Kneuzen dus...achjaa...die kanslozen hebben verder niks in hun eigen leven kerel! Laat ze maarquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die mod zijn of willen worden, zijn van het type dat het geil vindt om andere mensen op hun fouten te wijzen, of liever nog: te mogen bestraffen. Machtswellustelingen zijn het, stuk voor stuk.
Is idd vaak de reden dat men ervoor tekent.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die mod zijn of willen worden, zijn van het type dat het geil vindt om andere mensen op hun fouten te wijzen, of liever nog: te mogen bestraffen. Machtswellustelingen zijn het, stuk voor stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef postmortum het volgende:
voor l.no had je meer subsidie gekregen
Fuck you, ik heb jou nooit gemaild.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ping
ping
ping
U gaat door voor whatever U maar wilt winnen
Gequote voordat je spijt krijgt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Fuck you, ik heb jou nooit gemaild.
Wat lul jij. Gadverdamme, mij een beetje zwart maken.
En laat die excuus Marokkaan maar lekker blauw zijn.
Ik krijg geen spijt!quote:
Zal ik onthouden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wel mailen toch mongool, en daar ging het overquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik krijg geen spijt!
Ik wil een fucking screenshot met dat ik gemaild heb!
IK KAN GODVERDOMME NIET EENS MEER PM'EN!
Je bent toch al zwart, je word gewoon niet blauw. Dus dat zwart maken maakt weinig uit, niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
o.usquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
O.us die nu bagger dicht gooit terwijl hij eerst ook vol aan het baggeren was
En stop nou eens met dit gezeur man. Nu je een kleurtje bent ga je heel anders doen.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik krijg geen spijt!
Ik wil een fucking screenshot met dat ik gemaild heb!
IK KAN GODVERDOMME NIET EENS MEER PM'EN!
Jezus APquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En stop nou eens met dit gezeur man. Nu je een kleurtje bent ga je heel anders doen.
Blijf je zelf als mod.
Stop dan met die jaloerse kutopmerkingen jegens mij, kijk eerst eens naar jezelf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En stop nou eens met dit gezeur man. Nu je een kleurtje bent ga je heel anders doen.
Blijf je zelf als mod.
Veranderde jij nou maar eens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Blijf je zelf als mod.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Blijf je zelf als mod.
Je nieuwe zinnetje is dat hequote:
En o.us was toch altijd al een kleurtje!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Blijf je zelf als mod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat hij Danny goed weet in te palmen iedere keer. Danny komt zeker nooit op dit forum.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom heeft AP nog geen IP-ban?
Omdat hij een foto van een straat met de naam 'Fok' had gemaaktquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En o.us was toch altijd al een kleurtje!
AP wist dat niet. En ja ik snap hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AP is net aids, je komt er nooit meer vanaf want er is nog geen middel voor gevondenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AP is net aids, je komt er nooit meer vanaf want er is nog geen middel voor gevonden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
Plaag AP niet zo. Hij kan er ook nietes aan doen.Politiek correct geneuzel iedere keer. AFMAKEN ZEG IK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters gonna hate.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Politiek correct geneuzel iedere keer. AFMAKEN ZEG IK!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AP is net aids, je komt er nooit meer vanaf want er is nog geen middel voor gevonden
Om iets terug te doen voor een site waar ze verdomd veel plezier aan beleven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, waarom wil iemand graag mod worden? Is dat alleen omdat ze dan een kleurtje hebben? Nooit begrepen waarom iemand het wil.
Plus het kost je meer foktijd omdat je moet modereren. En je moet je eigen mening achterwege laten en het beleid volgen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
Oké, .het is klaar met al dat aandacht aan voor hem. Kap er mee ajb
Dus jij gaat nu alle aandacht opeisen hequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
Oké, .het is klaar met al dat aandacht aan hem. Kap er mee ajb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Omdat je ajb zegt zal ik het in overweging nemen. Zo beleefd heb ik het nog nooit meegemaakt namelijk. Overigens staat een note van o.us wel stoer op mijn cv.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
Oké, .het is klaar met al dat aandacht aan hem. Kap er mee ajb
Dat wordt lang vragen danquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vraag me wel af wanneer ik mod word.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |