dat snap hoor schatquote:
heumeuquote:
neuken?quote:
naatje houd nou eens op met zeiken, wij vinden de ikea wel nuttigquote:
Daarom ook de PI, want ik heb zelf 1 kast en 1 bureau van ikea staanquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
naatje houd nou eens op met zeiken, wij vinden de ikea wel nuttig
geen idee, ik ga wel iigquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Desunoto het volgende:
Guns N' Roses naar Arnhem
Is stoeprand al flauwgevallen?
de bertbyquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom ook de PI, want ik heb zelf 1 kast en 1 bureau van ikea staan
die mensen moeten gewoon preventief geruimd worden imhoquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
Maar jullie zijn toch hopelijk niet van die mensen die naar de woonboulevard gaan op 2e pinksterdag enzo
Preventief is juist onhandig. Laat ze gewoon gaan en dan heb je ze allemaal bij elkaar en begin dan met ruimen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
die mensen moeten gewoon preventief geruimd worden imho
Voor het preventieve gedeelte is het al te laat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
die mensen moeten gewoon preventief geruimd worden imho
Ik hou op zich wel van zooi met een 'verweerd' uiterlijk, maar niet van antiek... ik heb liever strak en modern...quote:
NEE!!quote:
hoezo is het volgend jaar jaar geen pinksteren danquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voor het preventieve gedeelte is het al te laat.
ik heb dat van mijn pa die heeft ook een voorliefde voor antiekquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik hou op zich wel van zooi met een 'verweerd' uiterlijk, maar niet van antiek... ik heb liever strak en modern...
Fikkie stekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Preventief is juist onhandig. Laat ze gewoon gaan en dan heb je ze allemaal bij elkaar en begin dan met ruimen.
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
Maar jullie zijn toch hopelijk niet van die mensen die naar de woonboulevard gaan op 2e pinksterdag enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Homofoob?quote:
Bedankt nu heb ik dat nummer in m'n hoofdquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fikkie steken![]()
Burn, baby, burn. Disco inferno!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een pot natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |