wel veel views op Youtube, omdat AP.
Veel symptomen worden tegenwoordig gegoogled door zieke mensen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen op mij Googlen?
Nee, in werkelijkheid geeft niemand een flikker om je.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen op mij Googlen?
Voorbeelden!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
Jonge o.us kutlfikker, Kap eens met goede topics te sluiten.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
Jonge o.us kutlfikker, Kap eens met goede topics te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |