Ongelofelijk. Hopelijk regelt de NOS nog dat het op bv. Ned3 komt. Iig dat het programma vanavond alsnog wordt uitgezonden, van mijn part later op de avond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad:
Het slotdebat met de lijsttrekkers viel gisteravond in het water door de laat binnengekomen uitslag. Maar de NOS haalt het debat vanavond in. Netmanager Marcel Peek heeft daarvoor ruimte vrijgemaakt in de programmering op Nederland 1.
Paul Witteman ontvangt de lijsttrekkers (of waarnemers, bijvoorbeeld in geval van VVD) van de politieke partijen om de verkiezingsuitslag te duiden. Geert Wilders komt niet, hij was gisteren al enige al in Den Haag voor het gesprek met Paul Witteman. Andere Tijden Sport komt te vervallen. Het slotdebat zal dan vanaf 21.20 uur een uur lang worden uitgezonden.
Idioot hè. Ik vind het belachelijk dat het doelpunt van Dennis te pas en onpas wordt gepost.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Het komt gewoon vanavond, al kippenvel bij de voorstukjes.
Ik zag het zojuist ja. Schitterend. De beelden van absolute toppers als Bergkamp, Kluivert, Cocu, Davids. Laat de tijden herleven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
Het komt gewoon vanavond, al kippenvel bij de voorstukjes.
Doeiquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:26 schreef Joene het volgende:
Argh ik lees nu pas dat dat niet doorgaat, mooi dat andere tijden sport boeit me niet!
ik verdwijn uit dit topic. Veel plezier allen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Die goal van Kluivert tegen Brazilië was ook zo geweldig.
Je kent de affaire met Davids niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef superworm het volgende:
Wat was er dan gebeurd in '96?
Nee, als gezegd was ik toen nog heel jong. Ik volg het pas goed sinds 2002.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kent de affaire met Davids niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |