Opzettelijk hands is wel degelijk rood.quote:

Nee. Geel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opzettelijk hands is wel degelijk rood.

Ruud Geeds werd ook zo behandeld op het WK-74. Die zat op de bank in de finale en scoorde altijd en overal. Michels zette echter Theo de jong in bij de achterstand omdat ie beter in de groep viel.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Willi Lippens vanavond.
De spelers van 1974 waren grote voetballers, maar kleine mensen.
Zie ook Jan van Beveren.

Ik weet dat ie in mijn eerste voetbaljaren en in zijn laatste voetbaljaren nog een held was.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is het niet gewoon een maffe blaaskaak en pas in de tweede plaats een halve Duitser?

Zelfs met opaquote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef chufi het volgende:
De ouwe tijd met pa op de bank op zaterdagmiddag de aktuelle Sportschau

Stimmt en natuurlijk het schieten op de goal, 3 x rechtsonder, 3 x linksbovenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef tong80 het volgende:
De commentatoren Harry Valérien en Frits von Turn und Taksisch

Same here, geen intrigerend onderwerp vanavond.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef marcodej het volgende:
Ik vond er niet zoveel aan. Ik kijk meer uit naar volgende week.

Daar is volgens mij ook een uitzending over geweest, ik meen dat de spelers niet op de hoogte zijn gebracht dat er doden waren gevallen, de reden om de wedstrijd toch te laten spelen was meen ik JUIST op verzoek van de autoriteiten, ze vreesden dat de groepen elkaar namelijk buiten het stadion zouden opzoeken.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:52 schreef Klummie het volgende:
Platini, was dat niet de man die juichte als een gek nadat hij de enige goal maakte tegen Liverpool in de EC1 finale 1985? Alsof niet even daarvoor zo'n 40 Italianen het leven hadden verloren.
Schandalig dat die wedstrijd ooit heeft plaatsgevonden.

Mjah das waar: http://geschiedenis.vpro.(...)leveringen/22469665/quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Maar dan hoef je nog niet te juichen natuurlijk..

quote:De lijsttrekkers van de politieke partijen gaan vanavond alsnog in debat over de verkiezingsuitslag. De NOS zendt het vanaf 21.15 uur uit op Nederland 1. Het debat zou eigenlijk gisteravond zijn, maar een aantal lijsttrekkers wilde toen niet meedoen omdat de uitslag nog niet definitief was.

quote:Het slotdebat met de lijsttrekkers viel gisteravond in het water door de laat binnengekomen uitslag. Maar de NOS haalt het debat vanavond in. Netmanager Marcel Peek heeft daarvoor ruimte vrijgemaakt in de programmering op Nederland 1.
Paul Witteman ontvangt de lijsttrekkers (of waarnemers, bijvoorbeeld in geval van VVD) van de politieke partijen om de verkiezingsuitslag te duiden. Geert Wilders komt niet, hij was gisteren al enige al in Den Haag voor het gesprek met Paul Witteman. Andere Tijden Sport komt te vervallen. Het slotdebat zal dan vanaf 21.20 uur een uur lang worden uitgezonden.

jazeker!!!!! goed punt van je! daar schreef ik nog een paar weken geleden een bericht over!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:52 schreef Klummie het volgende:
Platini, was dat niet de man die juichte als een gek nadat hij de enige goal maakte tegen Liverpool in de EC1 finale 1985? Alsof niet even daarvoor zo'n 40 Italianen het leven hadden verloren.
Schandalig dat die wedstrijd ooit heeft plaatsgevonden.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |