net zo flauw als mensen als chagrijn bestempelen omdat ze niet meedoen aan de infantiele drang om je huis met plastic rommel te versierenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad vrolijk. Een keer iets anders.
Beetje flauwe opmerkingen moet ik zeggen. Maar leuk dat jij graag zo normaal mogelijk wil zijn
Ik net!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef DeLuna het volgende:
ZON ZONIk zit gewoon in de zon, hoe lekker is dat?
Maar langer dan ik gedacht had blijkbaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Zo snel gaat het toch nog niet?
hier ook, ik woon niet meer in mijn jaren 30 volksbuurthuisjequote:
ik begin er ook niet aan heb er niks meequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zo flauw als mensen als chagrijn bestempelen omdat ze niet meedoen aan de infantiele drang om je huis met plastic rommel te versieren
quote:Hi Chantal,
Bedankt voor je mailtje!
Ik heb de foto's voor je verwijderd!
Groetjes,
Ellis
zag laatst op tv een wijk hadden ze alle huizen in oranje zeil gespannenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier ook, ik woon niet meer in mijn jaren 30 volksbuurthuisje![]()
och armequote:
Hoe was het bij de kraker?quote:
das nog snel gegaanquote:
IK HOU VAN JEquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
och arme![]()
ik zal een ijsje voor meenemen
Dat zei ik niet. Ik had het over mensen die het constant af lopen te zeiken en de versiering van je huis aan het niveau van je werk koppelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zo flauw als mensen als chagrijn bestempelen omdat ze niet meedoen aan de infantiele drang om je huis met plastic rommel te versieren
de fokking kraker belde een half uur van tevoren afquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was het bij de kraker?
En zwemmen in natuur of zwembad?
Niet echtquote:
Dus nu krijg je korting?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
de fokking kraker belde een half uur van tevoren af![]()
als ik dat gvd doe dan moet ik betalen![]()
zwembad, natuur zal nu wel nog te koud zijn
kansloos maar goed de foto is er afquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Mn loeder had eerst de foto's nog bewerkt door smileys over mn zoon zn ogen te painten en mijn hoofd te bedekken met eensmiley.
Was ik het ook niet mee eens.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik had het over mensen die het constant af lopen te zeiken en de versiering van je huis aan het niveau van je werk koppelen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Dat is dus wel gaaf. Chagrijnige mensen die over oranje versieringen klagen
Yepz alle 4quote:
nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus nu krijg je korting?
Dan ga ik wel mee
Nee hoor, het is overal al rond de 16/17 graden. Prima waterquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
de fokking kraker belde een half uur van tevoren af![]()
als ik dat gvd doe dan moet ik betalen![]()
zwembad, natuur zal nu wel nog te koud zijn
Ik ik ik!quote:
Jawel dat doe ik welquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
nee idd je noemt niemand chagrijn nee
alles voor aandacht dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz alle 4![]()
Dus nu kan ze weer gaan zitten janken in de kroeg dat ze zo zielig is omdat ze een dochter heeft die zo gemeen doet
overalquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, het is overal al rond de 16/17 graden. Prima water
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ik ik!
Moet ik wel eerst even een nieuw badpak kopen
naakt geen optie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ik ik!
Moet ik wel eerst even een nieuw badpak kopen
dan doen ze dat dus maar lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
zag laatst op tv een wijk hadden ze alle huizen in oranje zeil gespannen
maar wat doe je als de hele wijk meedoet behalve jij
dan kijken ze je wel met de nek aan
als jij zondig je huis wilt versieren moet je ook maar tegen de kritiek kunnen, dat betekent niet dat die mensen chago zijn hoor, ze hebben alleen een iets andere smaakquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel dat doe ik welMaar ik noem niemand chagrijn omdat ze hun huis niet versieren
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz alle 4![]()
Dus nu kan ze weer gaan zitten janken in de kroeg dat ze zo zielig is omdat ze een dochter heeft die zo gemeen doet
voor jou dus niet het motto een goeie buur is beter dan een verre vriend?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan doen ze dat dus maar lekker
een standaard huppel relquote:
Ja want ze is o zo zielig vooral nu ze aan het wachten is op de uitslag van haar kankeronderzoek. Dus verteld ze overal hoe erg het is dat haar oudste dochter haar laat barsten.quote:
was te proberenquote:
Als dit al een rel isquote:
een goede buur is iemand die respecteert dat ik mijn huis niet versier als ik daar niet van houquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor jou dus niet het motto een goeie buur is beter dan een verre vriend?
wie heeft ze nu weer geslagen?quote:
Chagrijnig is dan misschien ook een beetje een ongelukkig gekozen woord. Maar geldt dat andersom dan niet? Omdat ik een andere smaak heb ben ik meteen een plantsoenwerker?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij zondig je huis wilt versieren moet je ook maar tegen de kritiek kunnen, dat betekent niet dat die mensen chago zijn hoor, ze hebben alleen een iets andere smaak
zit wat in jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een goede buur is iemand die respecteert dat ik mijn huis niet versier als ik daar niet van hou
dat zei ik om te provoceren om je in te laten zien dat niet iedereen die zijn huios niet versiert maar daar wel een mening over heeft een chagrijn isquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Chagrijnig is dan misschien ook een beetje een ongelukkig gekozen woord. Maar geldt dat andersom dan niet? Omdat ik een andere smaak heb ben ik meteen een plantsoenwerker?
quote:
plus, mijn beste vriendin woont heulemaal in Den Haag en die vind ik echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeel liever dan mijn burenquote:
het is gewoon niet andersquote:
mijnes in nijmegenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
plus, mijn beste vriendin woont heulemaal in Den Haag en die vind ik echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeel liever dan mijn buren
Juist als iemand niet mee wil doen is dat primaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een goede buur is iemand die respecteert dat ik mijn huis niet versier als ik daar niet van hou
mja precies niet iedereen houd van voetbalquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist als iemand niet mee wil doen is dat prima
ja of wel van voetbal maar niet van die rotzooiquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja precies niet iedereen houd van voetbal
Ja dat lijkt me logisch. Zoals het ook prima is als de rest van de buurt dat wel graag wil. En als je last hebt van het geklapper o.i.d. dan lijkt me dat je daar in overleg wel iets op kunt verzinnen. Tenminste in de meeste buurten dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist als iemand niet mee wil doen is dat prima
Maar is het niet met alles zo dat je een beetje tolerantie moet hebben voor je buren (voor iedereen eigenlijk)quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja precies niet iedereen houd van voetbal
Hoe wil je die vlaggetjes dan stil houden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch. Zoals het ook prima is als de rest van de buurt dat wel graag wil. En als je last hebt van het geklapper o.i.d. dan lijkt me dat je daar in overleg wel iets op kunt verzinnen. Tenminste in de meeste buurten dan.
met beesiesquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe wil je die vlaggetjes dan stil houden?
ik heb nogal een zeik buurvrouw zover ik heb begrepen heb dus ik hou me rustig om gezeik te voorkomenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar is het niet met alles zo dat je een beetje tolerantie moet hebben voor je buren (voor iedereen eigenlijk)
Mijn buren luisteren alleen naar mooi wark en dat soort muziek en als ik U2 of metallica opzet gaan ze al bitchen.
gewichtjes hangen aan ieder vlaggetjequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee maar als het niet anders is dan hang je daar bijvoorbeeld niet recht langs het huis je vlaggetjes. Of geen vlaggetjes, zijn ook nog wel andere manieren om je huis te versieren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rijdende rechter kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nogal een zeik buurvrouw zover ik heb begrepen heb dus ik hou me rustig om gezeik te voorkomen
maar ik moet wel zeggen heb ook geen last van hun
gewoon een beetje normaal doen dan werkt het wel
ik zat gisteren bnn te kijken
patriek in de bijlmer dat is echt een heel ander wereldje dan dit
het fascineert me enorm
Mn hond eraan hangen?quote:
jaa dat gaat sosm echt nergens meer over van een hegje tot overhangende takken enzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Rijdende rechter kijkenGeniale burenruzies.
Ik moet dan altijd denken aan Donald Duck met buurman Bolderbast.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa dat gaat sosm echt nergens meer over van een hegje tot overhangende takken enzo
whahaha jaa dat is inderdaad een goed voorbeeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan Donald Duck met buurman Bolderbast.
nee de ah beesies!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn hond eraan hangen?
Maar we hebben net nog een slinger gevonden dus uhm brb
Ja joh, maar het duurt ook altijd maar een weekje ofzo..quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch. Zoals het ook prima is als de rest van de buurt dat wel graag wil. En als je last hebt van het geklapper o.i.d. dan lijkt me dat je daar in overleg wel iets op kunt verzinnen. Tenminste in de meeste buurten dan.
Knijpersquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewichtjes hangen aan ieder vlaggetje
Wat is er? Waar wil je het over hebben? Gooi je frustraties in de groep.quote:
wel oranje knijpers dan...of een rooie, dan een witte, dan een blauwe, dan weer een rooie...enz.quote:
Rood wit blauw rood?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel oranje knijpers dan...of een rooie, dan een witte, dan een blauwe, dan weer een rooie...enz.
oranje rood wit blauw oranje rood wit blauw enzquote:
Succes wijffiequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga douchen en dan naar het UW
V
Dag snuitjes, geniet van het weer en tot later![]()
Succes bij het UWV, gewoon gaan slaan als je het er niet mee eens bent!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga douchen en dan naar het UW
V
Dag snuitjes, geniet van het weer en tot later![]()
Ik heb niet het idee dat dat werkt hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Succes bij het UWV, gewoon gaan slaan als je het er niet mee eens bent!
Helaas nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dat werkt hoor
Hoe graag je ook soms zou willenquote:
Nee dat is te ver fietsenquote:
Meer garage probleemquote:
Nee, dat is morgenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat is morgen
En de 3 dagen daarna ook trouwens.
Ik wil mee!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat is morgen
En de 3 dagen daarna ook trouwens.
Ze zeggen van wel, maar ik ben ook geen weerman.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:38 schreef Giertje het volgende:
word het echt zo mooi weer aankomende tijd?
ik vind het prima eindelijk lekker zonnetjes en terassjes weerquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel, maar ik ben ook geen weerman.
Nu nog een terrasjes portemonneequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het prima eindelijk lekker zonnetjes en terassjes weer
Waarom in hemelsnaam?quote:
zo duur hoeft dat niet te zijnquote:
Ja, doen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |