Nou, naast die modjes gaan remlof, bio en yvonne hier ook modereren, dus er zijn nooit genoeg mods blijkbaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef RichCalibier het volgende:
Waarom komt o.us erbij trouwens als mod? Waren zquing, swarmahoer en adelante niet genoeg? Ik vind het erg overdreven allemaal. Hij voegt niks toe aan KLB vind ik.
Zie je wel, dat bedoel ik dus. Overdreven zooitje is het geworden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, naast die modjes gaan remlof, bio en yvonne hier ook modereren, dus er zijn nooit genoeg mods blijkbaar.
Het probleem is dat KLB zo erg is, dat al die FA's hier een stokje voor moeten steken (wat eigenlijk niet nodig moet zijn). Daarom is een extra mod altijd goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Zie je wel, dat bedoel ik dus. Overdreven zooitje is het geworden.
Nee, jij bent een aanwinst wil je zeggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef RichCalibier het volgende:
Waarom komt o.us erbij trouwens als mod? Waren zquing, swarmahoer en adelante niet genoeg? Ik vind het erg overdreven allemaal. Hij voegt niks toe aan KLB vind ik.
Waarom het dan o.us moet zijn vind ik gewoon vreemd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Het probleem is dat KLB zo erg is, dat al die FA's hier een stokje voor moeten steken (wat eigenlijk niet nodig moet zijn). Daarom is een extra mod altijd goed.
Ah, je baalt gewoon dat hij modje is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Waarom het dan o.us moet zijn vind ik gewoon vreemd.
Hij baggerde eerst al veel, en komt nu bij wijze van al klaar als hij een slotje mag zetten en zijn hele gedrag is rechstreeks gekopiert van de andere modjes. Ik vond het modderschap zoals het was, goed genoeg.
Ik ben goed genoeg, en hoef geen mod te worden om interessanter te lijken. Daarnaast vind ik dat jullie het werk al goed genoeg doen. O.us voegt niks toe, zoals ik al zei. En alsquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef zquing het volgende:
[..]
Nee, jij bent een aanwinst wil je zeggen
Zie vorige postquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, je baalt gewoon dat hij modje is.
Kwestie van wennen joh.
Alleen zijn er niet altijd modjes online, meer is dus om ervoor te zorgen dat er minder gaten vallenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Waarom het dan o.us moet zijn vind ik gewoon vreemd.
Hij baggerde eerst al veel, en komt nu bij wijze van al klaar als hij een slotje mag zetten en zijn hele gedrag is rechstreeks gekopiert van de andere modjes. Ik vond het modderschap zoals het was, goed genoeg.
dat mag natuurlijk, maar we zullen zien hoe 't uitpaktquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef RichCalibier het volgende:
Ik vind hem gewoon een beetje mariginaal.
Als julie o.us als enige kans zagen, dan zou ik gewoon stekker er meteen uit trekken. Jullie waren al goed genoeg, er was niets nodig om het te verbeteren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef zquing het volgende:
[..]
Alleen zijn er niet altijd modjes online, meer is dus om ervoor te zorgen dat er minder gaten vallen
Flikker op man huilebalk!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef RichCalibier het volgende:
Ik vind hem gewoon een beetje mariginaal.
jij ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker op man huilebalk!
o.us is vet lauw net zoals zquing!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:54 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Als julie o.us als enige kans zagen, dan zou ik gewoon stekker er meteen uit trekken. Jullie waren al goed genoeg, er was niets nodig om het te verbeteren.
Welke uur?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:56 schreef zquing het volgende:
[..]
jij ookIn dat ene uur is KLB nog nooit zo goed gemod
Lekker makkelijk joh, vanaf het begin negatief zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:54 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Als julie o.us als enige kans zagen, dan zou ik gewoon stekker er meteen uit trekken. Jullie waren al goed genoeg, er was niets nodig om het te verbeteren.
Mensen waren ook niet zo blij met mij, maar slecht doe ik 't toch niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Lekker makkelijk joh, vanaf het begin negatief zijn.
Ja, daarom juist.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:59 schreef zquing het volgende:
[..]
Mensen waren ook niet zo blij met mij, maar slecht doe ik 't toch niet?
Hoeft niet hoor, bedankt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:33 schreef RichCalibier het volgende:
Ik zing morgen wel een mooi liedje over Zquing en o.us.
Zat aan een melodie van Guus Meeuwis te denken, maar dat horen jullie vanzelf wel.
Baggertopics gaan dicht, er waren geen pareltjes die het open blijven waard waren gisteren en niemand deed normaal. Maak je nou maar geen zorgen, de ontgroening is geweest dus het komt goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:00 schreef Dastan het volgende:
Ik wil even een klacht plaatsen over o.us. Ik vind het al wat dubieus dat hij mod is geworden, maar dat neem ik dan maar voor lief. Waar ik me wel aan erger is dat hij topics om het minste geringste op slot gooit. Kan hij niet even rustig aan doen? Topics hier mogen wel enige kans van overleven hebben. Dat was immers eerst ook zo.
Merkte ik alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:34 schreef Pharkus het volgende:
Reageer normaal
terecht slotje, topic was al verbaggerd voordat er normaal gereageerd werd. Toch blijf ik van mening dat dit soort 'topic waarschuwingen' niet nodig zouden moeten zijn.
Komt er nog wat van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef zquing het volgende:
[..]
het lokt beplaade reacties uit, maar zal m opruimen en een 2e kans geven
Done by o.usquote:
opgelost ism zquinkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:26 schreef Telegrey het volgende:
[dillematopic] Zwemmen met meisjes ->het hebben van okselhaar
kan hier hebben van worden gemaakt?
Niet haten opquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef RichCalibier het volgende:
Inmiddels zijn we (lees: echt heeeeel veeel mensen) zat van die aandachttopics van of over AP. Daarom.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef FL_Freak het volgende:
Advanced Power bedreigd!
Dat topic had best wel wat langer mogen zijn.
Lang niet alles was bagger. En ook niet-pareltjes mogen open blijven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Baggertopics gaan dicht, er waren geen pareltjes die het open blijven waard waren gisteren en niemand deed normaal. Maak je nou maar geen zorgen, de ontgroening is geweest dus het komt goed.
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we (lees: echt heeeeel veeel mensen) zat van die aandachttopics van of over AP. Daarom.
Dat filmpje krijgt vast wel veel views op Youtube, omdat AP.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inmaar wilde nog wel achterkomen hoe en wat met dat filmpje
Zouden er echt mensen op mij Googlen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat filmpje krijgt vast wel veel views op Youtube, omdat AP.
Veel symptomen worden tegenwoordig gegoogled door zieke mensen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen op mij Googlen?
Nee, in werkelijkheid geeft niemand een flikker om je.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen op mij Googlen?
Voorbeelden!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
Jonge o.us kutlfikker, Kap eens met goede topics te sluiten.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
Jonge o.us kutlfikker, Kap eens met goede topics te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |