Jawel dat doe ik welquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
nee idd je noemt niemand chagrijn nee
alles voor aandacht dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz alle 4![]()
Dus nu kan ze weer gaan zitten janken in de kroeg dat ze zo zielig is omdat ze een dochter heeft die zo gemeen doet
overalquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, het is overal al rond de 16/17 graden. Prima water
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ik ik!
Moet ik wel eerst even een nieuw badpak kopen
naakt geen optie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ik ik!
Moet ik wel eerst even een nieuw badpak kopen
dan doen ze dat dus maar lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
zag laatst op tv een wijk hadden ze alle huizen in oranje zeil gespannen
maar wat doe je als de hele wijk meedoet behalve jij
dan kijken ze je wel met de nek aan
als jij zondig je huis wilt versieren moet je ook maar tegen de kritiek kunnen, dat betekent niet dat die mensen chago zijn hoor, ze hebben alleen een iets andere smaakquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel dat doe ik welMaar ik noem niemand chagrijn omdat ze hun huis niet versieren
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz alle 4![]()
Dus nu kan ze weer gaan zitten janken in de kroeg dat ze zo zielig is omdat ze een dochter heeft die zo gemeen doet
voor jou dus niet het motto een goeie buur is beter dan een verre vriend?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan doen ze dat dus maar lekker
een standaard huppel relquote:
Ja want ze is o zo zielig vooral nu ze aan het wachten is op de uitslag van haar kankeronderzoek. Dus verteld ze overal hoe erg het is dat haar oudste dochter haar laat barsten.quote:
was te proberenquote:
Als dit al een rel isquote:
een goede buur is iemand die respecteert dat ik mijn huis niet versier als ik daar niet van houquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor jou dus niet het motto een goeie buur is beter dan een verre vriend?
wie heeft ze nu weer geslagen?quote:
Chagrijnig is dan misschien ook een beetje een ongelukkig gekozen woord. Maar geldt dat andersom dan niet? Omdat ik een andere smaak heb ben ik meteen een plantsoenwerker?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij zondig je huis wilt versieren moet je ook maar tegen de kritiek kunnen, dat betekent niet dat die mensen chago zijn hoor, ze hebben alleen een iets andere smaak
zit wat in jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een goede buur is iemand die respecteert dat ik mijn huis niet versier als ik daar niet van hou
dat zei ik om te provoceren om je in te laten zien dat niet iedereen die zijn huios niet versiert maar daar wel een mening over heeft een chagrijn isquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Chagrijnig is dan misschien ook een beetje een ongelukkig gekozen woord. Maar geldt dat andersom dan niet? Omdat ik een andere smaak heb ben ik meteen een plantsoenwerker?
quote:
plus, mijn beste vriendin woont heulemaal in Den Haag en die vind ik echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeel liever dan mijn burenquote:
het is gewoon niet andersquote:
mijnes in nijmegenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
plus, mijn beste vriendin woont heulemaal in Den Haag en die vind ik echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeel liever dan mijn buren
Juist als iemand niet mee wil doen is dat primaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een goede buur is iemand die respecteert dat ik mijn huis niet versier als ik daar niet van hou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |