Vroeger (1982) waren de regels anders en veel minder scherpquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Buiten het veld is ie misschien anders
Overigens zat Corver slap te lullen dat je mensen niet kan bestraffen voor vervelend gedrag. Duwen en tijdrekken tegen de doelpaal kun je na een aantal keer gewoon een prent voor geven.

Jammer dat er maar 4 afleveringen komenquote:

geweldige keeper ook, alleen jammer dat zijn temperament nog eens extra gevoed werd door amfetamine gebruikquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk is Toni Schumacher best een nette man.

Het ging met name om het 'niet aandacht schenken aan de tegenstander die je zojuist geblesseerd hebt'.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Buiten het veld is ie misschien anders
Overigens zat Corver slap te lullen dat je mensen niet kan bestraffen voor vervelend gedrag. Duwen en tijdrekken tegen de doelpaal kun je na een aantal keer gewoon een prent voor geven.

My point exactly.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef tong80 het volgende:
En wel een scheidsrechter uit de Seychellen en 2 uit Nieuw-Zeeland.

Is het wel mee te vergelijken. Alleen "wij" waren eerder.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:40 schreef BramKVO het volgende:
Wist niet dat NL ook een dergelijke programma heeft ? Beetje vergelijkbaar met Belga Sport op Canvas dus ?

zeker ? Belga sport draait toch al een tijdje hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het wel mee te vergelijken. Alleen "wij" waren eerder.

Tom Egberts maakte een paar jaar geleden al zijn documentaires.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:59 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zeker ? Belga sport draait toch al een tijdje hoor.

Theo Reitsma zag het gelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik snap niet waar die illusie vandaan komt dat videobeelden alle controverse oplossen.
Bij Maradona's hand van God moet je wel heel goed kijken. We weten het zeker omdat hij het zelf toegaf.
Niet altijd, maar wel een stuk vaker met camera's. In het rugby herhalen ze het net zolang totdat de scheidsrechter het zeker weet.quote:Bal over de lijn? Is niet altijd goed te zien.
Inderdaad, en die kan dat stukken makkelijker beoordelen met een camera.quote:Schumacher? Overtreding zeker. Rode kaart? Dat is aan de scheidsrechter.

Bij de voorbeelden die ik noemde werd het spel één minuut stil gelegd. De video-beelden werden bekeken en een oordeel gevestigd. Als je later de beelden van Maradona zag op TV werd het duidelijk.De Engelse spelers waaronder de doelman protesteerden dan ook terecht. In het moderne tijdperk zou in het voetbal dit dan ook afgekeurd moeten zijn geworden. Beter nog Maradona had nooit het doelpunt van de eeuw gemaakt wegens een rode kaart.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik snap niet waar die illusie vandaan komt dat videobeelden alle controverse oplossen.
Bij Maradona's hand van God moet je wel heel goed kijken. We weten het zeker omdat hij het zelf toegaf.
Bal over de lijn? Is niet altijd goed te zien.
Schumacher? Overtreding zeker. Rode kaart? Dat is aan de scheidsrechter.
Ik mis de video-ref of de video-time out totaal niet.

Belga Sport was ook al aan z'n vierde seizoen toe hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tom Egberts maakte een paar jaar geleden al zijn documentaires.

en Belgie was wereldkampioen geworden. Amen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beter nog Maradona had nooit het doelpunt van de eeuw gemaakt wegens een rode kaart.

Je leest mijn postst niet terug.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hands is een gele kaart, dus die tweede goal had hij gewoon kunnen maken.
Ik vind het onzin dat mensen video-beelden als de oplossing zien.
In tennis is het in of uit, in hockey is het wel of niet aanraken, maar bij voetbal komt er veel meer interpretatie bij kijken.

Hands is geen rood.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je leest mijn postst niet terug.
Hands is rood.
In tennis heb je tegenwoordig per set de kans om een video-fragment terug te zien
In de Champions Finale werd er in de laatste minuut naar de video gekeken.
Hed werd een strafval, zeg maar strafschop in het voetbal.
Verdiep je eerst in de posts of sporten voordat je lulkoek uitkraamt.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |