abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82277427
Mijn zus at ooit eens broccolli met als sausje mijn yoghurt met vla.
Wat een lekker sausje mam, zit er room door?
Ik: ieks, das mijn yoghurt met vla!
Zus: gadver! Nou smaakt het heel anders! *pruil*

Zondag wordt het slechter? Wat een prutzomer
Screw them.
We're going home.
pi_82277451
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:16 schreef CarOnline het volgende:
Mijn zus at ooit eens broccolli met als sausje mijn yoghurt met vla.
Wat een lekker sausje mam, zit er room door?
Ik: ieks, das mijn yoghurt met vla!
Zus: gadver! Nou smaakt het heel anders! *pruil*

Zondag wordt het slechter? Wat een prutzomer
Het is lente!
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:19:35 #33
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82277530
En ook mijn smaak gaat niet door naar de volgende ronde.
Stomme Lays
pi_82277567
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Het is lente!
Oh ja!
Die stelt ook niet veel voor

Komen morgen die WK-dingen bij de Appie?
Moet straks boodschappen halen en dan kan ik het een dag uitstellen
Screw them.
We're going home.
pi_82278257
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:59 schreef Noek het volgende:

[..]

Antibiotica?
een fijne dubbele kuur....en dat ze maar allemaal morgen sterven die bacterien
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:19 schreef Marrije het volgende:
En ook mijn smaak gaat niet door naar de volgende ronde.
Stomme Lays
pi_82278641
Voor Fann

In ons wedstrijdje de grootste kankermuziek plempen sta ik nu geloof ik met 3-0 voor.
deze hoorde ik net in de auto

Strand roept
pi_82278694
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef Coos het volgende:
Voor Fann

In ons wedstrijdje de grootste kankermuziek plempen sta ik nu geloof ik met 3-0 voor.

Strand roept
die is ind erg!
veel plezier
pi_82280238
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef Coos het volgende:
Voor Fann

Strand roept
oké ik doe toch even een poging met een kenkermedley

maar die van jou ga ik niet overtreffen !

voorzichtig daar op het strand
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2010 @ 13:33:11 #39
135305 beequeen
Lost.
pi_82280667
Ik durf niet meer in mijn tuintje te zitten. Er zat een jonge kauw op de vensterbank bij mijn slaapkamerraam, waar die nu is weet ik niet. Ik hoorde al een hoop gekrijs de hele tijd maar had eik niks in de gaten totdat ik die jong kauw zag zitten. Wrs zit ie ergens in de tuin van mijn buren nu. Als ik de tuin in loop word ik gewoon aangevallen. Doodeng.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82281116
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:33 schreef beequeen het volgende:
Ik durf niet meer in mijn tuintje te zitten. Er zat een jonge kauw op de vensterbank bij mijn slaapkamerraam, waar die nu is weet ik niet. Ik hoorde al een hoop gekrijs de hele tijd maar had eik niks in de gaten totdat ik die jong kauw zag zitten. Wrs zit ie ergens in de tuin van mijn buren nu. Als ik de tuin in loop word ik gewoon aangevallen. Doodeng.
gewoon zo;n pokkeplaatje opzetten dan is dat beest zo weg

Hanny

fietsen
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2010 @ 13:46:53 #41
135305 beequeen
Lost.
pi_82281218
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:43 schreef FANN het volgende:

gewoon zo;n pokkeplaatje opzetten dan is dat beest zo weg

Hanny

fietsen
Het heeft geholpen, volgens mij zijn ze weg en het jong dus ook.

Fiets ze, ik ga de zon weer in.
― Mark Twain
pi_82281973
Hoor net op de radio dat het op internet gonst van de geruchten dat Joran zelfmoord gepleegd zou hebben. Zijn lichaam zou gevonden zijn bij de grens tussen Chilli en Peru.
pi_82282062
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoor net op de radio dat het op internet gonst van de geruchten dat Joran zelfmoord gepleegd zou hebben. Zijn lichaam zou gevonden zijn bij de grens tussen Chilli en Peru.
Hoorde het ook, bizar verhaal.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 14:13:37 #44
184769 crew  Deisyy
pi_82282308
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zou wel jammer zijn, ik had liever gezien dat hij weggerot was in een gevangenis in Peru
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_82282948
Ik heb dat nummer van de telefoon van Tabula Rasa nog in m'n telefoon staan... Zou Jaap hem nog gebruiken en zullen we een sms bommetje doen om te vragen wat hij ervan vindt en of hij weet of J nog leeft?
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 15:02:04 #46
184769 crew  Deisyy
pi_82284249
Nou ....... nee! Ten eerste vind ik Jaap een arrogante klootzaak eerste klas en ten tweede sms ik niet naar BN-ers

Je gaat me toch niet vertellen dat jij ten tijde van de Gouden Kooi zo'n iemand was die boze telefoontjes en breven schreef naar Talpa?
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:10:04 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82284588
!!!

Het was een enerverende ochtend. De vijf ontslagen, twee niet verlengde contracten en de deeltijdWW bleken na twee maanden al onvoldoende zoden aan de dijk te zetten. Zo onvoldoende dat er nog eens zeven man hun congé hebben gekregen, inclusief yours truly.
En het voelt goed. iedereen denken dat ik enorm zou gaan dramaqueenen, maar ik was de coolheid zelve. En nog steeds. Het is goed. Het is die schop onder mijn hol, zonder mitsen en maren die ik nodig heb om echte keuzes te maken.
En nu hoef ik niet het weekend te werken, maar kan ik morgen mijn freelance opdrachten van gisteren uitwerken. Maandag kijken of er nog wat uit te slepen valt.

Koos W.

Dan ga ik nu met een Schultenbrautje in het park zitten!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_82284662
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:02 schreef Deisyy het volgende:
Nou ....... nee! Ten eerste vind ik Jaap een arrogante klootzaak eerste klas en ten tweede sms ik niet naar BN-ers

Je gaat me toch niet vertellen dat jij ten tijde van de Gouden Kooi zo'n iemand was die boze telefoontjes en breven schreef naar Talpa?
Ik ben nooit fan geweest van RLS, heb ze nooit gekeken Nog geen minuut
Ben hier terecht gekomen omdat ik Peter leerde kennen en hier een beetje tegengas over hem ging geven, in het kader van publiciteit enzo... Daardoor raakte ik betrokken bij de Bunker en later SV.

Het is ook niet dat Jaap's mening me interesseert, maar een beetje kolen op het vuur gooien leek me wel leuk
pi_82284691
.

Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_82284793
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
!!!

Het was een enerverende ochtend. De vijf ontslagen, twee niet verlengde contracten en de deeltijdWW bleken na twee maanden al onvoldoende zoden aan de dijk te zetten. Zo onvoldoende dat er nog eens zeven man hun congé hebben gekregen, inclusief yours truly.
En het voelt goed. iedereen denken dat ik enorm zou gaan dramaqueenen, maar ik was de coolheid zelve. En nog steeds. Het is goed. Het is die schop onder mijn hol, zonder mitsen en maren die ik nodig heb om echte keuzes te maken.
En nu hoef ik niet het weekend te werken, maar kan ik morgen mijn freelance opdrachten van gisteren uitwerken. Maandag kijken of er nog wat uit te slepen valt.

Koos W.

Wauw, Cc!
Euh... Gefeliciteerd dan maar, met je ontslag?
Tijd voor de volgende fase in je leven! Spannend
En wat een weer om het uitgebreid voor jezelf te vieren
Het is vast een stap vooruit, uiteindelijk.
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2010 @ 15:18:13 #51
135305 beequeen
Lost.
pi_82284939
Hemeltje Cc, maar..........geniet van je biertje neem eens een echt biertje en niet die Aldi troep en de vrijheid.
Komt goed , zou JV zeggen.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2010 @ 15:21:23 #52
137949 Disana
pi_82285085
Het lijkt me toch niet niets, Cc.

Ik hoop dat je fijn aan de slag kunt met het opbouwen van je eigen bedrijfje.
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 15:21:28 #53
184769 crew  Deisyy
pi_82285088
quote:
!!!

Koos W.

Wie weet wat dit je gaat brengen.

Necessity is the mother of invention

Proost!
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:24:01 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82285226
Ik ben ook al meteen mijn netwerk ingedoken en dikke kans dat ik een deel van mijn werk voor mijn bijna ex-werkgever op freelancebasis kan blijven doen. Daar hintte mijn oud-directeur al naar. Ik wil maandag ook met hem een gesprek, en niet met die autist van een creatief directeur die zijn bek niet heeft opengetrokken. Nadat ik me hardop afvroeg wat de toegevoegde waarde is van drie directeuren op een afgekalfd bedrijf, waarbij 1 directeur niet eens meer iemand onder zich heeft ...
Want de laatste Mohikaan van Strategie is ook ontslagen ... per telefoon ... op haar Franse vakantieadres ... met nog een vakantieweek te gaan. En probeer er nog van te genieten, hè?

Ik ben er zo klaar mee .
pi_82285305
Er gaat niets boven een biertje in de zon en een irritatie minder.
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 15:27:20 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82285375
quote:
!!!

Koos W.

Goed hoor, dat je het als een kans ziet, en als het zetje in je rug dat je nodig had om echt helemaal voor jezelf te beginnen.

Het kan best zijn dat je nog een tikkie krijgt, want het blijft ontslag en dat heeft emotioneel toch vaak flink impact. Maar niet bij iedereen, en jij was in je hoofd al helemaal bezig met je eigen toko. Dus ceep your cl en keep busy. Zet nu meteen dóór!
Nou ja, vanaf morgen dan: proost!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2010 @ 15:30:04 #57
135305 beequeen
Lost.
pi_82285493
Make place for the bitch. Cc strikes.

― Mark Twain
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 15:31:31 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82285550
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:24 schreef Copycat het volgende:

Want de laatste Mohikaan van Strategie is ook ontslagen ... per telefoon ... op haar Franse vakantieadres ... met nog een vakantieweek te gaan. En probeer er nog van te genieten, hè?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:32:12 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82285585
Ik ben naar mijn moeder gegaan en onderweg dacht ik wel: "Als ik bij mamma ben, dan breek ik en dan kan zij me troosten", maar ook dat bleek niet zo te zijn. Heb lekker een lunch voor ons gemaakt, Joran proberen te begrijpen en toen zei ik: dan ga ik nu even naar High Times en vervolgens met een flinke joint de tuin in. Dat vond ze een goed plan.
En ik ga samen met Bart aan een boek werken. Roepen we ook al tijden en heb ik nu ook zeeën van tijd voor .

Maar nu lonkt de hangmat!
pi_82286797
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
Ik ben naar mijn moeder gegaan en onderweg dacht ik wel: "Als ik bij mamma ben, dan breek ik en dan kan zij me troosten", maar ook dat bleek niet zo te zijn. Heb lekker een lunch voor ons gemaakt, Joran proberen te begrijpen en toen zei ik: dan ga ik nu even naar High Times en vervolgens met een flinke joint de tuin in. Dat vond ze een goed plan.
En ik ga samen met Bart aan een boek werken. Roepen we ook al tijden en heb ik nu ook zeeën van tijd voor .

Maar nu lonkt de hangmat!

Oh Cc wat sta jij heerlijk altijd positief in het leven, als ik altijd zo jou posten hier lees, ik vind jou een positiefe uitstraling hebben en volgens mij kan jij zoveel bereiken in je leven, ik wens je ale succes toe.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')