Zo'n salade is hier meestal onderdeel van overige snaaierij waaronder stokbrood, dus die pasta kan zo weggerot worden zonder hongerdebongert. Maar jij hebt je toetje natuurlijk altijd nog, duodrop, mannekes pis, apekoppen etc. Misschien is dat ook wel lekker om door die wokkels heen te flikkeren Lies. Vinden de kinderen zéker want die doen niet moeilijk over vreemde combinaties. Die van mij eet rustig vla met nasi.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Of koude aardappels. Gadver!![]()
Maar dan kom je uiteindelijk kcal-technisch heel laag uit dus dan moet je er weer een zak apenkoppen achteraan gooien anders sterf je een langzame hongersdood.
recept van Gert, godzijdank zit er oranje in van de worteltjes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar heb je de ellende al. Deegwokkels.
Doe het dan goed fout.
Recept:Ingrediënten
- 500 gram deegwokkels
- blikje mais
- blikje tonijnRoer alles goed door elkaar en serveer met een glimlach! Variatietip: voeg een blik doperwtjes met wortels toe (wel eerst even uit laten lekken). Dit geeft een fleurige tint aan deze mediterrane salade!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
recept van Gert, godzijdank zit er oranje in van de worteltjes.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef Laysa het volgende:
Of maak iets wat niemand gaat maken Liesje...het toetje![]()
in 15 min klaar
Klop de room op met 1/3 van de suiker.
Klop ook de eiwitten stijf met 1/3 van de suiker.
Spatel room en eiwit door elkaar.
Roer met een mixer het eigeel en nog 1/3 van de suiker tot een luchtige crème.
Voeg 250 gram mascarpone bij deze crème en meng het met de slagroom en eiwit.
Maak twee kopjes sterke koffie en doe hier één kopje Amaretto bij.
Bedek een vorm met in de Amaretto/koffie gedregde lange vingers.
Giet een deel van het romige mengsel op de koekjes.
Doe dit meerdere keren tot de vorm vol is.
De schotel afgedekt 24 uur in de koelkast laten rusten.
P.S. de vorm eerst bedekken met plastic voor je hem gaat beleggen.Wat een goede suggestie! Het is nog lekker ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieieieieieies, dat moet je doen.Go hard or go home
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een goede suggestie! Het is nog lekker ook.
Lieieieieieies, dat moet je doen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef Laysa het volgende:
Of maak iets wat niemand gaat maken Liesje...het toetje![]()
in 15 min klaar
Klop de room op met 1/3 van de suiker.
Klop ook de eiwitten stijf met 1/3 van de suiker.
Spatel room en eiwit door elkaar.
Roer met een mixer het eigeel en nog 1/3 van de suiker tot een luchtige crème.
Voeg 250 gram mascarpone bij deze crème en meng het met de slagroom en eiwit.
Maak twee kopjes sterke koffie en doe hier één kopje Amaretto bij.
Bedek een vorm met in de Amaretto/koffie gedregde lange vingers.
Giet een deel van het romige mengsel op de koekjes.
Doe dit meerdere keren tot de vorm vol is.
De schotel afgedekt 24 uur in de koelkast laten rusten.
P.S. de vorm eerst bedekken met plastic voor je hem gaat beleggen.En 't is stiekem nog met een beetje drank ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin de dag.. met een dansje
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Ja, en dan nog 2 kg afvallen. Het is een wonder Gods. Ik krijg het er ook niet meer aangegeten want ik word soms echt misselijk van het vreten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n salade is hier meestal onderdeel van overige snaaierij waaronder stokbrood, dus die pasta kan zo weggerot worden zonder hongerdebongert. Maar jij hebt je toetje natuurlijk altijd nog, duodrop, mannekes pis, apekoppen etc. Misschien is dat ook wel lekker om door die wokkels heen te flikkeren Lies. Vinden de kinderen zéker want die doen niet moeilijk over vreemde combinaties. Die van mij eet rustig vla met nasi.
ghehehe en die kinders zitten tegen die tijd toch prupvol...die geef je gewoon een cheap ass waterijsje...zijn ze al hertstikke blij meequote:
Dramaqueen, in Afrika hebben ze pas problemen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
En met de tiramisu heb ik een opstijf probleem,
Niet want die weten niet wat ze missen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Dramaqueen, in Afrika hebben ze pas problemen!
Mijn moeder maakt het regelmatig...maar die doet echt niet 24 uur laten stijvenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
Het feestcomité verwacht pastasalade, dus pastasalade it is.![]()
En met de tiramisu heb ik een opstijf probleem, 24 uur van te voren zit ik op school, ik ga het niet ´s ochtends voor school al maken en dan zou het dus vanavond al moeten en dat kan niet want vergadering.
Niet waar!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
Het feestcomité verwacht pastasalade, dus pastasalade it is.![]()
Oooooh, liegende naar buiten lopende dramaqueen dat je er rondloopt! Je wil je er gewoon makkelijk vanaf maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
En voor het zomerfeest zaterdag moet ik iets italiaans maken, dus ik dacht pastasalade.
dat vond ik ook maar liesje wil,zal en moet persé zelf iets fabricerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Tiramisu van de supermarkt is anders ook best goed genoeg voor ouders en kindjes
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet waar!
[..]
Oooooh, liegende naar buiten lopende dramaqueen dat je er rondloopt! Je wil je er gewoon makkelijk vanaf maken.![]()
Factor 1000? Dat is een betonnen muur!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef Laysa het volgende:
gaan jullie nog leuke dingen doen van het weekend met het mooie weer? Ik ga met factor 1000 en lange mouwen in de schaduw zitten....hoezee
Je kunt in elk geval buiten zitten!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef Laysa het volgende:
gaan jullie nog leuke dingen doen van het weekend met het mooie weer? Ik ga met factor 1000 en lange mouwen in de schaduw zitten....hoezee
Ach arme jijquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef Laysa het volgende:
Antibiotica?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef Laysa het volgende:
Het is lente!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:16 schreef CarOnline het volgende:
Mijn zus at ooit eens broccolli met als sausje mijn yoghurt met vla.
Wat een lekker sausje mam, zit er room door?
Ik: ieks, das mijn yoghurt met vla!
Zus: gadver! Nou smaakt het heel anders! *pruil*
Zondag wordt het slechter? Wat een prutzomer
Oh ja!quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:19 schreef Marrije het volgende:
En ook mijn smaak gaat niet door naar de volgende ronde.
Stomme Lays
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef Coos het volgende:
Voor Fann![]()
In ons wedstrijdje de grootste kankermuziek plempen sta ik nu geloof ik met 3-0 voor.![]()
deze hoorde ik net in de auto
Strand roept![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef Coos het volgende:
Voor Fann![]()
In ons wedstrijdje de grootste kankermuziek plempen sta ik nu geloof ik met 3-0 voor.![]()
deze hoorde ik net in de auto
Strand roept![]()
gewoon zo;n pokkeplaatje opzetten dan is dat beest zo wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:
Ik durf niet meer in mijn tuintje te zitten. Er zat een jonge kauw op de vensterbank bij mijn slaapkamerraam, waar die nu is weet ik niet. Ik hoorde al een hoop gekrijs de hele tijd maar had eik niks in de gaten totdat ik die jong kauw zag zitten. Wrs zit ie ergens in de tuin van mijn buren nu. Als ik de tuin in loop word ik gewoon aangevallen. Doodeng.
Het heeft geholpen, volgens mij zijn ze weg en het jong dus ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:43 schreef FANN het volgende:
gewoon zo;n pokkeplaatje opzetten dan is dat beest zo weg
Hanny![]()
fietsen
Hoorde het ook, bizar verhaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoor net op de radio dat het op internet gonst van de geruchten dat Joran zelfmoord gepleegd zou hebben. Zijn lichaam zou gevonden zijn bij de grens tussen Chilli en Peru.
Zou wel jammer zijn, ik had liever gezien dat hij weggerot was in een gevangenis in Peruquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoor net op de radio dat het op internet gonst van de geruchten dat Joran zelfmoord gepleegd zou hebben. Zijn lichaam zou gevonden zijn bij de grens tussen Chilli en Peru.
Ik ben nooit fan geweest van RLS, heb ze nooit gekekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:02 schreef Deisyy het volgende:
Nou ....... nee! Ten eerste vind ik Jaap een arrogante klootzaak eerste klas en ten tweede sms ik niet naar BN-ers![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jij ten tijde van de Gouden Kooi zo'n iemand was die boze telefoontjes en breven schreef naar Talpa?
Wauw, Cc!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
!!!
Het was een enerverende ochtend. De vijf ontslagen, twee niet verlengde contracten en de deeltijdWW bleken na twee maanden al onvoldoende zoden aan de dijk te zetten. Zo onvoldoende dat er nog eens zeven man hun congé hebben gekregen, inclusief yours truly.
En het voelt goed. iedereen denken dat ik enorm zou gaan dramaqueenen, maar ik was de coolheid zelve. En nog steeds. Het is goed. Het is die schop onder mijn hol, zonder mitsen en maren die ik nodig heb om echte keuzes te maken.
En nu hoef ik niet het weekend te werken, maar kan ik morgen mijn freelance opdrachten van gisteren uitwerken. Maandag kijken of er nog wat uit te slepen valt.
Koos W.
Dan ga ik nu met een Schultenbrautje in het park zitten!
Wie weet wat dit je gaat brengen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
!!!
Het was een enerverende ochtend. De vijf ontslagen, twee niet verlengde contracten en de deeltijdWW bleken na twee maanden al onvoldoende zoden aan de dijk te zetten. Zo onvoldoende dat er nog eens zeven man hun congé hebben gekregen, inclusief yours truly.
En het voelt goed. iedereen denken dat ik enorm zou gaan dramaqueenen, maar ik was de coolheid zelve. En nog steeds. Het is goed. Het is die schop onder mijn hol, zonder mitsen en maren die ik nodig heb om echte keuzes te maken.
En nu hoef ik niet het weekend te werken, maar kan ik morgen mijn freelance opdrachten van gisteren uitwerken. Maandag kijken of er nog wat uit te slepen valt.
Koos W.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
!!!
Koos W.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:24 schreef Copycat het volgende:
Want de laatste Mohikaan van Strategie is ook ontslagen ... per telefoon ... op haar Franse vakantieadres ... met nog een vakantieweek te gaan. En probeer er nog van te genieten, hè?
Oh Cc wat sta jij heerlijk altijd positief in het leven, als ik altijd zo jou posten hier lees, ik vind jou een positiefe uitstraling hebben en volgens mij kan jij zoveel bereiken in je leven, ik wens je ale succes toe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
Ik ben naar mijn moeder gegaan en onderweg dacht ik wel: "Als ik bij mamma ben, dan breek ik en dan kan zij me troosten", maar ook dat bleek niet zo te zijn. Heb lekker een lunch voor ons gemaakt, Joran proberen te begrijpen en toen zei ik: dan ga ik nu even naar High Times en vervolgens met een flinke joint de tuin in. Dat vond ze een goed plan.
En ik ga samen met Bart aan een boek werken. Roepen we ook al tijden en heb ik nu ook zeeën van tijd voor.
Maar nu lonkt de hangmat!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb dat nummer van de telefoon van Tabula Rasa nog in m'n telefoon staan... Zou Jaap hem nog gebruiken en zullen we een sms bommetje doen om te vragen wat hij ervan vindt en of hij weet of J nog leeft?
quote:Telegraaf.nl, do 03 jun 2010, 15:36
Jaap Amesz wil niet ingaan op vragen over zijn vermeende recente contact met Joran "Ik wil het politie-onderzoek niet in gevaar brengen."
Jee Cc.. Tis ook overal raak. Wat stoer van je dat je zo reageert. Toen de HRM meesteres naast mijn bureau stond en ik "mee kon lopen" liep ik in de gang al te jankenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
!!!
Het was een enerverende ochtend.
Dat begrijp ik zo goed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
Ik ben naar mijn moeder gegaan en onderweg dacht ik wel: "Als ik bij mamma ben, dan breek ik en dan kan zij me troosten", maar ook dat bleek niet zo te zijn. Heb lekker een lunch voor ons gemaakt, Joran proberen te begrijpen en toen zei ik: dan ga ik nu even naar High Times en vervolgens met een flinke joint de tuin in. Dat vond ze een goed plan.
En ik ga samen met Bart aan een boek werken. Roepen we ook al tijden en heb ik nu ook zeeën van tijd voor.
Maar nu lonkt de hangmat!
Ik weet niet hoelang je daar hebt gewerkt, maar je hebt zeker rechten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef Copycat het volgende:
Ik ga morgen ook lunchen of een drankje doen met een ex-collega die er in de eerste ronde uit knalde. Die heeft wel wat tips om onder in die kan te komen en daar het beste uit te halen. Zelf ben ik daar heel slecht in. Maar ik verwacht daar ook niet veel van: economische gronden, ingrijpende reorganisatie ... reden genoeg om geen extraatjes te hoeven verwachten.
Kijk, dat is nog eens goed nieuws.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
Het is wel krom ergens: mijn baas moet nu dus een boete betalen omdat ik in deeltijd ww toch ontslag heb gekregen. Die boete is de onterecht ingehouden ww-premie. Evenwel heb ik in deze farceperiode al werkend aan een zinkend schip van mijn ww-tijd gesnoept, en dat wordt niet weggescholden. Maar ik heb nog bijna twee jaar recht en het UWV gaat me helpen met zelfstandig worden.
Ik verbaas mezelf ook, qua relaxed eronder zijn en voelen. Morgen is er weer een dag ... Be afraid, be very afraid!
En een dikkevoor alle bemoedigende woorden!
Tja maar laten we eerlijk zijn, dat is zeker niet altijd rozengeur en maneschijn. Hoop gedoe en je moet alles zelf regelen. En dan ook rond zien te komen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens goed nieuws.![]()
Dat bedoelde ik laatst, als je zelfstandig gaat, mogelijkheden te over...
Is helemaal zo, maar CC wilde al voor zichzelf beginnen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja maar laten we eerlijk zijn, dat is zeker niet altijd rozengeur en maneschijn. Hoop gedoe en je moet alles zelf regelen. En dan ook rond zien te komen.
Ach Toos tochquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
!!!
Koos W.
Wat was jou Lays smaakquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef Copycat het volgende:
'Leuke' afscheidanekdote die ik even was vergeten ...
Nadat het selecte clubje in de spreekkamer van het ontslag op de hoogte werd gebracht, ging de directie onze collega's hierover inlichten die vervolgens helemaal aangeslagen weer naar ons kwamen. En vervolgens ging de directie rond met koffie ... en droge cake.
Waarop ik riep: Mieke Telkamp, kom er maar in!
Gelijk sfeer!, had Noek met haar handjes in de lucht geroepen.
Ah hoe kan het ook anders: motief geld.quote:
Wat een idioten zeg om met cake te strooien. Denk dat mijn reactie minder mild zou zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef Copycat het volgende:
'Leuke' afscheidanekdote die ik even was vergeten ...
Nadat het selecte clubje in de spreekkamer van het ontslag op de hoogte werd gebracht, ging de directie onze collega's hierover inlichten die vervolgens helemaal aangeslagen weer naar ons kwamen. En vervolgens ging de directie rond met koffie ... en droge cake.
Waarop ik riep: Mieke Telkamp, kom er maar in!
Gelijk sfeer!, had Noek met haar handjes in de lucht geroepen.
quote:
Jij zou zelf voor die dooie zorgen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een idioten zeg om met cake te strooien. Denk dat mijn reactie minder mild zou zijn
Nou nee, maar een koekje voor het bloeden had ik zeker niet geaccepteerd. Smeer maar in je haar ofzoquote:
Mooi!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef Soury het volgende:
Nou nee, maar een koekje voor het bloeden had ik zeker niet geaccepteerd. Smeer maar in je haar ofzo
"I.p.v. bloemen vragen wij u een donatie te doen".quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een idioten zeg om met cake te strooien. Denk dat mijn reactie minder mild zou zijn
Dat zou mooi zijn, zeker aangezien zijn goede vriend Jaap inmiddels al verklaard heeft dat Joran nu twee slachtoffers op z'n geweten heeft.quote:
Ik wel. Jaap is en blijft een aandachtshoerquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Dat gelul van Jaap, snap ik ook nooit...
Dat bedoel ik ook helemaal niet te zeggen. Het is imo een ongelukkig gekozen gebaar. Waarvan ik niet zo goed begrijp dat ze dat zelf van tevoren niet hebben ingezien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach kom op, niet gaan doen alsof zij ´t opeens leuk vinden. Je weet beter dan dat.
Zijn gedrag snap ik ook al nooit..quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel. Jaap is en blijft een aandachtshoer
Dat moet jou niet verbazen. Ze maken de ene na de andere blunder, toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook helemaal niet te zeggen. Het is imo een ongelukkig gekozen gebaar. Waarvan ik niet zo goed begrijp dat ze dat zelf van tevoren niet hebben ingezien.
Joran is inmiddels opgepakt, dacht ik te horen?
Volgens mij was dat niet grappig bedoeld, maar meer om afgunst op te wekken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zijn gedrag snap ik ook al nooit..
Vanaf dat hij met dat vieze, vatsige , dronken , naakte lichaam in dat bad ging liggen, was ik klaar met hem
Heb de humor nog nooit ingezien, van al zijn rare capriolen, tijden DGK.
Zal wel niet mijn humor zijn..
Daar heb je ook weer een punt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef Marrije het volgende:
Dat moet jou niet verbazen. Ze maken de ene na de andere blunder, toch?
Dan wel eerst heel hard springenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:30 schreef Dementor het volgende:
Nou Cc das mooi klote allemaal.
Maar goed even die springplank doorbuigen en dan zo hop de lucht in.
Nou... woohoo... die gast leeft als Tony Montana.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)oot-aangehouden.html
Ik met een ex collega naar Artisquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ga morgen met ex-collega zwemlunchen aan een soort stadsstrand, kan ik meteen die springplank testen!
toch gezellig dat peter er ook wat over zegtquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)oot-aangehouden.html
Dat moet ik zien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef Soury het volgende:
Dit is best leuk. Zie het meer en meer .. Home made terras en bbq met de kids.
Let wel als er geen parkeerplaats is rij ik ze omver en hoppa het kanaal in![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Die duw ik wel handmatigquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie een stoel op wieltjes, dat zal vlot gaan.
Ik geloof je nog ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef Soury het volgende:
Let wel als er geen parkeerplaats is rij ik ze omver en hoppa het kanaal in![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking hellquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:Laysa is net op weg naar huis samen met De_Kardinaal, ohhhhhhh wat is ie leuk
![]()
Lieve jongen en Laysa en Hij leuk stelwas ff super gezellig.
Goed Heksie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:Laysa is net op weg naar huis samen met De_Kardinaal, ohhhhhhh wat is ie leuk
![]()
Dus het is een nep Kardinaal.quote:
Nah... weerloze meisjes ombrengen... dit is pas een echte vent:quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou... woohoo... die gast leeft als Tony Montana.
ja las dit vanmorgen, bizar he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah... weerloze meisjes ombrengen... dit is pas een echte vent:
Kooivechter rukt hart trainingspartner eruit
Zo, thuis!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
Laysa is net op weg naar huis samen met De_Kardinaal, ohhhhhhh wat is ie leuk
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo, thuis!![]()
Ik vond het ook heel gezellig en het eten erg lekker!
Dat is beter dan naar mij mailen! Ik kan nog geen ei bakken!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga ff het recept doormailen aan je meisje
Dat siert je niet hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is beter dan naar mij mailen! Ik kan nog geen ei bakken!
Mooi dat agressieve kut jong achter het gaas.quote:
ze moet ff in haar pm doosje kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is beter dan naar mij mailen! Ik kan nog geen ei bakken!
vind het erg voor zijn moeder, je zal toch zo een zoon hebben, 1 keer iemand vermoorden is al te gek voor woorden,maar 2 keer echt misschien is het wel een seriemoordenaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi dat agressieve kut jong achter het gaas.
Ik zal vanavond eens even in dr doosje kijken!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze moet ff in haar pm doosje kijken
Ik Vond het super om je weer te zien lief heksiequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga ff het recept doormailen aan je meisje
Zijn moederquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het erg voor zijn moeder, je zal toch zo een zoon hebben, 1 keer iemand vermoorden is al te gek voor woorden,maar 2 keer echt misschien is het wel een seriemoordenaar.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik Vond het super om je weer te zien lief heksie...en we hebben genoten van je kookkunsten ....moeten we binnenkort maar eens een hele dag doen
![]()
Cc...weet niet zo goed wat ik moet zeggen...ook omdat je het zelf gelukkig heel positief op pakt...Dus....de oude Cc is doodLang leve de nieuwe Cc
...ik weet zeker dat je het helemaal gaat maken en dan ben jij de laatst lachende met al je toff opdrachten...let them eat dirt
Dat ie levenslang krijgt op de grote lullen afdeling en dat ze die Peruviaanse Bubba's maar drie maal daags viagra mogen geven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi dat agressieve kut jong achter het gaas.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk wel he? om soms irl te ontmoeten.
Ik stuur Trees er wel op af. Maar eerst nog even de rechtszaak afwachten he ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat ie levenslang krijgt op de grote lullen afdeling en dat ze die Peruviaanse Bubba's maar drie maal daags viagra mogen geven.
edit: en dat Bubba eerst al z'n tanden uit z'n muil slaat want dat pijpt zo lekker.![]()
Fann is niet weg te meppenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar ik had heksie al veel vaker ontmoet alleen voor D_k was het een eerste keer
Ik heb de kat stiekum attack geleerdquote:
Bwehehequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de kat stiekum attack geleerd![]()
Ja joh we kunnen het prima vinden
Vooral als de zon zo overvloedig schijntquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef Soury het volgende:
Morgen naar Artis. Wel kut soms werkeloos te zijn.
Das extra kut Oh ja jij en gedoe enzo.. Das dubbel kutquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vooral als de zon zo overvloedig schijnt
Het is nog triester voor r de ouders van de vermoorde meisjes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het erg voor zijn moeder, je zal toch zo een zoon hebben, 1 keer iemand vermoorden is al te gek voor woorden,maar 2 keer echt misschien is het wel een seriemoordenaar.
Morgen maar ff een goede factor kopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Das extra kut Oh ja jij en gedoe enzo.. Das dubbel kut
Ooh gemist had ie een Holloway special op het menuquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nog triester voor r de ouders van de vermoorde meisjes.
En verder wat Coos zegt
Ik hoop dat ie wegrot daar in Peruquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nog triester voor r de ouders van de vermoorde meisjes.
En verder wat Coos zegt
Een gangbang met een boel groot geschapen Peruanenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooh gemist had ie een Holloway special op het menu
Ze hebben hem. Laten we maar zien hoe het gaat.quote:
Geniaal !!! een live cam op zijn cel...zodat we mee kunnen kijken hoe dat ie wegrotquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben hem. Laten we maar zien hoe het gaat.
Jaaa!!! Hebben we weer een RLSquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geniaal !!! een live cam op zijn cel...zodat we mee kunnen kijken hoe dat ie wegrot....en dat we dan valse spelletjes met hem kunnen doen
Dat zijn toch van die irritante fluiters. Mag hopen dat er zo'n orkest de hele dag staat te optreden. En nacht (waarom ook niet )quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gangbang met een boel groot geschapen Peruanen
Die trekt wel andersquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
En dan monopoly en dat ie dan de kaart trek van
Je bent niet welkomquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik lees het net je gaat dus morgen vreemd ?![]()
waarom gaan wij nooit naar Artis?
jank jank
Een artis meetquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik lees het net je gaat dus morgen vreemd ?![]()
waarom gaan wij nooit naar Artis?
jank jank
Komen wij ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een artis meet....ik moet gotver binnenkort weer in Amsterdam zijn...en dan gaan we misschien wel weer bij heksie langs
Lees je wel de kleine lettertjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef FANN het volgende:er is wel veel gebeurd hier vandaag !
en niet van die leuke dingen ook![]()
maar alles sal reg komme lees ik dus da's dan wel weer positief
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een artis meet....ik moet gotver binnenkort weer in Amsterdam zijn...en dan gaan we misschien wel weer bij heksie langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
zit die op de apenrots?Whaha...nee die woont aan een prachtig parkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met pauwen en reigers....en schijtduiven
![]()
ja eigen ondernemer enzo...quote:
Apen trotsquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whaha...nee die woont aan een prachtig parkmet pauwen en reigers....en schijtduiven
Bedoelde dezequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:53 schreef FANN het volgende:ik moet nog strijken
was in slaap gevallen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de kat stiekum attack geleerd![]()
Ja joh we kunnen het prima vinden
Nou ik moet me ook inhouden wil ik fris en fruitig tussen de wilde beesten staanquote:
die zie ik nu pasquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat ie levenslang krijgt op de grote lullen afdeling en dat ze die Peruviaanse Bubba's maar drie maal daags viagra mogen geven.
edit: en dat Bubba eerst al z'n tanden uit z'n muil slaat want dat pijpt zo lekker.![]()
zit je weer aan de sose?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik moet me ook inhouden wil ik fris en fruitig tussen de wilde beesten staan
Valt niks te snappen ... Was een reactie op de rl ontmoeting van heks en Lays enz.quote:
ik moest effe nog wat teruglezen want ik was gestopt bij jou postquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt niks te snappen ... Was een reactie op de rl ontmoeting van heks en Lays enz.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest effe nog wat teruglezen want ik was gestopt bij jou post
maar nu snap ik het![]()
jajajaja ik ben net wakker heur..
Naturel wel hequote:
Loop je achter Annie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:03 schreef FANN het volgende:
o wacht ik zie het Lays i.p.v. Laysa![]()
ik zal effe mijn koffie opdrinken misschien ben ik dan sneller van begrip
Toen zat ik nog te prutsen met tinypic. En dat woord te ontgoogelen. Dat kost bere veel tijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
JAAAHAAAA ik had hem al door kijk maar boven je
Dat is zo 2009. Nee dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:08 schreef FANN het volgende:
Maar er was dus een wedstijd snap ik en dan kon je een chips verzinnen?
wist ik helemaal niet
ik eet ook bijna nooit chips dus dat zal ik wel weer gemist hebben
is zeker alweer voorbij of kan je nog meedoen?
worden die blanken nu afgeslachtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Loop je achter Annie?![]()
Zit op 2 een docu te kijken. Arme blanken in zuid afrika.
Maar dat taaltje joh!!!![]()
En zo gelovig als de pest allemaal.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
worden die blanken nu afgeslacht![]()
ik ken alleen die ene zin nog
ik moet naar huis met sleepvoet
was van die vent die hier vroeger wel eens op bezoek kwam
toen dacht ik huh??? ik kijk naar zijn voeten want ik dacht
wat heeft ie dan aan zijn voet
maar sleepvoet bleek ''tegenzin'' te betekenen
hij gging dus naar huis met sleepvoet want hij had ruzie met zijn vrouw
Wah bliefquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef Coos het volgende:
Soury in België???
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/100603_muizen
eet smakelijk
dat is echt sooooo smerigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:10 schreef Coos het volgende:
Soury in België???
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/100603_muizen
eet smakelijk
Dat die dikke echt niet in het bootje pastquote:
ik gok dat ie het bootje niet kan zien?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat die dikke echt niet in het bootje past
Sjesus.. Ik ga kappen anders kots ik over een tijger ofzo morgenquote:
doe voorzichtig dan morgen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus.. Ik ga kappen anders kots ik over een tijger ofzo morgen
Doe je de apies de groeten van me?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus.. Ik ga kappen anders kots ik over een tijger ofzo morgen
Hou AT5 maar in de gatenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
doe voorzichtig dan morgen...
ik ga strijken![]()
Doei Doei
Coos was leuk ploatjenog bedankt
quote:
Zwaar bezopen vrouw springt in leeuwenkuil.quote:
Vrouw bijt leeuwquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Zwaar bezopen vrouw springt in leeuwenkuil.
Zoiets??
Oooww vanochtend!! Dat lijkt alweer zolang geleden en hou je wel een beetje rekening met mijn alzheimer light??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
OPA !!!! je had toch een kenkermuzziekkie voor me gepost![]()
ben je alweer vergeten?![]()
geeft niet mop
aan een hartaanvalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef FANN het volgende:
De leeuw is overleden de vrouw bleef ongedeerd
jah Hannie h'equote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Oooww vanochtend!! Dat lijkt alweer zolang geleden en hou je wel een beetje rekening met mijn alzheimer light??![]()
Maar jou shit was ook niet om aan te horen, dus vooruit, 3-1.
Zels de pinguins zijn verzopenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Zwaar bezopen vrouw springt in leeuwenkuil.
Zoiets??
Als die leeuw z'n tanden in je heup zet ligt z'n hele gebit d'r uit.quote:
Lust je jelly beansquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Als die leeuw z'n tanden in je heup zet ligt z'n hele gebit d'r uit.
deze dus ,,,,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
jah Hannie h'ealtijd goed !
ik gaat deze luisteren onder het strijken
tot later Coos !
Ja wat nou eigenlijk precies?quote:
Misschien gewoon omdat je een onredelijke jankerd bentquote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wat nou eigenlijk precies?
Ik snap er werkelijk geen fuck van en dat mag best iedereen weten.
Je negeert mij vanaf de vermeende ban voor Soury en ik snap niet waarom, we hadden best leuk contact.
En jelly beans voor iedereen, want dan koop ik jullie vriendschap.![]()
[ afbeelding ]
Dat ik iets oprecht leuk en aardig bedoelde kan natuurlijk niet, slecht mens als ik ben.![]()
Ja ik lees de sneren heus wel, en als het aan mij lag had Cc me maar beter niet in de SC bedankt, als dat weer reden is tot haten.
Echt hoor!
hoi hoi goedenmorgen Meraquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemorgen.Vandaag komen ze twee nieuwe Mac-Pro's brengen en de mijne helemaal upgraden naar Snow Leopard en CS5 en extraveel werkgeheugen en alles!
![]()
![]()
Dankje, ik hoop het ook zoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoi goedenmorgen Meramorgen ga je het huisje bezichtigen he, leuk hoop dat alles rond komt en je verlieftd wordt op het huisje
Geen idee waar je het over hebt, maar je bent er duidelijk blij meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemorgen.Vandaag komen ze twee nieuwe Mac-Pro's brengen en de mijne helemaal upgraden naar Snow Leopard en CS5 en extraveel werkgeheugen en alles!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wat nou eigenlijk precies?
Ik snap er werkelijk geen fuck van en dat mag best iedereen weten.
Je negeert mij vanaf de vermeende ban voor Soury en ik snap niet waarom, we hadden best leuk contact.
En jelly beans voor iedereen, want dan koop ik jullie vriendschap.![]()
[ afbeelding ]
Dat ik iets oprecht leuk en aardig bedoelde kan natuurlijk niet, slecht mens als ik ben.![]()
Ja ik lees de sneren heus wel, en als het aan mij lag had Cc me maar beter niet in de SC bedankt, als dat weer reden is tot haten.
Echt hoor!
wat een dramaqueen gedoe weer zo vroeg in de ochtendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien gewoon omdat je een onredelijke jankerd bent![]()
Na dat gedoe om die ban voor Soury die geen ban was heb ik je via pm mijn excuses aangeboden omdat ik de verkeerde conclusie had getrokken, maar een paar weken later gooi je het hier toch weer voor mijn voeten en word ik daarom door Gert uitgemaakt voor een snerend vals wijf.
Dat is pas misselijk
Zo is het Cc, als het klaar is is het klaar!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
Sorry voor mijn enthousiasme over de jelly beans die Liesje me stuurde. Ik was daar oprecht ontroerd door en dat gevoel wilde ik delen.
Ik snap niet zo goed de lol van vetes creëren en in stand houden in een SC. Iedereen kan wel eens fel uit de hoek komen, maar dat ook met je mee blijven dragen en daar constant op terug willen vallen, dat kan er bij mij echt niet in. Je hoeft niet met iedereen vriendjes te zijn, maar dat gejankzak, gevit en gesneer om minder dan niks is zo'n verspilling. En onbegrijpelijk. Vind ik dan.
Zo! En nu over naar de orde van de dag!
Een vrije dag vol zon en bezinning! En zon!![]()
Wat er wel in
Ik wilde er eerst niet op klikkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk DIT is pas een drama![]()
misdadig gewoon !
quote:
Geniet ervanquote:Douchen en de zon in!
Ben je lekker vrij vandaag dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Geniet ervan.
Het is korte broeken weer.
ja had het al gelezen, weet niet wat ik er van denken moetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:52 schreef Jian het volgende:
Oeps ....![]()
In kader onderzoek naar contact met Joran van der Sloot
Inval politie in woning Terror Jaap
HULSHORST - De politie heeft vannacht een inval gedaan in het huis van Jaap Amesz (Terror Jaap). Hierbij zijn telefoons en computerapparatuur in beslag genomen. Het zou gaan om een onderzoek naar de recente contacten die Jaap heeft gehad met de gisteren in Chili gearresteerde Joran van der Sloot.
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)g_Terror_Jaap__.html
en hier: http://www.terrorjaap.nl/
Dus misschien moet ik dan toch mijn mening over Jaap herzien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:52 schreef Jian het volgende:
Oeps ....![]()
In kader onderzoek naar contact met Joran van der Sloot
Inval politie in woning Terror Jaap
HULSHORST - De politie heeft vannacht een inval gedaan in het huis van Jaap Amesz (Terror Jaap). Hierbij zijn telefoons en computerapparatuur in beslag genomen. Het zou gaan om een onderzoek naar de recente contacten die Jaap heeft gehad met de gisteren in Chili gearresteerde Joran van der Sloot.
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)g_Terror_Jaap__.html
en hier: http://www.terrorjaap.nl/
Ben het ergens wel met je eens, vaag verhaal van Jaap. Zal wel meer achter zitten, de politie doet niet zomaar 's nachts een inval lijkt me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zojuist mijn verklaring afgelegd en de politie enkele strafbare feiten voorgelegd die Joran de afgelopen 2 jaar heeft gepleegd. Ze waren enorm geschokt. Ik heb hen ook het hele verhaal verteld over de gang van zaken met Aruba en Joran's misdaadsyndicaat. Ook daarover waren ze zwaar over in conclaaf.
Ik ben helemaal geconclaaft.
Beetje eerst criminele info achterhouden over een van moord bedachte kutkoter en nu met de eer proberen te strijken als vriend van de politie. Net zo min als ie vet is.
denk dat Jaap wel meer weet, en zal er niet gek van staan te kijken dat Jaap richting Amerika vliegt om daar in elke talk sjow te komen opdraven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef hondjes het volgende:
..als de elite serieus had geluisterd en serieus onderzoek had gedaan...
Deze zin kwam ik ook tegen op een Amerikaans forum.
Is er meer aan de hand of lult Jaap maar wat na...want die struint natuurlijk al die fora af,
We horen het wel, of niet..
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat Jaap wel meer weet, en zal er niet gek van staan te kijken dat Jaap richting Amerika vliegt om daar in elke talk sjow te komen opdraven.
Denk dat Oprah wel druk aan het bellen is naar Nederland om de primeur te hebben en Jaap als eerste op de bank te krijgen
Japie had zich nooit moeten laten inlaten met die gosertquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat Jaap wel meer weet, en zal er niet gek van staan te kijken dat Jaap richting Amerika vliegt om daar in elke talk sjow te komen opdraven.
JAAP kennende vliegt die alleen naar Amerika als zijn ticket wordt betaald![]()
Denk dat Oprah wel druk aan het bellen is naar Nederland om de primeur te hebben en Jaap als eerste op de bank te krijgen
Moet Oprah wel effe een flinke bank bestellen![]()
ja je ken wel lachen Deissyquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:30 schreef Jian het volgende:
Ik las trouwens ook nog een stukje over de gevangenissen in Peru en ik denk dat die toch als een "ietsje" minder luxueus betiteld mogen worden als de Bijlmer Bajes ..
„Wat je daarbinnen ziet, is onbeschrijflijk. Erger kan gewoon niet. In Callao zitten vierduizend man in een bunker gepropt, die is gebouwd voor achthonderd man. Er is één bewaker op honderd man. De gedetineerden zijn er de baas. Er wordt gemoord, verkracht, geïntimideerd. De gestraften vrezen voor hun leven. Bewakers zijn corrupt en agressief. Er is geen enkele privacy. Gevangenen proberen met z’n tweeën op een eenpersoons dun matje op de vuile betonvloer ’s nachts nog iets te slapen, maar het gekrijs en gehuil van de medegevangenen gaat door merg en been.”
Hij vervolgt: „Overal liggen gevangenen: op de eettafels, in de vensterbanken, op elke traptrede, tussen de afvaltonnen en de rottende uitwerpselen. De hitte en de stank zijn ondraaglijk. Het eten is te goor om aan te raken. Velen hebben ziektes, open wonden, continu diarree. Het is mensonterend wat ik heb gezien. Nederlandse gevangenen huilden en smeekten om hulp. Bezoek krijgen ze nooit. Hun families hebben hen laten vallen. Ze zijn eenzaam. Ik gaf ze twintig kilo drop. Ze stortten zich erbovenop.”
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_aarde___.html?p=4,2
arme Joran![]()
Dit meen je toch niet echt?!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet het ergens is het stom maar als ik dat lees heb ik bijna medelijden met Joran,
dat wens je inderdaad je ergste vijand nog niet toe...
Al zullen de ouders van die meisjes daar ZEKER anders over denken wat ook weer heel
begrijpelijk en terecht is.
Fijne reclame voor Nederland Jaap op tv daarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja je ken wel lachen Deissymaar die Amerikanen zijn gek hoor, en nieuws over Joran is nieuws he.
Ja FANN, dat is een beetje stom, ik hoop dat Joran zo een slecht leven krijgt, dat hij snachts door de ratten wordt besnuffeld en overdag door zijn mede gevangenen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet het ergens is het stom maar als ik dat lees heb ik bijna medelijden met Joran,
Al zullen de ouders van die meisjes daar ZEKER anders over denken wat ook weer heel
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet echt?!
Joran zal dan eindelijk krijgen wat hij verdient, alleen lees ik niets over grootgeschapen Peruanen
if you can't do the time ........quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja is ook...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet echt?!
Joran zal dan eindelijk krijgen wat hij verdient, alleen lees ik niets over grootgeschapen Peruanen
Geweldige Nederlandse exportproducten; Jaap en Joranquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijne reclame voor Nederland Jaap op tv daar
is ook is ook is ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja FANN, dat is een beetje stom, ik hoop dat Joran zo een slecht leven krijgt, dat hij snachts door de ratten wordt besnuffeld en overdag door zijn mede gevangenen.
maar vind het heel erg voor de ouders van nathalie en dit meisje, maar ook voor de moeder van Joran, want ook zij zal erg veel verdriet hebben.
daar zou je nog best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef BONG4002 het volgende:
Áls Joran daadwerkelijk in de Peruaanse Jail komt dan verwacht ik dat ie binnen 6mnd zelfmoord pleegt van ellende.
ach, hij zal wel flink van achter worden genomen of hij moet het afkopen met geld, dat laatste zal het wel worden, geld doet heel veel in zulke gevangenissen en de cipier`s daar zijn ook zo corrupt als de pest ( de meeste dan)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja is ook...ik zei zelf al dat het eigenlijk stom was
die grootgeschapen Peuanen zullen zich wel op hem storten, jong vlees![]()
ach gossie.. en ook dat vind ik dan weer zielig
jaaahaaaik weet het.... tis stom
we hadden al de 3 J`s en nu de 2 J`s......zullen Jaap en Joran ook een beetje kunnen zingen denk je???quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Geweldige Nederlandse exportproducten; Jaap en Joran
Ik denk dat de één of andere "sympathieke" organisatie, waar Fann ongetwijfeld lid van is, hem wel zo snel mogelijk naar Nederland zal proberen te krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef BONG4002 het volgende:
Áls Joran daadwerkelijk in de Peruaanse Jail komt dan verwacht ik dat ie binnen 6mnd zelfmoord pleegt van ellende.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, hij zal wel flink van achter worden genomen of hij moet het afkopen met geld, dat laatste zal het wel worden, geld doet heel veel in zulke gevangenissen en de cipier`s daar zijn ook zo corrupt als de pest ( de meeste dan)
ik denk dat als zijn moeder hem geld zou sturen dat ie dat nooit zelf in zijn handjes zal krijgen,
daar zorgen die cipiers wel voor...
ben wel benieuwd hoeveel huwelijks aanzoeken Joran krijgt van allemaal vrouwen want dat snap ik ook niet, vreemde vrouwen die verliefd worden op zo iemand en een briefwisseling gaan opstarten.
snap ik ook niet !
er bestaat geen uitleverings verdrag tussen Peru en Nederland.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat de één of andere "sympathieke" organisatie, waar Fann ongetwijfeld lid van is, hem wel zo snel mogelijk naar Nederland zal proberen te krijgen
Ja, topquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
nah... neeheeeee was gewoon een ''soft'' momentje van mequote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat de één of andere "sympathieke" organisatie, waar Fann ongetwijfeld lid van is, hem wel zo snel mogelijk naar Nederland zal proberen te krijgen
Joran kan wel zingen hoor, na een verblijf daar in de gevangenisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we hadden al de 3 J`s en nu de 2 J`s......zullen Jaap en Joran ook een beetje kunnen zingen denk je???
Idd, dus dat zal erg lastig worden, maargoed zover is het nog nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er bestaat geen uitleverings verdrag tussen Peru en Nederland.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joran kan wel zingen hoor, na een verblijf daar in de gevangenis
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook. Als hij daadwerkelijk veroordeeld wordt (het moet allemaal nog beginnen he) hangt hem een straf van 15 tot 35 jaar boven zijn hoofd. Denk niet dat hij dat overleefd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef BONG4002 het volgende:
Vooral de hoge noten zal hij met gemak halenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je schaamt je toch de klere..als Nederlander .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik vanmorgen op het nieuws, en heel stom dacht echt gelukkig, laat hem maar niet hier ergens in de Bijlmerbajes zijn straf uitzitten maar laat hem lekker daar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, dus dat zal erg lastig worden, maargoed zover is het nog niet
Nederlandse beschermingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Je schaamt je toch de klere..als Nederlander .
Peru was geloof ik ook eens belicht in een uitzending van "Gevangen in het Buitenland" SBS6, geen fijne omstandigheden daarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef Toverheks het volgende:
al zal zijn straf lager uitvallen dan 15 a 35 jaar ik denk een jaartje Peru dat Joran het er echt niet overleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |