mooie lapoquote:
Maar antiek is niet altijd met tierelantijnjes hoor, likkoekjequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik hou op zich wel van zooi met een 'verweerd' uiterlijk, maar niet van antiek... ik heb liever strak en modern...
Mijn mams heeft ook van die oubollige zooi in huis staan, luistert naar Frans Bauer en kijkt naar SBS6, maar daar begin ik toch echt niet aan hoor...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dat van mijn pa die heeft ook een voorliefde voor antiek
Nana Mizukiquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Desu, je hebt me aan een nieuwe verslaving geholpen
Dat japanse nummer, met die harp enzo, waar DW laatst om vroeg
I know... er zijn ook wel dingen die ik wel mooi vind hoor, maar over het algemeen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar antiek is niet altijd met tierelantijnjes hoor, likkoekje
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mijn mams heeft ook van die oubollige zooi in huis staan, luistert naar Frans Bauer en kijkt naar SBS6, maar daar begin ik toch echt niet aan hoor...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die zag ik niet aankomen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Heey Erwin das lang geledenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mijn mams heeft ook van die oubollige zooi in huis staan, luistert naar Frans Bauer en kijkt naar SBS6, maar daar begin ik toch echt niet aan hoor...
dat laatste begin ik ook niet aan frans bauer gaat me te verquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 antieke buffetkast van 3 eeuwen oud ofzo. Die vind ik dan wel erg mooiquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
dat is wel vet zon kastquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 antieke buffetkast van 3 eeuwen oud ofzo. Die vind ik dan wel erg mooi
Verder hou ik toch wel van modern, maar met knusse elementen
Ik vroeger ookquote:
深愛/水樹奈々quote:
het was een grap hoorquote:
jaren 30 huizen ftwquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vroeger ook![]()
En nu heb ik 2 antieke dingen aan de muur hangen en een stapeltje antieke boeken en een antiek tafeltje en en en..hmm. Dat was het wel, dan komt het jaren 60-design
wat had je dan gedaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Flash![]()
![]()
Ja, ik was een weekje geband...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik wil ook een buffetkastquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 antieke buffetkast van 3 eeuwen oud ofzo. Die vind ik dan wel erg mooi
Ze heeft wel sinds kort één heel gave kast staan trouwens. Straks en modern.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cindy dartelquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
Mijn ouders keken dat ook steeds... vroeger
"Ja nu moet je stoppen met je spelletje, zet hem maar op SBS6"
"Wat is er dan op SBS6?"
"Het journaal"
"... om half 11?"
* Desunoto zet tv op SBS6
GOEDENAVOND WELKOM BIJ HART VAN NEDERLAND
* Desunoto rent de trap op
hart van nederland ik vind dat zon faal programmaquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
"Wat is er dan op SBS6?"
"Het journaal"
"... om half 11?"
Hmhm, als ik later groot ben dan ga ik in een heul mooi jaren 30 huis wonen en dan neem ik een oude witte buffetkastquote:
Je moest naar bedquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
"Wat is er dan op SBS6?"
"Het journaal"
"... om half 11?"
Ik vluchtte dus altijd het huis uit als ze Frans Bauer opzette...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
"Wat is er dan op SBS6?"
"Het journaal"
"... om half 11?"
Dan kom je gezellig in onze straat wonenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, als ik later groot ben dan ga ik in een heul mooi jaren 30 huis wonen en dan neem ik een oude witte buffetkast
Ben je daarvoor geband?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik had een een dood kind in mijn UI...
sbs 6 is sowieso een bout zenderquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
hart van nederland ik vind dat zon faal programma
en daar kreeg je een week voorquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
In het westen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kom je gezellig in onze straat wonen
hij was weggehaald en hij had hem teruggeplaatstquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat de was buiten ophangen
Hier was het alleen Marco Borsato. Gelukkig minder erg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vluchtte dus altijd het huis uit als ze Frans Bauer opzette...
Nadat je al van Yvonne had gehoord dat dat niet gepast was. En je had ook een dood kind als uitlokking in je fobo gezet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
een week is wel erg lang vind ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij was weggehaald en hij had hem teruggeplaatst
oow zo mja dan is het wel terechtquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadat je al van Yvonne had gehoord dat dat niet gepast was. En je had ook een dood kind als uitlokking in je fobo gezet.
Ik vond die ban dan ook heel logisch.
Ja. Yvonne had me al eens gevraagd 'm te verwijderen, maar ik heb 'm een paar dagen later toch weer gebruikt... en toen greep Danny in...quote:
Eens luisterenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Silent Bible, Phantom Minds en Seven zijn ook leuke nummers van haar!
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Is de oranjegekte echt te erg als je zelfs oranje plantjes voor in de tuin gaat kopen. Gewoon omdat die zo leuk bij de slingers passen?
Dan wel jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Is de oranjegekte echt te erg als je zelfs oranje plantjes voor in de tuin gaat kopen. Gewoon omdat die zo leuk bij de slingers passen?
soweiso je huis oranje versierenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had geen dood kind in mijn FoBo, dat was een (aan stukken gesneden) volwassen vrouw, een foto van de zogenaamde 'Black Dahlia Murder'.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadat je al van Yvonne had gehoord dat dat niet gepast was. En je had ook een dood kind als uitlokking in je fobo gezet.
Ik vond die ban dan ook heel logisch.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar die vind ik overdreven. Al ben je zo stom om het te proberen, het werkt tegenwoordig niet (meer)...quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij had er al eentje van 48h gehad voor format c grappen
whehehehequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij had er al eentje van 48h gehad voor format c grappen
Dan nog smakelijk zag het er niet uit. En dat was gewoon uitlokking.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik had geen dood kind in mijn FoBo, dat was een (aan stukken gesneden) volwassen vrouw, een foto van de zogenaamde 'Black Dahlia Murder'.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog smakelijk zag het er niet uit. En dat was gewoon uitlokking.
Heb ik gelijk of heb ik gelijkquote:
Vooral de prijzen voor een groot jaren 30 huisquote:
Ja om een virus weg te krijgen format c commando geven dan wis je je hele schijf. althans vroegerquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan wel jaPlantjes kopen, alleen omdat ze bij slingers passen die binnen 4 dagen weg zjn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flauw dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja om een virus weg te krijgen format c commando geven dan wis je je hele schijf. althans vroeger
Ik ging toen kijken wat ik in het westen zou kunnen krijgen voor de prijs die we voor dit huis hebben betaald.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vooral de prijzen voor een groot jaren 30 huis
Flauw, ja. Maar niet banwaardig imho.quote:
Het plantje heet Orange Kiss. Ik werd er helemaal vrolijk vanquote:
ik wou net zeggen ik zie veel ergere 'grappen"voorbij vliegen die onbestraft blijvenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Flauw, ja. Maar niet banwaardig imho.
Dus mevrouw stemband wat heeft u hiervan geleerdquote:
Paul bijvoorbeeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net zeggen ik zie veel ergere 'grappen"voorbij vliegen die onbestraft blijven
hee hee dat zijn geen grappenquote:
het westenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging toen kijken wat ik in het westen zou kunnen krijgen voor de prijs die we voor dit huis hebben betaald.
Een 1 kamer flatje in een rotterdamse wijk waar je zelfs een turk nog niet naar zou willen verbannen.
Een 3 kamer flatje in Sliedrecht in een achterstandswijk of een dijkhuisje met kans dat de bus je huis in rijdt en ook maar 1 slaapkamer
afrikaantjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Het westenquote:
voor of tegen, want ik moet nog een paar kolonies uitroeienquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
afrikaantjesis nog goed voor de miertjes ook
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus mevrouw stemband wat heeft u hiervan geleerd
quote:
tegen danquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor of tegen, want ik moet nog een paar kolonies uitroeien
ik klaag er niet over maar het is idd leuk als je thuis komt van je dagje platsoentjes schoffelen of koeken inpakken dat je iets vrolijks om tegen aan te kijken hebt in je volksbuurtjequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Dat is dus wel gaaf. Chagrijnige mensen die over oranje versieringen klagen
een benedenwoning met 1, hooguit 2 slaapkamers in Den Haagquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging toen kijken wat ik in het westen zou kunnen krijgen voor de prijs die we voor dit huis hebben betaald.
Een 1 kamer flatje in een rotterdamse wijk waar je zelfs een turk nog niet naar zou willen verbannen.
Een 3 kamer flatje in Sliedrecht in een achterstandswijk of een dijkhuisje met kans dat de bus je huis in rijdt en ook maar 1 slaapkamer
Dat geklapper van die fucking 100 miljoen miljard vlaggetjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Dat is dus wel gaaf. Chagrijnige mensen die over oranje versieringen klagen
valt hier gelukkig nog meequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat geklapper van die fucking 100 miljoen miljard vlaggetjes![]()
![]()
Aan de ene kant wil ik terug aan de andere kant niet.quote:
haarlak en een aansteker doen ook wonderenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor of tegen, want ik moet nog een paar kolonies uitroeien
Zoveel slingers heb ik (nog) niet hangen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat geklapper van die fucking 100 miljoen miljard vlaggetjes![]()
![]()
wasbenzine erin gieten, aansteken en bam opgelostquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
haarlak en een aansteker doen ook wonderen
Ja het is inderdaad vrolijk. Een keer iets anders.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik klaag er niet over maar het is idd leuk als je thuis komt van je dagje platsoentjes schoffelen of koeken inpakken dat je iets vrolijks om tegen aan te kijken hebt ik je volksbuurtje![]()
bovendien is het inderdaad bewezen hoe meer huizen hier oranje hoe meer goals![]()
_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |