pingquote:
zovty en hendrygquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ping
ping
ping
U gaat door voor whatever U maar wilt winnen
Ja, maar dat is hetzelfde als iemand lachend vertellen dat ie kanker heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel zielig voor AdvancedPower, hij doet zo zijn best serieus te posten
Dit dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:49 schreef Salamando het volgende:
PM gestuurd naar Adelante, DIE ZWARTEN PAKKEN ONZE BANEN AF![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dat is hetzelfde als iemand lachend vertellen dat ie kanker heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Nee heel zielig doen helpt dan raken ze depressief en gaan ze zich extra depressief opstellen om veel aandacht te krijgen waarna blijkt dat ze toch geen kanker hebben omdat hij/zij het hebben gefaked.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dat is hetzelfde als iemand lachend vertellen dat ie kanker heeft.
Zolang het maar geen modschap is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Adelante het volgende:
ping
ping
ping
U gaat door voor whatever U maar wilt winnen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel zielig voor AdvancedPower, hij doet zo zijn best serieus te posten
Zoals Pieter_utdquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Overigens vraag ik mij af hoe jullie bij o.us zijn gekomen. Hij baggert best wel enzo. Ik heb serieuzere posters gezien hier die zeker een blauwtje verdienen.
Alsof daar enige logica in zit. Het doet me altijd denken aan het stimuleringsbeleid van de PvdA waardoor Mariette Hamer fractievoorzitter kon worden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Overigens vraag ik mij af hoe jullie bij o.us zijn gekomen. Hij baggert best wel enzo. Ik heb serieuzere posters gezien hier die zeker een blauwtje verdienen.
Trollface.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Die is anders wel goed met Topic Reports.quote:
Voor o.us konden ze subsidie krijgen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik vraag me altijd zulke dingen af en uiteindelijk blijkt alles vriendjespolitiek of voortrekkerij te zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof daar enige logica in zit. Het doet me altijd denken aan het stimuleringsbeleid van de PvdA waardoor Mariette Hamer fractievoorzitter kon worden.
Altijd weer die politieke spelletjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voor o.us konden ze subsidie krijgen...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voortrekkerij ofcourse. Die mods denken van O.us is zwart dus daar valt veel voor te trekken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd zulke dingen af en uiteindelijk blijkt alles vriendjespolitiek of voortrekkerij te zijn
gewoon mondje open en slikken maarquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd zulke dingen af en uiteindelijk blijkt alles vriendjespolitiek of voortrekkerij te zijn
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
yvonne pijpen wil ook nog wel eens helpen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon mondje open en slikken maar![]()
yvonne pijpen wil ook nog wel eens helpen
[..]
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:03 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Is dit het feliciteer O.us met zijn moderator tittel topic?
[ afbeelding ]
Maak er wat moois van.
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Succes o.us, je welkomstopics waren al vol.![]()
Maar dat men sowieso KLB-mod wil worden, da's toch een pokkewerk.
[..]
En dan al zoveel mods erop, vroeger was ONZ het grootste subforum, maar dat is nu niet meer het gevalquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Succes o.us, je welkomstopics waren al vol.![]()
Maar dat men sowieso KLB-mod wil worden, da's toch een pokkewerk.
ONZquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan al zoveel mods erop, vroeger was ONZ het grootste subforum, maar dat is nu niet meer het geval
Hoe kan je nou mod zijn als nje niet leeft HWhahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef Xs2Shanna het volgende:
Wie wil er nou mod worden? Dan heb je toch helemaal geen leven?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoe kan je nou mod zijn als nje niet leeft HWhaha;d;D:D:D: D:D:D:D;d;
:D:d;
:D:DdD dDD
Hoax... Negroïde mannen hebben altijd die blonde smaatjes om zich heen. Anders ben jij ook geen Negroïdiaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:19 schreef o.us het volgende:
[..]
![]()
Maar dat klopt, ik heb geen vrienden in de buitenwereld.
Daarom ben ik waarschijnlijk ook geen een, hè?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoax... Negroïde mannen hebben altijd die blonde smaatjes om zich heen. Anders ben jij ook geen Negroïdiaan.
Jouw fobo spreekt dat tegen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom ben ik waarschijnlijk ook geen een, hè?
Hoe voel je je binnen dan?quote:
Vandaar de subsidiequote:
Niet open?quote:
Subsidie kreeg je toch alleen als je downies aannam?quote:
Hmmmm brownies.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Subsidie kreeg je toch alleen als je downies aannam?
Oh wacht![]()
Kijk maar uit straks zet hij zijn verdubbelaar in.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
o.us, kan jij ff zeggen wat er allemaal in mijn notes staat en hoeveel die zure swarma mij er heeft gegeven?
Inhoud nee, neem maar een abo. ff snel geteld en je hebt er 74 van swarmaquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
o.us, kan jij ff zeggen wat er allemaal in mijn notes staat en hoeveel die zure swarma mij er heeft gegeven?
Dan heb ik er 252quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks zet hij zijn verdubbelaar in.
74 van de 126quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Inhoud nee, neem maar een abo. ff snel geteld en je hebt er 74 van swarma
Je weet toch hoe het werkt. Als je ze niet kan bestrijden, moet je ze bij je nemen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee moet zo werken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet open?
Oh, lig je langs de Rijn toevallig vandaag met dit mooie weer?
En zolang zijn ze er niet meer dus laat fok zich van hun meest aardige kant zien. Dat kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
ik denk gewoon dat o.us excuus mod is gemaakt omdat alle andere mods blank zijn.
Wie weet. Dat zie je nu ook opeens in alle AH to go's waar eigenlijk geen Marokkanen mochten werkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
ik denk gewoon dat o.us excuus mod is gemaakt omdat alle andere mods blank zijn.
Dat is geen werk hoor. Die hebben een taakstraf gekregen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Wie weet. Dat zie je nu ook opeens in alle AH to go's waar eigenlijk geen Marokkanen mochten werken
Zwart ben ik toch al dus dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is geen werk hoor. Die hebben een taakstraf gekregen.
EDIT: DAT IS HET!! O.US HEEFT EEN TAAKSTRAF. Over 3 week is hij weer een zwarte poster.
Net zei je nog getint. Doe niet zo racistisch.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Zwart ben ik toch al dus dat maakt niet uit.
Kan O.US ook een Permban regelen voor AP? En eentje die niet voortijdig weer wordt omgedraaid?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach o.us mag AP niet volgens mij dus we zullen vrij snel van die kansloze topics af zijn
Verzuurd raken is voor ex-crew!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:57 schreef 9611Niels het volgende:
Als je maar niet zo verzuurd raakt als swarma ous
Ben ik al volgens mij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:57 schreef 9611Niels het volgende:
Als je maar niet zo verzuurd raakt als swarma ous
En voor zure swarmahoerenquote:
Politiek correct geneuzel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:10 schreef o.us het volgende:
[..]
swarmahoer is een toffe gozer, niets mis mee.
Bron?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:10 schreef o.us het volgende:
[..]
swarmahoer is een toffe gozer, niets mis mee.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |