pingquote:
zovty en hendrygquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ping
ping
ping
U gaat door voor whatever U maar wilt winnen
Ja, maar dat is hetzelfde als iemand lachend vertellen dat ie kanker heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel zielig voor AdvancedPower, hij doet zo zijn best serieus te posten
Dit dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:49 schreef Salamando het volgende:
PM gestuurd naar Adelante, DIE ZWARTEN PAKKEN ONZE BANEN AF![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dat is hetzelfde als iemand lachend vertellen dat ie kanker heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Nee heel zielig doen helpt dan raken ze depressief en gaan ze zich extra depressief opstellen om veel aandacht te krijgen waarna blijkt dat ze toch geen kanker hebben omdat hij/zij het hebben gefaked.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zolang het maar geen modschap is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Adelante het volgende:
ping
ping
ping
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel zielig voor AdvancedPower, hij doet zo zijn best serieus te posten
Zoals Pieter_utdquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Overigens vraag ik mij af hoe jullie bij o.us zijn gekomen. Hij baggert best wel enzo. Ik heb serieuzere posters gezien hier die zeker een blauwtje verdienen.
Alsof daar enige logica in zit. Het doet me altijd denken aan het stimuleringsbeleid van de PvdA waardoor Mariette Hamer fractievoorzitter kon worden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Overigens vraag ik mij af hoe jullie bij o.us zijn gekomen. Hij baggert best wel enzo. Ik heb serieuzere posters gezien hier die zeker een blauwtje verdienen.
Trollface.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Die is anders wel goed met Topic Reports.quote:
Voor o.us konden ze subsidie krijgen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik vraag me altijd zulke dingen af en uiteindelijk blijkt alles vriendjespolitiek of voortrekkerij te zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof daar enige logica in zit. Het doet me altijd denken aan het stimuleringsbeleid van de PvdA waardoor Mariette Hamer fractievoorzitter kon worden.
Altijd weer die politieke spelletjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voor o.us konden ze subsidie krijgen...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voortrekkerij ofcourse. Die mods denken van O.us is zwart dus daar valt veel voor te trekken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd zulke dingen af en uiteindelijk blijkt alles vriendjespolitiek of voortrekkerij te zijn
gewoon mondje open en slikken maarquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd zulke dingen af en uiteindelijk blijkt alles vriendjespolitiek of voortrekkerij te zijn
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
yvonne pijpen wil ook nog wel eens helpen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon mondje open en slikken maar![]()
yvonne pijpen wil ook nog wel eens helpen
[..]
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:03 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Is dit het feliciteer O.us met zijn moderator tittel topic?
[ afbeelding ]
Maak er wat moois van.
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Succes o.us, je welkomstopics waren al vol.![]()
Maar dat men sowieso KLB-mod wil worden, da's toch een pokkewerk.
[..]
En dan al zoveel mods erop, vroeger was ONZ het grootste subforum, maar dat is nu niet meer het gevalquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Succes o.us, je welkomstopics waren al vol.![]()
Maar dat men sowieso KLB-mod wil worden, da's toch een pokkewerk.
ONZquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan al zoveel mods erop, vroeger was ONZ het grootste subforum, maar dat is nu niet meer het geval
Hoe kan je nou mod zijn als nje niet leeft HWhahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef Xs2Shanna het volgende:
Wie wil er nou mod worden? Dan heb je toch helemaal geen leven?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoe kan je nou mod zijn als nje niet leeft HWhaha;d;D:D:D: D:D:D:D;d;
:D:d;
:D:DdD dDD
Hoax... Negroïde mannen hebben altijd die blonde smaatjes om zich heen. Anders ben jij ook geen Negroïdiaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:19 schreef o.us het volgende:
[..]
![]()
Maar dat klopt, ik heb geen vrienden in de buitenwereld.
Daarom ben ik waarschijnlijk ook geen een, hè?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoax... Negroïde mannen hebben altijd die blonde smaatjes om zich heen. Anders ben jij ook geen Negroïdiaan.
Jouw fobo spreekt dat tegen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom ben ik waarschijnlijk ook geen een, hè?
Hoe voel je je binnen dan?quote:
Vandaar de subsidiequote:
Niet open?quote:
Subsidie kreeg je toch alleen als je downies aannam?quote:
Hmmmm brownies.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Subsidie kreeg je toch alleen als je downies aannam?
Oh wacht![]()
Kijk maar uit straks zet hij zijn verdubbelaar in.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
o.us, kan jij ff zeggen wat er allemaal in mijn notes staat en hoeveel die zure swarma mij er heeft gegeven?
Inhoud nee, neem maar een abo. ff snel geteld en je hebt er 74 van swarmaquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
o.us, kan jij ff zeggen wat er allemaal in mijn notes staat en hoeveel die zure swarma mij er heeft gegeven?
Dan heb ik er 252quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks zet hij zijn verdubbelaar in.
74 van de 126quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Inhoud nee, neem maar een abo. ff snel geteld en je hebt er 74 van swarma
Je weet toch hoe het werkt. Als je ze niet kan bestrijden, moet je ze bij je nemen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee moet zo werken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet open?
Oh, lig je langs de Rijn toevallig vandaag met dit mooie weer?
En zolang zijn ze er niet meer dus laat fok zich van hun meest aardige kant zien. Dat kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
ik denk gewoon dat o.us excuus mod is gemaakt omdat alle andere mods blank zijn.
Wie weet. Dat zie je nu ook opeens in alle AH to go's waar eigenlijk geen Marokkanen mochten werkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
ik denk gewoon dat o.us excuus mod is gemaakt omdat alle andere mods blank zijn.
Dat is geen werk hoor. Die hebben een taakstraf gekregen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Wie weet. Dat zie je nu ook opeens in alle AH to go's waar eigenlijk geen Marokkanen mochten werken
Zwart ben ik toch al dus dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is geen werk hoor. Die hebben een taakstraf gekregen.
EDIT: DAT IS HET!! O.US HEEFT EEN TAAKSTRAF. Over 3 week is hij weer een zwarte poster.
Net zei je nog getint. Doe niet zo racistisch.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Zwart ben ik toch al dus dat maakt niet uit.
Kan O.US ook een Permban regelen voor AP? En eentje die niet voortijdig weer wordt omgedraaid?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach o.us mag AP niet volgens mij dus we zullen vrij snel van die kansloze topics af zijn
Verzuurd raken is voor ex-crew!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:57 schreef 9611Niels het volgende:
Als je maar niet zo verzuurd raakt als swarma ous
Ben ik al volgens mij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:57 schreef 9611Niels het volgende:
Als je maar niet zo verzuurd raakt als swarma ous
En voor zure swarmahoerenquote:
Politiek correct geneuzel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:10 schreef o.us het volgende:
[..]
swarmahoer is een toffe gozer, niets mis mee.
Bron?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:10 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:
Die goeie ouwe tijd dat KLB nog gewoon voor zuurpruimen was, en in ONZ alle lol plaatsvondquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan al zoveel mods erop, vroeger was ONZ het grootste subforum, maar dat is nu niet meer het geval
Neeeeee, je bent nu al aan het veranderen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Mensen die hem niet kennenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neeeeee, je bent nu al aan het veranderen.
Fok, wat doen jullie met o.us
mensen die mensen die opmerkingen makenquote:
zo krijg je wel een mooie doorsnede van de NL bevolking..quote:
Mensenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mensen die mensen die opmerkingen maken
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Mja, als je dat filmpje van O.us hebt gezien tijdens de fok idols eerste ronde weet je wat voor persoon nu mod is geworden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:49 schreef BasEnAad het volgende:
Je geeft natuurlijk wel een signaal af he.
Ja en? KLB is toch een zooitje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:26 schreef EINZ het volgende:
[..]
Mja, als je dat filmpje van O.us hebt gezien tijdens de fok idols eerste ronde weet je wat voor persoon nu mod is geworden.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
zoberzo mensen die andere fokmensen kennen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die mensenmensen zijn en andere mensen kennen
Wat ik me afvraag he, waarom wil iemand graag mod worden? Is dat alleen omdat ze dan een kleurtje hebben? Nooit begrepen waarom iemand het wil.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Adelante het volgende:
dat o.us mod is geworden zij zelf ook een kans denken te maken op het modschap op KLB.
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zo, dus PM's en mails kunnen achterwege blijven!
Ik noem geen namen (vooralsnog), maar jullie weten zelf wel om wie het gaat
klacht: "ja, maar hij is het ook geworden"
klacht 2: "wanneer word ik mod"
dat had ie al dus das geen redenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, waarom wil iemand graag mod worden? Is dat alleen omdat ze dan een kleurtje hebben?
Verlenging van je E-penisquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, waarom wil iemand graag mod worden? Is dat alleen omdat ze dan een kleurtje hebben? Nooit begrepen waarom iemand het wil.
Plus het kost je meer foktijd omdat je moet modereren. En je moet je eigen mening achterwege laten en het beleid volgen
en dat jaquote:
Dat komt gevaarlijk dicht in de buurt denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:40 schreef FUFR het volgende:
het is denk ik een mix van zelfkastijding en aandachtgeilerij.
en dan is boeiend waarom?quote:
Aldus de professor in de hogere Fok!kunde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Mummiepak het volgende:
Ach ja.
Je kan kiezen voor een streng moderatiebeleid, maar dan verliest dit forum ook zijn glans een beetje. Zo'n volksmenner als o.us is wel leuk als moderator voor KLB. Op andere subfora zou zo'n figuur totaal niet passen though.
Je bent gewoon jaloers op mijn Master titel he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Aldus de professor in de hogere Fok!kunde.!
Jij bent toch die nerd van dat Fok! filmpje op youtube?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Aldus de professor in de hogere Fok!kunde.!
Zo makkelijk is het niet om modje te worden, vooral om ze te laten vertrouwen dat je KLB in goede banen zal leiden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, waarom wil iemand graag mod worden? Is dat alleen omdat ze dan een kleurtje hebben? Nooit begrepen waarom iemand het wil.
Plus het kost je meer foktijd omdat je moet modereren. En je moet je eigen mening achterwege laten en het beleid volgen
Bo_Wa is ook mod geweestquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet om modje te worden, vooral om ze te laten vertrouwen dat je KLB in goede banen zal leiden.
Ja en bagger ga je tegen met nog meer baggerquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet om modje te worden, vooral om ze te laten vertrouwen dat je KLB in goede banen zal leiden.
BoWa was top als mod.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef o.us het volgende:
[..]
slechts 1 reactie mogelijkquote:
hoe je het wordt maakt niet uit, ook al ben je een goede user of ga je even op de knieen, de vraag is, waarom zou je het willen zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef o.us het volgende:
[..]
dan kunnen ze het met o.us ook wel proberen dusquote:
Uitloop van school, tijdens colleges en lessen doen we geen flikker meer met als resultaat dat ik dan vaker op FOK! te vinden ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef wise het volgende:
[..]
hoe je het wordt maakt niet uit, ook al ben je een goede user of ga je even op de knieen, de vraag is, waarom zou je het willen zijn?
En dan bedoel ik meer de users die roepen dat ze het graag willen doen en niet degene die daadwerkelijk bijdragen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:02 schreef stevenmac26 het volgende:
o.us is overigens ook een kansloze user
Ik heb het ook niet over jou per sequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Uitloop van school, tijdens colleges en lessen doen we geen flikker meer met als resultaat dat ik dan vaker op FOK! te vinden ben.
hij was undercover namens KLB in het Modkamp.quote:
precies wat ik dachtquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
quote:
Mods die denken te bepalen wat het actuele woord voor 'sowieso' is.quote:
Dat trekt mij eigenlijk wel weer aan. Maar ik ben te lui om de rest te doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die mod zijn of willen worden, zijn van het type dat het geil vindt om andere mensen op hun fouten te wijzen, of liever nog: te mogen bestraffen. Machtswellustelingen zijn het, stuk voor stuk.
Kneuzen dus...achjaa...die kanslozen hebben verder niks in hun eigen leven kerel! Laat ze maarquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die mod zijn of willen worden, zijn van het type dat het geil vindt om andere mensen op hun fouten te wijzen, of liever nog: te mogen bestraffen. Machtswellustelingen zijn het, stuk voor stuk.
Is idd vaak de reden dat men ervoor tekent.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef postmortum het volgende:
voor l.no had je meer subsidie gekregen
Fuck you, ik heb jou nooit gemaild.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ping
ping
ping
Gequote voordat je spijt krijgt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Fuck you, ik heb jou nooit gemaild.
Wat lul jij. Gadverdamme, mij een beetje zwart maken.
En laat die excuus Marokkaan maar lekker blauw zijn.
Ik krijg geen spijt!quote:
Zal ik onthouden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wel mailen toch mongool, en daar ging het overquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik krijg geen spijt!
Ik wil een fucking screenshot met dat ik gemaild heb!
IK KAN GODVERDOMME NIET EENS MEER PM'EN!
Je bent toch al zwart, je word gewoon niet blauw. Dus dat zwart maken maakt weinig uit, niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
o.usquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
O.us die nu bagger dicht gooit terwijl hij eerst ook vol aan het baggeren was
En stop nou eens met dit gezeur man. Nu je een kleurtje bent ga je heel anders doen.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik krijg geen spijt!
Ik wil een fucking screenshot met dat ik gemaild heb!
IK KAN GODVERDOMME NIET EENS MEER PM'EN!
Jezus APquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En stop nou eens met dit gezeur man. Nu je een kleurtje bent ga je heel anders doen.
Blijf je zelf als mod.
Stop dan met die jaloerse kutopmerkingen jegens mij, kijk eerst eens naar jezelf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En stop nou eens met dit gezeur man. Nu je een kleurtje bent ga je heel anders doen.
Blijf je zelf als mod.
Veranderde jij nou maar eens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Blijf je zelf als mod.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Blijf je zelf als mod.
Je nieuwe zinnetje is dat hequote:
En o.us was toch altijd al een kleurtje!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Blijf je zelf als mod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat hij Danny goed weet in te palmen iedere keer. Danny komt zeker nooit op dit forum.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom heeft AP nog geen IP-ban?
Omdat hij een foto van een straat met de naam 'Fok' had gemaaktquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En o.us was toch altijd al een kleurtje!
AP wist dat niet. En ja ik snap hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AP is net aids, je komt er nooit meer vanaf want er is nog geen middel voor gevondenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AP is net aids, je komt er nooit meer vanaf want er is nog geen middel voor gevonden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
Plaag AP niet zo. Hij kan er ook nietes aan doen.Politiek correct geneuzel iedere keer. AFMAKEN ZEG IK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters gonna hate.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Politiek correct geneuzel iedere keer. AFMAKEN ZEG IK!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AP is net aids, je komt er nooit meer vanaf want er is nog geen middel voor gevonden
Om iets terug te doen voor een site waar ze verdomd veel plezier aan beleven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
Oké, .het is klaar met al dat aandacht aan voor hem. Kap er mee ajb
Dus jij gaat nu alle aandacht opeisen hequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
Oké, .het is klaar met al dat aandacht aan hem. Kap er mee ajb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Omdat je ajb zegt zal ik het in overweging nemen. Zo beleefd heb ik het nog nooit meegemaakt namelijk. Overigens staat een note van o.us wel stoer op mijn cv.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
Oké, .het is klaar met al dat aandacht aan hem. Kap er mee ajb
Dat wordt lang vragen danquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vraag me wel af wanneer ik mod word.
In b4 ninja post verwijderenquote:
jij past beter op ONZ denk ikquote:
Flikker even op TC1, Je bent echt fucking irri tegen APquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik blij een post van je te lezen.
Dit dus. Pauperuser dat het ook is!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:35 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Flikker even op TC1, Je bent echt fucking irri tegen AP
quote:
Jammer, ik zal eens peilen bij Yvonnequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef zovty het volgende:
[..].
Ik wil gevraagd worden en dan ga ik het misschien in overweging nemen.
Ik zal mezelf niet snel aanbieden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |