Werken.quote:
Ja nou zie ik het ook, die man heeft wel een adoratietopic verdiend.quote:
Omdat ik worm wel leuk vindquote:
Dat mag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat mag.zo erg issie nou ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Het zal best een aardige kerel zijn maar een goede/leuke mod vind ik hem niet.quote:
hij is wel bijdehand ja maar dat heb je hier ook wel nodigquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het zal best een aardige kerel zijn maar een goede/leuke mod vind ik hem niet.
Goed? Ja. Leuk? Niet altijd, maar dat is soms gewoon nodig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het zal best een aardige kerel zijn maar een goede/leuke mod vind ik hem niet.
Nee ik snap ook wel dat je niet leuk hoeft te zijn om een goede mod te zijn. Maar door het gezeik met deze SC heeft hij het bij mij wel een beetje verpest.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed? Ja. Leuk? Niet altijd, maar dat is soms gewoon nodig.
Ik ben ook best tevreden over wormquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed? Ja. Leuk? Niet altijd, maar dat is soms gewoon nodig.
Dat SC verhaal is veel groter dan wij denken. Ik snap het ook wel een beetje. Het is jammer dat worm daarin zo stug overkomt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik snap ook wel dat je niet leuk hoeft te zijn om een goede mod te zijn. Maar door het gezeik met deze SC heeft hij het bij mij wel een beetje verpest.
En ik ben echt benieuwd wat er nou weer met die Joran aan de hand is.
ik niet kan moeilijk mijn pc mee naar buiten slepenquote:
ophangen die gast problem solvedquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef eNGine10 het volgende:
Die Joran moet wel echt een stomme os zijn als hij echt dat meisje vermoord heeft. Hij moet toch ook wel snappen dat hij met zijn naam meteen de lul is
Die hele joran moeten ze gewoon afschietenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef eNGine10 het volgende:
Die Joran moet wel echt een stomme os zijn als hij echt dat meisje vermoord heeft. Hij moet toch ook wel snappen dat hij met zijn naam meteen de lul is
Lange leve de laptopquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet kan moeilijk mijn pc mee naar buiten slepen
mja dat is nu wel ideaal heb er geen geld voorquote:
Same herequote:
Misschien moet je niet per ongeluk met je duim de aan- en uitknop indrukken als je 'm optilt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet die alleen niet de hele tijd uitvallen als je hem wil verplaatsen
Gaat nog al lastig met die van mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien moet je niet per ongeluk met je duim de aan- en uitknop indrukken als je 'm optilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |