Ik ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:25 schreef steefstijf het volgende:
Heerlijke televisie![]()
Ook de reguliere Andere tijden kijk ik altijd met veel plezier
Ik moet er nog een paar lezen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef steefstijf het volgende:
Klopt, bij studio sport straalt de geforceerdheid er vanaf.
De onderwerpen zijn ook wel interessant, met voor mij persoonlijk als hoogtepunt de aflevering over de kabel. Maar dat is alleen omdat ik dat bewust heb meegemaakt. Ook de Willy Lippens aflevering lijkt me meer dan de moeite waard, staat ook een mooi stuk over hem in een van de hard gras boekjes.
Ik zit te kijken Tong.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef tong80 het volgende:
Niemand die kjkt
Sporen jullie wel ?
Dit is historie
Finale had Brazilië - Frankrijk moeten zijn.quote:
Ja dat was toen ook mijn ideequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Finale had Brazilië - Frankrijk moeten zijn.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef frits22 het volgende:
grappig dat platini de scheids iets verwijt terwijl hij altijd zegt dat hun ook fouten mogen maken en hij tegen camera's is
Ook echt de scheids iets verwijten als je in de verlenging 3-1 voor komt en dan uiteindelijk nog verliezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef frits22 het volgende:
grappig dat platini de scheids iets verwijt terwijl hij altijd zegt dat hun ook fouten mogen maken en hij tegen camera's is
Ja ze hebben het daar verknald maar alles zou anders geweest zijn als als ....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ook echt de scheids iets verwijten als je in de verlenging 3-1 voor komt en dan uiteindelijk nog verliezen
Nu op latere leeftijd misschienquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk is Toni Schumacher best een nette man.
Buiten het veld is ie misschien andersquote:
Vroeger (1982) waren de regels anders en veel minder scherpquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Buiten het veld is ie misschien anders![]()
Overigens zat Corver slap te lullen dat je mensen niet kan bestraffen voor vervelend gedrag. Duwen en tijdrekken tegen de doelpaal kun je na een aantal keer gewoon een prent voor geven.
Jammer dat er maar 4 afleveringen komenquote:
geweldige keeper ook, alleen jammer dat zijn temperament nog eens extra gevoed werd door amfetamine gebruikquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk is Toni Schumacher best een nette man.
Het ging met name om het 'niet aandacht schenken aan de tegenstander die je zojuist geblesseerd hebt'.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Buiten het veld is ie misschien anders![]()
Overigens zat Corver slap te lullen dat je mensen niet kan bestraffen voor vervelend gedrag. Duwen en tijdrekken tegen de doelpaal kun je na een aantal keer gewoon een prent voor geven.
My point exactly.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef tong80 het volgende:
En wel een scheidsrechter uit de Seychellen en 2 uit Nieuw-Zeeland.
Is het wel mee te vergelijken. Alleen "wij" waren eerder.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:40 schreef BramKVO het volgende:
Wist niet dat NL ook een dergelijke programma heeft ? Beetje vergelijkbaar met Belga Sport op Canvas dus ?
zeker ? Belga sport draait toch al een tijdje hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het wel mee te vergelijken. Alleen "wij" waren eerder.
Tom Egberts maakte een paar jaar geleden al zijn documentaires.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:59 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zeker ? Belga sport draait toch al een tijdje hoor.
Theo Reitsma zag het gelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik snap niet waar die illusie vandaan komt dat videobeelden alle controverse oplossen.
Bij Maradona's hand van God moet je wel heel goed kijken. We weten het zeker omdat hij het zelf toegaf.
Niet altijd, maar wel een stuk vaker met camera's. In het rugby herhalen ze het net zolang totdat de scheidsrechter het zeker weet.quote:Bal over de lijn? Is niet altijd goed te zien.
Inderdaad, en die kan dat stukken makkelijker beoordelen met een camera.quote:Schumacher? Overtreding zeker. Rode kaart? Dat is aan de scheidsrechter.
Bij de voorbeelden die ik noemde werd het spel één minuut stil gelegd. De video-beelden werden bekeken en een oordeel gevestigd. Als je later de beelden van Maradona zag op TV werd het duidelijk.De Engelse spelers waaronder de doelman protesteerden dan ook terecht. In het moderne tijdperk zou in het voetbal dit dan ook afgekeurd moeten zijn geworden. Beter nog Maradona had nooit het doelpunt van de eeuw gemaakt wegens een rode kaart.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik snap niet waar die illusie vandaan komt dat videobeelden alle controverse oplossen.
Bij Maradona's hand van God moet je wel heel goed kijken. We weten het zeker omdat hij het zelf toegaf.
Bal over de lijn? Is niet altijd goed te zien.
Schumacher? Overtreding zeker. Rode kaart? Dat is aan de scheidsrechter.
Ik mis de video-ref of de video-time out totaal niet.
Belga Sport was ook al aan z'n vierde seizoen toe hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tom Egberts maakte een paar jaar geleden al zijn documentaires.
en Belgie was wereldkampioen geworden. Amen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beter nog Maradona had nooit het doelpunt van de eeuw gemaakt wegens een rode kaart.
Je leest mijn postst niet terug.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hands is een gele kaart, dus die tweede goal had hij gewoon kunnen maken.
Ik vind het onzin dat mensen video-beelden als de oplossing zien.
In tennis is het in of uit, in hockey is het wel of niet aanraken, maar bij voetbal komt er veel meer interpretatie bij kijken.
Hands is geen rood.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je leest mijn postst niet terug.
Hands is rood.
In tennis heb je tegenwoordig per set de kans om een video-fragment terug te zien
In de Champions Finale werd er in de laatste minuut naar de video gekeken.
Hed werd een strafval, zeg maar strafschop in het voetbal.
Verdiep je eerst in de posts of sporten voordat je lulkoek uitkraamt.
Opzettelijk hands is wel degelijk rood.quote:
Nee. Geel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opzettelijk hands is wel degelijk rood.
Ruud Geeds werd ook zo behandeld op het WK-74. Die zat op de bank in de finale en scoorde altijd en overal. Michels zette echter Theo de jong in bij de achterstand omdat ie beter in de groep viel.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Willi Lippens vanavond.
De spelers van 1974 waren grote voetballers, maar kleine mensen.
Zie ook Jan van Beveren.
Ik weet dat ie in mijn eerste voetbaljaren en in zijn laatste voetbaljaren nog een held was.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is het niet gewoon een maffe blaaskaak en pas in de tweede plaats een halve Duitser?
Zelfs met opaquote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef chufi het volgende:
De ouwe tijd met pa op de bank op zaterdagmiddag de aktuelle Sportschau
Stimmt en natuurlijk het schieten op de goal, 3 x rechtsonder, 3 x linksbovenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef tong80 het volgende:
De commentatoren Harry Valérien en Frits von Turn und Taksisch
Same here, geen intrigerend onderwerp vanavond.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef marcodej het volgende:
Ik vond er niet zoveel aan. Ik kijk meer uit naar volgende week.
Daar is volgens mij ook een uitzending over geweest, ik meen dat de spelers niet op de hoogte zijn gebracht dat er doden waren gevallen, de reden om de wedstrijd toch te laten spelen was meen ik JUIST op verzoek van de autoriteiten, ze vreesden dat de groepen elkaar namelijk buiten het stadion zouden opzoeken.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:52 schreef Klummie het volgende:
Platini, was dat niet de man die juichte als een gek nadat hij de enige goal maakte tegen Liverpool in de EC1 finale 1985? Alsof niet even daarvoor zo'n 40 Italianen het leven hadden verloren.
Schandalig dat die wedstrijd ooit heeft plaatsgevonden.
Mjah das waar: http://geschiedenis.vpro.(...)leveringen/22469665/quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Maar dan hoef je nog niet te juichen natuurlijk..
quote:De lijsttrekkers van de politieke partijen gaan vanavond alsnog in debat over de verkiezingsuitslag. De NOS zendt het vanaf 21.15 uur uit op Nederland 1. Het debat zou eigenlijk gisteravond zijn, maar een aantal lijsttrekkers wilde toen niet meedoen omdat de uitslag nog niet definitief was.
quote:Het slotdebat met de lijsttrekkers viel gisteravond in het water door de laat binnengekomen uitslag. Maar de NOS haalt het debat vanavond in. Netmanager Marcel Peek heeft daarvoor ruimte vrijgemaakt in de programmering op Nederland 1.
Paul Witteman ontvangt de lijsttrekkers (of waarnemers, bijvoorbeeld in geval van VVD) van de politieke partijen om de verkiezingsuitslag te duiden. Geert Wilders komt niet, hij was gisteren al enige al in Den Haag voor het gesprek met Paul Witteman. Andere Tijden Sport komt te vervallen. Het slotdebat zal dan vanaf 21.20 uur een uur lang worden uitgezonden.
jazeker!!!!! goed punt van je! daar schreef ik nog een paar weken geleden een bericht over!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:52 schreef Klummie het volgende:
Platini, was dat niet de man die juichte als een gek nadat hij de enige goal maakte tegen Liverpool in de EC1 finale 1985? Alsof niet even daarvoor zo'n 40 Italianen het leven hadden verloren.
Schandalig dat die wedstrijd ooit heeft plaatsgevonden.
Ongelofelijk. Hopelijk regelt de NOS nog dat het op bv. Ned3 komt. Iig dat het programma vanavond alsnog wordt uitgezonden, van mijn part later op de avond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad:
Het slotdebat met de lijsttrekkers viel gisteravond in het water door de laat binnengekomen uitslag. Maar de NOS haalt het debat vanavond in. Netmanager Marcel Peek heeft daarvoor ruimte vrijgemaakt in de programmering op Nederland 1.
Paul Witteman ontvangt de lijsttrekkers (of waarnemers, bijvoorbeeld in geval van VVD) van de politieke partijen om de verkiezingsuitslag te duiden. Geert Wilders komt niet, hij was gisteren al enige al in Den Haag voor het gesprek met Paul Witteman. Andere Tijden Sport komt te vervallen. Het slotdebat zal dan vanaf 21.20 uur een uur lang worden uitgezonden.
Idioot hè. Ik vind het belachelijk dat het doelpunt van Dennis te pas en onpas wordt gepost.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Het komt gewoon vanavond, al kippenvel bij de voorstukjes.
Ik zag het zojuist ja. Schitterend. De beelden van absolute toppers als Bergkamp, Kluivert, Cocu, Davids. Laat de tijden herleven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Het komt gewoon vanavond, al kippenvel bij de voorstukjes.
Doeiquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:26 schreef Joene het volgende:
Argh ik lees nu pas dat dat niet doorgaat, mooi dat andere tijden sport boeit me niet!
ik verdwijn uit dit topic. Veel plezier allen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Die goal van Kluivert tegen Brazilië was ook zo geweldig.
Je kent de affaire met Davids niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef superworm het volgende:
Wat was er dan gebeurd in '96?
Nee, als gezegd was ik toen nog heel jong. Ik volg het pas goed sinds 2002.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kent de affaire met Davids niet?
Er was een muur tussen de oudere garde en de jonkies, ook een bamnd tussen dezwartespelers en de blanke.quote:
Je bent jongquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef ScottTracy het volgende:
Ben aan 't kijken, mooi hoor. Eerste toernooi wat ik me echt goed kan herinneren
Yep, maar uiteraard reserve speler zoals hopelijk ook dit WK.quote:
Hier ook. Wat een geniaal doelpunt blijft dat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Goal van Bergkamp = direct kippenvel.. altijd.
Straks de overtreding op van Hooijdonck in de laatste minuut.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Goal van Bergkamp = direct kippenvel.. altijd.
Ja dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef -Willempie- het volgende:
Ik hoop niet dat ze de penalty's gaan laten zien.
Kluivert was zo'n beest.quote:
Gelukkig, heb nog niet zoveel trauma's.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef ScottTracy het volgende:
GVD PENALTY VOOR VAN HOOIJDONK!
En toch blijft het mooiquote:
Speelden niet zo denderend hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Toegegeven, Frankrijk was in de finale oppermachtig en werd gesteund door een vol stadion Fransen. Of Nederland daarvan had kunnen winnen vraag ik me af..
Inderdaad, net zoals in 74 en 78 in de finale tegen het organiserende land... altijd lastig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Toegegeven, Frankrijk was in de finale oppermachtig en werd gesteund door een vol stadion Fransen. Of Nederland daarvan had kunnen winnen vraag ik me af..
Koeman schoot op doelo raakt de bal verkerd en Jieft kop.Op een pol;letje waardoor debal in het doel gaat. Nederlasnd door.quote:
Tong type eens minder snelquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koeman schoot op doelo raakt de bal verkerd en Jieft kop.Op een pol;letje waardoor debal in het doel gaat. Nederlasnd door.
Van Basten maakt een magistrale omhaal tegen de Denen : Op de lat. Nederlanfd niet in de finale in 92
Terecht!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef -Willempie- het volgende:
Kleine finale wordt niet eens besproken.
Onzin, ik vind het persoonlijk belachelijk dat ze die kleine finale zo hebben laten lopen. Je moet als topsporter elke wedstrijd waaraan je deelneemt willen winnen, gewoon een mentaliteitsprobleem. Daarom zullen we het ook dit jaar niet redden.quote:
Het is wel een verschil of je de halve finale wil winnen of de kleine finale. Kleine finale is achteraf-werk. En je moet dan presteren nadat je mentaal even goed geknakt bent.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Onzin, ik vind het persoonlijk belachelijk dat ze die kleine finale zo hebben laten lopen. Je moet als topsporter elke wedstrijd waaraan je deelneemt willen winnen, gewoon een mentaliteitsprobleem. Daarom zullen we het ook dit jaar niet redden.
Dacht het wel ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:19 schreef Bragi het volgende:
Was het nou wel of geen schwalbe van Van der Sar?Had ooit ergens gelezen/gezien van wel.
Dat dacht ik dus ook.quote:
Na zo'n teleurstelling in de halve finale spelen tegen Kroatië dat volop gemotiveerd was is niet erg makkelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Onzin, ik vind het persoonlijk belachelijk dat ze die kleine finale zo hebben laten lopen. Je moet als topsporter elke wedstrijd waaraan je deelneemt willen winnen, gewoon een mentaliteitsprobleem. Daarom zullen we het ook dit jaar niet redden.
Dat van Kluivert ook, in de verlenging tegen Braziliëquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef Jac0bus het volgende:
Gisteren helemaal gekeken toen ik langszapte. Mooie uitzending, prachtig toernooi. Kan die goal van Bergkamp ook helemaal herinneren. Prachtig!
Kroatië verloor de halve finale ook erg schlemielig, meen ik mij te herinneren. Dus dat gaat niet op. Meeste Oranjespelers van toen balen nu wel dat ze die kleine finale hebben verloren. Ze waren maar wat graag 3e geworden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:48 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Na zo'n teleurstelling in de halve finale spelen tegen Kroatië dat volop gemotiveerd was is niet erg makkelijk.
Ja, dat was idd schitterend om te zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Je denkt er wel aan, godverdomme.. Sorry voor de woorden, mama"
Mooi van Kluivert
Gewoon een relaxte gast en bezit humor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:44 schreef marcodej het volgende:
Davids is best een aardige jongen geworden.
41 doelpunten voor het Nederlands elftal, meer dan welke andere speler ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:Juist, Patrick Kluivert
Ik kreeg puur kippevel daarnet, zo ontzettend schitterend
![]()
40 zal je bedoelen!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
41 doelpunten voor het Nederlands elftal, meer dan welke andere speler ook.
1994-2004 Nederland 79 (40)quote:
kan ik me ook nog herinneren, maar wat was daar eigenlijk aan de hand?quote:
Kreeg geen lucht meer en raakte in paniek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |