abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82278607
quote:
'Chileense politie dichtbij Joran'

AMSTERDAM - De politie in Chili zit Joran van der Sloot op de hielen. Volgens Peruaanse media zouden de autoriteiten hebben gezegd dat Van der Sloot zich bevindt in de omgeving van de stad Arica.
Joran van der Slootslideshow Van der Sloot vluchtte maandag uit Peru naar de Chileense stad. Hij wordt verdacht van de moord op de 21-jarige Stephany Flores, de dochter van een Peruaanse autocoureur en ondernemer die woensdag dood werd aangetroffen in een hotelkamer in Lima.

Die kamer was geboekt op naam van Van der Sloot. Die zou bovendien op de avond van Flores' verdwijning, vrijdag, in gezelschap van het meisje zijn gesignaleerd.

Joran zou twee broers ruim tweehonderd euro hebben betaald om hem vanuit Peru over de Chileense grens te brengen met een shuttlebusje, meldt een Peruaans radiostation.

Op het spoor

Volgens diezelfde zender zou de Chileens politie Van der Sloot inmiddels op het spoor zijn. Hij zou zich bevinden in of bij de Noord-Chileense stad Arica, niet ver van de grens met Peru. Hij zou die stad niet kunnen verlaten, omdat de Chileense autoriteiten wegcontroles hebben opgericht. Hotels en jeugdherbergen in de regio worden doorzocht.

Geen aanhoudingsbevel

De plaatselijke politiechef Douglas Rodríguez zegt op een aanhoudingsverzoek te rekenen. Voorlopig kan Joran volgens hem echter nog niet worden opgepakt, omdat daarvoor nog geen internationaal of nationaal rechterlijk bevel zou bestaan. "We zullen zijn verblijfplaats vaststellen en zijn bewegingen controleren in afwachting van een beslissing van de Peruaanse autoriteiten," zegt hij tegen Peruaanse media.

Zelfmoord

Op internet doen hardnekkige geruchten de ronde dat Joran zelfmoord zou hebben gepleegd in de buurt van de Chileense grens, maar die verhalen zijn niet tot betrouwbare bronnen te herleiden.

Geen uitlevering

Als Joran van der Sloot in Zuid-Amerika wordt aangehouden en wordt overgedragen aan Peru, wacht hem in dat land een strafproces, vermoedelijk op verdenking van moord of doodslag. Hij geniet geen bijzondere rechtsbescherming als Nederlander. Nederland zal naar verwachting niet om zijn uitlevering vragen, bij gebrek aan belang.

Dat zegt internationaal strafrechtsdeskundige Geert-Jan Knoops. ''Ik ga er vanuit dat Joran inderdaad de belangrijkste verdachte is en dat de Peruaanse justitie strafvervolging wil instellen. In dat geval is hij een gewone verdachte in Peru. Nederland kan hooguit consulaire bijstand verlenen.''

In Peru uitzitten

Indien het tot een veroordeling komt, zal Van der Sloot de straf in Peru moeten uitzitten, aldus Knoops. Nederland heeft nog geen verdrag met Peru waarin de overdracht van strafvonnissen is geregeld, al is daar wel overleg over gaande.

''Joran zou eventueel om overdracht van het vonnis kunnen vragen'', zegt Knoops, '' maar dan moet het wel onherroepelijk zijn. Het kan lang duren voordat dat het geval is.''

Zaak-Holloway

De Nederlandse justitie zou de Peruaanse collega's van informatie kunnen voorzien, aldus Knoops, bijvoorbeeld over de zaak-Natalee Holloway, waarin Van der Sloot nog steeds als verdachte geldt. Een definitieve vervolgingsbeslissing in die zaak is door het Openbaar Ministerie op Aruba, waar Holloway vijf jaar geleden verdween, nog altijd niet genomen.
bron
pi_82278619
tvp
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:49:15 #3
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_82278631
Tvp.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:50:15 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82278668
Wanneer komt dit in soapvorm op tv?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82278701
Joran is wel een baas
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82278747
Net opgedoken foto van Joran in chili

Schijnt meerdere keren catch me if you can geroepen te hebben!
pi_82278749
Nieuw is niet altijd beter.
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:52:07 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82278758
stom dat er nog steeds geen internationaal aanhoudingsbevel is...
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_82278762
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Joran is wel een baas
pi_82278770
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:52:33 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82278777
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef B3nn0 het volgende:

[ afbeelding ]

die is zo oud
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:52:53 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82278795
tvp
pi_82278798
Tvp voor de afloop.
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:52:56 #14
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_82278799
tvp
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_82278811
Joran spreekt toch wel Spaans??? Dat lijkt enorm veel op Papiaments, en is daarnaast een veel gevoerde taal op de Antillen.
pi_82278813
Moet Patrick nu weer undercover? Ik hoop het...
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:53:23 #17
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_82278822
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:52 schreef Maraca het volgende:
tvp
pi_82278832
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef eNGine10 het volgende:
Moet Patrick nu weer undercover? Ik hoop het...
Charlie da Silva
pi_82278901
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Charlie da Silva
Dat zou ook goede televisie worden ja
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:56:07 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_82278938
Ik lees weer even mee.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_82278970
Als ie schuldig is dan is ie het bokje slechte tvp
pi_82278980
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef B3nn0 het volgende:

[ afbeelding ]

lol zo triest dat die foto gecensureerd is
pi_82279071
Morgenavond kunnen we Joran waarschijnlijk op Schiphol verwachten. Weer lekker terug naar het veilige, kneuterige Nederland met z'n 5-sterren gevangenissen. Het heeft toch voordelen om Nederlander te zijn.
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:59:33 #24
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_82279089
waar is die peruaanse muts? Met dr flapjes.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:00:06 #25
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_82279120
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Charlie da Silva
En dan zegt hij: He Peter R., ken je me nog? Ik jou wel.

Wat een plot wending
pi_82279133
Hoe komt die gozer toch aan al dat geld om de hele wereld over te reizen en iedereen te vermoorden enzo? Is dat allemaal van de erfenis van zn vader?
Lambo of Rekt
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:01:17 #27
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_82279178
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef EggsTC het volgende:
Hoe komt die gozer toch aan al dat geld om de hele wereld over te reizen en iedereen te vermoorden enzo? Is dat allemaal van de erfenis van zn vader?
Poker
pi_82279194
Het blijft bizar dat de ouders van Joran (of iig de moeder) haar zoon naar Thailand liet gaan na de jarenlange verdenking van moord op Holloway. je zou denken dat zijn ouders hem bij een psycholoog hadden neergezet in plaats van het sextoerisme in Azie. Pops is nu dood, maar wellicht had hij veel meer op z'n geweten dan men dacht..
pi_82279203
quote:
Voor een groot deel van huis uit bepaald en daarnaast weet hij met zijn praatjes vast wel overal binnen te komen.
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:02:10 #30
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_82279227
quote:
Hij is nog altijd onschuldig eh
pi_82279256
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef dpgargoyle het volgende:
Morgenavond kunnen we Joran waarschijnlijk op Schiphol verwachten. Weer lekker terug naar het veilige, kneuterige Nederland met z'n 5-sterren gevangenissen. Het heeft toch voordelen om Nederlander te zijn.
Lijkt mij dan hij dan lekker uitgeleverd word. De evt. misdaad is daar begaan en Nederland heeft er totaal geen belang bij hem hier gevangen te houden. Bovendien zal hij echt niet kunnen vliegen als hij internationaal gesignaleerd staat
pi_82279266
De vader was dood aangetroffen in dat hotelkamer? Weer een journalistiek hoogstandje dat artikel.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_82279360
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:02 schreef trancethrust het volgende:
De vader was dood aangetroffen in dat hotelkamer? Weer een journalistiek hoogstandje dat artikel.
haha, tvp
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82279369
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Voor een groot deel van huis uit bepaald en daarnaast weet hij met zijn praatjes vast wel overal binnen te komen.
Die gast is in grote weelde op Aruba opgegroeid. Hij heeft alleen een beetje teveel naar Bang Bros/Bus gekeken in zijn jeugd..
pi_82279378
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:02 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat wassie niet en dat issie niet.

Hij is door het laffe kutsysteem dat "rechtspraak" heet steeds de dans ontsprongen. Dankzij Peter R. de Vries is er gelukkig goed jacht op hem gemaakt en het was een kwestie van tijd voor hij weer in de fout zou gaan. Dat daar weer een jong onschuldig meisje slachtoffer van moest worden, is alleen maar meer dan triest.

Maar nu is het echt voorbij voor Joran. Hopelijk drijft Peter hem nu echt over het randje... Weg met die k*nkerlijer.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_82279380
quote:

[..]

Niet waar.
Het is alleen nog niet bewezen

/edit
Iets anders verwoord!

[ Bericht 18% gewijzigd door -En4Cer- op 03-06-2010 13:35:48 ]
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_82279453
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Niet waar.
Het is nog onduidelijk. Ook zijn onschuld is namelijk niet hard gemaakt.
Je bent inderdaad pas officieel schuldig als het is bewezen, maar dat wil niet zeggen dat het andersom ook zo werkt.
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:07:49 #38
123170 alors
zlata1234
pi_82279501
quote:
Hij heeft ook nog een boek geschreven he, met dat geld dat hij o.a. met poker wel wat geld verdiend hebben.
know'm sayin?
word? word.
pi_82279504
quote:

[..]

Niet waar.
Je bent inderdaad pas officieel schuldig als het is bewezen, maar dat wil niet zeggen dat het andersom ook zo werkt.

Onschuldig tot het tegendeel bewezen is?
pi_82279586
quote:

[..]

Niet waar.
indrukwekkend hoor
pi_82279625
quote:

[..]

Officieel wel, voor mij niet. Misschien in deze zaak wel, maar van mij had hij al dood gemogen na die holloway zaak.
Lambo of Rekt
pi_82279628
quote:

[..]

Niet waar.
pi_82279669
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat wassie niet en dat issie niet.

Hij is door het laffe kutsysteem dat "rechtspraak" heet steeds de dans ontsprongen. Dankzij Peter R. de Vries is er gelukkig goed jacht op hem gemaakt en het was een kwestie van tijd voor hij weer in de fout zou gaan. Dat daar weer een jong onschuldig meisje slachtoffer van moest worden, is alleen maar meer dan triest.

Maar nu is het echt voorbij voor Joran. Hopelijk drijft Peter hem nu echt over het randje... Weg met die k*nkerlijer.
Dan is hij dus wel onschuldig. Ik snap dat het lastig te begrijpen is.
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:12:31 #44
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82279729
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef YazooW het volgende:

[..]

Poker
Bullshit, is gewoon een welgestelde familie, ik ken ook wel een paar van die rijke jongens en meiden.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82279739
quote:

[..]

Niet waar.
Nee, je bent schuldig om wat je gedaan hebt. Een rechter kan iemand echter schuldig bevinden. Dat dat bij Joran helaas niet gebeurd is, ondanks alle pogingen van met name crimefighter De Vries, betekent niet dat hij niet schuldig is.

(on)schuld ontstaat door je daden, niet door mannetjes en vrouwtjes met rare pakkies aan die zeggen of iets zo is.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_82279745
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef alors het volgende:

[..]

Hij heeft ook nog een boek geschreven he, met dat geld dat hij o.a. met poker wel wat geld verdiend hebben.
Mwah, ik zou wel eens aan een paar mensen op het pokerforum hier willen vragen hoeveel geld hij nu daadwerkelijk heeft verdiend heeft met poker (daar bestaan speciale database-programma's voor). Zou best kunnen dat hij alleen zijn winsten in de verf heeft gezet en zijn verliezen heeft gecamoufleerd.

Maar dat weet ik dus zelf ook niet. Een beetje 'onderzoeksjournalistiek' is hier welkom.
pi_82279772
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan is hij dus wel onschuldig. Ik snap dat het lastig te begrijpen is.
Helemaal niet.

pi_82279806
tvp
All management is Strategic Management.
pi_82279808
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef andlikethathesgone het volgende:
Het blijft bizar dat de ouders van Joran (of iig de moeder) haar zoon naar Thailand liet gaan na de jarenlange verdenking van moord op Holloway. je zou denken dat zijn ouders hem bij een psycholoog hadden neergezet in plaats van het sextoerisme in Azie. Pops is nu dood, maar wellicht had hij veel meer op z'n geweten dan men dacht..
Die jongen is meerderjarig en heeft een sterke eigen wil. Wat konden die ouders daaraan doen, behalve proberen hem uit de handen van justitie te houden?
pi_82279829
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Bullshit, is gewoon een welgestelde familie, ik ken ook wel een paar van die rijke jongens en meiden.
Nee, hij schijnt echt veel geld binnen te harken met poker.
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:15:19 #51
6941 APK
Factual, I think.
pi_82279844
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, je bent schuldig om wat je gedaan hebt. Een rechter kan iemand echter schuldig bevinden. Dat dat bij Joran helaas niet gebeurd is, ondanks alle pogingen van met name crimefighter De Vries, betekent niet dat hij niet schuldig is.
Oh, jij was ooggetuige?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_82279854
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Lijkt mij dan hij dan lekker uitgeleverd word. De evt. misdaad is daar begaan en Nederland heeft er totaal geen belang bij hem hier gevangen te houden. Bovendien zal hij echt niet kunnen vliegen als hij internationaal gesignaleerd staat
Ik dacht net gelezen te hebben hier op dit forum dat hij nog helemaal niet internationaal gesignaleerd staat en dat er nog geen internationaal aanhoudingsbevel is uitgegaan..
pi_82279880
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Helemaal niet.
Helaas wel
Dat jij daar met jouw mening anders over denkt doets niets af aan dat feit, hoe sneu dat ook is.
pi_82279889
quote:

[..]

(on)schuld ontstaat door je daden, niet door mannetjes en vrouwtjes met rare pakkies aan die zeggen of iets zo is.
pi_82279905
quote:

[..]

Oke, als dit je enige argument is dan stop ik met reageren op je, want dan heb je het niet helemaal begrepen volgens mij.
pi_82279910
Wtf is wrong with him
pi_82279936
quote:

[..]

Niet waar.
Jezus zeg uit welke sloot kom jij gekropen?
pi_82279942
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef APK het volgende:

[..]

Oh, jij was ooggetuige?
Een beetje elementaire mensenkennis is voldoende.

Geen enkele rechercheur is ooggetuige. Aan het recherchewerk ligt het niet. Het is het "recht" wat er steeds voor zorgt dat dit soort teringlijers vrij rond kunnen blijven lopen.

En natuurlijk de rechtsstaatjihadisten die dat soort bagger steunen.

pi_82279984
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke, als dit je enige argument is dan stop ik met reageren op je, want dan heb je het niet helemaal begrepen volgens mij.
Voor een rechtsstaatjihadist is het inderdaad moeilijk te verteren. Wat mij alleen maar meer sterkt in mijn mening.

pi_82279985
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef Apache4U het volgende:

[..]

Ik dacht net gelezen te hebben hier op dit forum dat hij nog helemaal niet internationaal gesignaleerd staat en dat er nog geen internationaal aanhoudingsbevel is uitgegaan..
Wel gesignaleerd, geen aanhoudingsbevel.
pi_82279991
tvp
Go hard or go home
pi_82280013
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:17 schreef 1299 het volgende:

[..]

Jezus zeg uit welke sloot kom jij gekropen?
Zo te zien uit JORAN VAN DER SLOOT
pi_82280019
Maar volgens sommige geruchten zou hij zelfmoord hebben gepleegd..
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:19 schreef B3nn0 het volgende:

[..]

Zo te zien uit JORAN VAN DER SLOOT
Ik moest lachen
pi_82280025
En zit hij al weg te rotten in de Chileense bajes?
pi_82280036
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef opgebaarde het volgende:
Wtf is wrong with him
Het prototype van een narcist, pathologisch leugenaar en (dus) een typisch seriemoordenaarsprofiel. Moge hij zo snel mogelijk van deze aarde verdwijnen opdat niet nog meer onschuldige (meisjes) slachtoffer van hem worden.

pi_82280037
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat jij dus niet kan bezitten op dat vlak.
quote:
Geen enkele rechercheur is ooggetuige. Aan het recherchewerk ligt het niet. Het is het "recht" wat er steeds voor zorgt dat dit soort teringlijers vrij rond kunnen blijven lopen.
Ja, of het falen van de rechercheurs om hem als schuldige aan te wijzen. Ik weet het, het is lastig te begrijpen als je zo gewend bent te denken.
quote:
Natuurlijk, onschuldig tot het tegendeel bewezen is is holle retoriek, El_Matador besluit wel even wat er gebeurt is en wat de straf wordt!
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:19:39 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82280042
quote:
NEW YORK (CBS/AP) Joran van der Sloot, the Dutch national who is the prime suspect in the Natalee Holloway case, has now been named as the prime suspect in a recent murder: that of young Peruvian woman Stephany Flores Ramirez.

Early Wednesday morning, the 21-year-old was found dead in a hotel room located in the avenue Miraflores district of Lima, Peruvian newspaper El Comercio reports. According to police reports, Ramirez was brutally stabbed and was found wrapped in a blanket in a pool of blood.

Chief of detectives Col. Miguel Canlla says that Stephany was murdered on Sunday, and the girl's father, Ricardo Flores, says van der Sloot appears with his daughter in video taken at a Lima casino early Sunday. Hotel employees also told police that they saw van der Sloot with Stephany over the weekend. The hotel room where Ramirez's body was found was registered under van der Sloot's name, says the paper.

According to Peruvian immigration officials, van der Sloot departed Peru on Monday. Canlla says Peru is asking Chilean authorities for help in the case. Crimesider has been told that an Aruban prosecutor described van der Sloot as being on the run, but we have been unable to independently confirm it.

Five years ago, in May 2005, Alabama high school student Natalee Holloway disappeared during a senior class trip to Aruba. She was 18 when she was last seen leaving a bar with Joran van der Sloot, who was 17 at the time. He was detained in the case several times but Aruban authorities have said they don't have enough evidence to charge him.
pi_82280048
Jezus op hoeveel manieren is 'onschuldig tot het tegendeel word bewezen' uit te leggen.

Hij is pas feitelijk schuldig als een rechter een vonnis uitspreekt. Natuurlijk heeft hij WEER alle schijn tegen en denk ik ook dat hij schuldig is. Maar het is oliedom om dan maar te gaan roepen dat je ook best wel een beetje schuldig bent totdat je kan bewijzen dat het niet zo is. Die regel is er juist om tegen te gaan dat je je eigen onschuld moet bewijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2010 13:20:40 ]
pi_82280055
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Joran is gewoon onschuldig hoor. Ja, jij mag hem niet, dat snap ik wel. Want Joran is een echte baas en jij bent dat waarschijnlijk niet. Maar voor z'n schuld moet het eerste echte bewijs nog gevonden worden.
pi_82280076
quote:

[..]

Niet waar.
Zo heb ik het nog nooit bekeken
pi_82280091
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor een rechtsstaatjihadist is het inderdaad moeilijk te verteren. Wat mij alleen maar meer sterkt in mijn mening.
Je bedoelt je op lucht gebaseerde aanname dat iemand schuldig of onschuldig is, gebaseerd op wat jij uit de media verneemt, vermengeld met jouw eigen verwrongen wereldbeeld en perceptie van wat waar en niet waar is? Tja. Noem jij dat maar een mening dan.
pi_82280120
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:19 schreef 1299 het volgende:
Maar volgens sommige geruchten zou hij zelfmoord hebben gepleegd..
[..]

Ik moest lachen
Dat zou goed zijn. Jammer vanuit een wraak-denkend perspectief (dan zou wegrotten in een Peruaanse cel beter zijn), maar wraak is primitief. Beter verdwijnt ie gewoon zodat hij niet meer schade aan onschuldige levens kan aanrichten.

pi_82280134
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus op hoeveel manieren is 'onschuldig tot het tegendeel word bewezen' uit te leggen.

Hij is pas feitelijk schuldig als een rechter een vonnis uitspreekt. Natuurlijk heeft hij WEER alle schijn tegen en denk ik ook dat hij schuldig is. Maar het is oliedom om dan maar te gaan roepen dat je ook best wel een beetje schuldig bent totdat je kan bewijzen dat het niet zo is. Die regel is er juist om tegen te gaan dat je je eigen onschuld moet bewijzen.
Je hoeft het nog maar aan 1 aardappel hier op het forum uit te leggen, maar echt snappen doet hij het blijkbaar niet. Hij verkiest ervoor zijn eigen foutieve argumentatie opnieuw op te dreunen. Zonde.
pi_82280147
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het prototype van een narcist, pathologisch leugenaar en (dus) een typisch seriemoordenaarsprofiel. Moge hij zo snel mogelijk van deze aarde verdwijnen opdat niet nog meer onschuldige (meisjes) slachtoffer van hem worden.
Ach, die arme, "onschuldige" meisjes.

Stuk voor stuk cokeverslaafde snolletjes die het maar wat spannend vonden om met zo'n rijke bad boy te stoeien.
pi_82280180
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:19 schreef dpgargoyle het volgende:

[..]

Joran is gewoon onschuldig hoor. Ja, jij mag hem niet, dat snap ik wel. Want Joran is een echte baas en jij bent dat waarschijnlijk niet. Maar voor z'n schuld moet het eerste echte bewijs nog gevonden worden.
Voor de tigste keer:

Onschuldig (of althans niet schuldig, nog een groot verschil) BEVONDEN.

Wat begrijp je daar niet aan?

pi_82280202
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zou goed zijn. Jammer vanuit een wraak-denkend perspectief (dan zou wegrotten in een Peruaanse cel beter zijn), maar wraak is primitief. Beter verdwijnt ie gewoon zodat hij niet meer schade aan onschuldige levens kan aanrichten.
Ik kan me niet voorstellen dat hij werkelijk zo dom is om een meisje zo in een hotel achter te laten. Ik vermoed dat hij het dit keer niet heeft gedaan.
pi_82280211
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef dpgargoyle het volgende:

[..]

Ach, die arme, "onschuldige" meisjes.

Stuk voor stuk cokeverslaafde snolletjes die het maar wat spannend vonden om met zo'n rijke bad boy te stoeien.
En dan een grote bek over mij omdat ik "denk" Joran te kennen...

pi_82280278
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat hij werkelijk zo is om een meisje zo in een hotel achter te laten. Ik vermoed dat hij het dit keer niet heeft gedaan.
Nee, het was vast een "foutje". gebeurt wel vaker, een dood meisje in een op jouw naam geboekte hotelkamer.

pi_82280323
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, het was vast een "foutje". gebeurt wel vaker, een dood meisje in een op jouw naam geboekte hotelkamer.
Ach, ik snap dat het lastig is om kritisch te worden op zo`n slecht moord-plot dat zelfs GTST het niet had kunnen verzinnen, maar feit is en blijft wel dat het natuurlijk allemaal erg apart is zoals de zaken nu bekend zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2010 13:26:32 ]
pi_82280373
Technisch is hij natuurlijk onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Maar hij is ook verdachte. Dat betekent het dat aannemelijk is dat hij er iets mee te maken heeft.
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:29:28 #81
303642 femmefatale_
niets is wat het lijkt
pi_82280470
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:27 schreef nikk het volgende:
Technisch is hij natuurlijk onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Maar hij is ook verdachte. Dat betekent het dat aannemelijk is dat hij er iets mee te maken heeft.
goh ze lag in zijn hotelkamer
pi_82280480
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat hij werkelijk zo dom is om een meisje zo in een hotel achter te laten. Ik vermoed dat hij het dit keer niet heeft gedaan.
Net als O.J. Het is allemaal een complot van de CIA en Bush!!!
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82280567
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dan een grote bek over mij omdat ik "denk" Joran te kennen...
Jij hebt gewoon geen respect voor de rechtsstaat. Natuurlijk, je mag je ideeën hebben over de persoon Joran van de Sloot. Zulke ideeën heb ik zelf ook. Maar je kunt hem niet schuldig verklaren zonder bewijs, alleen maar omdat je hem een klootzak vindt.
pi_82280582
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:27 schreef nikk het volgende:
Klopt. Maar daar houdt het dan ook meteen mee op. Geen ' beetje schuldig tot hij kan bewijzen dat het niet zo is'
pi_82280602
Terug vind Joran
pi_82280651
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:29 schreef femmefatale_ het volgende:

[..]

goh ze lag in zijn hotelkamer
Dat dus. En er zijn videobeelden dat ze samen uit het casino liepen en in het hotel. Plus zijn voorgeschiedenis natuurlijk. Dus roepen dat hij onschuldig is is een beetje onzin. Hij is alleen nog niet schuldig bevonden.
pi_82280696
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef dpgargoyle het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon geen respect voor de rechtsstaat. Natuurlijk, je mag je ideeën hebben over de persoon Joran van de Sloot. Zulke ideeën heb ik zelf ook. Maar je kunt hem niet schuldig verklaren zonder bewijs, alleen maar omdat je hem een klootzak vindt.
Ik kan dat prima, net als iedereen. En ik heb inderdaad gedegen kritiek op de rechtsstaat. Die wordt beleefd zoals orthodoxe moslims naar hun imams luisteren.

Ik denk liever zelf.

pi_82280703
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klopt. Maar daar houdt het dan ook meteen mee op. Geen ' beetje schuldig tot hij kan bewijzen dat het niet zo is'
Precies. In de ogen van het strafrecht is hij slechts een verdachte. Hij is nog niet schuldig bevonden. Maar roepen dat hij onschuldig gaat me iets te ver.
pi_82280761
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:32 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat dus. En er zijn videobeelden dat ze samen uit het casino liepen en in het hotel. Plus zijn voorgeschiedenis natuurlijk. Dus roepen dat hij onschuldig is is een beetje onzin. Hij is alleen nog niet schuldig bevonden.
quote:

[..]

Dat dus.

pi_82280774
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Enkel een retard zou met zo'n voorgeschiedenis een nieuwe moord zo slecht doordacht plegen.
pi_82280782
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk liever zelf.
Prima, maar bler dan niet in rechtsstaat-termen dat hij wel of niet schuldig is, want je mening is wat anders dan een door de rechtsstaat uitgesproken vonnis. Het staat zo dom als je zelf op de zetel van de rechter wil gaan zitten namelijk.
pi_82280830
quote:

[..]

Ik hoop dat je toch iets meer bewijsmateriaal moet hebben om iemand te veroordelen
pi_82280845
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:35 schreef 1299 het volgende:

[..]

Enkel een retard zou met zo'n voorgeschiedenis een nieuwe moord zo slecht doordacht plegen.
In een opwelling mensen doden is onmogelijk?

Joran met flink wat coke op. Lijkt me hogelijk onvoorspelbaar. Een extreem gevaarlijk.

pi_82280848
Jezus wat een achterlijke discussie trouwens Flikker lekker op of zo.
pi_82280849
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef dpgargoyle het volgende:

[..]

Ik denk dat de schuldvraag van hem zich helemaal niet richt op de rechtsstaat.
pi_82280877
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Prima, maar bler dan niet in rechtsstaat-termen dat hij wel of niet schuldig is, want je mening is wat anders dan een door de rechtsstaat uitgesproken vonnis. Het staat zo dom als je zelf op de zetel van de rechter wil gaan zitten namelijk.
Ik noem hem schuldig omdat dat een neutraal woord is. Dat jij daar allelei rechtsstatelijke dingen achter zoekt, is uiteraard niet mijn probleem.

pi_82280879
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Jezus wat een achterlijke discussie trouwens Flikker lekker op of zo.
De hedendaagse kanker van NWS. Overal dezelfde types die in ieder topic weer volop in discussie gaan over offtopic of maar vaag gerelateerde nonsens
pi_82280954
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik noem hem schuldig omdat dat een neutraal woord is. Dat jij daar allelei rechtsstatelijke dingen achter zoekt, is uiteraard niet mijn probleem.
Schuldig een neutraal woord noemen is hetzelfde als Hitler en Stalin charismatisch noemen; feitelijk misschien juist, maar het klinkt o zo fout en dom

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2010 13:41:20 ]
pi_82281010
Ik zie trouwens in vele artikelen dat interpol een arrestatiebevel heeft uitgevaardigd. Ik ben even op de OFFICIELE site van interpol aan kijken en ik heb helemaal niets over joran van der sloot kunnen vinden.

ik heb zowel hun algemene zoekmachine gebruikt als de wanted lijst en er is gewoon helemaal niets te vinden. Is dit weer een lulverhaal?
pi_82281049
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Schuldig een neutraal woord noemen is hetzelfde als Hitler charismatisch noemen; feitelijk misschien juist, maar het klinkt o zo fout en dom
Schuldig is natuurlijk geen neutraal woord. Maar het kan wel op verschillende manieren ingezet worden.

Maar hoezo is het fout en dom om Hitler charismatisch te noemen? Dat staat los van zijn verdere persoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')