Die goeie ouwe tijd dat KLB nog gewoon voor zuurpruimen was, en in ONZ alle lol plaatsvondquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan al zoveel mods erop, vroeger was ONZ het grootste subforum, maar dat is nu niet meer het geval
Neeeeee, je bent nu al aan het veranderen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:10 schreef o.us het volgende:
[..]
swarmahoer is een toffe gozer, niets mis mee.
Mensen die hem niet kennenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neeeeee, je bent nu al aan het veranderen.
Fok, wat doen jullie met o.us
mensen die mensen die opmerkingen makenquote:
zo krijg je wel een mooie doorsnede van de NL bevolking..quote:
Mensenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mensen die mensen die opmerkingen maken
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:10 schreef o.us het volgende:
[..]
swarmahoer is een toffe gozer, niets mis mee.
Mja, als je dat filmpje van O.us hebt gezien tijdens de fok idols eerste ronde weet je wat voor persoon nu mod is geworden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:49 schreef BasEnAad het volgende:
Je geeft natuurlijk wel een signaal af he.
Ja en? KLB is toch een zooitje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:26 schreef EINZ het volgende:
[..]
Mja, als je dat filmpje van O.us hebt gezien tijdens de fok idols eerste ronde weet je wat voor persoon nu mod is geworden.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dat is hetzelfde als iemand lachend vertellen dat ie kanker heeft.
zoberzo mensen die andere fokmensen kennen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die mensenmensen zijn en andere mensen kennen
Wat ik me afvraag he, waarom wil iemand graag mod worden? Is dat alleen omdat ze dan een kleurtje hebben? Nooit begrepen waarom iemand het wil.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Adelante het volgende:
dat o.us mod is geworden zij zelf ook een kans denken te maken op het modschap op KLB.
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zo, dus PM's en mails kunnen achterwege blijven!
Ik noem geen namen (vooralsnog), maar jullie weten zelf wel om wie het gaat
klacht: "ja, maar hij is het ook geworden"
klacht 2: "wanneer word ik mod"
dat had ie al dus das geen redenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, waarom wil iemand graag mod worden? Is dat alleen omdat ze dan een kleurtje hebben?
Verlenging van je E-penisquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, waarom wil iemand graag mod worden? Is dat alleen omdat ze dan een kleurtje hebben? Nooit begrepen waarom iemand het wil.
Plus het kost je meer foktijd omdat je moet modereren. En je moet je eigen mening achterwege laten en het beleid volgen
en dat jaquote:
Dat komt gevaarlijk dicht in de buurt denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:40 schreef FUFR het volgende:
het is denk ik een mix van zelfkastijding en aandachtgeilerij.
en dan is boeiend waarom?quote:
Aldus de professor in de hogere Fok!kunde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Mummiepak het volgende:
Ach ja.
Je kan kiezen voor een streng moderatiebeleid, maar dan verliest dit forum ook zijn glans een beetje. Zo'n volksmenner als o.us is wel leuk als moderator voor KLB. Op andere subfora zou zo'n figuur totaal niet passen though.
Je bent gewoon jaloers op mijn Master titel he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Aldus de professor in de hogere Fok!kunde.!
Jij bent toch die nerd van dat Fok! filmpje op youtube?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Aldus de professor in de hogere Fok!kunde.!
Zo makkelijk is het niet om modje te worden, vooral om ze te laten vertrouwen dat je KLB in goede banen zal leiden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, waarom wil iemand graag mod worden? Is dat alleen omdat ze dan een kleurtje hebben? Nooit begrepen waarom iemand het wil.
Plus het kost je meer foktijd omdat je moet modereren. En je moet je eigen mening achterwege laten en het beleid volgen
Bo_Wa is ook mod geweestquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet om modje te worden, vooral om ze te laten vertrouwen dat je KLB in goede banen zal leiden.
Ja en bagger ga je tegen met nog meer baggerquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het niet om modje te worden, vooral om ze te laten vertrouwen dat je KLB in goede banen zal leiden.
BoWa was top als mod.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef o.us het volgende:
[..]
slechts 1 reactie mogelijkquote:
hoe je het wordt maakt niet uit, ook al ben je een goede user of ga je even op de knieen, de vraag is, waarom zou je het willen zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef o.us het volgende:
[..]
dan kunnen ze het met o.us ook wel proberen dusquote:
Uitloop van school, tijdens colleges en lessen doen we geen flikker meer met als resultaat dat ik dan vaker op FOK! te vinden ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef wise het volgende:
[..]
hoe je het wordt maakt niet uit, ook al ben je een goede user of ga je even op de knieen, de vraag is, waarom zou je het willen zijn?
En dan bedoel ik meer de users die roepen dat ze het graag willen doen en niet degene die daadwerkelijk bijdragen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:02 schreef stevenmac26 het volgende:
o.us is overigens ook een kansloze user
Ik heb het ook niet over jou per sequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Uitloop van school, tijdens colleges en lessen doen we geen flikker meer met als resultaat dat ik dan vaker op FOK! te vinden ben.
hij was undercover namens KLB in het Modkamp.quote:
precies wat ik dachtquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
quote:
Mods die denken te bepalen wat het actuele woord voor 'sowieso' is.quote:
Dat trekt mij eigenlijk wel weer aan. Maar ik ben te lui om de rest te doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die mod zijn of willen worden, zijn van het type dat het geil vindt om andere mensen op hun fouten te wijzen, of liever nog: te mogen bestraffen. Machtswellustelingen zijn het, stuk voor stuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |