mooie lapoquote:
Maar antiek is niet altijd met tierelantijnjes hoor, likkoekjequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik hou op zich wel van zooi met een 'verweerd' uiterlijk, maar niet van antiek... ik heb liever strak en modern...
Mijn mams heeft ook van die oubollige zooi in huis staan, luistert naar Frans Bauer en kijkt naar SBS6, maar daar begin ik toch echt niet aan hoor...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dat van mijn pa die heeft ook een voorliefde voor antiek
Nana Mizukiquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Desu, je hebt me aan een nieuwe verslaving geholpen
Dat japanse nummer, met die harp enzo, waar DW laatst om vroeg
I know... er zijn ook wel dingen die ik wel mooi vind hoor, maar over het algemeen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar antiek is niet altijd met tierelantijnjes hoor, likkoekje
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mijn mams heeft ook van die oubollige zooi in huis staan, luistert naar Frans Bauer en kijkt naar SBS6, maar daar begin ik toch echt niet aan hoor...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die zag ik niet aankomen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Heey Erwin das lang geledenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mijn mams heeft ook van die oubollige zooi in huis staan, luistert naar Frans Bauer en kijkt naar SBS6, maar daar begin ik toch echt niet aan hoor...
dat laatste begin ik ook niet aan frans bauer gaat me te verquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 antieke buffetkast van 3 eeuwen oud ofzo. Die vind ik dan wel erg mooiquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
dat is wel vet zon kastquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 antieke buffetkast van 3 eeuwen oud ofzo. Die vind ik dan wel erg mooi
Verder hou ik toch wel van modern, maar met knusse elementen
Ik vroeger ookquote:
深愛/水樹奈々quote:
het was een grap hoorquote:
jaren 30 huizen ftwquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vroeger ook![]()
En nu heb ik 2 antieke dingen aan de muur hangen en een stapeltje antieke boeken en een antiek tafeltje en en en..hmm. Dat was het wel, dan komt het jaren 60-design
wat had je dan gedaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Flash![]()
![]()
Ja, ik was een weekje geband...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik wil ook een buffetkastquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 antieke buffetkast van 3 eeuwen oud ofzo. Die vind ik dan wel erg mooi
Ze heeft wel sinds kort één heel gave kast staan trouwens. Straks en modern.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cindy dartelquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
Mijn ouders keken dat ook steeds... vroeger
"Ja nu moet je stoppen met je spelletje, zet hem maar op SBS6"
"Wat is er dan op SBS6?"
"Het journaal"
"... om half 11?"
* Desunoto zet tv op SBS6
GOEDENAVOND WELKOM BIJ HART VAN NEDERLAND
* Desunoto rent de trap op
hart van nederland ik vind dat zon faal programmaquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
"Wat is er dan op SBS6?"
"Het journaal"
"... om half 11?"
Hmhm, als ik later groot ben dan ga ik in een heul mooi jaren 30 huis wonen en dan neem ik een oude witte buffetkastquote:
Je moest naar bedquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
"Wat is er dan op SBS6?"
"Het journaal"
"... om half 11?"
Ik vluchtte dus altijd het huis uit als ze Frans Bauer opzette...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
"Wat is er dan op SBS6?"
"Het journaal"
"... om half 11?"
Dan kom je gezellig in onze straat wonenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, als ik later groot ben dan ga ik in een heul mooi jaren 30 huis wonen en dan neem ik een oude witte buffetkast
Ben je daarvoor geband?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik had een een dood kind in mijn UI...
sbs 6 is sowieso een bout zenderquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
hart van nederland ik vind dat zon faal programma
en daar kreeg je een week voorquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
In het westen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kom je gezellig in onze straat wonen
hij was weggehaald en hij had hem teruggeplaatstquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat de was buiten ophangen
Hier was het alleen Marco Borsato. Gelukkig minder erg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vluchtte dus altijd het huis uit als ze Frans Bauer opzette...
Nadat je al van Yvonne had gehoord dat dat niet gepast was. En je had ook een dood kind als uitlokking in je fobo gezet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
een week is wel erg lang vind ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij was weggehaald en hij had hem teruggeplaatst
oow zo mja dan is het wel terechtquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadat je al van Yvonne had gehoord dat dat niet gepast was. En je had ook een dood kind als uitlokking in je fobo gezet.
Ik vond die ban dan ook heel logisch.
Ja. Yvonne had me al eens gevraagd 'm te verwijderen, maar ik heb 'm een paar dagen later toch weer gebruikt... en toen greep Danny in...quote:
Eens luisterenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Silent Bible, Phantom Minds en Seven zijn ook leuke nummers van haar!
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Is de oranjegekte echt te erg als je zelfs oranje plantjes voor in de tuin gaat kopen. Gewoon omdat die zo leuk bij de slingers passen?
Dan wel jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Is de oranjegekte echt te erg als je zelfs oranje plantjes voor in de tuin gaat kopen. Gewoon omdat die zo leuk bij de slingers passen?
soweiso je huis oranje versierenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had geen dood kind in mijn FoBo, dat was een (aan stukken gesneden) volwassen vrouw, een foto van de zogenaamde 'Black Dahlia Murder'.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadat je al van Yvonne had gehoord dat dat niet gepast was. En je had ook een dood kind als uitlokking in je fobo gezet.
Ik vond die ban dan ook heel logisch.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar die vind ik overdreven. Al ben je zo stom om het te proberen, het werkt tegenwoordig niet (meer)...quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij had er al eentje van 48h gehad voor format c grappen
whehehehequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij had er al eentje van 48h gehad voor format c grappen
Dan nog smakelijk zag het er niet uit. En dat was gewoon uitlokking.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik had geen dood kind in mijn FoBo, dat was een (aan stukken gesneden) volwassen vrouw, een foto van de zogenaamde 'Black Dahlia Murder'.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog smakelijk zag het er niet uit. En dat was gewoon uitlokking.
Heb ik gelijk of heb ik gelijkquote:
Vooral de prijzen voor een groot jaren 30 huisquote:
Ja om een virus weg te krijgen format c commando geven dan wis je je hele schijf. althans vroegerquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan wel jaPlantjes kopen, alleen omdat ze bij slingers passen die binnen 4 dagen weg zjn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flauw dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja om een virus weg te krijgen format c commando geven dan wis je je hele schijf. althans vroeger
Ik ging toen kijken wat ik in het westen zou kunnen krijgen voor de prijs die we voor dit huis hebben betaald.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vooral de prijzen voor een groot jaren 30 huis
Flauw, ja. Maar niet banwaardig imho.quote:
Het plantje heet Orange Kiss. Ik werd er helemaal vrolijk vanquote:
ik wou net zeggen ik zie veel ergere 'grappen"voorbij vliegen die onbestraft blijvenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Flauw, ja. Maar niet banwaardig imho.
Dus mevrouw stemband wat heeft u hiervan geleerdquote:
Paul bijvoorbeeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net zeggen ik zie veel ergere 'grappen"voorbij vliegen die onbestraft blijven
hee hee dat zijn geen grappenquote:
het westenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging toen kijken wat ik in het westen zou kunnen krijgen voor de prijs die we voor dit huis hebben betaald.
Een 1 kamer flatje in een rotterdamse wijk waar je zelfs een turk nog niet naar zou willen verbannen.
Een 3 kamer flatje in Sliedrecht in een achterstandswijk of een dijkhuisje met kans dat de bus je huis in rijdt en ook maar 1 slaapkamer
afrikaantjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Het westenquote:
voor of tegen, want ik moet nog een paar kolonies uitroeienquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
afrikaantjesis nog goed voor de miertjes ook
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus mevrouw stemband wat heeft u hiervan geleerd
quote:
tegen danquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor of tegen, want ik moet nog een paar kolonies uitroeien
ik klaag er niet over maar het is idd leuk als je thuis komt van je dagje platsoentjes schoffelen of koeken inpakken dat je iets vrolijks om tegen aan te kijken hebt in je volksbuurtjequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Dat is dus wel gaaf. Chagrijnige mensen die over oranje versieringen klagen
een benedenwoning met 1, hooguit 2 slaapkamers in Den Haagquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging toen kijken wat ik in het westen zou kunnen krijgen voor de prijs die we voor dit huis hebben betaald.
Een 1 kamer flatje in een rotterdamse wijk waar je zelfs een turk nog niet naar zou willen verbannen.
Een 3 kamer flatje in Sliedrecht in een achterstandswijk of een dijkhuisje met kans dat de bus je huis in rijdt en ook maar 1 slaapkamer
Dat geklapper van die fucking 100 miljoen miljard vlaggetjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
valt hier gelukkig nog meequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat geklapper van die fucking 100 miljoen miljard vlaggetjes![]()
![]()
Aan de ene kant wil ik terug aan de andere kant niet.quote:
haarlak en een aansteker doen ook wonderenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor of tegen, want ik moet nog een paar kolonies uitroeien
Zoveel slingers heb ik (nog) niet hangen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat geklapper van die fucking 100 miljoen miljard vlaggetjes![]()
![]()
wasbenzine erin gieten, aansteken en bam opgelostquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
haarlak en een aansteker doen ook wonderen
Ja het is inderdaad vrolijk. Een keer iets anders.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik klaag er niet over maar het is idd leuk als je thuis komt van je dagje platsoentjes schoffelen of koeken inpakken dat je iets vrolijks om tegen aan te kijken hebt ik je volksbuurtje![]()
bovendien is het inderdaad bewezen hoe meer huizen hier oranje hoe meer goals![]()
_!
net zo flauw als mensen als chagrijn bestempelen omdat ze niet meedoen aan de infantiele drang om je huis met plastic rommel te versierenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad vrolijk. Een keer iets anders.
Beetje flauwe opmerkingen moet ik zeggen. Maar leuk dat jij graag zo normaal mogelijk wil zijn
Ik net!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef DeLuna het volgende:
ZON ZONIk zit gewoon in de zon, hoe lekker is dat?
Maar langer dan ik gedacht had blijkbaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Zo snel gaat het toch nog niet?
hier ook, ik woon niet meer in mijn jaren 30 volksbuurthuisjequote:
ik begin er ook niet aan heb er niks meequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zo flauw als mensen als chagrijn bestempelen omdat ze niet meedoen aan de infantiele drang om je huis met plastic rommel te versieren
quote:Hi Chantal,
Bedankt voor je mailtje!
Ik heb de foto's voor je verwijderd!
Groetjes,
Ellis
zag laatst op tv een wijk hadden ze alle huizen in oranje zeil gespannenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier ook, ik woon niet meer in mijn jaren 30 volksbuurthuisje![]()
och armequote:
Hoe was het bij de kraker?quote:
das nog snel gegaanquote:
IK HOU VAN JEquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
och arme![]()
ik zal een ijsje voor meenemen
Dat zei ik niet. Ik had het over mensen die het constant af lopen te zeiken en de versiering van je huis aan het niveau van je werk koppelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zo flauw als mensen als chagrijn bestempelen omdat ze niet meedoen aan de infantiele drang om je huis met plastic rommel te versieren
de fokking kraker belde een half uur van tevoren afquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was het bij de kraker?
En zwemmen in natuur of zwembad?
Niet echtquote:
Dus nu krijg je korting?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
de fokking kraker belde een half uur van tevoren af![]()
als ik dat gvd doe dan moet ik betalen![]()
zwembad, natuur zal nu wel nog te koud zijn
kansloos maar goed de foto is er afquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Mn loeder had eerst de foto's nog bewerkt door smileys over mn zoon zn ogen te painten en mijn hoofd te bedekken met eensmiley.
Was ik het ook niet mee eens.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik had het over mensen die het constant af lopen te zeiken en de versiering van je huis aan het niveau van je werk koppelen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Yepz alle 4quote:
nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus nu krijg je korting?
Dan ga ik wel mee
Nee hoor, het is overal al rond de 16/17 graden. Prima waterquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
de fokking kraker belde een half uur van tevoren af![]()
als ik dat gvd doe dan moet ik betalen![]()
zwembad, natuur zal nu wel nog te koud zijn
Ik ik ik!quote:
Jawel dat doe ik welquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
nee idd je noemt niemand chagrijn nee
alles voor aandacht dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz alle 4![]()
Dus nu kan ze weer gaan zitten janken in de kroeg dat ze zo zielig is omdat ze een dochter heeft die zo gemeen doet
overalquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, het is overal al rond de 16/17 graden. Prima water
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ik ik!
Moet ik wel eerst even een nieuw badpak kopen
naakt geen optie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ik ik!
Moet ik wel eerst even een nieuw badpak kopen
dan doen ze dat dus maar lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
zag laatst op tv een wijk hadden ze alle huizen in oranje zeil gespannen
maar wat doe je als de hele wijk meedoet behalve jij
dan kijken ze je wel met de nek aan
als jij zondig je huis wilt versieren moet je ook maar tegen de kritiek kunnen, dat betekent niet dat die mensen chago zijn hoor, ze hebben alleen een iets andere smaakquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel dat doe ik welMaar ik noem niemand chagrijn omdat ze hun huis niet versieren
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz alle 4![]()
Dus nu kan ze weer gaan zitten janken in de kroeg dat ze zo zielig is omdat ze een dochter heeft die zo gemeen doet
voor jou dus niet het motto een goeie buur is beter dan een verre vriend?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan doen ze dat dus maar lekker
een standaard huppel relquote:
Ja want ze is o zo zielig vooral nu ze aan het wachten is op de uitslag van haar kankeronderzoek. Dus verteld ze overal hoe erg het is dat haar oudste dochter haar laat barsten.quote:
was te proberenquote:
Als dit al een rel isquote:
een goede buur is iemand die respecteert dat ik mijn huis niet versier als ik daar niet van houquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor jou dus niet het motto een goeie buur is beter dan een verre vriend?
wie heeft ze nu weer geslagen?quote:
Chagrijnig is dan misschien ook een beetje een ongelukkig gekozen woord. Maar geldt dat andersom dan niet? Omdat ik een andere smaak heb ben ik meteen een plantsoenwerker?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij zondig je huis wilt versieren moet je ook maar tegen de kritiek kunnen, dat betekent niet dat die mensen chago zijn hoor, ze hebben alleen een iets andere smaak
zit wat in jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een goede buur is iemand die respecteert dat ik mijn huis niet versier als ik daar niet van hou
dat zei ik om te provoceren om je in te laten zien dat niet iedereen die zijn huios niet versiert maar daar wel een mening over heeft een chagrijn isquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Chagrijnig is dan misschien ook een beetje een ongelukkig gekozen woord. Maar geldt dat andersom dan niet? Omdat ik een andere smaak heb ben ik meteen een plantsoenwerker?
quote:
plus, mijn beste vriendin woont heulemaal in Den Haag en die vind ik echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeel liever dan mijn burenquote:
het is gewoon niet andersquote:
mijnes in nijmegenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
plus, mijn beste vriendin woont heulemaal in Den Haag en die vind ik echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeel liever dan mijn buren
Juist als iemand niet mee wil doen is dat primaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een goede buur is iemand die respecteert dat ik mijn huis niet versier als ik daar niet van hou
mja precies niet iedereen houd van voetbalquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist als iemand niet mee wil doen is dat prima
ja of wel van voetbal maar niet van die rotzooiquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja precies niet iedereen houd van voetbal
Ja dat lijkt me logisch. Zoals het ook prima is als de rest van de buurt dat wel graag wil. En als je last hebt van het geklapper o.i.d. dan lijkt me dat je daar in overleg wel iets op kunt verzinnen. Tenminste in de meeste buurten dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist als iemand niet mee wil doen is dat prima
Maar is het niet met alles zo dat je een beetje tolerantie moet hebben voor je buren (voor iedereen eigenlijk)quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja precies niet iedereen houd van voetbal
Hoe wil je die vlaggetjes dan stil houden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch. Zoals het ook prima is als de rest van de buurt dat wel graag wil. En als je last hebt van het geklapper o.i.d. dan lijkt me dat je daar in overleg wel iets op kunt verzinnen. Tenminste in de meeste buurten dan.
met beesiesquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe wil je die vlaggetjes dan stil houden?
ik heb nogal een zeik buurvrouw zover ik heb begrepen heb dus ik hou me rustig om gezeik te voorkomenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar is het niet met alles zo dat je een beetje tolerantie moet hebben voor je buren (voor iedereen eigenlijk)
Mijn buren luisteren alleen naar mooi wark en dat soort muziek en als ik U2 of metallica opzet gaan ze al bitchen.
gewichtjes hangen aan ieder vlaggetjequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee maar als het niet anders is dan hang je daar bijvoorbeeld niet recht langs het huis je vlaggetjes. Of geen vlaggetjes, zijn ook nog wel andere manieren om je huis te versieren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rijdende rechter kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nogal een zeik buurvrouw zover ik heb begrepen heb dus ik hou me rustig om gezeik te voorkomen
maar ik moet wel zeggen heb ook geen last van hun
gewoon een beetje normaal doen dan werkt het wel
ik zat gisteren bnn te kijken
patriek in de bijlmer dat is echt een heel ander wereldje dan dit
het fascineert me enorm
Mn hond eraan hangen?quote:
jaa dat gaat sosm echt nergens meer over van een hegje tot overhangende takken enzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Rijdende rechter kijkenGeniale burenruzies.
Ik moet dan altijd denken aan Donald Duck met buurman Bolderbast.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa dat gaat sosm echt nergens meer over van een hegje tot overhangende takken enzo
whahaha jaa dat is inderdaad een goed voorbeeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan Donald Duck met buurman Bolderbast.
nee de ah beesies!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn hond eraan hangen?
Maar we hebben net nog een slinger gevonden dus uhm brb
Ja joh, maar het duurt ook altijd maar een weekje ofzo..quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch. Zoals het ook prima is als de rest van de buurt dat wel graag wil. En als je last hebt van het geklapper o.i.d. dan lijkt me dat je daar in overleg wel iets op kunt verzinnen. Tenminste in de meeste buurten dan.
Knijpersquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewichtjes hangen aan ieder vlaggetje
Wat is er? Waar wil je het over hebben? Gooi je frustraties in de groep.quote:
wel oranje knijpers dan...of een rooie, dan een witte, dan een blauwe, dan weer een rooie...enz.quote:
Rood wit blauw rood?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel oranje knijpers dan...of een rooie, dan een witte, dan een blauwe, dan weer een rooie...enz.
oranje rood wit blauw oranje rood wit blauw enzquote:
Succes wijffiequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga douchen en dan naar het UW
V
Dag snuitjes, geniet van het weer en tot later![]()
Succes bij het UWV, gewoon gaan slaan als je het er niet mee eens bent!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga douchen en dan naar het UW
V
Dag snuitjes, geniet van het weer en tot later![]()
Ik heb niet het idee dat dat werkt hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Succes bij het UWV, gewoon gaan slaan als je het er niet mee eens bent!
Helaas nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dat werkt hoor
Hoe graag je ook soms zou willenquote:
Nee dat is te ver fietsenquote:
Meer garage probleemquote:
Nee, dat is morgenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat is morgen
En de 3 dagen daarna ook trouwens.
Ik wil mee!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat is morgen
En de 3 dagen daarna ook trouwens.
Ze zeggen van wel, maar ik ben ook geen weerman.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:38 schreef Giertje het volgende:
word het echt zo mooi weer aankomende tijd?
ik vind het prima eindelijk lekker zonnetjes en terassjes weerquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel, maar ik ben ook geen weerman.
Nu nog een terrasjes portemonneequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het prima eindelijk lekker zonnetjes en terassjes weer
Waarom in hemelsnaam?quote:
zo duur hoeft dat niet te zijnquote:
Ja, doen!quote:
Werken.quote:
Ja nou zie ik het ook, die man heeft wel een adoratietopic verdiend.quote:
Omdat ik worm wel leuk vindquote:
Dat mag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat mag.zo erg issie nou ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Het zal best een aardige kerel zijn maar een goede/leuke mod vind ik hem niet.quote:
hij is wel bijdehand ja maar dat heb je hier ook wel nodigquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het zal best een aardige kerel zijn maar een goede/leuke mod vind ik hem niet.
Goed? Ja. Leuk? Niet altijd, maar dat is soms gewoon nodig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het zal best een aardige kerel zijn maar een goede/leuke mod vind ik hem niet.
Nee ik snap ook wel dat je niet leuk hoeft te zijn om een goede mod te zijn. Maar door het gezeik met deze SC heeft hij het bij mij wel een beetje verpest.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed? Ja. Leuk? Niet altijd, maar dat is soms gewoon nodig.
Ik ben ook best tevreden over wormquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed? Ja. Leuk? Niet altijd, maar dat is soms gewoon nodig.
Dat SC verhaal is veel groter dan wij denken. Ik snap het ook wel een beetje. Het is jammer dat worm daarin zo stug overkomt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik snap ook wel dat je niet leuk hoeft te zijn om een goede mod te zijn. Maar door het gezeik met deze SC heeft hij het bij mij wel een beetje verpest.
En ik ben echt benieuwd wat er nou weer met die Joran aan de hand is.
ik niet kan moeilijk mijn pc mee naar buiten slepenquote:
ophangen die gast problem solvedquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef eNGine10 het volgende:
Die Joran moet wel echt een stomme os zijn als hij echt dat meisje vermoord heeft. Hij moet toch ook wel snappen dat hij met zijn naam meteen de lul is
Die hele joran moeten ze gewoon afschietenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef eNGine10 het volgende:
Die Joran moet wel echt een stomme os zijn als hij echt dat meisje vermoord heeft. Hij moet toch ook wel snappen dat hij met zijn naam meteen de lul is
Lange leve de laptopquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet kan moeilijk mijn pc mee naar buiten slepen
mja dat is nu wel ideaal heb er geen geld voorquote:
Same herequote:
Misschien moet je niet per ongeluk met je duim de aan- en uitknop indrukken als je 'm optilt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet die alleen niet de hele tijd uitvallen als je hem wil verplaatsen
Gaat nog al lastig met die van mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien moet je niet per ongeluk met je duim de aan- en uitknop indrukken als je 'm optilt.
Boeit me niet, je luistert maar gewoon naar me.quote:
Ik naar jou luisterenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Boeit me niet, je luistert maar gewoon naar me.
Whut?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet die alleen niet de hele tijd uitvallen als je hem wil verplaatsen
Het zit je wel dwars hè, zijn roze avatar.quote:
Straks denkt Trev nog dat ik jaloers ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars hè, zijn roze avatar.
Kan sexy zijn. Niet bij iedereen.quote:
De gedachte daaraan al. *Shiver*quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Straks denkt Trev nog dat ik jaloers ben.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
Kan sexy zijn. Niet bij iedereen.
Kom maar Stoep, kop hem maar in
JAMAAR EZECHIELK IS ECHT HOMO MET ZIJN ROZE OVERHEMD HARDARDARHARquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef Stoeprand het volgende:
JAMAAR EZECHIELK IS ECHT HOMO MET ZIJN ROZE OVERHEMD HARDARDARHAR
Huppelkindquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moeilijk om te gelovenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ez is een echte man, als ie roze draagt
Helemaal mee eens. Ik snap niet welke idiote man het nou "stoer" vindt om in een roze overhemd te lopen.quote:
heumeuquote:
Ik een overhemd en een ehm. Hoe noem je dat ook alweer. Te dun voor een trui, maar wel wolachtig spul, en lange mouwen.quote:
Ik vind er niks stoers aan maar ik vind dat hij best mooi kan zijn. En dan bedoel ik niet van dat bijna lichtgevende roze maar gewoon licht roze ofzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Neelix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik snap niet welke idiote man het nou "stoer" vindt om in een roze overhemd te lopen.
of nog erger met een knalroze das!
Ik heb alle kleuren ongeveer in de kast liggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef Giertje het volgende:
heb alleen zwart in de kast liggen en 2 witte uniform jasjes
Dat dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind er niks stoers aan maar ik vind dat hij best mooi kan zijn. En dan bedoel ik niet van dat bijna lichtgevende roze maar gewoon licht roze ofzo.
onder een pak staat zo'n overhemd best welquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind er niks stoers aan maar ik vind dat hij best mooi kan zijn. En dan bedoel ik niet van dat bijna lichtgevende roze maar gewoon licht roze ofzo.
pakken zijn fijn ik heb er 2quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
onder een pak staat zo'n overhemd best wel
en mannen in pak
He Shitquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
onder een pak staat zo'n overhemd best wel
en mannen in pak
Daar ben ik nog te jong voorquote:
paars ook?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb alle kleuren ongeveer in de kast liggen
[..]
Dat dus
ik draag ze ook wel eens gewoon zomaar vind het heerlijk zitten ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog te jong voor![]()
Vind het er vaak maar kansloos uitzien als iemand op school voor een presentatie ineens in pak komt.
Ben 20 btw.
Ik heb ook een gedeeltelijk roze zwembroekquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:06 schreef eNGine10 het volgende:
Of bijvoorbeeld een shirt of zwembroek met meerdere verschillende kleuren waaronder roze, dat kan prima
Jep.quote:
Grote kans dat ik maar 1 keer een pak aan heb in mijn levenquote:
je hebt verschil in pakken. Mn ex zn moeder wilde hem ook altijd in pak hijsen maar dan een echt zakelijk pak. Dat was niks. Ik heb hem toen met kerst een zwarte spijkerbroek, rood overhemd, zwart colbertje en ubervrolijke stropdas van eurodisney gegeven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog te jong voor![]()
Vind het er vaak maar kansloos uitzien als iemand op school voor een presentatie ineens in pak komt.
Ben 20 btw.
Als je dood gaat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Grote kans dat ik maar 1 keer een pak aan heb in mijn leven
vanaf nu(heb al eens als 3 jarige het aan gehad en sinds dien een trauma)
Geylquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb ook een gedeeltelijk roze zwembroek
[..]
Jep.
ach gos een pakkentraumaquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Grote kans dat ik maar 1 keer een pak aan heb in mijn leven
vanaf nu(heb al eens als 3 jarige het aan gehad en sinds dien een trauma)
voor mij hoef je het ook niet te doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
En van mij hoeft het allemaal niet zo nodig
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij snapt het. DeLuna snapt de wereld.
oe ziet er gelikt uit hoorquote:
Gelukkig, weet alleen nog niet of ik onder die ene keer uit wilquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor mij hoef je het ook niet te doen
Hoe ging het?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
* suikertaartje veegt de lachtranen uit haar ogen
mijn lievelingspakquote:
Denk het nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:16 schreef Giertje het volgende:
als ie van school af gaat afscheidsgala?
Een jumper noemen ze dat in Engelandquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik een overhemd en een ehm. Hoe noem je dat ook alweer. Te dun voor een trui, maar wel wolachtig spul, en lange mouwen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij snapt het. DeLuna snapt de wereld.
Neuken?quote:
Moet toegeven, hij staat je wel.quote:
thnxsquote:
dan heb je toch een dresscode?quote:
Nee maar ik vind het wel lelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een jumper noemen ze dat in Engeland
ik heb deze polo, ben ik nu homo omdat het licht roze is![]()
[ afbeelding ]
Volgens huppelkind logica welquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okquote:
quote:[..]
Moet toegeven, hij staat je wel.
Ik haat ze.quote:
Dan is dit ook een jumper.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer? In juni kan ik alleen dit weekend nogquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zin in een leuke gezellige drukke BBQ.
Wie nog meer?
heb sowieso nu wel een vreetkickquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie nog meer?
Kom maar doorquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie nog meer?
dan is het niet leuk binnen zitten neequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:19 schreef Panda72 het volgende:
zo fokkertjes net terug van cursus en nu nog even door tot 18:00. En dat met dat mooie weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |