quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef ScottTracy het volgende:
GVD PENALTY VOOR VAN HOOIJDONK!

En toch blijft het mooiquote:

Speelden niet zo denderend hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Toegegeven, Frankrijk was in de finale oppermachtig en werd gesteund door een vol stadion Fransen. Of Nederland daarvan had kunnen winnen vraag ik me af..

Inderdaad, net zoals in 74 en 78 in de finale tegen het organiserende land... altijd lastig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Toegegeven, Frankrijk was in de finale oppermachtig en werd gesteund door een vol stadion Fransen. Of Nederland daarvan had kunnen winnen vraag ik me af..

Koeman schoot op doelo raakt de bal verkerd en Jieft kop.Op een pol;letje waardoor debal in het doel gaat. Nederlasnd door.quote:

Tong type eens minder snelquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koeman schoot op doelo raakt de bal verkerd en Jieft kop.Op een pol;letje waardoor debal in het doel gaat. Nederlasnd door.
Van Basten maakt een magistrale omhaal tegen de Denen : Op de lat. Nederlanfd niet in de finale in 92

Terecht!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef -Willempie- het volgende:
Kleine finale wordt niet eens besproken.

Onzin, ik vind het persoonlijk belachelijk dat ze die kleine finale zo hebben laten lopen. Je moet als topsporter elke wedstrijd waaraan je deelneemt willen winnen, gewoon een mentaliteitsprobleem. Daarom zullen we het ook dit jaar niet redden.quote:

Had ooit ergens gelezen/gezien van wel.
 Had ooit ergens gelezen/gezien van wel.

Het is wel een verschil of je de halve finale wil winnen of de kleine finale. Kleine finale is achteraf-werk. En je moet dan presteren nadat je mentaal even goed geknakt bent.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Onzin, ik vind het persoonlijk belachelijk dat ze die kleine finale zo hebben laten lopen. Je moet als topsporter elke wedstrijd waaraan je deelneemt willen winnen, gewoon een mentaliteitsprobleem. Daarom zullen we het ook dit jaar niet redden.

Dacht het wel ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:19 schreef Bragi het volgende:
Was het nou wel of geen schwalbe van Van der Sar?Had ooit ergens gelezen/gezien van wel.

Dat dacht ik dus ook.quote:
 Maar kon het net en op Youtube niet terugzien.
 Maar kon het net en op Youtube niet terugzien.

Na zo'n teleurstelling in de halve finale spelen tegen Kroatië dat volop gemotiveerd was is niet erg makkelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Onzin, ik vind het persoonlijk belachelijk dat ze die kleine finale zo hebben laten lopen. Je moet als topsporter elke wedstrijd waaraan je deelneemt willen winnen, gewoon een mentaliteitsprobleem. Daarom zullen we het ook dit jaar niet redden.

Dat van Kluivert ook, in de verlenging tegen Braziliëquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef Jac0bus het volgende:
Gisteren helemaal gekeken toen ik langszapte. Mooie uitzending, prachtig toernooi. Kan die goal van Bergkamp ook helemaal herinneren. Prachtig!

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |