Inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel een bult werk niet? Respect daarvoor, dat je zoiets kunt realiseren
Er is veel crew mee bezig. Bijzondere dank vandaag aan MrManiak die alle voorbereidende contacten met Thieme heeft gelegd en Re die het uitstekend deed als gespreksleiderquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel een bult werk niet? Respect daarvoor, dat je zoiets kunt realiseren
Het hoeft denk ik ook niet alleen bij politici te blijven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:50 schreef BenSherman het volgende:
Idd wel cool dat het gelukt is met deze 2 politici. Maar ik geloof dat greys ook al zei dat het een beetje kort dag was. Volgende verkiezingen wellicht iets eerder de politici (en dan m.n. de lijsttrekkers) te contacteren. Wellicht is dit het begin van een nieuwe traditie en een beetje erkenning voor fok!.
wie dan? emile ratelband of gordon?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het hoeft denk ik ook niet alleen bij politici te blijven.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef BenSherman het volgende:
[..]
wie dan? emile ratelband of gordon?
Denk dat dat wellicht nog een beetje vergezocht is. Politici kunnen hier voor verkiezingen echter ineens veel kiezers bereiken en ze wellicht direct beïnvloeden bij hun keuze.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
nee. Ik bedoel als er iets anders groots speelt, dat er dan ook sleutelpersonen hier kunnen komen, BIJVOORBEELD.
Ze zijn niet kort dag benaderd, we hoorden alleen vrij kort dag bv dat Teeven wildequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:50 schreef BenSherman het volgende:
Idd wel cool dat het gelukt is met deze 2 politici. Maar ik geloof dat greys ook al zei dat het een beetje kort dag was. Volgende verkiezingen wellicht iets eerder de politici (en dan m.n. de lijsttrekkers) te contacteren. Wellicht is dit het begin van een nieuwe traditie en een beetje erkenning voor fok!.
Die kerel van dat Heinekenboek is ook al geweest hequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef BenSherman het volgende:
[..]
Denk dat dat wellicht nog een beetje vergezocht is. Politici kunnen hier voor verkiezingen echter ineens veel kiezers bereiken en ze wellicht direct beïnvloeden bij hun keuze.
peter r de vries?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die kerel van dat Heinekenboek is ook al geweest he.
Nee, weet de naam niet meer. Maar die was er laatst ook.quote:
ok... weet niet wie je bedoelt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, weet de naam niet meer. Maar die was er laatst ook.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn de laatste weken diverse politici benaderd, alle partijen.
Sommigen wilden en/of konden alleen meewerken aan een interview (nogmaals, hou de frontpage in de gaten) en bijna niemand wilde/durfde dit 'live'. Teeven was de eerste, Thieme volgde en er wordt gewerkt en gekeken of er nog meer kunnen volgen.
Hebben ook nog nooit regeringsverantwoordeijkheid hoeven dragen en hebben nog niet te maken gehad met compromissen, handjeklap en achterkamertjes. Als zij aan de macht komen. komen ze in dezelfde situatie terecht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef JohnDDD het volgende:
Toch jammer dat de betere en betrouwbaardere politici die in mijn ogen een juweel van een Minister-President zouden vormen allemaal (Thieme, Halsema, in het verleden Marijnissen, Vd Vlies en in mindere mate ook Rouvoet) bij de kleinere partijen zitten die nooit een premier zullen leveren.
Je hebt een punt. Des te meer redenen voor de partijleiders om voortaan in de kamer te blijvenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hebben ook nog nooit regeringsverantwoordeijkheid hoeven dragen en hebben nog niet te maken gehad met compromissen, handjeklap en achterkamertjes. Als zij aan de macht komen. komen ze in dezelfde situatie terecht.
Ja, duidelijke antwoorden, geen gedraai, vond het goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Desunoto het volgende:
Heb het ook gemist maar wel teruggelezen.
Zoals al eerder gezegd: beetje jammer van die vleestaks inderdaad. Ik vroeg iets soortgelijks in het vragentopic (die niet genoeg kudows kreeg) en hoopte dat het antwoord daarop 'nee' zou zijn. Maar helaas wil ze wel zoiets invoeren.Ik vind het te gek voor woorden.
Het stuk over persoonlijke vrijheid en internetvrijheid (wat betreft downloaden) vond ik dan wel weer heel positief. Dat was dan ook haar langste antwoord zo ongeveer.Goed om te horen dat deze partij daar wel om geeft, in tegenstelling tot heel veel van de grote partijen.
![]()
Toch redelijk goed gegaan verder, ik vond dat ze betere antwoorden had dan Fred Teeven. Ze had tenminste antwoorden waar je niet omheen kon, ze waren duidelijk. Geen meerdere interpretaties mogelijk zoals wel bij Fred het geval was.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie PvdD hierdoor toch niet meer zo als een one-issuepartij. Het heeft mijn interesse wel gewekt i.i.g en ik ga hun partijpunten nog eens beter bekijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |